FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har nogle rimelig heftige (pluk?)veer, som både gør ondt i lænden og tunger en del... Men tør virkelig ikke tro på noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har nogle rimelig heftige (pluk?)veer, som både gør ondt i lænden og tunger en del... Men tør virkelig ikke tro på noget!

Jeg krydser fingre! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nød til at forlade jer. Der var ikke nogen hjerteblink da jeg kom til NF og skal i morgen tilbage på hospitalet og få en kirurgisk abort.... Tak for denne gang...

Ej det er jeg godt nok ked af at høre. Håber det fysiske kommer til at gå problemfrit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nød til at forlade jer. Der var ikke nogen hjerteblink da jeg kom til NF og skal i morgen tilbage på hospitalet og få en kirurgisk abort.... Tak for denne gang...

Ej for helvede.. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv hvor er det bare uretfærdigt.

Sender knus og varme tanker.. selv om jeg ved at det nok ikke hjælper en skid.

:kiss :bye :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mange tak for jeres tanker, knus og kram... Det varmer! Jeg håber bare at det går hurtig... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :o

Årh hvor vildt!

Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :o

Hvor er det vildt! Håber du får en rigtig god fødsel :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor vildt!

Er du okay?

Egentlig ikke helt :boo

Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu.

Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o

Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig ikke helt :boo

Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu.

Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o

Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry

:kram :kram

Det er sgu også op ad bakke. Og ikke videre hensynsfuldt af M :Klap

Er det Hillerød, du skal føde på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke huske om det er normalt at have murren i lænden og underlivet i 24 uge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram

Det er sgu også op ad bakke. Og ikke videre hensynsfuldt af M :Klap

Er det Hillerød, du skal føde på?

På ingen måde hensynsfuldt! Jeg tror han forstod budskabet da jeg grædende meddelte ham det i telefonen ;)

Jep - det er Hillerød. Det kan jo være at vi kommer til at mødes derinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig ikke helt :boo

Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu.

Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o

Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry

Hold da op! :blink Det er lige før jeg tager turen derind og holder i hånd.. Så kan han tage på arbejde! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egentlig ikke helt :boo

Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu.

Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o

Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry

Årh altså :(

Det er da også tarveligt at han ikke kan se dine behov her :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft hvor I smalltalker herinde :)

 

Jeg tillader mig at lukke denne nu, da den er blevet for lang. Så må I starte en ny op, hvis der er behov for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.