Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg har godt nok os ondt i ryggen. Men det syntes jeg da lige er tidligt nok. Har i andre os det allerede?

Føler min ryg arbejder 12 timers vagter på jobbet hver dag ;-)

 

Tjek!  Har stående arbejde ved siden af studierne, føj for den lede det gør ondt i ryggen et døgn efter jeg har været på arbejde... ØV! Men synes da også det er lidt tidligt for dig, du må nok hellere passe lidt på, det er jo også nogen ret lange vagter. Har fundet ud af at godt og blødt fodtøj er alfa og omega :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til 3 bryllupper i år :)

To af dem ligger i August (hvor jeg er ret rund). Bryllupperne er alle med Formel/galla beklædning, så hvor kan man finde fine graviditets kjoler?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til 3 bryllupper i år :)

To af dem ligger i August (hvor jeg er ret rund). Bryllupperne er alle med Formel/galla beklædning, så hvor kan man finde fine graviditets kjoler?

http://www.purlogpersille.dk/shop/ventekjoler-27c1.html 

http://www.gravidemaver.dk/shop/ventekjoler-129c1.html

 

Her er nogen ret fine nogen :-) ved dog ikke om du tænkte mere på et helt stort askepot skrud :-) 

Men du kommer i hvert fald til at blive rigtig flot til fest med en stor smuk gravid mave, det er jeg sikker på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til 3 bryllupper i år :)

To af dem ligger i August (hvor jeg er ret rund). Bryllupperne er alle med Formel/galla beklædning, så hvor kan man finde fine graviditets kjoler?

 

Det blev da noget underligt noget med de links :-/ 

 

Men prøv engang og google det, jeg synes faktisk der kommer nogen ret gode bud op hvis man søger på festkjoler+gravid :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek!  Har stående arbejde ved siden af studierne, føj for den lede det gør ondt i ryggen et døgn efter jeg har været på arbejde... ØV! Men synes da også det er lidt tidligt for dig, du må nok hellere passe lidt på, det er jo også nogen ret lange vagter. Har fundet ud af at godt og blødt fodtøj er alfa og omega :-)

Nej nej jeg arbejder ikke 12 timers vagter men det føles sådan i ryggen ;-)

Jeg nøjes med 8 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej jeg arbejder ikke 12 timers vagter men det føles sådan i ryggen ;-)

Jeg nøjes med 8 timer

 

Nåhh pyyh ha´ellers havde det da også været en ordentlig omgang for ryggen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er heller ikke ømme mere og jeg har også undret mig, men mon ikke det er meget normalt det beroliger i hvertfald mig selv med at have andre symptomer (f.eks øget udflåd). Jeg prøver i det hele taget at berolige mig selv meget, da jeg skal til NF på mandag og er en smule, hvis ikke meget nervøs. Jeg er så bange for at den ikke er i live ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er heller ikke ømme mere og jeg har også undret mig, men mon ikke det er meget normalt det beroliger i hvertfald mig selv med at have andre symptomer (f.eks øget udflåd). Jeg prøver i det hele taget at berolige mig selv meget, da jeg skal til NF på mandag og er en smule, hvis ikke meget nervøs. Jeg er så bange for at den ikke er i live ...

Har det præcis på samme måde.

Er skide nervøs

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik hentet en Bedside Crib i går, brugt til 600,- den skal vi nok blive glade for :)

1266wed.jpg

sådan en købte jeg os igår godt nok ny i babysam sat ned til 750. der så ikke madras eller noget med:) men er os super vild med ideen:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til 3 bryllupper i år :)

To af dem ligger i August (hvor jeg er ret rund). Bryllupperne er alle med Formel/galla beklædning, så hvor kan man finde fine graviditets kjoler?

asos.com

Deres maternity linie er så fin og de har nemlig også aftenkjoler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine bryster er heller ikke ømme mere og jeg har også undret mig, men mon ikke det er meget normalt det beroliger i hvertfald mig selv med at have andre symptomer (f.eks øget udflåd). Jeg prøver i det hele taget at berolige mig selv meget, da jeg skal til NF på mandag og er en smule, hvis ikke meget nervøs. Jeg er så bange for at den ikke er i live ...

Altså sidst var mine bryster slet ikke ømme ..men feks kvalmen og trætheden etc forsvinder jo heldigvis tit der omkring 12.uge, så det ville jeg ikke være bekymret for!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

asos.com

Deres maternity linie er så fin og de har nemlig også aftenkjoler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.purlogpersille.dk/shop/ventekjoler-27c1.html 

http://www.gravidemaver.dk/shop/ventekjoler-129c1.html

 

Her er nogen ret fine nogen :-) ved dog ikke om du tænkte mere på et helt stort askepot skrud :-) 

Men du kommer i hvert fald til at blive rigtig flot til fest med en stor smuk gravid mave, det er jeg sikker på :-)

  

asos.com

Deres maternity linie er så fin og de har nemlig også aftenkjoler

Super hjemmesider, så skal der shoppes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super med hjemmesiderne...så skal der shoppes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt barnevogn :)

Faldt over en flot brugt emmaljunga :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt barnevogn :)

Faldt over en flot brugt emmaljunga :)

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi købt barnevogn :)

Faldt over en flot brugt emmaljunga :)

Lækkert! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at min mave kommer og går.hader at symptomerne kommer og går. Grrrrrrrrrr

Tror jo der er noget galt konstant.

Lidt brok for mig på en totalt skod mandag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at min mave kommer og går.hader at symptomerne kommer og går. Grrrrrrrrrr

Tror jo der er noget galt konstant.

Lidt brok for mig på en totalt skod mandag

Kan SÅ GODT følge dig! Har det på samme måde, det er vildt træls og man går bare og er konstant nervøs!!!

Hvornår har du en scanning på tapetet? Vi skal afsted på fredag til en kønsscanning, så håber jeg bare baby har det godt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan SÅ GODT følge dig! Har det på samme måde, det er vildt træls og man går bare og er konstant nervøs!!!

Hvornår har du en scanning på tapetet? Vi skal afsted på fredag til en kønsscanning, så håber jeg bare baby har det godt!!!

På onsdag. Og der kan ikke gå hurtigt nok nu

Uhhhhh hvor blir det spændende.

Skal selv til kønsscanning den 31

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoder besøg i dag kl 13.00 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jordemoder besøg i dag kl 13.00 :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm agurk med torskerogns dip.

Mumz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmm agurk med torskerogns dip.

Mumz

Det kræver vidst en opskrift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver vidst en opskrift :)

Det er det nemmeste. Og den duer også til de helt små.

Torskerogn på dåse blandet med creme fraiche, paprika, salt , peber. Det er dét. Så møg lækkert.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER