Posted December 23, 2014 Det her er den første tråd herinde, glæder mig til at se hvem der ellers deler termins tråd med mig! Jeg fik en spøgelses streg i lørdags og selvom det er næsten umuligt at se forskel fra dag til dag er der udvikling og i dag kunne jeg fange stregen på strimmeltesten med kameraet og så tog jeg lige 2 andre teste samtidig som også viste svagt positivt! Termin 1 september!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 26, 2014 Kunne der ikke være stemning for at du satte billeder af dine test herind også? :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 26, 2014 Kunne der ikke være stemning for at du satte billeder af dine test herind også? :DHa ha jo det kan jeg da ;)Strimmelteste som er svingende og upålidelige - tror simpelthen ikke de tester særlig præcist: Og rema's test som er noget bedre: Jeg har ikke testet i dag, håber der er tydeligere streg imorgen hvor HcG jo skulle være fordoblet siden igår! Men er ærlig talt skide nervøs :unsure Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 27, 2014 Jeg takker af herinde! Graviditeten sluttede før den rigtig var begyndt!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 27, 2014 Jeg takker af herinde! Graviditeten sluttede før den rigtig var begyndt!!!:kram :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 31, 2014 Det ser ud til jeg skal være i denne terminsgruppe Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2015 Det ser ud til jeg skal være i denne terminsgruppe Tillykke :-D og velkommen til :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 3, 2015 Tillykke :-D og velkommen til :-)Tusind tak! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2015 Jeg hører vist også til herinde :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2015 Jeg hører vist også til herinde :D :yay: Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 7, 2015 Jeg melder også min ankomst her Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2015 Jeg hører vist også til herinde :D Tillykke :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 8, 2015 Jeg melder også min ankomst her håber det går godt ved i andre Tillykke :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2015 Jeg kunne godt bruge en krammer. Mine Symptommer er indtil videre forsvundet. Har dog ikk ondt nogle steder. Jeg er så nervøs :( Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 11, 2015 :kram2 Jeg er sikker på, det nok skal gå. Så længe du ikke har ondt og der ikke er noget blod, tror jeg spiren er lige hvor den skal være :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 :kram2 Jeg er sikker på, det nok skal gå. Så længe du ikke har ondt og der ikke er noget blod, tror jeg spiren er lige hvor den skal være :kram Tak for :kram Det hjælper lidt på psyken :) Sådan man kan få sig selv kørt op :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Det er jo vel bare fordi man gerne vil det så meget, og man dybest set ikke selv er herre over, hvad der sker. Det er lidt grænseoverskridende og nyt :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Jaaa man ønsker det så højt at angsten for at miste fylder meget. Jeg kan melde en ny irriterende symptom: FORSTOPPELSE. NOT funny Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Noooo. Det var da irriterende <_< Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Jeg håber det bedste! Jeg har det selv meget svært endnu... Jeg har smerter i lænd og mave så går også hele tiden og frygter det snart slutter. Jeg skal dog til lægen i morgen og lave graviditetstest så de kan fastlægge terminsdato og så er det ellers bare om at håbe spirren bliver der.. Jeg tør slet ikke forholde mig til det og glæde mig endnu... Har i det på samme måde? Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Noooo. Det var da irriterende <_< Mega irriterende. Det skal I ihvertfald ikke glæde jer til Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 12, 2015 Jeg håber det bedste! Jeg har det selv meget svært endnu... Jeg har smerter i lænd og mave så går også hele tiden og frygter det snart slutter. Jeg skal dog til lægen i morgen og lave graviditetstest så de kan fastlægge terminsdato og så er det ellers bare om at håbe spirren bliver der.. Jeg tør slet ikke forholde mig til det og glæde mig endnu... Har i det på samme måde? Frk.Borg jeg havde det også på samme måde de første dage. Turde ikke helt tro på det. Jeg er stadig meget ambivalent og afventende. Glæder mig til at komme over de 12 uger men samtidig vil jeg nyde graviditeten Håber det går godt for hos lægen og spiren har det fint. Share this post Link to post Share on other sites