FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Det skal nok være jeres skønne dreng du mærker men det er først lidt senere man tænker Ja det var ham :)

Første gang var det også i uge 19 jeg mærkede boblerne lige så stille :) husk det er først fra uge 24 du skal mærke ham hver dag :)

Er det ikke fra uge 25 man skal mærke liv hver dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der andre som er nået omkring 19 uger uden at mærke liv? Er sq liiidt utålmodig efterhånden...

Tror måske jeg har mærket bobler en enkelr eller to gange den sidste uge her....meen ikk helt sikker....:-)

Jeg var 23+0 inden jeg mærkede "bobler" i min første graviditet. Min moderkage lå foran. Mener at je har læst at en førstegangsfødende gravid gennemsnitlig mærker liv for første gang omkring uge 20. Der er jo så nogle der allerede mærker liv omkring uge 15-16 og så er der jo også nogle der først mærker liv omkring uge 23. Kan godt forstå du er lidt utålmodig efter at mærke baby, men det skal nok komme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg mærket begge tvillinger. Det er sku lidt vildt at tænke på at der er 2 der inde. Men på en god måde. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg mærket begge tvillinger. Det er sku lidt vildt at tænke på at der er 2 der inde. Men på en god måde. :kuller

:gravid :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke fra uge 25 man skal mærke liv hver dag?

Min jordemoder sagde 24 men det er der åbenbart forskellige holdninger til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg først jeg gør efter NF - skal lige have syn for sagen, at der ER en LEVENDE baby derinde!

Er det ikke meget normalt? Jeg har haft vanvittig kvalme i 6 hele uger (tager heldigvis af) nu og min største frygt er ingen hjertelyd eller at jeg har bildt mig det hele ind ;)

Det skal nok gå hører om mange der har det fantastisk gennem deres graviditet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fundet blæseren frem :) Tænk den havde jeg helt glemt vi havde, den er kæmpe stor og nu er der nærmest orkan i stuen, og jeg er glad :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i brækhelvede!!! Pis og lort!!! Jeg orker det ikke.... I går aftes fra 17.30-midnat kastede jeg op hver halve time :( Og har det af lort i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i brækhelvede!!! Pis og lort!!! Jeg orker det ikke.... I går aftes fra 17.30-midnat kastede jeg op hver halve time :( Og har det af lort i dag!

Noooo :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig kvalmeramt og nu også med hovedpine :( og med mega ømme brystvorter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i brækhelvede!!! Pis og lort!!! Jeg orker det ikke.... I går aftes fra 17.30-midnat kastede jeg op hver halve time :( Og har det af lort i dag!

Åhh nej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig kvalmeramt og nu også med hovedpine :( og med mega ømme brystvorter...

Min jordemoder sagde i går at hovedpine kom af den varme der pt er og grundet luftfugtigheden. Det er rent ud sagt træls.

Håber din kvalme snart forsvinder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage i brækhelvede!!! Pis og lort!!! Jeg orker det ikke.... I går aftes fra 17.30-midnat kastede jeg op hver halve time :( Og har det af lort i dag!

Var der ikke noget der kunne hjælpe dig sidst? Akupunktur eller medicinsk behandling. Det er ikke sjovt. God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var der ikke noget der kunne hjælpe dig sidst? Akupunktur eller medicinsk behandling. Det er ikke sjovt. God bedring.

Var ik til akupunktur sidst, da ingen foreslog det og jeg selv var for uvidende :(

Vores egen læge har lukket i to uger, men de vil give akupunktur, når de har åbent igen..

Skal til en anden læge i dag! Håber de ka gøre et eller andet... Lige nu har jeg lede tanker og orker slet slet ikke at være gravid igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ik til akupunktur sidst, da ingen foreslog det og jeg selv var for uvidende :(

Vores egen læge har lukket i to uger, men de vil give akupunktur, når de har åbent igen..

Skal til en anden læge i dag! Håber de ka gøre et eller andet... Lige nu har jeg lede tanker og orker slet slet ikke at være gravid igen!!

Altså hvis du er lige så dårlig som jeg forestiller mig nærmer man sig det punkt h ir man ingenting orker og kan slet ikke fungerer for familien. Jeg vil prøve at bede om medicin og så trappe ud af det igen når lægen åbner og du kan få akupunktur. Det er selvfølgelig helt min holdning men man skal ikke kaste op så ofte som du gjorde i går :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis du er lige så dårlig som jeg forestiller mig nærmer man sig det punkt h ir man ingenting orker og kan slet ikke fungerer for familien. Jeg vil prøve at bede om medicin og så trappe ud af det igen når lægen åbner og du kan få akupunktur. Det er selvfølgelig helt min holdning men man skal ikke kaste op så ofte som du gjorde i går :kram2

Enig! Og så lige et kram herfra, stakkels dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder sagde i går at hovedpine kom af den varme der pt er og grundet luftfugtigheden. Det er rent ud sagt træls.

Håber din kvalme snart forsvinder.

Det kunne godt tænkes, for den kan tæmmes med vand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis du er lige så dårlig som jeg forestiller mig nærmer man sig det punkt h ir man ingenting orker og kan slet ikke fungerer for familien. Jeg vil prøve at bede om medicin og så trappe ud af det igen når lægen åbner og du kan få akupunktur. Det er selvfølgelig helt min holdning men man skal ikke kaste op så ofte som du gjorde i går :kram2

Sidste gang kastede jeg op hele dagen fem dage om ugen :( Det var forfærdeligt!!

Var ved en anden læge i dag og hun tog en masse blodprøver. Hvis de ik viser en almindelig infektion eller lignende skal jeg ud på Skejby i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste gang kastede jeg op hele dagen fem dage om ugen :( Det var forfærdeligt!!

Var ved en anden læge i dag og hun tog en masse blodprøver. Hvis de ik viser en almindelig infektion eller lignende skal jeg ud på Skejby i morgen.

Godt de tager hånd om dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine og kvalme - har først taget smertestillende nu, men kan næsten heller ikke være nogle steder... Jeg vil gerne bede om køligere vejr...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine og kvalme - har først taget smertestillende nu, men kan næsten heller ikke være nogle steder... Jeg vil gerne bede om køligere vejr...

Det vil jeg også meget gerne bede om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg også meget gerne bede om!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i koret der beder om køligere vejr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i koret der beder om køligere vejr.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til termin men hun må altså gerne lade være med at vente så længe.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.