Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Lille spunken har det godt, den er vokset fint siden sidst og hjertelyden var helt perfekt.... JM havde problemer med at måle fordi den lagde sig med numsen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden siger at han ikke vil vide hvad kønnet skal være, at det skal være en overraskelse. Jeg vil vide, så jeg ved hvad jeg skal købe

HAHA!!! Genialt, der er da heller ikke noget ved at shoppe hvis det hele skal være i neutrale farver;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille spunken har det godt, den er vokset fint siden sidst og hjertelyden var helt perfekt.... JM havde problemer med at måle fordi den lagde sig med numsen til

 

Det lyder super godt :-D Men sgudda træls at du har haft det så skidt og at der har været anledning til så megen uro :-/  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super godt :-D Men sgudda træls at du har haft det så skidt og at der har været anledning til så megen uro :-/ :kram

Ja jeg synes jeg er lidt hårdt ramt, men forhåbentlig går det over når jeg kommer hen i 2. trimester.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes jeg er lidt hårdt ramt, men forhåbentlig går det over når jeg kommer hen i 2. trimester.....

 

Det skal nok blive bedre :-) det er jeg sikker på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes jeg er lidt hårdt ramt, men forhåbentlig går det over når jeg kommer hen i 2. trimester.....

Åh bare du snart får lov til at nyde det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast jeg er sulten!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha synes jeg lider af hovedpine og svimmelhed idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold fast jeg er sulten!!!!

 

Også mig. Jeg kan spise ALT, og har en overvældende lyst til McDonalds i disse dage  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig. Jeg kan spise ALT, og har en overvældende lyst til McDonalds i disse dage  <_<

:lol

Ikke helt godt, med omvendt er MC donnalds ikke så dyrt hvis man nøjes med en Coin offer.

Synes det er helt vild hvor sulten man er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm ved ikke om det er bedre at være sulten:) Jeg har stadig bare umenneskelig meget kvalme og ikke lyst til noget som helst... men det må jo blive bedre:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol

Ikke helt godt, med omvendt er MC donnalds ikke så dyrt hvis man nøjes med en Coin offer.

Synes det er helt vild hvor sulten man er.

 

Heldigvis har jeg ikke givet efter endnu. Jeg prøver virkelig at lade være :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm ved ikke om det er bedre at være sulten:) Jeg har stadig bare umenneskelig meget kvalme og ikke lyst til noget som helst... men det må jo blive bedre:)

 

De fleste siger at det bliver bedre når du rammer 2. trimester, og det er jo heldigvis snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De fleste siger at det bliver bedre når du rammer 2. trimester, og det er jo heldigvis snart :kram2

Tak :) Håber virkelig det snart bliver bedre:) Godt gået med at stå imod :) jeg prøver os at spise sundt for baby:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Håber virkelig det snart bliver bedre:) Godt gået med at stå imod :) jeg prøver os at spise sundt for baby:)

 

Også her :) Og min vægt er heldigvis stoppet med at svinge så meget, så nu ligger jeg ret solidt på +500 gram :) Det er fint for mig indtil videre ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mega hårdt at være i praktik, er seriøs klar til at gå i seng når jeg kommer hjem....

Tiden må godt gå lidt hurtigere så vi kan komme ind i 2. trimester og forhåbentlig blive af med den værste kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 uge til NF!!! kan ikke koncentrere mig om jobbet og jeg keder mig, hvorfor er der ikke snart barsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvinder, jeg har brug jeres råd og støtte! 

Jeg er i dag 10+4 og har tid til NF d.11.3.15 (om præcis 13 dage - ja hvem tæller :rolleyes ) Men i weekenden skal vi mødes med hele svigermekanikken og dem der vidste vi var gravide, har gudhjælpemig fortalt hele Sønderjylland at vi venter os  :angry .. Jeg ved vi bliver mødt med kys og kram og det er jo dejligt - jeg gider ikke være sur, de har jo delt nyheden i glæde - fred være med det. Men men, jeg har hele tiden kunnet berolige mig selv med, at baby har det godt. Jeg har på intet tidspunkt set en dråbe af blod eller haft smerter, så alt bør være fint.

Men alligevel føler jeg et behov for at se baby inden vi møder hele den pukkelryggede, som jo er overbevidst om at vi forøger familien til september. For tænk hvis noget er gået galt, eller fosteret bare er dødt? (Min veninde oplevede at hendes foster gik til i uge 9 og fandt først ud af det til NF).

 

Jeg som troede jeg var så rolig, suk.  :unsure

Desuden har de en scanning i morgen kl.9 til 400 kr, men jeg føler bare det er tosset, når der kun er 13 dage til NF og jeg har ikke mærket noget som burde give anledning til bekymring. Den eneste bekymring er, at vi skal møde hele familien og hvis baby er gået til, vil jeg sgu hellere vide det nu end om to uger. 

Suk, hjælp, berolig mig!  :(

Desuden er jeg af den støbning, at jeg tror ikke baby har godt af for mange scanninger. Jeg fik en tryghedsscanning i uge 6 og hjertet bankede derud af  :wub  og derudover kunne vi finde på at købe en kønsscanning i uge 15-16, så jeg tænker bare om det er dybt godnat med en scanning to uger før nakkefold. 

Vær ærlige og kom med jeres mening, tak  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvinder, jeg har brug jeres råd og støtte! 

Jeg er i dag 10+4 og har tid til NF d.11.3.15 (om præcis 13 dage - ja hvem tæller :rolleyes ) Men i weekenden skal vi mødes med hele svigermekanikken og dem der vidste vi var gravide, har gudhjælpemig fortalt hele Sønderjylland at vi venter os  :angry .. Jeg ved vi bliver mødt med kys og kram og det er jo dejligt - jeg gider ikke være sur, de har jo delt nyheden i glæde - fred være med det. Men men, jeg har hele tiden kunnet berolige mig selv med, at baby har det godt. Jeg har på intet tidspunkt set en dråbe af blod eller haft smerter, så alt bør være fint.

Men alligevel føler jeg et behov for at se baby inden vi møder hele den pukkelryggede, som jo er overbevidst om at vi forøger familien til september. For tænk hvis noget er gået galt, eller fosteret bare er dødt? (Min veninde oplevede at hendes foster gik til i uge 9 og fandt først ud af det til NF).

 

Jeg som troede jeg var så rolig, suk.  :unsure

Desuden har de en scanning i morgen kl.9 til 400 kr, men jeg føler bare det er tosset, når der kun er 13 dage til NF og jeg har ikke mærket noget som burde give anledning til bekymring. Den eneste bekymring er, at vi skal møde hele familien og hvis baby er gået til, vil jeg sgu hellere vide det nu end om to uger. 

Suk, hjælp, berolig mig!  :(

Desuden er jeg af den støbning, at jeg tror ikke baby har godt af for mange scanninger. Jeg fik en tryghedsscanning i uge 6 og hjertet bankede derud af  :wub  og derudover kunne vi finde på at købe en kønsscanning i uge 15-16, så jeg tænker bare om det er dybt godnat med en scanning to uger før nakkefold. 

Vær ærlige og kom med jeres mening, tak  :)

Jeg havde taget scanningen :) Men jeg er så heller ikke bange for scanninger (begge mine drenge er blevet scannet RIGTIG mange gange, grundet min Gastric Bypass)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvinder, jeg har brug jeres råd og støtte!

Jeg er i dag 10+4 og har tid til NF d.11.3.15 (om præcis 13 dage - ja hvem tæller :rolleyes ) Men i weekenden skal vi mødes med hele svigermekanikken og dem der vidste vi var gravide, har gudhjælpemig fortalt hele Sønderjylland at vi venter os :angry .. Jeg ved vi bliver mødt med kys og kram og det er jo dejligt - jeg gider ikke være sur, de har jo delt nyheden i glæde - fred være med det. Men men, jeg har hele tiden kunnet berolige mig selv med, at baby har det godt. Jeg har på intet tidspunkt set en dråbe af blod eller haft smerter, så alt bør være fint.

Men alligevel føler jeg et behov for at se baby inden vi møder hele den pukkelryggede, som jo er overbevidst om at vi forøger familien til september. For tænk hvis noget er gået galt, eller fosteret bare er dødt? (Min veninde oplevede at hendes foster gik til i uge 9 og fandt først ud af det til NF).

Jeg som troede jeg var så rolig, suk. :unsure

Desuden har de en scanning i morgen kl.9 til 400 kr, men jeg føler bare det er tosset, når der kun er 13 dage til NF og jeg har ikke mærket noget som burde give anledning til bekymring. Den eneste bekymring er, at vi skal møde hele familien og hvis baby er gået til, vil jeg sgu hellere vide det nu end om to uger.

Suk, hjælp, berolig mig! :(

Desuden er jeg af den støbning, at jeg tror ikke baby har godt af for mange scanninger. Jeg fik en tryghedsscanning i uge 6 og hjertet bankede derud af :wub og derudover kunne vi finde på at købe en kønsscanning i uge 15-16, så jeg tænker bare om det er dybt godnat med en scanning to uger før nakkefold.

Vær ærlige og kom med jeres mening, tak :)

jeg var til scanning i mandags sidste uge. Jeg skal til nf i morgen. Jeg blev scannet netop fordi det var svært at skjule.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu "kun" 1½ time til fyraften.. Og kun 1 dag til weekend, synes det er tiltrængt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu "kun" 1½ time til fyraften.. Og kun 1 dag til weekend, synes det er tiltrængt!!!

Du keder dig vist en lille smulle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER