Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

M kom hjem i mandags og fortalte, at han havde snakket med en fælles bekendt, som havde fortalt om 3D scanning og hvilken oplevelse det var :)

Så det ville han gerne..

Det har vi så fået bestilt tid til idag :)

Så d. 26 Maj skal vi det <3

 

Hvor fint! Vi så også lidt 3D da jeg blev scannnet i sidste uge. Det var ret vildt at se, hvor udviklet baby var :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, så er der dømt bækkenløsning her :-( Lægen sagde for 1½ uge siden at nu skulle jeg nok til at tage det lidt med ro (Ja tak, HVORDAN) Og så bum blev et hele meget værre, kan nærmest hverken gå stå sidde eller ligge, det er fantastisk. 

Manden har fået stuen indrettet så vi sover på underetagen, ellers kunne jeg da bruge et par timer på trapperne hver dag SUK!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har så meget hovedpine lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er der dømt bækkenløsning her :-( Lægen sagde for 1½ uge siden at nu skulle jeg nok til at tage det lidt med ro (Ja tak, HVORDAN) Og så bum blev et hele meget værre, kan nærmest hverken gå stå sidde eller ligge, det er fantastisk. 

Manden har fået stuen indrettet så vi sover på underetagen, ellers kunne jeg da bruge et par timer på trapperne hver dag SUK!!!

Øv hvor er det kedeligt for dig. Jeg håber at du får det bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er der dømt bækkenløsning her :-( Lægen sagde for 1½ uge siden at nu skulle jeg nok til at tage det lidt med ro (Ja tak, HVORDAN) Og så bum blev et hele meget værre, kan nærmest hverken gå stå sidde eller ligge, det er fantastisk. 

Manden har fået stuen indrettet så vi sover på underetagen, ellers kunne jeg da bruge et par timer på trapperne hver dag SUK!!!

Det var da bare træls! men god at i kunne lave om så du kan passe bedre på dig selv. Øv øv der er længe du skal døje med det. Håber det går lidt i sig selv når du tager den mere med ro! God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er der dømt bækkenløsning her :-( Lægen sagde for 1½ uge siden at nu skulle jeg nok til at tage det lidt med ro (Ja tak, HVORDAN) Og så bum blev et hele meget værre, kan nærmest hverken gå stå sidde eller ligge, det er fantastisk. 

Manden har fået stuen indrettet så vi sover på underetagen, ellers kunne jeg da bruge et par timer på trapperne hver dag SUK!!!

 

Puha, det lyder ikke godt. Er du ikke blevet henvist til noget behandling af en art? Det lyder som om du har det i meget slem grad :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er der dømt bækkenløsning her :-( Lægen sagde for 1½ uge siden at nu skulle jeg nok til at tage det lidt med ro (Ja tak, HVORDAN) Og så bum blev et hele meget værre, kan nærmest hverken gå stå sidde eller ligge, det er fantastisk. 

Manden har fået stuen indrettet så vi sover på underetagen, ellers kunne jeg da bruge et par timer på trapperne hver dag SUK!!!

Øv :(

Kan der gøres noget for at afhjælpe det lidt?

God bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder ikke godt. Er du ikke blevet henvist til noget behandling af en art? Det lyder som om du har det i meget slem grad :(

 

 

Øv :(

Kan der gøres noget for at afhjælpe det lidt?

God bedring

 

Ja jeg skal til noget fys, hvor jeg skal lære nogen øvelser og noget, men er sgu lidt spændt på hvor meget af det der kan komme væk igen :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt dejlig hjertelyd i dag, min søster har en doppler, som hun fandt lyden med, med det samme.. Virkelig fantastisk når man ikke mærker liv overhovedet :) Så nu har jeg bestilt en til mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hørt dejlig hjertelyd i dag, min søster har en doppler, som hun fandt lyden med, med det samme.. Virkelig fantastisk når man ikke mærker liv overhovedet :) Så nu har jeg bestilt en til mig selv :)

Jeg er også rigtig glad for min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, det lyder skønt med en doppler - sådan at kunne høre hjertelyd, når man vil  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv meget glad for min dopler . Når nu baby rigtig vil lytte til mig og give tegn fra sig så lytter jeg til det lille hjerte i stedet. Så hygsom :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare rigtig træls med bækkenløsning, hvor er det en skam/synd du skal døje sådan.. Jeg har været ved kiropraktor og jeg har også bækkenløsning, men ikke i så slem grad ikke endnu ihvertfald.

Den der doopler hvor køber man den og prisen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt min på 24med.dk for der er jeg medlem og køber tit vitaminer derinde (man optjener point hver gang man køber, så jeg havde 50 kr jeg kunne trække fra og derfor kostede den kun 300 kr pp og der kom så 34,5 ny point på min saldo, som jeg kan bruge næste gang).. Men hvis du søger på doppler, så kan man købe dem forskellige steder, den min søster har, er den der er reklame for herinde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt min på 24med.dk for der er jeg medlem og køber tit vitaminer derinde (man optjener point hver gang man køber, så jeg havde 50 kr jeg kunne trække fra og derfor kostede den kun 300 kr pp og der kom så 34,5 ny point på min saldo, som jeg kan bruge næste gang).. Men hvis du søger på doppler, så kan man købe dem forskellige steder, den min søster har, er den der er reklame for herinde..

Skriver du lige om den er god og om den er nem og bruge når du har fået den.. er lidt spændt på den er god

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriver du lige om den er god og om den er nem og bruge når du har fået den.. er lidt spændt på den er god

Jeg har modtaget den i dag og har allerede hørt hjertelyd 2 gange med den :) Man skal lede list efter den, men det er ok.. Var til JM i dag også og hun havde også lidt svært ved at finde den, så det tager jeg ikke så tungt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har modtaget den i dag og har allerede hørt hjertelyd 2 gange med den :) Man skal lede list efter den, men det er ok.. Var til JM i dag også og hun havde også lidt svært ved at finde den, så det tager jeg ikke så tungt :)

Fedt nok.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til JM i går og hun fandt efter længe leden rundt også hjertelyd :) Det var et dejligt besøg og hun er bare rigtig rar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en grim mistanke om begyndende bækkenløsning.... Alt for tidligt og alt for irriterende.... Skal have en kammerat der er fysioterapeut studerende til at se på det her en af dagene, måske kan han trylle lidt så jeg kan udskyde det en smule.... Ellers bliver det et tungt sidste modul før sommerferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en grim mistanke om begyndende bækkenløsning.... Alt for tidligt og alt for irriterende.... Skal have en kammerat der er fysioterapeut studerende til at se på det her en af dagene, måske kan han trylle lidt så jeg kan udskyde det en smule.... Ellers bliver det et tungt sidste modul før sommerferien

Øv! Det må ikke være fedt! Min søster har allerede store problemer med det (hun er i uge 24) og det kan godt nok være ret så invaliderende! God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Det må ikke være fedt! Min søster har allerede store problemer med det (hun er i uge 24) og det kan godt nok være ret så invaliderende! God bedring!

Ja det er rigtigt øv.... Jeg vidste godt at jeg var i farezonen pga en gammel skade, men havde håbet at jeg var nået et par måneder længere hen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en grim mistanke om begyndende bækkenløsning.... Alt for tidligt og alt for irriterende.... Skal have en kammerat der er fysioterapeut studerende til at se på det her en af dagene, måske kan han trylle lidt så jeg kan udskyde det en smule.... Ellers bliver det et tungt sidste modul før sommerferien

Ih hvor irriterende. Det er bare ikke sjovt. Jeg har også haft noget, men det er gået væk med hvile og massage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har inviteret svigermor med på Babymesse om 2 uger, så slipper Sune, der til gengæld har givet mig hans visakort... Manden lever livet farligt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har inviteret svigermor med på Babymesse om 2 uger, så slipper Sune, der til gengæld har givet mig hans visakort... Manden lever livet farligt ;-)

 

Han er da en modig mand:) God shoppetur:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, Sune er modig! Jeg skal også af sted til noget her i Aarhus på tirsdag. Jeg glæder mig til at se, om det er noget ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER