Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg bekymrer mig også hele tiden. Men når det så er sagt, så er jeg sikker på, at det er det hele værd :)

 

For resten: NF i morgen! :yay

Også mig :) Hvornår skal du være der??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Klokken 12 :) Heldigvis har jeg studiedag, så manden og jeg tager ud og kigger lidt på babytøj bagefter :D

 

Hvad med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bekymrer mig også hele tiden. Men når det så er sagt, så er jeg sikker på, at det er det hele værd :)

 

For resten: NF i morgen! :yay

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klokken 12 :) Heldigvis har jeg studiedag, så manden og jeg tager ud og kigger lidt på babytøj bagefter :D

 

Hvad med dig?

10:40 :) Jeg holder fri hele dagen, da min arbejdsplads ligger i fuldstændig modsat retning af sygehuset (40 min), så det bliver dejligt med en fridag :) Manden har altid fri om formiddagen, men har så også valgt at tage fri resten af dagen, så det bliver en stille og rolig dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10:40 :) Jeg holder fri hele dagen, da min arbejdsplads ligger i fuldstændig modsat retning af sygehuset (40 min), så det bliver dejligt med en fridag :) Manden har altid fri om formiddagen, men har så også valgt at tage fri resten af dagen, så det bliver en stille og rolig dag..

 

Det lyder som om vi får nogle gode dage begge to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber scanningerne gik godt idag :)

For hulen hvor jeg synes at mit arbejde er ved at tage livet af mig...

og ligesom jeg mente at ligamentsmerterne var på tilbagetogt så melder de sit grimme fjæs igen..

Bliver forpustet af at gå op af en trappe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også jeres scanninger er gået godt. Det må være skønt at se de små !

.

Ligamentsmerterne må være så irriterende. Min lænd er begyndt at drille hver dag, jeg får ubehagelige jag i lænden. Og om aftenen gør det ondt når jeg skal skifte stilling, så må vist til allerede at sætte tempoet ned, når jeg er på arbejde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bekymrer mig også hele tiden. Men når det så er sagt, så er jeg sikker på, at det er det hele værd :)

 

For resten: NF i morgen! :yay

Pøj pøj i morgen Camils! Hvor er det spændende!  :yay

Jeg håber dig og manden får en hyggelig eftermiddag med lidt shopping 

Glæder mig til at høre om scanningen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10:40 :) Jeg holder fri hele dagen, da min arbejdsplads ligger i fuldstændig modsat retning af sygehuset (40 min), så det bliver dejligt med en fridag :) Manden har altid fri om formiddagen, men har så også valgt at tage fri resten af dagen, så det bliver en stille og rolig dag..

Også held og lykke til dig Henriette, sikke en dejlig måde at starte weekenden på!

Jeg kan godt forstå I har taget fri til det, når sygehuset og arbejdspladsen ligger så langt fra hinanden. 

Er spændt på at høre hvordan scanningen går  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber scanningerne gik godt idag :)

For hulen hvor jeg synes at mit arbejde er ved at tage livet af mig...

og ligesom jeg mente at ligamentsmerterne var på tilbagetogt så melder de sit grimme fjæs igen..

Bliver forpustet af at gå op af en trappe..

Lotte jeg kender det så godt! 

Ihvertfald det med at blive forpustet af at gå op af en trappe, hvor er det dog irriterende!  :angry

Er dine smerter meget slemme?  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også jeres scanninger er gået godt. Det må være skønt at se de små !

.

Ligamentsmerterne må være så irriterende. Min lænd er begyndt at drille hver dag, jeg får ubehagelige jag i lænden. Og om aftenen gør det ondt når jeg skal skifte stilling, så må vist til allerede at sætte tempoet ned, når jeg er på arbejde

SaSS, det er da hårdt hvis lænden allerede driller nu. God ide at få sat tempoet ned i en fart, så du ikke får for mange gener allerede  :unsure  Håber du får hvilet lidt i weekenden så? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må altså være ualmindeligt heldig gravid.. Jeg har ikke haft kvalme (ikke i nogen af graviditeterne), jeg har aldrig haft bækkenløsning, jeg har været fit for fight indtil fødslen.. Har haft to rimeligt hurtige fødsler.. Synes tit man hører brok, brok og brok og jeg har bare svært ved at sætte mig ind i det, for jeg døjer ikke med andet end træthed.. Sgu da underligt der er så stor forskel på graviditeter.. Jeg er glad og priser mig lykkelig, for jeg føler mig virkelig heldig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må altså være ualmindeligt heldig gravid.. Jeg har ikke haft kvalme (ikke i nogen af graviditeterne), jeg har aldrig haft bækkenløsning, jeg har været fit for fight indtil fødslen.. Har haft to rimeligt hurtige fødsler.. Synes tit man hører brok, brok og brok og jeg har bare svært ved at sætte mig ind i det, for jeg døjer ikke med andet end træthed.. Sgu da underligt der er så stor forskel på graviditeter.. Jeg er glad og priser mig lykkelig, for jeg føler mig virkelig heldig!

Det skal du også være glad for.... Indtil videre hader jeg at være gravid, jeg knuselsker den lille spunk derinde, men jeg hader den konstante kvalme og opkast, den ulidelige træthed og at jeg er begyndt at få ondt i ryggen (har en gammel skade der bare står på spring for at lave ballade).... Men når alt kommer til alt så ved jeg også at det er pisse lige meget det hele når babyen først er her, så har det været det hele værd alligevel.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må altså være ualmindeligt heldig gravid.. Jeg har ikke haft kvalme (ikke i nogen af graviditeterne), jeg har aldrig haft bækkenløsning, jeg har været fit for fight indtil fødslen.. Har haft to rimeligt hurtige fødsler.. Synes tit man hører brok, brok og brok og jeg har bare svært ved at sætte mig ind i det, for jeg døjer ikke med andet end træthed.. Sgu da underligt der er så stor forskel på graviditeter.. Jeg er glad og priser mig lykkelig, for jeg føler mig virkelig heldig!

 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det. Jeg har en rigtig god graviditet, og har egentlig haft det hele vejen igennem. Ja, jeg har lidt mere hovedpine end ellers, men ud over den ene dag i sidste uge, hvor jeg havde kvalme har jeg det virkelig skønt. Og det ved jeg også godt, at jeg er rigtig heldig med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det foreløbig har været en virkelig træls uge for at sige det på godt jysk.... Min kvalme er laaaangt fra slut og med træthed og ligamentsmerter oveni føler jeg at jeg kører på pumperne i øjeblikket.... I dag har min morgenmad bestået af 1/4 æble og min frokost 3 bidder af en gulerod og det er jo bare slet slet ikke nok for at holde energien bare lidt oppe når det samtidig forventes at man er på og aktiv ude i praktikken.... Jeg gør mit bedste i løbet af dagen og med det resultat at jeg kan gå i seng umiddelbart efter jeg er trådt ind af hoveddøren......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det foreløbig har været en virkelig træls uge for at sige det på godt jysk.... Min kvalme er laaaangt fra slut og med træthed og ligamentsmerter oveni føler jeg at jeg kører på pumperne i øjeblikket.... I dag har min morgenmad bestået af 1/4 æble og min frokost 3 bidder af en gulerod og det er jo bare slet slet ikke nok for at holde energien bare lidt oppe når det samtidig forventes at man er på og aktiv ude i praktikken.... Jeg gør mit bedste i løbet af dagen og med det resultat at jeg kan gå i seng umiddelbart efter jeg er trådt ind af hoveddøren......

øv det lyder da bare træls. Jeg blev anbefalet protin drik fra apoteket til hvis jeg ikke kan spise nok, da jeg var til scanning. Måske det kan hjælpe? Håber du snart får det bedre er ikke til at have det så dårligt. Jeg har det selv dårligt konstant... det er svært at blive ved med at overskue...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv det lyder da bare træls. Jeg blev anbefalet protin drik fra apoteket til hvis jeg ikke kan spise nok, da jeg var til scanning. Måske det kan hjælpe? Håber du snart får det bedre er ikke til at have det så dårligt. Jeg har det selv dårligt konstant... det er svært at blive ved med at overskue...

Pt er jeg storforbruger af questbare (Pco-venlig proteinbar) proteindrikkene indeholder desværre en del sukker (som er no-go med pco) og så kommer det meste protein desværre op igen meget hurtigt :-(

Jeg håber på at det snart bliver bedre.... Fordi jeg allerede startede da jeg stoppede med p-piller (pga PCO'en) kører jeg nu på 7 måned med kvalme :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt er jeg storforbruger af questbare (Pco-venlig proteinbar) proteindrikkene indeholder desværre en del sukker (som er no-go med pco) og så kommer det meste protein desværre op igen meget hurtigt :-(

Jeg håber på at det snart bliver bedre.... Fordi jeg allerede startede da jeg stoppede med p-piller (pga PCO'en) kører jeg nu på 7 måned med kvalme :-S

Det må bare ikke være sjovt. Jeg har kun haft det i 3 mdr. og jeg er ved at blive tosset. krydser for det snart bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik hentet en Bedside Crib i går, brugt til 600,- den skal vi nok blive glade for :)

1266wed.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt, Henriette! Jeg tror også I bliver glade for den - Jeg har i hvert fald hørt masser af positive ting om sådan nogle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at ens bryster stopper med at Være ømme under graviditeten ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok os ondt i ryggen. Men det syntes jeg da lige er tidligt nok. Har i andre os det allerede?

Føler min ryg arbejder 12 timers vagter på jobbet hver dag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det normalt at ens bryster stopper med at Være ømme under graviditeten ?

 

Det tror jeg nok, et gjorde mine i hvert fald på et tidspunkt, men så kom det stærkt igen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER