Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Det lyder ikke rart.... Jeg har fået nogen øvelser af en kammerat der er fysioterapeut som jeg laver for at undgå eller ihvertfald udskyde bækkenløsning (øget risiko pga en gammel skade) og så sidder jeg på en af de der store fitnessbolde herhjemme, det synes jeg hjælper

 

Det tror jeg jeg vil prøve, altså det med at sidde på en fitnessbold. Men tror også lige jeg vil have mig en tid ved lægen og høre om det er helt ok på nuværende tidspunkt at være så hæmmet både mht. arbejde (stående) og skolegang (siddende) Føler nogen gange jeg forstyrrer mere end nogen andet i skolen når jeg ikke kan sidde stille særligt længe ad gangen, lige til at få dårlig samvittighed over :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det tror jeg jeg vil prøve, altså det med at sidde på en fitnessbold. Men tror også lige jeg vil have mig en tid ved lægen og høre om det er helt ok på nuværende tidspunkt at være så hæmmet både mht. arbejde (stående) og skolegang (siddende) Føler nogen gange jeg forstyrrer mere end nogen andet i skolen når jeg ikke kan sidde stille særligt længe ad gangen, lige til at få dårlig samvittighed over :-(

Har du prøvet sådan en siddepude? En af mine medstuderende havde et ekstra hynde/pude med som hun sad på til forelæsninger osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på Mash med manden og nogen venner og jeg kan ikke lige overskue kød i dag.... Ser I problemet.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på Mash med manden og nogen venner og jeg kan ikke lige overskue kød i dag.... Ser I problemet.....

Skal på Mash med manden og nogen venner og jeg kan ikke lige overskue kød i dag.... Ser I problemet.....

Kæmpe stor problem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stor problem.

Jeg blev mere end mæt alligevel :-D numme nums

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, men hun gik meget op i, at fortælle ud fra andre scanningsbilleder hvordan hun kunne se det osv. Og hun var meget grundig, for jeg tror godt, hun var klar over at vi var meget i tvivl om det nu kunne passe.. Med drengene har jeg slet ikke været i tvivl, de er scannet samme sted og der kom det ud hun sagde, så hun har jo ramt 100% indtil nu :) Men kan bare ikke tro på, vi kan være så heldige..

Altså fra vores kønsscanning vil jeg sige at hvis baby ligger rigtigt er det svært at være i tvivl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes dælme der er lang tid til d.17 april og næste scanning, men når jeg tænker nærmere efter så er den jo faktisk lige om hjørnet også er jeg jo faktisk halvvejs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er vildt at vi allerede snart er halvvejs. Det føles virkelig ikke som særlig længe siden jeg stod med en positiv test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har pakket scannings-DVDen med til Bornholm så min mor kan få det første kig ind til sit barnebarn....

Og så har jeg fået skrevet et brev til min far som min onkel og tante giver videre til ham.... Ja vi eksistere jo ikke så jeg kan ikke engang sende brevet med posten fordi det hele skal være hemmeligt..... Min far 5 år :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til jordmoder og alt så fint ud :)

og super dejligt at hører den bettes hjertelyd igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft jeg håber så meget jeg kan finde et andet job mens jeg er på barsel.. Kommer bare aldrig til at passe ind..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok træls. Du får lige en af dem her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er så belastende mentalt når man bare sidder i det forkerte job... Det gjorde jeg også selv indtil min stressdepresssion tvang mig til at overveje hvad pokker jeg ville og nu er jeg jo så studerende igen i jagten på drømmejobbet.... Mega besværligt og alt andet end sjovt økonomisk, men når jeg snakker med mine tidligere kollegaer om hvordan det kører i min gamle afdeling nu så er jeg så glad for at jeg ikke er der mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i øvrigt den første portion ventetøj i går.... nu er jeg bare spændt på om jeg kan passe den kjole jeg har købt til konfirmationen om 1,5 måned, synes godt nok der sker noget med mavestørrelsen i øjeblikket.... Til trods for at jeg stadig taber mig på vægten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i øvrigt den første portion ventetøj i går.... nu er jeg bare spændt på om jeg kan passe den kjole jeg har købt til konfirmationen om 1,5 måned, synes godt nok der sker noget med mavestørrelsen i øjeblikket.... Til trods for at jeg stadig taber mig på vægten...

 

Jeg har også købt de første to par ventebukser. Mine bluser kan jeg godt være i endnu, men øj, det er behageligt at være kommet i bukser, der ikke strammer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft jeg håber så meget jeg kan finde et andet job mens jeg er på barsel.. Kommer bare aldrig til at passe ind..

 Æv det er da en træls situation. Håber du finder noget efter som er mere dig:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :) Arbejdet som sådan er egentlig ok, når jeg laver det jeg er ansat til, men kollegaerne... Det er et helt andet kapitel..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde piger :) Arbejdet som sådan er egentlig ok, når jeg laver det jeg er ansat til, men kollegaerne... Det er et helt andet kapitel..

Kender alt for godt.

Har arbejdet på mit job i 5.5 år med kollegaer der er så onde ved hinanden. Men jobbet i sig selv, holder mig der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske til alle jer dejlige tøser:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske til alle jer dejlige tøser:)

Tak i lige måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske til alle jer dejlige tøser:)

 

Tak! I lige måde  :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske til alle jer dejlige tøser:)

Tak og i lige måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God påske til alle jer dejlige tøser:)

Mange tak og i lige måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M kom hjem i mandags og fortalte, at han havde snakket med en fælles bekendt, som havde fortalt om 3D scanning og hvilken oplevelse det var :)

Så det ville han gerne..

Det har vi så fået bestilt tid til idag :)

Så d. 26 Maj skal vi det <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

M kom hjem i mandags og fortalte, at han havde snakket med en fælles bekendt, som havde fortalt om 3D scanning og hvilken oplevelse det var :)

Så det ville han gerne..

Det har vi så fået bestilt tid til idag :)

Så d. 26 Maj skal vi det <3

 

Det er da skønt at han gerne vil det:) bliver da fedt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER