Posted March 29, 2016 Har nogle rimelig heftige (pluk?)veer, som både gør ondt i lænden og tunger en del... Men tør virkelig ikke tro på noget! Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2016 Har nogle rimelig heftige (pluk?)veer, som både gør ondt i lænden og tunger en del... Men tør virkelig ikke tro på noget!Jeg krydser fingre! :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2016 Jeg er nød til at forlade jer. Der var ikke nogen hjerteblink da jeg kom til NF og skal i morgen tilbage på hospitalet og få en kirurgisk abort.... Tak for denne gang...Ej det er jeg godt nok ked af at høre. Håber det fysiske kommer til at gå problemfrit Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2016 Jeg er nød til at forlade jer. Der var ikke nogen hjerteblink da jeg kom til NF og skal i morgen tilbage på hospitalet og få en kirurgisk abort.... Tak for denne gang... Ej for helvede.. Det er jeg virkelig ked af at høre. Øv hvor er det bare uretfærdigt. Sender knus og varme tanker.. selv om jeg ved at det nok ikke hjælper en skid. :kiss :bye :boo Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2016 mange tak for jeres tanker, knus og kram... Det varmer! Jeg håber bare at det går hurtig... Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :o Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :oÅrh hvor vildt! Er du okay? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Har lige været til scanning.... Lillebror er nu ca. 5 kg og må ikke blive større. Jeg har ikke sukkersyge, men de vil sætte mig i gang i morgen tidligt eller på fredag... Nu er det altså bare lige pludselig nu :o Hvor er det vildt! Håber du får en rigtig god fødsel :bd :bd :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Årh hvor vildt! Er du okay? Egentlig ikke helt :booVille rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu. Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Egentlig ikke helt :boo Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu. Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry :kram :kram Det er sgu også op ad bakke. Og ikke videre hensynsfuldt af M :Klap Er det Hillerød, du skal føde på? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Kan ikke huske om det er normalt at have murren i lænden og underlivet i 24 uge? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 :kram :kram Det er sgu også op ad bakke. Og ikke videre hensynsfuldt af M :Klap Er det Hillerød, du skal føde på? På ingen måde hensynsfuldt! Jeg tror han forstod budskabet da jeg grædende meddelte ham det i telefonen ;)Jep - det er Hillerød. Det kan jo være at vi kommer til at mødes derinde ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Egentlig ikke helt :boo Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu. Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry Hold da op! :blink Det er lige før jeg tager turen derind og holder i hånd.. Så kan han tage på arbejde! :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Egentlig ikke helt :boo Ville rigtig gerne gå i gang af mig selv denne gang, men det kommer ikke til at ske nu. Oven i dét er det ballade i forhold til pasning af David, og M og jeg er dybt uenige i forhold til netop det emne. Senest har han bedt om, at igangsættelsen planlægges, så det passer i forhold til hans arbejde :o Jeg er sgu ved at være klar på at føde uden M er med - så kan han passe sit arbejde og David :angry Årh altså :( Det er da også tarveligt at han ikke kan se dine behov her :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 30, 2016 Kæft hvor I smalltalker herinde :) Jeg tillader mig at lukke denne nu, da den er blevet for lang. Så må I starte en ny op, hvis der er behov for det. Share this post Link to post Share on other sites