Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Har sovet 5 timer sammenhængende i nat!

Føler mig jo udhvilet :-D

Heldige asen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej skønne mødre!

Endnu en hilsen herfra. Jeg er ved komme ovenpå igen :)

Jeg skriver på et et tidspunkt en tråd om det hvis

I har lyst til at læse med.

Gruppen er savnet

Krammer

 

Godt at du er ved at få det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer,

Hvad gør i når baby har ondt i maven? og har i oplevet at de d-dråber de giver mere ondt i maven? Jeg er ikke startet på dem skal jeg til i morgen... men han har haft så ondt i maven de sidste par dage... er ved at blive tosset af at han græder hele tiden. SUK :(

 

Vi masserer maven i urets retning, cykler med hans ben og lader ham ligge på maven over en arm. Er det helt grelt får han sukkervand. Som en anden skrev, giver vi også Lactocare d-dråber :) Jeg tror ikke, det er dem, der giver ondt i maven her, men luft, der er svært at få ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sovet 5 timer sammenhængende i nat! 

Føler mig jo udhvilet :-D

 

Dejligt ^_^ Man føler sig virkelig helt som et nyt menneske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak for jeres svar:) Må prøve alle jeres gode råd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkervand det hjælper super godt :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkervand det hjælper super godt :loveshower

Godt at høre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med jer herinde? 

 

Der er godt nok ikke meget tid til babyklar for mit vedkommende (for tiden) 

Vi har lige haft tiger-baby i en uge, er nu i gang med at fejre at det er overstået  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går lidt op og ned :)

Har en ung mand som tit "nægter" at sove i løbet af dagen også til aften er så overstimuleret at han skriger og græder :(

Men heldigvis tror jeg at vi har knækket koden til at få ham i ro desværre er det at putte på en af os også med en stofble over hovedet så han ikke kan se mere... Det virker oftest... Han powernapper ret meget, men igår tog han lige 4 timer i streg til eftermiddag (selvfølgelig da farmor passede ham) og idag halvanden time i barnevognen :kuller

Min amning er på retur tror helt ærligt at jeg ikke har ret meget mere mælkeproduktion tiltrods for at jeg til tider lægger ham til hver anden time...

Så han får 2 supplerings flasker i døgnet, men M og jeg snakker om at overgå helt til flaske, da amningen er begyndt at blive frustration for både bette og mig, da han sutter, slipper og skriger 9 ud af 10 gange...

Men han er en dejlig dreng som tit smiler og ser tilpas ud :kuller

Han er det hele værd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre en datter der gylper/kaster op næsten hele måltidet, og ikke kan finde ro efterfølgende... Skal til 5 ugers tjek idag så må vi se om hun tager på som hun skal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft altså.... Er her til aften blevet kørt på hospitalet i ambulance så nu ligger jeg her og glor.... Mega højt blodtryk og så tjekker de for blodpropper.... Troede ellers lige at jeg endelig var færdig med det hospitalsfis

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft altså.... Er her til aften blevet kørt på hospitalet i ambulance så nu ligger jeg her og glor.... Mega højt blodtryk og så tjekker de for blodpropper.... Troede ellers lige at jeg endelig var færdig med det hospitalsfis

Puha rigtig god bedring håber, at alt er okay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha rigtig god bedring håber, at alt er okay :kram

Heldigvis ingen blodpropper så blev udskrevet i morges og nu kommer min mor over et par dage og aflaster lidt så min krop kan få et break

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med folk herinde, synes ikke der sker så meget i gruppen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg haft en meget ulykkelig lille pige, det er blevet bedre, men hun er stadig en lille pige der skælder meget ud.. Og med 2 storebrødre der skal afleveres og hentes, så er der ikke så meget overskud til at få opdateret herinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg haft en meget ulykkelig lille pige, det er blevet bedre, men hun er stadig en lille pige der skælder meget ud.. Og med 2 storebrødre der skal afleveres og hentes, så er der ikke så meget overskud til at få opdateret herinde..

Ej hvor træls, kan godt forstå at det må være hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja det går godt med Leonora, hun er en glad baby der vokser helt som hun skal og kun har få dårlige dage... Jeg selv er desværre en helt anden sag, mit blodtryk er desværre ikke faldet siden fødslen, faktisk har det været så højt at jeg røg babu babu ind med ambulance og hele pivtøjet fordi de troede jeg havde fået en blodprop... Der var heldigvis ingen blodprop og jeg blev sendt hjem dagen efter, 2-3 uger efter var blodtrykket stadig mega højt da jeg var til 8 ugers undersøgelse så i sidste uge var jeg hos lægen og nu går jeg og venter på en indkaldelse til hospitalet.... Jeg er vanvittigt træt og nu har jeg haft konstant hovedpine de sidste 4 måneder og det bliver bare værre og værre så nu bliver de nødt til at gøre noget for det påvirker mig så meget i hverdagen hvor jeg bare intet overskud har, ikke optimalt når jeg er alene med Leonora i 14-15 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej de damer.

Efterhånden længe siden jeg har været på.

Håber det går godt for jer.

Her går det rigtig godt.

Lillemanden vil frem i livet.

Efter 4-5 uger besluttede han sig for at trille fra mave til ryg.

Han prøver konstant at hive sig op når man tager fat i hans hænder ;-)

Han pludre helt vildt. Brokker sig på en meget sjov -jeg vil have opmærksomhed- måde

Han tager super flot på.

Søvn går lidt op og ned.

For det meste er jeg oppe 1 gang om natten.

Nogle gange 2.

Om dagen tager han kun 1 lang lur, og resten er på små 30 min max. Lidt irriterende når han endnu ikke hr lært at ligge selv i særlig lang tid.

Men det skal nok komme.

Han skal have sin vaccination i næste uge.

Puha......

Tigerspring/appetitspring har jeg faktisk ikke mærket til siden jeg var her sidst.

Hvordan går det med jer ?

En lille side kommentar :

ALT det tøj man har købt er da godt nok overflødigt.

Han vokser jo ud af det før han får det på :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig Jul til jer alle. Håber det bliver en dejlig jul med jeres lille vidunder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig Jul til jer alle. Håber det bliver en dejlig jul med jeres lille vidunder :D

Tak i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glædelig Jul til jer alle. Håber det bliver en dejlig jul med jeres lille vidunder :D

Tak i ligemåde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER