FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ja mangler vi ikke en tråd at skrive løst og fast i.. Vigtige hverdagsting der måske ikke kræver en hel tråd selv.. Det synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig godt nok til at sige højt at jeg er gravid, men har troet så lidt på det at ingen ved det ud over min mand... Nu må vi se om bedsterne snart skal vide det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordemoder for første gang om lidt.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var sådan en tråd tidligere, men god idé med en ny, de bliver så lange de smalltalk tråde :)

Jeg NYDER at mærke alle de spark :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok til at sige højt at jeg er gravid, men har troet så lidt på det at ingen ved det ud over min mand... Nu må vi se om bedsterne snart skal vide det :)

Og er simpelthen så spændt på hvem du er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til jordemoder for første gang om lidt.. :)

Sååååå hyggeligt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig godt nok til at sige højt at jeg er gravid, men har troet så lidt på det at ingen ved det ud over min mand... Nu må vi se om bedsterne snart skal vide det :)

Ja, det er virkelig spændende hvem der gemmer sig bag FruFusk :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi har set det smukke lille hjerte slå, så er jeg nervøs for at der er noget galt.

Min kvalme var væk og det gjorde mig ekstra nervøs. Men den er kommet tilbage for fuld skrue.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi har set det smukke lille hjerte slå, så er jeg nervøs for at der er noget galt.

Min kvalme var væk og det gjorde mig ekstra nervøs. Men den er kommet tilbage for fuld skrue.

Mon ikke det er et godt tegn at kvalmen er tilbage? Håber det bedste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvom vi har set det smukke lille hjerte slå, så er jeg nervøs for at der er noget galt.

Min kvalme var væk og det gjorde mig ekstra nervøs. Men den er kommet tilbage for fuld skrue.

Mon ikke det ser fint ud, det mest kritiske er jo om hjertet kommer igang. Har du snakket med din læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det ser fint ud, det mest kritiske er jo om hjertet kommer igang. Har du snakket med din læge?

Nej, jeg har en tid på tirsdag, så snakker jeg med ham der om mine bekymringer. Hvis ikke jeg havde symptomer, så havde jeg ringet. Men føj min kvalme er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til sygeplejerske i mandags og er i dag 8+0 og skal til lægen næste fredag hvor jeg er i uge 9+01 (tror jeg) jeg fik en SA i uge 6+9 som startede d. 21 marts... men var så heldig at blive gravid liiige efter. Og umiddelbart tror jeg også min æggeløsning var der som hvis det var en normal mens. så sygeplejersken mener at vi skal gå ud fra d. 21 marts var 1 dag i sidste mens... SÅ jeg ser MEGET frem til lægebesøg og evt. en scanning før tid for at få helst fastlået terminsdato

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit jordemoder besøg gik så fint :glad Vi hørte hjertelyd, og hun mærkede på mig. Alt var fint :) Og hun var rigtig sød.

Nu skal jeg bare have meldt os til fødselsforberedelse og sådan noget kursusværk, der hedder klar-til-barn.. Måske ved vi det meste, men om ikke andet, så kan vi lære nogen fra byen at kende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit jordemoder besøg gik så fint :glad Vi hørte hjertelyd, og hun mærkede på mig. Alt var fint :) Og hun var rigtig sød.

Nu skal jeg bare have meldt os til fødselsforberedelse og sådan noget kursusværk, der hedder klar-til-barn.. Måske ved vi det meste, men om ikke andet, så kan vi lære nogen fra byen at kende :)

Ih hvor dejligt, det er nu lidt spændende med jordemoder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er virkelig spændende hvem der gemmer sig bag FruFusk :-D

Skal nok "springe ud" så snart jeg selv er helt overbevist om at der er en spire der trives ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit jordemoder besøg gik så fint :glad Vi hørte hjertelyd, og hun mærkede på mig. Alt var fint :) Og hun var rigtig sød.

Nu skal jeg bare have meldt os til fødselsforberedelse og sådan noget kursusværk, der hedder klar-til-barn.. Måske ved vi det meste, men om ikke andet, så kan vi lære nogen fra byen at kende :)

Hurra for godt JM besøg :yay God idé at lære nogle at kende, det er altså guld værd at have nogen og trille barnevogn med :)

Skal nok "springe ud" så snart jeg selv er helt overbevist om at der er en spire der trives ;)

Venter spændt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve og hcg lå pænt højt, jeg skal have taget en ny om 5 dage så vil de tjekke om tallet stiger som det skal.. Så indtil videre går det godt her... Føler mig dog næsten ikke gravid har nærmest ingen symptomer så det er lidt spøjst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøve og hcg lå pænt højt, jeg skal have taget en ny om 5 dage så vil de tjekke om tallet stiger som det skal.. Så indtil videre går det godt her... Føler mig dog næsten ikke gravid har nærmest ingen symptomer så det er lidt spøjst.

Havde du mange symptomer sidst? Jeg har nemlig ikke rigtig haft nogen overhovedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde du mange symptomer sidst? Jeg har nemlig ikke rigtig haft nogen overhovedet :)

Sidst led jeg det første stykke tid en del af træthed og tørst og senere af næseblod men generelt slap jeg let.. Denne gang har jeg haft to dages kvalme og efter jeg skrev opdateringen herinde er jeg blevet vanvittig træt ;) Så nu vil jeg hjem og have en middagslur ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste weekend spurgte min svigermor mig direkte om jeg var gravid (jeg løj, for var ikke klaR til at dele det).. Forleden skrev min søster at hun håbede at jeg snart skulle på barsel, så hun kunne besøge mig oftere... Og i dag skrev min veninde at hun havde drømt at jeg fortalte at jeg var gravid... Synes folk gør det svært for os at skjule det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste weekend spurgte min svigermor mig direkte om jeg var gravid (jeg løj, for var ikke klaR til at dele det).. Forleden skrev min søster at hun håbede at jeg snart skulle på barsel, så hun kunne besøge mig oftere... Og i dag skrev min veninde at hun havde drømt at jeg fortalte at jeg var gravid... Synes folk gør det svært for os at skjule det ;)

Ååååh ja det er ikke let når man gerne vil vente :P

Men det er jo nok mest fordi de ligeså spændt venter på at det lykkedes jer, som i er på at være klar til at fortælle det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har drømt om Elliot i nat.. :wub Ihhhh! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha jeg synes denne tredje graviditet trækker tænder ud, er i 16. Uge og jeg har stadig dagligt kvalme/opkastninger og begyndende bækkenløsning.... lillesøster du har bare at være verdens dejligste datter når du kommer ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har drømt om Elliot i nat.. :wub Ihhhh! :biglove

Åååååååååååååh, hvor dejligt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne graviditet har osse været den mest symptomfyldte af mine, overhovedet.

Mega voldsom kvalme indtil uge 23-24, ømme dutter de første 3 mdr, 3-4 bekymrende blødninger, ekstra scanninger, hovedpine, svimmelhed, lav blodprocent og lavt blodtryk... Alt er gået godt, og i morgen er jeg 38+0... Vi må se det som tegn på at alting er præcis som det skal være... Ik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.