FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Jeg melder mig i koret hos dem om beder om køligere vejr. Hold nu op jeg har været ved at gå til idag! Og så har jeg været alene med Lise, det har bare været mega hårdt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har haft Felix med nede at bade. Det var skønt.

Men hvor er det varmt nu jeg skal sove. Håber jeg kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså varmen må godt skrue bare lidt ned, den er jeg med på! Men idag kom jeg i tanke om vi havde en kæmpe blæser stående i udhuset, så det blev sat op i stuen og både hundene og jeg har haft det SÅ godt idag :p Jeg har både ordnet vasketøj og gjort rent, og de sidste par dage har jeg nærmest ikke kunne bevæge mig uden at gå til.

Imorgen er jeg 39+4! Jeg skal til Jordemoder, er spændt på hvad status er, nu hvor jeg har haft så mange små veer/plukkeveer. Lænden giver sig en del, og nu må det altså være oppe over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså varmen må godt skrue bare lidt ned, den er jeg med på! Men idag kom jeg i tanke om vi havde en kæmpe blæser stående i udhuset, så det blev sat op i stuen og både hundene og jeg har haft det SÅ godt idag :p Jeg har både ordnet vasketøj og gjort rent, og de sidste par dage har jeg nærmest ikke kunne bevæge mig uden at gå til.

Imorgen er jeg 39+4! Jeg skal til Jordemoder, er spændt på hvad status er, nu hvor jeg har haft så mange små veer/plukkeveer. Lænden giver sig en del, og nu må det altså være oppe over!

Hep hep hep! Kom så lillesøster! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Felix med nede at bade. Det var skønt.

Men hvor er det varmt nu jeg skal sove. Håber jeg kan.

Jeg vil SÅ gerne til stranden med Lise, men jeg er alene med hende og har ingen bil. Man kan selvfølgelig tage bussen dertil, men det er jo ikke til at have en klapvogn med derhen og hvordan skal jeg så bære det hele + hvis hun nu bliver træt? :unsure kan ikke lige se det kan lade sig gøre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil SÅ gerne til stranden med Lise, men jeg er alene med hende og har ingen bil. Man kan selvfølgelig tage bussen dertil, men det er jo ikke til at have en klapvogn med derhen og hvordan skal jeg så bære det hele + hvis hun nu bliver træt? :unsure kan ikke lige se det kan lade sig gøre :(

Kan godt forstå du synes det er udfordrende. Mine betingelser er helt anderledes. Vi har måske 1 km til søen. Jeg har bil til rådighed og vi kan parkerer helt tæt på. Derudover er Felix jo det ældre så han sover ikke og vi skal ikke have klapvogn med. Så det er jo luge til. Vi kører derned og hygger en 1,5-2 timer og så kører vi bare hjem igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastning fortsætter :( Håber godt nok jeg kommer videre til Skejby i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastning fortsætter :( Håber godt nok jeg kommer videre til Skejby i dag!!

:kram

Bank i bordet ellers. Det er jo ikke holdbart at gå weekenden i møde på denne måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastning fortsætter :( Håber godt nok jeg kommer videre til Skejby i dag!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj hvor er jeg træt i dag. Sidder på arbejdet og kan næsten ikke holde øjnene åbne, det er altså ikke optimalt, jeg tror det bliver en lang dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilen er lige hentet af Falck, tændingslåsen er kaput. ØV! Ville gerne en tur på stranden og nyde solen.

36+0 i dag WEHAA - Må nøjes med sofaen i haven og kæmpe for ikke at falde i søvn.. Zzz - Skønt vejr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkastning fortsætter :( Håber godt nok jeg kommer videre til Skejby i dag!!

Åh hvor er jeg ked af at høre det står så skidt til :( du får en masse :kram og tanker herfra og så håber jeg inderligt at det enten er en infektion der hurtig er overstået, eller at de sender dig videre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For dælan min mave vokser lige pludselig :blink i weekenden kunne jeg ikke se det! Nu ligner jeg en i uge 15 (om aftenen) hold da op. Ligamenterne værker også en smule igen nu, stadig ikke meget. I morges var jeg ved at kaste op, men ikke kvalme. Måske der rent faktisk er noget derinde der vokser! Glæder mig til NF oh til at mærke liv!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på Skejby nu her kl 14. Please at de kan gøre noget godt for mig!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal på Skejby nu her kl 14. Please at de kan gøre noget godt for mig!!!

Åh krydser alt hvad jeg kan for dig! Det er bare ikke holdbart eller udholdeligt det andet! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh krydser alt hvad jeg kan for dig! Det er bare ikke holdbart eller udholdeligt det andet! :kram2

:ditto :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu på Skejby. Har indtil videre fået akupunktur og er igang med første liter væske, ska have to. De er simpelthen SÅ søde!! Og jeg ska ha samme omgang på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu på Skejby. Har indtil videre fået akupunktur og er igang med første liter væske, ska have to. De er simpelthen SÅ søde!! Og jeg ska ha samme omgang på mandag.

Godt du kom afsted :) håber det hjælper hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu på Skejby. Har indtil videre fået akupunktur og er igang med første liter væske, ska have to. De er simpelthen SÅ søde!! Og jeg ska ha samme omgang på mandag.

God bedring, det lyder ikke særlig rart slet ikke i den her varme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til sidste jordemoder besøg idag, desværre var min egen jordemoder syg og det var lidt øv..

Men alt var fint, 3500 gram baby som bare venter på at komme ud. Jeg har fået tid til igangsættelse 24/7, pyh bare tanken er frygtelig! Hun har bare at komme ud meget meget snart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til sidste jordemoder besøg idag, desværre var min egen jordemoder syg og det var lidt øv..

Men alt var fint, 3500 gram baby som bare venter på at komme ud. Jeg har fået tid til igangsættelse 24/7, pyh bare tanken er frygtelig! Hun har bare at komme ud meget meget snart

Håber at hun beslutter sig for at komme ud inden da, så du slipper for at blive sat igang :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til sidste jordemoder besøg idag, desværre var min egen jordemoder syg og det var lidt øv..

Men alt var fint, 3500 gram baby som bare venter på at komme ud. Jeg har fået tid til igangsættelse 24/7, pyh bare tanken er frygtelig! Hun har bare at komme ud meget meget snart

Håber hun har tænkt sig at komme frivilligt... :) jeg skal først snakke igangsættelse på tirsdag hvor jeg er 41+0... har så lige læst mig til at når man har sukkersyge er der større risiko for at skulderen på barnet kommer i klemme så de er ved at begynde at anbefale kejser snit for sukkersyge kvinder, er det noget i har hørt om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun har tænkt sig at komme frivilligt... :) jeg skal først snakke igangsættelse på tirsdag hvor jeg er 41+0... har så lige læst mig til at når man har sukkersyge er der større risiko for at skulderen på barnet kommer i klemme så de er ved at begynde at anbefale kejser snit for sukkersyge kvinder, er det noget i har hørt om...

 

Evita herinde har graviditetsdiabetes og har fået besked på, at der er en sandsynlighed for, at hun skal sættes i gang og have planlagt kejsersnit... (mener at udmeldingen blev modereret lidt efterhånden, men prøv evt. at kontakte hende)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en svigerinde der de sidste 2 graviditeter har haft graviditetssukkersyge. Hun er begge gange blevet sat i gang omkring uge 38-39, da de små ikke har vokset særlig godt. Hun har begge gange født dem selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelse af mens smerter. Jordemoder siger der er plukveer og at livmoderen ikke får hvile nok men laver efterhånden ikke dagens gode gerning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.