FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Kunne SLÅ IHJEL for rødkål med sovs lige nu! Gerne ledsaget af brune kartofler, flæskesteg med sprøde svær og franske kartofler! Men kan SAGTENS nøjes med rødkål med sovs!

Desværre SKAL det være mandens hjemmelavede men det kan vi altså ikke skaffe ingredienser til nu :(

:) tak for et lille morgensmil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:) tak for et lille morgensmil

han har lovet at se om vi kan lave en jule middag snart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han har lovet at se om vi kan lave en jule middag snart :D

 

Herligt ;) Jeg må indrømme, at jeg fik lidt lyst til det, da jeg læste det :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min temperatur er faldet til normal, jeg har det generelt bedre og jeg fik sovet i nat! :yay føler mig som et nyt menneske!

Håber det betyder at medicinen virker, så når jeg skal op til tjek hos lægen om knap 2 uger er blærebetændelsen forhåbentlig væk! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh jeg syntes varmen er streng idag! Godt jeg forhåbentlig meget snart er i mål med 9 dage til termin.. Føler med jer der skal være gravide hele sommeren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, tal ikke om en lang sommer.

Der er så længe til oktober, hvis der kommer mange flere dage med over 25 grader og en luftfugtighed, der passer mere til en jungle :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter godt nok også at være højgravid over sommeren :( Men nu må vi se hvor slemt det bliver, jeg synes at det har været til at holde ud idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sidder vi i en 6-7 grader, vindstød på 18m/s og regnvejr. Jeg vil gerne bytte med den danske sommer hvis det er... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sidder vi i en 6-7 grader, vindstød på 18m/s og regnvejr. Jeg vil gerne bytte med den danske sommer hvis det er... ;)

Jeg bytter gerne! Jeg kan lige holde ud at være i soveværelset iført undertøj med vindue og havedør helt åben. Dicte og far er ude på vejen og lege, men det er her er da meeeeeeget sjovere..

Håber det er fordi der snart sker noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sidder vi i en 6-7 grader, vindstød på 18m/s og regnvejr. Jeg vil gerne bytte med den danske sommer hvis det er... ;)

Jeg bytter gerne! Jeg kan lige holde ud at være i soveværelset iført undertøj med vindue og havedør helt åben. Dicte og far er ude på vejen og lege, men det er her er da meeeeeeget sjovere..

Håber det er fordi der snart sker noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, tal ikke om en lang sommer.

Der er så længe til oktober, hvis der kommer mange flere dage med over 25 grader og en luftfugtighed, der passer mere til en jungle :(

Nemlig! Det er den fugtige varme der ikke er til at holde ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig! Det er den fugtige varme der ikke er til at holde ud.

Ja det er frygteligt.

Vi har 27 grader, komplet vindstille og helt overskyet.

Og jeg ligger bare og sveder tran!

Det er så lummert, at det føles som at have feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu også at det har været neget tåleligt med varmen indtil videre, men nu har jeg også siddet stille på mine forældres terasse det meste af dagen :) synes egentlig også at vejret var fint i går, selvom vi gik rundt i Djurs Sommerland. Søgte skygge i det omfang jeg kunne, når de andre var oppe i forlystelserne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh er dårlig i dag med kvalme og opkast :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Randers regnskov er ikke er et sted for højgravide kvinder med en mor-syg-tumling <_<

Der er bare alt for varmt og besværligt at gå rundt når man både skal balancere med maven og støtte tumlingen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Randers regnskov er ikke er et sted for højgravide kvinder med en mor-syg-tumling <_<

Der er bare alt for varmt og besværligt at gå rundt når man både skal balancere med maven og støtte tumlingen.[/quote

Pyh det lyder også som lidt af et selvmål! Vi har været på stranden, og det var skønt med køligt vand og lidt blæst, men her hjemme er jeg ved at gå til af varmen!

Måske er det ikke så dumt at føde om natten, sådan som vejrudsigten ser ud de næste dage :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Randers regnskov er ikke er et sted for højgravide kvinder med en mor-syg-tumling <_<

Der er bare alt for varmt og besværligt at gå rundt når man både skal balancere med maven og støtte tumlingen.[/quote

Pyh det lyder også som lidt af et selvmål! Vi har været på stranden, og det var skønt med køligt vand og lidt blæst, men her hjemme er jeg ved at gå til af varmen!

Måske er det ikke så dumt at føde om natten, sådan som vejrudsigten ser ud de næste dage :p

Er der noget i gærde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ame="Caddie" post="600591" timestamp="1404667138"]

Er der noget i gærde?

Det håber jeg! Det gør ihvertfald tiltagende ondt her til aften... Men altså sådan har jeg haft det i 10 dage on/off så tror ikke på noget før der er veer :p Jeg er 39+0 imorgen, så det er jo oppe over!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg! Det gør ihvertfald tiltagende ondt her til aften... Men altså sådan har jeg haft det i 10 dage on/off så tror ikke på noget før der er veer :p Jeg er 39+0 imorgen, så det er jo oppe over!

Håber for dig at der snart sker noget! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg! Det gør ihvertfald tiltagende ondt her til aften... Men altså sådan har jeg haft det i 10 dage on/off så tror ikke på noget før der er veer :P Jeg er 39+0 imorgen, så det er jo oppe over!

Krydser for dig!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig at der snart sker noget! :goodluck

Tak!

Tænk at man lige frem kan glæde sig til smerten tager over ;) men jeg vil gerne lige sove i nat og aflevere Dicte i dagpleje, så er vi klar ;) ( og der går sikkert flere dage endnu før der sker noget....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man kræmpe omme i lænden? Det var ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man kræmpe omme i lænden? Det var ikke rart :(

 

Det ved jeg ikke, men det lyder ikke rart.

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af, at jeg efter frokost slet ikke kan sidde ordenligt på jobbet. Sidder dårligt på min stol og på swopper og kan kun stå i korte perioder :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har skrevet i "vil gerne være gravid"-smalltalk men smider den lige her hos jer erfarne gravide også, måske I har nogle erfaringer, jeg kan trække på :lovebk

Bum bum... Vil egentlig gerne tage Solarays Baby-Me-Now som mit "gravid-vitamin" denne gang, men shit det er dyrt :blink Overvejer at købe én pakke gravitamin (som jo holder ca 4 måneder) og så køre baby-me-now for resten, så jeg tager den ene slags ca. hveranden dag, og den anden slags resten af dagene. Det skulle der vel ikke være nogle ulemper ved - eller hvad? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.