Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Hvor er det skønt, at det var en lille aktiv spire derinde, Henriette :)

 

Ps. Bare så du ved det er dit fulde CPR-nummer med på billedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det skønt, at det var en lille aktiv spire derinde, Henriette :)

Ps. Bare så du ved det er dit fulde CPR-nummer med på billedet.

Tak, ja det opdagede jeg, det har jeg ændret nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er jeg dog glad på dine vegne Henriette

:yay :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været i Kære Børn i dag. Nøj hvor havde jeg bare lyst til at købe det hele :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres beskeder :) Med min alder og det at jeg ingen symptomer har, så var jeg bare så bange for at den var gået til..

Men det var den heldigvis ikke :) Den svarede til 10+0 og jeg er 9+4 ifølge ÆL, den hoppede og spjættede, det var helt fantastisk :)do2lue.jpg

Hvor er jeg glad for at det hele gik som smurt!  :kram2

Din baby har da godt nok taget form som et lille menneske, vildt alligevel!

Og nu er så 10+0, jamen altså tiden går  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for at det hele gik som smurt! :kram2

Din baby har da godt nok taget form som et lille menneske, vildt alligevel!

Og nu er så 10+0, jamen altså tiden går :yay

Ja og man kunne se arme og ben, det er vildt så baby like den er på det her tidspunkt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

DEJLIGT det er så godt at hører!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh

Bliver snart nødt til at fortælle svigermekanikken at vi venter os.. Er blevet spurgt i dag om da var noget i gære!!! Jeg havde sådan en rigtig gravid holdning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh

Bliver snart nødt til at fortælle svigermekanikken at vi venter os.. Er blevet spurgt i dag om da var noget i gære!!! Jeg havde sådan en rigtig gravid holdning

 ha ha det er så svært at skjule sådan noget hva?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha det er så svært at skjule sådan noget hva?

Ja det er ! Blev helt paf da jeg blev spurgt. Og jeg som troede at jeg skjulte det godt, lidt baggy tøj du ved. Lad være med at tale over sig og så bliver man fanget på "gravid holdning"

Haha ha ha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige foretaget første "store" babykøb, fandt en 1 måned gammel voksipose til 500 sek kr, den er mørk navyblå så tænker at den er rimelig neutral lige meget køn og farve på barnevogn....

Og så har vi været ude og se på bil... Før nu har vi ikke haft bil fordi behovet ikke har været der, men med baby og udvidet projekttid på Fyn for den kommende far giver det nogen fordele....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ! Blev helt paf da jeg blev spurgt. Og jeg som troede at jeg skjulte det godt, lidt baggy tøj du ved. Lad være med at tale over sig og så bliver man fanget på "gravid holdning"

Haha ha ha :lol

Vi er begyndt at fortælle det når vi er sammen med folk, for det første har vi jo set hjerteblink og for det andet er det svært at skjule kvalme og opkast hvis vi er sammen med folk mere end 1 time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige foretaget første "store" babykøb, fandt en 1 måned gammel voksipose til 500 sek kr, den er mørk navyblå så tænker at den er rimelig neutral lige meget køn og farve på barnevogn....

Og så har vi været ude og se på bil... Før nu har vi ikke haft bil fordi behovet ikke har været der, men med baby og udvidet projekttid på Fyn for den kommende far giver det nogen fordele....

Det var godt nok et røverkøb :)

Hvad bil kigger i på stor eller lille? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh

Bliver snart nødt til at fortælle svigermekanikken at vi venter os.. Er blevet spurgt i dag om da var noget i gære!!! Jeg havde sådan en rigtig gravid holdning

 

Så er det da altid noget, at du er ligeved at være ovre de 12 uger :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt nok et røverkøb :)

Hvad bil kigger i på stor eller lille? :)

Ja jeg synes det var en rigtig god pris når den ikke er brugt mere, skulle vores spunk ikke kunne li den kan jeg altid komme af med den igen....

Vi ser på stor bil, vi vil helst undgå at barnevogn skal skilles til atomer og at der er plads til noget bagage ved siden af da vi har familie i hver sin ende af landet.... Med mindre vi finder på noget andet bliver det nok en BMW 5'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det da altid noget, at du er ligeved at være ovre de 12 uger :-)

Ja og indtil videre har der kun været positive tegn. :)

Smutter lige til en scanning på tirsdag og er alt i orden springer vi ud :) er ret spændt men glæder mig også til at det ikke skal være hemmeligt længere. Det bliver rart :wub

Vil også se lille spirer inden NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes det var en rigtig god pris når den ikke er brugt mere, skulle vores spunk ikke kunne li den kan jeg altid komme af med den igen....

Vi ser på stor bil, vi vil helst undgå at barnevogn skal skilles til atomer og at der er plads til noget bagage ved siden af da vi har familie i hver sin ende af landet.... Med mindre vi finder på noget andet bliver det nok en BMW 5'er

 

Ja de er vist rimelig nemme at komme af med igen :)

BMW laver godt nok også lækre biler :)

Vi skal selv ha en anden bil inden bebsen kommer eller relativt hurtigt efter.

Kæresten har en bil på papegøje plader og jeg har en lille bitte peugeot 107 som jo godt kan fungerer men det bliver dælme klemt i den bette bil så derfor ryger den store og en ny kommer til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er vist rimelig nemme at komme af med igen :)

BMW laver godt nok også lækre biler :)

Vi skal selv ha en anden bil inden bebsen kommer eller relativt hurtigt efter.

Kæresten har en bil på papegøje plader og jeg har en lille bitte peugeot 107 som jo godt kan fungerer men det bliver dælme klemt i den bette bil så derfor ryger den store og en ny kommer til :)

Vi var ude og prøvekører både en Audi A6 og en BMW 528 og BMWen var bare så meget mere lækker, vi blev frygtelig skuffet over Audi...

Jeg er stadig vild med Volvo og deres sikkerhed, men manden synes den taber i lækkerhed....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set min lille sprælle- spunk i dag. Og den vendte og drejede sig og gjorde mor stolt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set min lille sprælle- spunk i dag. Og den vendte og drejede sig og gjorde mor stolt :wub

 

Hvor dejligt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er jeg træt i dag.... Og jeg har kun været i skole i 3 timer.... I morgen har jeg forsøg fra 8-17, det bliver stramt at komme igennem....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :yay

Ja det var fantastisk. Det bliver jeg altså ikke træt af :wub glæder mig meget til NF

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er jeg træt i dag.... Og jeg har kun været i skole i 3 timer.... I morgen har jeg forsøg fra 8-17, det bliver stramt at komme igennem....

Den bliver hård. Jeg har selv haft nogle lange dage på skole som resulterede i at jeg kunne ikke noget som helst om aften. Zzzzzzzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver hård. Jeg har selv haft nogle lange dage på skole som resulterede i at jeg kunne ikke noget som helst om aften. Zzzzzzzz

Jeg har også sagt til Sune at den står på take-out for jeg orker nok ikke at handle ind og stå og lave mad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også sagt til Sune at den står på take-out for jeg orker nok ikke at handle ind og stå og lave mad

Det bliver nødvendigt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER