Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg bløder  :boo I går var det frisk blod, og i dag er det gammelt. Det kom i forbindelse med sex, men jeg er bare så bange for, at der er noget galt med min lille baby.

 

Jeg fik min skønne mand til at ringe til vagtlægen (jeg var selv helt opløst i gråd), men de mente ikke, at der var noget de kunne gøre.. Så nu er jeg i venteposition, et sted hvor jeg slet ikke har lyst til at vente

Åh nej! Jeg tror da ikke der er sket noget. nok bare sarte slimhinder! Krydser alt for at der ikke er noget galt. Jeg kom til scanning da jeg blødte. så har du haft talt med egen læge? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha :( håber at det bare er sarte slimhinder, men synes det er sjovt, at de ikke vil se dig.

Min læge hev mig straks ind den ene gang jeg blødte gammelt blod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke haft talt med egen læge, da det skete i går.

 

Men vi besluttede at tage en tryghedsscanning i eftermiddags, og alt er lige som det skal være :loveshower Min søde lille baby :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke haft talt med egen læge, da det skete i går.

 

Men vi besluttede at tage en tryghedsscanning i eftermiddags, og alt er lige som det skal være :loveshower Min søde lille baby :wub

Nårh det er godt at høre :-)

Så er du nok bare en "bløder"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke haft talt med egen læge, da det skete i går.

 

Men vi besluttede at tage en tryghedsscanning i eftermiddags, og alt er lige som det skal være :loveshower Min søde lille baby :wub

Det var da dejligt :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, jeg har ikke haft talt med egen læge, da det skete i går.

Men vi besluttede at tage en tryghedsscanning i eftermiddags, og alt er lige som det skal være :loveshower Min søde lille baby :wub

Dejligt at læse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen, I er rigtig søde! Lige hvad man har brug for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder  :boo I går var det frisk blod, og i dag er det gammelt. Det kom i forbindelse med sex, men jeg er bare så bange for, at der er noget galt med min lille baby.

 

Jeg fik min skønne mand til at ringe til vagtlægen (jeg var selv helt opløst i gråd), men de mente ikke, at der var noget de kunne gøre.. Så nu er jeg i venteposition, et sted hvor jeg slet ikke har lyst til at vente  :boo

Jeg har lige været til JM i dag og hun sagde at man ikke kan fremprovokere en abort ved samleje, kun i de tilfælde hvor man er i risiko for det. Som du selv har set til scanning så var det et tilfælde af sarte slimhinder.

Hvor er det dejligt at bebs har det godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig læsning at alt er som det skal være :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det bare var sarte slimhinder, men kan sagtens forstå at man går lidt i panik når der pludseligt er blod....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt emotionel i dag, tror det er ved at gå op for mig, at jeg OGSÅ skal være pigemor.. Det er sgu vildt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lidt emotionel i dag, tror det er ved at gå op for mig, at jeg OGSÅ skal være pigemor.. Det er sgu vildt....

Det er da også bare vildt når man nu har gået med en anden forestilling i hovedet så længe. Og pludselig blir den lavet om.

Fedt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til køn scanning :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også bare vildt når man nu har gået med en anden forestilling i hovedet så længe. Og pludselig blir den lavet om.

Fedt :-)

Ja, det er så syret! Og tænk at får lov til at opleve begge dele, det er stort! Jeg elsker mine drenge (mere end noget) og jeg ville også elske en dreng mere, men hold op hvor er det vildt det er en pige.. Og når man så glæder sig så meget, så bliver man helt nervøs for om hun nu også har scannet rigtigt og set rigtigt.. Øv, de tanker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til køn scanning :-)

Det bliver super spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhhh det bliver en af de slemme dage i dag.... Jeg har sovet enormt dårligt og siden kl 3 har jeg løbet frem og tilbage fra toilettet, virkeligt ikke optimalt midt i ens eksamensprojekt med en vejleder der i forvejen er en semisur gammel krage som synes jeg bare "skal droppe det der kvalmehysteri"....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhhhh det bliver en af de slemme dage i dag.... Jeg har sovet enormt dårligt og siden kl 3 har jeg løbet frem og tilbage fra toilettet, virkeligt ikke optimalt midt i ens eksamensprojekt med en vejleder der i forvejen er en semisur gammel krage som synes jeg bare "skal droppe det der kvalmehysteri"....

Som om det er noget man selv vælger.. For så havde man nok valgt det fra!!! Selvom jeg aldrig har døjet med det, kunne jeg da aldrig drømme om, at dømme andre, for jeg er ret overbevist om at det ikke er et valg man tager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som om det er noget man selv vælger.. For så havde man nok valgt det fra!!! Selvom jeg aldrig har døjet med det, kunne jeg da aldrig drømme om, at dømme andre, for jeg er ret overbevist om at det ikke er et valg man tager :)

Nej præcis, kan ikke tro der ville være nogen der frivilligt valgte det, jeg var ihvertfald helst fri.....

Lige nu glæder jeg mig bare til næste uges påskeferie og endnu mere til at det her modul er overstået.... Jeg kan ellers rigtig godt li at være ude i virkeligheden, men med kvalme, træthed og en k....... vejleder så har det været en drøj omgang denne gang..... At vi så har hørt at vi skal ud i klinik igen på næste modul om et par måneder gør mig lidt træt på forhånd....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så syret! Og tænk at får lov til at opleve begge dele, det er stort! Jeg elsker mine drenge (mere end noget) og jeg ville også elske en dreng mere, men hold op hvor er det vildt det er en pige.. Og når man så glæder sig så meget, så bliver man helt nervøs for om hun nu også har scannet rigtigt og set rigtigt.. Øv, de tanker..

Men er det helt helt sikkert at man kan regne med Scanningen der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det helt helt sikkert at man kan regne med Scanningen der?

Hun giver jo 100% garanti, så jeg håber da bestemt hun har ret :) Har ikke hørt, at hun har taget fejl endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun giver jo 100% garanti, så jeg håber da bestemt hun har ret :) Har ikke hørt, at hun har taget fejl endnu..

Spurgte du hende om hvor stor chancen var for at hun kunne tag fejl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spurgte du hende om hvor stor chancen var for at hun kunne tag fejl?

Nej, men hun gik meget op i, at fortælle ud fra andre scanningsbilleder hvordan hun kunne se det osv. Og hun var meget grundig, for jeg tror godt, hun var klar over at vi var meget i tvivl om det nu kunne passe.. Med drengene har jeg slet ikke været i tvivl, de er scannet samme sted og der kom det ud hun sagde, så hun har jo ramt 100% indtil nu :) Men kan bare ikke tro på, vi kan være så heldige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dumme lægesekretær

Jeg ringer ind for jeg er begyndt at døje med smerter i lænden og få at vide at det bedste jeg kunne gøre er at aflaste mig selv. Kunne de ikke give mig en tid og kigge på det, så jeg kan vide hvad jeg evt. kunne gøre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, vil lige høre om der er nogen der oplever/har oplevet noget lignende mht. smerter.

 

Kan næsten ikke ligge på nogen som helst måder i sengen, det gør ondt ligemeget hvad end jeg gør :-(

Det gør ondt ad helvede til når jeg har siddet ned i en halv time, og det gør kraftedeme også ondt når jeg går :-(

 

Er ved at være noget fustreret over det, og nervøs for at det kan være en begyndende bækkenløsning 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, vil lige høre om der er nogen der oplever/har oplevet noget lignende mht. smerter.

 

Kan næsten ikke ligge på nogen som helst måder i sengen, det gør ondt ligemeget hvad end jeg gør :-(

Det gør ondt ad helvede til når jeg har siddet ned i en halv time, og det gør kraftedeme også ondt når jeg går :-(

 

Er ved at være noget fustreret over det, og nervøs for at det kan være en begyndende bækkenløsning

Det lyder ikke rart.... Jeg har fået nogen øvelser af en kammerat der er fysioterapeut som jeg laver for at undgå eller ihvertfald udskyde bækkenløsning (øget risiko pga en gammel skade) og så sidder jeg på en af de der store fitnessbolde herhjemme, det synes jeg hjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER