Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg har lige spist en hel agurk med det. Tror vidst mine madvaner har formeret sig lidt :-/

Faktisk pænt klamt at tænke på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder egentlig ret godt, og det er jo sundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder egentlig ret godt, og det er jo sundt :)

Yes... man (jeg) kan spise det med en ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandeme ikke fedt at lande på lænden/den ene balle, når man prøver at få sin dreng ned fra et klatretårn og så mister balancen.. For pokker det gjorde nas og man bliver bare så nervøs for om baby er ok.. Jeg har stadig ret ondt i ballen, men der er ikke noget foran, så det er rart! Og så tog samme dreng så lige et styrt fra sin stol og landede på gulvet og slog baghovedet i gulvet, da vi var kommet hjem, så han har sovet inde ved siden af mig i nat.. Han har godt nok været uheldig i går, men virker også til at være ok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandeme ikke fedt at lande på lænden/den ene balle, når man prøver at få sin dreng ned fra et klatretårn og så mister balancen.. For pokker det gjorde nas og man bliver bare så nervøs for om baby er ok.. Jeg har stadig ret ondt i ballen, men der er ikke noget foran, så det er rart! Og så tog samme dreng så lige et styrt fra sin stol og landede på gulvet og slog baghovedet i gulvet, da vi var kommet hjem, så han har sovet inde ved siden af mig i nat.. Han har godt nok været uheldig i går, men virker også til at være ok..

 

Puha, stakkels jer begge to! Jeg er sikker på bebs er okay. Den er jo ret godt pakket ind i moderkage og fostervand :)

 

Og godt at din søn virker til at være okay. Den alder dine drenge er i kunne jeg godt forestille mig er en hvor man skal prøve at være over det hele hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes at graviditeten sætter sig alle andre steder end maven

(Det var i øvrigt min mand der mindede mig om det)

Mine hofter , lår og sidder vokser, men ikke maven

Puha dårlig start ;-)

Ses om 30 kg haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var op og tisse 6 gange i nat :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes at graviditeten sætter sig alle andre steder end maven

(Det var i øvrigt min mand der mindede mig om det)

Mine hofter , lår og sidder vokser, men ikke maven

Puha dårlig start ;-)

Ses om 30 kg haha

Maven kommer snart, bare vent og se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser gerne 1-2 gange hver nat  :rolleyes

Synes faktisk det er sjovt, at jeg hver aften bliver oppustet og maven "køre" rundt har en lille naiv ide om, at det er første tegn den bette der møver rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var op og tisse 6 gange i nat :o

 

hold da op. Så skal jeg da ikke klage over mine 3 gange! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hold da op. Så skal jeg da ikke klage over mine 3 gange! :blink

Jeg var pænt overrasket selv :o heldigvis havde jeg fri i dag, men hvor var det bare irriterende. Det var få dråber der kom ud men op og tisse skulle jeg i hvert fald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tisser gerne 1-2 gange hver nat  :rolleyes

Synes faktisk det er sjovt, at jeg hver aften bliver oppustet og maven "køre" rundt har en lille naiv ide om, at det er første tegn den bette der møver rundt :)

Man har lov til at håbe :wub

Men vi er snart så langt henne at vi burde kunne mærke noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har lov til at håbe :wub

Men vi er snart så langt henne at vi burde kunne mærke noget.

Ja :wub og jeg glæder mig til at man ikke er i tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså også der foregår et eller andet nederst i bækkenet. Det er primært når jeg slapper helt af, så er der noget der rumsterer et sted.. Men det kan selvfølgelig også bare være ligamenter,det synes jeg bare plejer at være en anden følelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tættere og tættere på kønsscanning :) I morgen kl. 13:00 er vi i Silkeborg ved Scanningshuset, glæder mig, hun er bare så fantastisk!!! Jeg håber der stadig er liv og at baby har det godt, glæder mig rigtig meget til gennemscanning (det er med i pakken), at vi så også får kønnet at vide er bare en bonus :) Men jeg ved jo allerede at det er en dreng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tættere og tættere på kønsscanning :) I morgen kl. 13:00 er vi i Silkeborg ved Scanningshuset, glæder mig, hun er bare så fantastisk!!! Jeg håber der stadig er liv og at baby har det godt, glæder mig rigtig meget til gennemscanning (det er med i pakken), at vi så også får kønnet at vide er bare en bonus :) Men jeg ved jo allerede at det er en dreng ;)

Ih altså. Er så spændt på jeres vegne. Og selvfølgelig har bebsem det godt. :)

Glæder mig til at høre hvad det bliver :kram :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tættere og tættere på kønsscanning :) I morgen kl. 13:00 er vi i Silkeborg ved Scanningshuset, glæder mig, hun er bare så fantastisk!!! Jeg håber der stadig er liv og at baby har det godt, glæder mig rigtig meget til gennemscanning (det er med i pakken), at vi så også får kønnet at vide er bare en bonus :) Men jeg ved jo allerede at det er en dreng ;)

 

Hvor er det altså spændende! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har været ved læge i dag, fordi jeg i et par uger har haft ondt i lysken og en smule omkring halebenet. Heldigvis mente han ikke, at der var noget med bækkenet, men lysken var han ikke så glad for. Så nu har jeg fået en henvisning til en fysioterapeut. Så skal jeg bare lige have booket tid. Jeg håber virkelig, at det hjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, jeg har været ved læge i dag, fordi jeg i et par uger har haft ondt i lysken og en smule omkring halebenet. Heldigvis mente han ikke, at der var noget med bækkenet, men lysken var han ikke så glad for. Så nu har jeg fået en henvisning til en fysioterapeut. Så skal jeg bare lige have booket tid. Jeg håber virkelig, at det hjælper :)

Jeg håber at fysen finder ud af hvad der er galt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig! Det er efterhånden lidt træls at gå i snegletempo :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon for tidligt at købe en barnevogn, eller må jeg godt?  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon for tidligt at købe en barnevogn, eller må jeg godt?  :baby2

Næ det syntes jeg er fint. Men jeg ville pga gammel overtro ikke tag den med hjem. Men lade den stå hos familie indtil bebs er født. Just in case

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ det syntes jeg er fint. Men jeg ville pga gammel overtro ikke tag den med hjem. Men lade den stå hos familie indtil bebs er født. Just in case

 

Tak for tippet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tættere og tættere på kønsscanning :) I morgen kl. 13:00 er vi i Silkeborg ved Scanningshuset, glæder mig, hun er bare så fantastisk!!! Jeg håber der stadig er liv og at baby har det godt, glæder mig rigtig meget til gennemscanning (det er med i pakken), at vi så også får kønnet at vide er bare en bonus :) Men jeg ved jo allerede at det er en dreng ;)

Uhhhh det lyder spændende, Bliver godt at hører om dit gæt er rigtigt:)

 

 

Jeg var pænt overrasket selv :o heldigvis havde jeg fri i dag, men hvor var det bare irriterende. Det var få dråber der kom ud men op og tisse skulle jeg i hvert fald.

Heldigt med en fridag. Jeg har altid en flod. men ved ikke om det er fordi jeg allerede er ved at have væske i kroppen... ja ved det ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon for tidligt at købe en barnevogn, eller må jeg godt?  :baby2

 

Jeg synes heller ikke det er for tidligt. Vi var lige ved at købe en for en måned siden eller sådan noget, men det syntes vi alligevel var tidligt nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER