FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Hmm... I dag har jeg haft "tømmermænd" hele dagen!!! NEDEREN!

Hvis man så bare HAVDE drukket så der var en god grund og det var selvforskyldt på den måde, så var det fint! Også fordi man så vidste at det så var ovre imorgen!

Nå ikke mere klagesang fra mig!!!

Humøret har været ok det meste af dagen og har koncentreret mig meget om maven i dag!!! Prøver på at connecte lidt med spiren derinde. Det går bedre nu, men der er lang vej før vi ligesom er i VORES verden og ikke KUN min.

Nogen gode forslag til hvordan jeg gør det bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... I dag har jeg haft "tømmermænd" hele dagen!!! NEDEREN!

Hvis man så bare HAVDE drukket så der var en god grund og det var selvforskyldt på den måde, så var det fint! Også fordi man så vidste at det så var ovre imorgen!

Nå ikke mere klagesang fra mig!!!

Humøret har været ok det meste af dagen og har koncentreret mig meget om maven i dag!!! Prøver på at connecte lidt med spiren derinde. Det går bedre nu, men der er lang vej før vi ligesom er i VORES verden og ikke KUN min.

Nogen gode forslag til hvordan jeg gør det bedst?

Tømmermænd er dræbende specielt når man intet alkohol har fået.

Tænker I måske kunne have glæde af at købe en tidlig scanning så i kan få syn for sagen :)

Men tror egentlig de fleste ikke connecter før efter nf selv om man gerne vil. Det er ligesom første milepæl hvor man for alvor tror på en god og sund graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg kom til og dumme mig lidt i dag :(

Da jeg var ved gynækolog og blev skannet og alt det i onsdag fik jeg målt mit HCG.. Det var på 18.300.. Hun sagde at det var meget højt og flot..

Men så fordi jeg ikke har haft så ømme bryster og kvalme i går tænkte jeg at jeg lige vil tage en test i dag.. Dumt!

Tog den i morges og selvom stregen kom inden jeg endda nåede og få den op af urinen synes jeg den sidste test jeg tog var lidt tydligere end denne her.. Altså den er stadigvæk meget tydelig men farven er ikke ligeså mørk som sidst synes jeg, kan også se forskel på billederne.. Skal jeg mon være bekymret..? :/

Ellers så tror jeg fraktis at min cyste sprang onsdag aften da jeg nøs.. Det gjorde enormt ondt og har ikke haft smerter efterfølgende..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg kom til og dumme mig lidt i dag :(

Da jeg var ved gynækolog og blev skannet og alt det i onsdag fik jeg målt mit HCG.. Det var på 18.300.. Hun sagde at det var meget højt og flot..

Men så fordi jeg ikke har haft så ømme bryster og kvalme i går tænkte jeg at jeg lige vil tage en test i dag.. Dumt!

Tog den i morges og selvom stregen kom inden jeg endda nåede og få den op af urinen synes jeg den sidste test jeg tog var lidt tydligere end denne her.. Altså den er stadigvæk meget tydelig men farven er ikke ligeså mørk som sidst synes jeg, kan også se forskel på billederne.. Skal jeg mon være bekymret..? :/

Ellers så tror jeg fraktis at min cyste sprang onsdag aften da jeg nøs.. Det gjorde enormt ondt og har ikke haft smerter efterfølgende..

Er der ikke noget med at HCG falder med tiden ? tror bestemt ikke du skal bekymre dig  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke noget med at HCG falder med tiden ? tror bestemt ikke du skal bekymre dig :)

Jo men det er vist først efter uge 10.. Og er kun i uge 6 nu.. Så det burde det jo ikke.. Føler mig også lidt dum for jeg har jo ingen smerter eller blødning men man bliver da lidt bekymret,.

Men synes altså også nogle gange af udfaldet på de der billige teste kan ændre sig.. Altså den der kontrol streg ser også nogle gange anderledes ud.. Måske det er derfor.: den så nemlig lidt sjov ud tænkte jeg ved.. Men ved det ikke.. Er nok bare så nervøs for om det virkelig kan passe selvom jeg så hjerteblink for to dage siden.. Men når brysterne så ikke er så ømme mere så blev jeg bare i tvivl..

Men kvalmen er meget tilstede i dag.. Glæder mig bare til d. 5 august hvor jeg skal skannes igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg sætter altså de to forskellige test ind og så må i gerne lige hjælpe mig med og bedømme.. Er en smule nervøs :(

Det første er det fra i dag

Og nr. 2 er det lidt ældre billed..

Hvad siger i?

Er stregen blevet svagere?

post-7863-0-69202800-1405681417_thumb.jp

post-7863-0-54884300-1405681534_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg sætter altså de to forskellige test ind og så må i gerne lige hjælpe mig med og bedømme.. Er en smule nervøs :(

Det første er det fra i dag

Og nr. 2 er det lidt ældre billed..

Hvad siger i?

Er stregen blevet svagere?

Ej ej ej! Det må du IKKE være nervøs over! Heeeeelt rolig.

Jeg kan ikke rigtig se forskel, men selv hvis der er, så kan du ikke bedømme ud fra sådanne teste.

Kun blodprøve måling kan du stole på. Men Hallo! du har lige set liv. Din spirre sidder fint og godt, prøv at tro på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay jeg sætter altså de to forskellige test ind og så må i gerne lige hjælpe mig med og bedømme.. Er en smule nervøs :(

Det første er det fra i dag

Og nr. 2 er det lidt ældre billed..

Hvad siger i?

Er stregen blevet svagere?

Jeg siger slå koldt vand i blodet - de teste skal KUN vise om man er gravid eller ej, ikke måle noget niveau det er de simpelthen ikke pålidelige nok til og de er sonde selv siger ikke engang helt ens i test stregen - smid resten af dine teste videre til en anden ;) slip nervøsiteten den hjælper ingen :kiss alt er selvfølgelig som det skal være!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tømmermænd er dræbende specielt når man intet alkohol har fået.

Tænker I måske kunne have glæde af at købe en tidlig scanning så i kan få syn for sagen :)

Men tror egentlig de fleste ikke connecter før efter nf selv om man gerne vil. Det er ligesom første milepæl hvor man for alvor tror på en god og sund graviditet :)

Du har nok ret! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er en god gravid dag! Jeg har for første gang i 1,5 uge lyst til rigtig/ordentlig mad og har fået andet end chips og parisertoast! Please lad det fortsætte! Bare weekenden over!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er en god gravid dag! Jeg har for første gang i 1,5 uge lyst til rigtig/ordentlig mad og har fået andet end chips og parisertoast! Please lad det fortsætte! Bare weekenden over!!

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årg tak søde piger :) det lettede at læse det :) det var heldigvis den sidste test jeg havd :) så nu må jeg prøve og slappe af og nyde graviditeten istedet hvis det er muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det mig der har tømmermænd og kaster op. Sikkert på grund af penicillinen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er en god gravid dag! Jeg har for første gang i 1,5 uge lyst til rigtig/ordentlig mad og har fået andet end chips og parisertoast! Please lad det fortsætte! Bare weekenden over!!

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det mig der har tømmermænd og kaster op. Sikkert på grund af penicillinen :(

Hvor er det synd, at du skal døje sådan med alt muligt :kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu med 100% sikkerhed mærke lillesøster i maven :loveshower :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu med 100% sikkerhed mærke lillesøster i maven :loveshower :kuller

Hvor er det snyd :kiss

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan nu med 100% sikkerhed mærke lillesøster i maven :loveshower :kuller

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh jeg synes at jeg lider i varmen, jeg er begyndt at vand i fingre og fødder, jeg synes godt nok det er tidligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det mig der har tømmermænd og kaster op. Sikkert på grund af penicillinen :(

Øv øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det snyd :kiss

:loveshower

Drenge er jo generelt lidt langsommere ;)

Hun er meget aktiv! For 3. gang ligger jeg nu på sofaen med spænden i maven (må hellere snart lære at kalde dem plukkeveer) og kan mærke hende igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det snyd :kiss

:loveshower

Ej skal du have en dreng Louise??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drenge er jo generelt lidt langsommere ;)

Hun er meget aktiv! For 3. gang ligger jeg nu på sofaen med spænden i maven (må hellere snart lære at kalde dem plukkeveer) og kan mærke hende igen :loveshower

:P Den tankegang skal jeg også vænne mig til :D

Hehe.. Det er en helt ny verden :D

Glæder mig til at opleve det igen :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P Den tankegang skal jeg også vænne mig til :D

Hehe.. Det er en helt ny verden :D

Glæder mig til at opleve det igen :kuller

Det er også helt igennem fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:P Den tankegang skal jeg også vænne mig til :D

Hehe.. Det er en helt ny verden :D

Glæder mig til at opleve det igen :kuller

Ikk alle drenge er langsomme - det ka man ikk sige om min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.