Guest

September termin smalltalk

2,021 indlæg i dette emne

For hulen hvor er jeg utålmodig synes der er lang tid til mandag og det er der jo faktisk ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har set min lille sprælle- spunk i dag. Og den vendte og drejede sig og gjorde mor stolt :wub

Jeg nåede slet ikke at skrive tillykke med scanningen, dejligt det gik godt! Det må være stort  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM ringede mig op i går...hun havde fået svar på de første blodprøver... Hun var ikke så glad for min blodprocent og med kvalmen oveni er hun lidt bekymret for mig (mere end babyen) så nu skal jeg tjekkes lidt mere grundigt den 9/3 ved næste besøg og hvis det ikke bliver bedre ret hurtigt står den nok til et par dages indlæggelse.... Hvilket ikke kunne komme på et dårlige tidspunkt nu hvor vi skal i praktik de næste 7 uger... Bliver lidt stresset og ked af det ved tanken, men pt styrer spunken showet og så må jeg følge med så godt det går...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....og så har jeg fået en kæmpe bums på kinden, jeg har ellers aldrig uren hud til trods for min PCOS.... Øv med øv på...icing on the cake

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede slet ikke at skrive tillykke med scanningen, dejligt det gik godt! Det må være stort  :loveshower

Mange tak og Ja det var :wub :yay

Åh man bliver bare så rørt af at se hvor meget liv der er i dem :wub jeg kan ikke får nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM ringede mig op i går...hun havde fået svar på de første blodprøver... Hun var ikke så glad for min blodprocent og med kvalmen oveni er hun lidt bekymret for mig (mere end babyen) så nu skal jeg tjekkes lidt mere grundigt den 9/3 ved næste besøg og hvis det ikke bliver bedre ret hurtigt står den nok til et par dages indlæggelse.... Hvilket ikke kunne komme på et dårlige tidspunkt nu hvor vi skal i praktik de næste 7 uger... Bliver lidt stresset og ked af det ved tanken, men pt styrer spunken showet og så må jeg følge med så godt det går...

Men det er dejligt at der bliver taget hånd om det. Jeg håber for dig at det ikke bliver nødvendigt med indlæggelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

....og så har jeg fået en kæmpe bums på kinden, jeg har ellers aldrig uren hud til trods for min PCOS.... Øv med øv på...icing on the cake

Velkommen i bumse klubben havde også en kæmpe en som ikke rigtig er gået væk. Jeg har haft det i to uger vil jeg tro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er dejligt at der bliver taget hånd om det. Jeg håber for dig at det ikke bliver nødvendigt med indlæggelse.

Ja det er rigtigt dejligt at hun er obs på det og ikke bare lader mig sejle i egen sø... Jeg har indtil videre tabt mig 8 kg nu hvor jeg er 8+4 og det kan hun ikke li selvom jeg synes jeg har nogen reserver at tage af.... Pt tror jeg at planen er at jeg skal starte op på jern og at jeg måske skal gå til kontrol oftere end normalt så hun kan holde øje med mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtigt dejligt at hun er obs på det og ikke bare lader mig sejle i egen sø... Jeg har indtil videre tabt mig 8 kg nu hvor jeg er 8+4 og det kan hun ikke li selvom jeg synes jeg har nogen reserver at tage af.... Pt tror jeg at planen er at jeg skal starte op på jern og at jeg måske skal gå til kontrol oftere end normalt så hun kan holde øje med mig...

Jeg tror at det vil hjælpe rigtig meget når du begynder at tage noget jern. Men 8 kg er også meget. Tilgengæld er du hårdt ramt af opkast så det er forståeligt nok. Så længe der bliver holdt øje med så kan du være roligt og forhåbentlig ikke nødvendigt med indlæggelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at det vil hjælpe rigtig meget når du begynder at tage noget jern. Men 8 kg er også meget. Tilgengæld er du hårdt ramt af opkast så det er forståeligt nok. Så længe der bliver holdt øje med så kan du være roligt og forhåbentlig ikke nødvendigt med indlæggelse :kram

Jeg håber at jerntabletterne kan gøre lidt ved min træthed.... Og så ber jeg til at kvalmen forsvinder om et par uger når jeg går ind i 2. trimester.... Min mor havde kvalme i 9 måneder i begge graviditeter og det har jeg bestemt ikke behov for...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, NF i dag :-D Det gik fantastisk, lav risiko for downs, alt det hele som det skulle være :-D 

 

Det var en kæmpe oplevelse at kunne se den så meget og se hvordan den "svømmede" rundt inde i maven :-) 

Også kæmpe oplevelse for manden, der var helt opslugt  :kuller

 

Den endelige terminsdato er nu sat til 05.09.15, så skal der ikke pilles mere ved den :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, NF i dag :-D Det gik fantastisk, lav risiko for downs, alt det hele som det skulle være :-D

Det var en kæmpe oplevelse at kunne se den så meget og se hvordan den "svømmede" rundt inde i maven :-)

Også kæmpe oplevelse for manden, der var helt opslugt :kuller

Den endelige terminsdato er nu sat til 05.09.15, så skal der ikke pilles mere ved den :-)

Stort tillykke. :kuller det er en dejlig nyhed :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god nyhed at komme ind til, dejligt for jer!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at læse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have allesammen :-D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig mange jag i understellet her til aften, kan næsten ikke være i min egen krop....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg drømte at vandet var gået og skulle føde. Til termin selvfølgelig :kuller

Det var en dejlig drøm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer stærkt en ekstra tryghedsscanning, de sidste par dage har jeg haft mange flere underlivssmerter end jeg "plejer", snakkede med JM om det i dag da jeg var derover og få drop, men hun mener ikke at det er nok til yderligere bekymring når jeg ikke bløder.... Vi har jo bestemt os for at få lavet NF i Danmark om 2-3 uger, men 2-3 uger er også bare rigtig lang tid at løbe rundt og have ondt og være urolig hele tiden.... Jeg glæder mig til at man kan mærke om babyen "har det godt", får lidt stress over alle de tegn og fornemmelser man hele tiden skal forholde sig til.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden siger at han ikke vil vide hvad kønnet skal være, at det skal være en overraskelse. Jeg vil vide, så jeg ved hvad jeg skal købe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer stærkt en ekstra tryghedsscanning, de sidste par dage har jeg haft mange flere underlivssmerter end jeg "plejer", snakkede med JM om det i dag da jeg var derover og få drop, men hun mener ikke at det er nok til yderligere bekymring når jeg ikke bløder.... Vi har jo bestemt os for at få lavet NF i Danmark om 2-3 uger, men 2-3 uger er også bare rigtig lang tid at løbe rundt og have ondt og være urolig hele tiden.... Jeg glæder mig til at man kan mærke om babyen "har det godt", får lidt stress over alle de tegn og fornemmelser man hele tiden skal forholde sig til.....

Altså, jeg har også ladet mig scanne 2 gange, fordi jeg følte behov for at vide at alt var i orden. Og det fortryder jeg ikke. Jeg synes når du nu har ondt og JM ikke vil gøre mere at du tager den ekstra scanning. Man tænker jo ikke på andet og det er ikke helt godt når man skal have en hverdag til at fungere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har også ladet mig scanne 2 gange, fordi jeg følte behov for at vide at alt var i orden. Og det fortryder jeg ikke. Jeg synes når du nu har ondt og JM ikke vil gøre mere at du tager den ekstra scanning. Man tænker jo ikke på andet og det er ikke helt godt når man skal have en hverdag til at fungere.

Nej præcis, der sker jo ikke noget ved at få den scanning og det ville gøre mig betydelig mere tryg....

De havde lige en ledig tid i dag kl 15 så den nupper vi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej præcis, der sker jo ikke noget ved at få den scanning og det ville gøre mig betydelig mere tryg....

De havde lige en ledig tid i dag kl 15 så den nupper vi

Håber alt er som det skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej præcis, der sker jo ikke noget ved at få den scanning og det ville gøre mig betydelig mere tryg....

De havde lige en ledig tid i dag kl 15 så den nupper vi

Jeg håber og krydser fingre for alt er godt med spunken :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som udgangspunkt tror jeg at alt er godt derinde, men som Sune siger så ville det da være komplet åndssvagt at gå i 3 uger og være bange når nu vi rimelig let kan få det tjekket... Om ikke andet så er det jo bare hyggeligt at se at spunken forhåbentlig er vokset noget de sidste 2 uger og som lidt motivation for at komme igennem forhåbentlig (krydse krydse fingre) de sidste uger med kvalme og opkast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER