Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

Jeg har lige set på min ticker at jeg skal føde en søndag :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige set på min ticker at jeg skal føde en søndag :o

Jeg skal en mandag efter weekend børn.

Så håber da lige den bebs kan blive inde weekenden over. Eller i det mindste inden :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal en fredag, hvis jeg føder på termin. Det er også en måde at skyde weekenden i gang på :P

Jeg har for resten været til fys her til morgen. Damn, han fik da godt nok lige trykket nogle steder, der gjorde lidt ondt. Han mente, det var muskler i lysken der er ømme som følge af at bækkenet giver sig. Smerterne sidder nemlig helt oppe, hvor det hæfter på symfysen. Så jeg har fået en tid igen i næste uge, og så synes han, at jeg godt må gå i gang med at træne og cykle igen :yay Det har jeg godt nok savnet! Jeg har bare været for nervøs til at turde, mens det gjorde ondt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været afsted til kønsscanning og vi skal have en:

xmmm4m.jpg

Er virkelig chokeret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se noget?? ☺️☺️Er det en tap der betyder pige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder det???????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud det er en pige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står med lille bitte skrift at det er en lille pige vi skal have.. Jeg var så sikker på en lillebror, så er stadig ret chokeret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står med lille bitte skrift at det er en lille pige vi skal have.. Jeg var så sikker på en lillebror, så er stadig ret chokeret :)

Holy sh#t Henriette! Og du var jo overbevist om der kom en dreng mere? Det viser statistikken jo også, hvor det vildt!! Stort tillykke med den kommende lille pige, det er jo en helt ny verden for jer jeg beklager min iPad lader mig ikke lave en masse glade og dansende smileys, men hvor er jeg også chokeret på dine vegne! :-) dejlig måde at starte weekenden på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej stort tillykke!!! Ja man skal ikke regne med at bare fordi geaviditeterne er ens så er kønnet det også ;) hvor bliver det dejligt!!! Og nu skal i til at tænke helt om hva? Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fast Henriette! Stort tillykke med at I også får jer en lille pige til flokken. Det må have været noget af en overraskelse, nu du var sikker på en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt Henriette, så skal du alligevel lege med tylskørter og dukkesenge ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke det var da dejligt:) Godt med en overraskelse:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det skønt for jer. :yay :kuller stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mon for tidligt at købe en barnevogn, eller må jeg godt?  :baby2

 

Vi har købt barnevogn så det synes jeg bestemt ikke ;)  og da jeg er overtroisk så står vores på svigerfars firmas loft :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :wub og jeg glæder mig til at man ikke er i tvivl :)

Jeg er pænt sikker på at jeg lige har mærket et par velplacerede små smølfespark :wub

Har i al fald aldrig prøvet den mystiske følelse i min mave...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt sikker på at jeg lige har mærket et par velplacerede små smølfespark :wub

Har i al fald aldrig prøvet den mystiske følelse i min mave...

Jeg har den sidste uge kunne mærke bebsen derinde, meget mærkelig fornemmelse.... Desværre er bebsen b-menneske ligesom sin far så der er først om aftenen når jeg er helt færdig at den rigtigt begynder at feste derinde... Og især når Sune ser fodbold, det må være hans "råb" den reagere på, den kommende far ser det dog som sikre tegn på at der er en kommende fodboldspiller derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hold da op det har været en weekend med mange underlige følelser.. Jeg var så sikker, samme symptomer osv. Og Brian kan da ikke lave piger, når han har 3 drenge i forvejen.. Så chokket var ret stort! Men det var glæden også! Vi skal til at tænke i helt nye baner med stil i tøj, navn osv. Og der er mange ting der ikke kan genbruges, men heldigvis også mange der kan :)

Men vi er ved at have vænnet os til det og glæder os selvfølgelig rigtig meget, men har lige skulle vænne mig til, at drengen var væk.. Men det er meget bedre nu :)

Tak for jeres søde hilsener :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hold da op det har været en weekend med mange underlige følelser.. Jeg var så sikker, samme symptomer osv. Og Brian kan da ikke lave piger, når han har 3 drenge i forvejen.. Så chokket var ret stort! Men det var glæden også! Vi skal til at tænke i helt nye baner med stil i tøj, navn osv. Og der er mange ting der ikke kan genbruges, men heldigvis også mange der kan :)

Men vi er ved at have vænnet os til det og glæder os selvfølgelig rigtig meget, men har lige skulle vænne mig til, at drengen var væk.. Men det er meget bedre nu :)

Tak for jeres søde hilsener :)

Min kusine har en dreng og en pige (den mindste) og de har genbrugt rigtig meget tøj f.eks. blå og grønne bukser som bare er sat sammen med mere tøsede bluser osv.... Nu ved jeg ikke hvad der gemmer sig i maven endnu, men vi har allerede modtaget både pige og drenge tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kusine har en dreng og en pige (den mindste) og de har genbrugt rigtig meget tøj f.eks. blå og grønne bukser som bare er sat sammen med mere tøsede bluser osv.... Nu ved jeg ikke hvad der gemmer sig i maven endnu, men vi har allerede modtaget både pige og drenge tøj

Ja, det kan man også sagtens :) Men nu har jeg to drenge, så nu skal der sgu tøsefarver til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan man også sagtens :) Men nu har jeg to drenge, så nu skal der sgu tøsefarver til ;)

Haha.... Frem med blonder og prinsessefarver ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sune har lige spurgt om jeg har fået ny sovepose..... Det viser sig så at være bebsens voksipose....jeg ved godt jeg ikke er den højeste meeeeeennnn alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder  :boo I går var det frisk blod, og i dag er det gammelt. Det kom i forbindelse med sex, men jeg er bare så bange for, at der er noget galt med min lille baby.

 

Jeg fik min skønne mand til at ringe til vagtlægen (jeg var selv helt opløst i gråd), men de mente ikke, at der var noget de kunne gøre.. Så nu er jeg i venteposition, et sted hvor jeg slet ikke har lyst til at vente  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder  :boo I går var det frisk blod, og i dag er det gammelt. Det kom i forbindelse med sex, men jeg er bare så bange for, at der er noget galt med min lille baby.

 

Jeg fik min skønne mand til at ringe til vagtlægen (jeg var selv helt opløst i gråd), men de mente ikke, at der var noget de kunne gøre.. Så nu er jeg i venteposition, et sted hvor jeg slet ikke har lyst til at vente  :boo

Ohhhh nej da.

Vi må håbe at du bare er én i mængden af dem der bløder lidt under graviditet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ohhhh nej da.

Vi må håbe at du bare er én i mængden af dem der bløder lidt under graviditet

 

Det håber jeg også. Jeg blødte også gammelt blod hele dagen da jeg var 6+0. Men det der med frisk blod er jeg ikke så glad for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER