FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Har haft vand i anklerne for første gang i weekenden.

Vi holdt fælles fødselsdag igår og havde gæster hele dagen.

Har samtidig haft mine forældre, bror, svigerinde og nevø boende siden fredag til i eftermiddags.

Har været konstant på fødderne i de dage for at ordne diverse ting og i nat da festen var slut, kunne jeg godt mærke mine fødder var godt ømme.

Kiggede ned og mine ankler var større end normalt, og de føltes spændte.

De er dog ved at være bedre nu hvor jeg har ligget på sofaen, siden familien tog afsted.

Håber ikke det er tegn på at vandet kommer fra nu af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følelse af mens smerter. Jordemoder siger der er plukveer og at livmoderen ikke får hvile nok men laver efterhånden ikke dagens gode gerning :(

Uha, du må sørge for at passe på dig selv søde! Det er godt nok tidligt at have den slags problemer :kram Du må acceptere at du bare ikke kan det samme som før og så få slappet af (ved godt det er svært med en tumling også!).

 

Har haft vand i anklerne for første gang i weekenden.

Vi holdt fælles fødselsdag igår og havde gæster hele dagen.

Har samtidig haft mine forældre, bror, svigerinde og nevø boende siden fredag til i eftermiddags.

Har været konstant på fødderne i de dage for at ordne diverse ting og i nat da festen var slut, kunne jeg godt mærke mine fødder var godt ømme.

Kiggede ned og mine ankler var større end normalt, og de føltes spændte.

De er dog ved at være bedre nu hvor jeg har ligget på sofaen, siden familien tog afsted.

Håber ikke det er tegn på at vandet kommer fra nu af.

Håber det bare lige var en effekt af at du havde stået så meget op, så du ikke kommer til at døje mere med det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, du må sørge for at passe på dig selv søde! Det er godt nok tidligt at have den slags problemer :kram Du må acceptere at du bare ikke kan det samme som før og så få slappet af (ved godt det er svært med en tumling også!).

 

Håber det bare lige var en effekt af at du havde stået så meget op, så du ikke kommer til at døje mere med det :kram

Tak :)

Tror også det er de mange timer på benene, der gjorde udslaget.

Det er for tidligt til det pjat :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, du må sørge for at passe på dig selv søde! Det er godt nok tidligt at have den slags problemer :kram Du må acceptere at du bare ikke kan det samme som før og så få slappet af (ved godt det er svært med en tumling også!).

Tak :kram2

Med en tre årig i huset med 3 ugers sommerferie kan det blive svært. Jeg synes jeg gør alt for at passe på mig selv. Men at være gravid er bare ikke noget min krop er vild med.

I går var vi til fødselsdag og det at sidde nogle timer på en stol er ødelæggende :( så synes det er svært for vil altså heller ikke give op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelse af mens smerter. Jordemoder siger der er plukveer og at livmoderen ikke får hvile nok men laver efterhånden ikke dagens gode gerning :(

:kram2 føler med dig! Sådan har hele min graviditet været, og så er den altså meget meget lang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min terminsdato :p :o Det havde jeg godt nok ikke regnet med, det har været en mega lang og besværlig graviditet med massive plukkeveer hele vejen igennem, men lillesøster holder åbenbart godt fast inde i maven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min terminsdato :p :o Det havde jeg godt nok ikke regnet med, det har været en mega lang og besværlig graviditet med massive plukkeveer hele vejen igennem, men lillesøster holder åbenbart godt fast inde i maven ;)

Men skønt hun kom inden for almindelige fødsels periode men nu kan jeg godt forstå du er utålmodig. Jeg har heller ikke prøvet overtid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 føler med dig! Sådan har hele min graviditet været, og så er den altså meget meget lang!

Ja det tror jeg da på. Mit er først kommet her den seneste tid og jeg synes der er længe til oktober stadig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ting er at sende kæresten til kbh 13 dage før Termin - det vil tage ca 3-4 timer at komme hjem. Noget andet er at sende ham derover og så bryder firma bilen sammen, så nu han strandet derovre! - så nu ikke noget med optagt til noget her til aften!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre som oplever eller oplevede stik tidligt i graviditeten i æggestokken i ny og næ..? Det gør fraktis ret ondt når det kommer.. Det er der slet ikke hele tiden, men når det kommer gør det fraktis rigtig ret ondt..

Nogle som ved hvorfor eller selv har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre som oplever eller oplevede stik tidligt i graviditeten i æggestokken i ny og næ..? Det gør fraktis ret ondt når det kommer.. Det er der slet ikke hele tiden, men når det kommer gør det fraktis rigtig ret ondt..

Nogle som ved hvorfor eller selv har prøvet det?

Jeg tænker at det lyder som ligimentsmerter....

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det lyder som ligimentsmerter....

:kram2

Men det følelse bare meget som om det er i æggestokken og det er kun i min venstre æggestok.. Og så spænder det ret meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det følelse bare meget som om det er i æggestokken og det er kun i min venstre æggestok.. Og så spænder det ret meget

Måske en cyste fra der hvor det befrugtede æg er kommet? Det sker jo og de springer oftest helt uden problemer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske en cyste fra der hvor det befrugtede æg er kommet? Det sker jo og de springer oftest helt uden problemer ;)

Hvordan sker det? Men har haft det nogle gange, hvor det har været dage i træk.. Det forsvinder som regel hvis jeg får en eftermiddagslur..

Det er næsten altid omkring 4 tiden det kommer..

Tænker hvis det er en cyste så vil det jo ikke komme så ofte nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan sker det? Men har haft det nogle gange, hvor det har været dage i træk.. Det forsvinder som regel hvis jeg får en eftermiddagslur..

Det er næsten altid omkring 4 tiden det kommer..

Tænker hvis det er en cyste så vil det jo ikke komme så ofte nok..

Så er det uden tvivl ligamentsmerter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan sker det? Men har haft det nogle gange, hvor det har været dage i træk.. Det forsvinder som regel hvis jeg får en eftermiddagslur..

Det er næsten altid omkring 4 tiden det kommer..

Tænker hvis det er en cyste så vil det jo ikke komme så ofte nok..

Helt sikkert ligamentsmerter :kiss det føles sikkert som æggestokkene men i virkeligheden er det nok bare Ligamenterne i den side der strækker sig, det er ikke sikkert du mærker noget i den anden side, måske kommer det senere.

Men HVIS du ikke kan slippe det og er urolig hele tiden så ring til lægen. Nervøsitet hjælper ingen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kæresten hentet hjem fra kbh!! :D nu kan jeg sove roligt i nat!!

Det lyder meget som ligamentsmerter - men enig med de andre hvis du er nærvøs så ring hellere en gang for meget end for lidt til lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at være gravid :prik ok måske er jeg bare hormonella negativ i dag men sikke da noget :numse syntes slet ikke ferien er hyggelig fordi jeg er så træt, har madlede, har kvalme og nu også har smadret et eller andet i ryggen :boo imorgen skal vi i Aalborg zoo og har glædet mig i en måned - NU kan jeg så ikke rigtig overskue det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kæresten hentet hjem fra kbh!! :D nu kan jeg sove roligt i nat!!

Dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at være gravid :prik ok måske er jeg bare hormonella negativ i dag men sikke da noget :numse syntes slet ikke ferien er hyggelig fordi jeg er så træt, har madlede, har kvalme og nu også har smadret et eller andet i ryggen :boo imorgen skal vi i Aalborg zoo og har glædet mig i en måned - NU kan jeg så ikke rigtig overskue det :boo

:kram Jeg forstår dig absolut, men håber du kan glæde dig alligevel. Aalborg zoo er nu stille og rolig og hyggelig. Vi var der idag :)

9QV3mwJ.jpg

Is5kYf7.jpg

SOyzuR3.jpg

iYVYaJK.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Jeg forstår dig absolut, men håber du kan glæde dig alligevel. Aalborg zoo er nu stille og rolig og hyggelig. Vi var der idag :)

9QV3mwJ.jpg

Is5kYf7.jpg

SOyzuR3.jpg

iYVYaJK.jpg

Ih hvor er han herlig - tror også Mie kommer til at RÅHYGGE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er han herlig - tror også Mie kommer til at RÅHYGGE

Tak :) Og ja, det tror jeg nemlig også, at hun kommer til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt sikkert ligamentsmerter :kiss det føles sikkert som æggestokkene men i virkeligheden er det nok bare Ligamenterne i den side der strækker sig, det er ikke sikkert du mærker noget i den anden side, måske kommer det senere.

Men HVIS du ikke kan slippe det og er urolig hele tiden så ring til lægen. Nervøsitet hjælper ingen :kiss

Det er det sikkert, men synes bare det virker mærkeligt når det stikker sådan og så lige i venstre æggestok hvor æggene kom fra.. Skal siges at jeg to gange er blevet opereret i den æggestok så ved hvor den sidder da jeg altid har kunne mærke når der har været noget galt og har derfor altid kunne mærke æggestokken tydeligt og det følelse meget som den.. Men når jeg får smerterne får jeg dog også ondt omme i lænden..

Jeg ringer til lægen i morgen.. Bare for at være på den sikre side.. Det påvirker mig en del..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har haft nogen onde plukkeveer siden jeg var ved jordmor. Men min jordmor sagde at der slet ikke var noget i gang. Alt var blødt men meget lukket........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes jeg har haft nogen onde plukkeveer siden jeg var ved jordmor. Men min jordmor sagde at der slet ikke var noget i gang. Alt var blødt men meget lukket........

Uh kom nu baby :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.