Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Du får lige et kram :kram Selvom du selv kun mener du har 1% chance- så tror jeg det er meget godt at få det afklaret snart... Du ender da med at drive dig selv til vanvid, eller :D (og alle der læser med :P )

Jamen du har helt ret! Og det skal bare afvikles i aften. Går og vender og drejer hvad jeg vil svare ham.. Og så snart børnene er i seng.. Så gør jeg det!

Jeg tror ikke engang han svarer.. Og hvis han gør så er det nok en formel afvisning.

Jeg er faktisk SÅ sikker på at det bliver én af de to muligheder, at jeg godt tør sidde og love.. At svarer han mod alle forventninger.. Så inviterer jeg fan'me hele BK til sommerfest herude på gården!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er spændt på, hvad du får strikket sammen til ham !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du har helt ret! Og det skal bare afvikles i aften. Går og vender og drejer hvad jeg vil svare ham.. Og så snart børnene er i seng.. Så gør jeg det!

Jeg tror ikke engang han svarer.. Og hvis han gør så er det nok en formel afvisning.

Jeg er faktisk SÅ sikker på at det bliver én af de to muligheder, at jeg godt tør sidde og love.. At svarer han mod alle forventninger.. Så inviterer jeg fan'me hele BK til sommerfest herude på gården!!!

Hey, jeg glæder mig til, jeg skal til fest!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey, jeg glæder mig til, jeg skal til fest!! :D

Jeg håber da vi skal til fest :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Jeg sveder tran lige nu! Jeg ved at han denne gang vil se beskeden med det samme, hvis han har samtalen liggende. Jeg har flere muligheder liggende klar.. Men aner ikke hvilken jeg vil vælge. Kyllingen i mig råber højt lige nu.. Jeg er ikke så sikker på at det her er en god idé.. Men nu gør jeg det altså.. Når jeg har fundet ud af hvad jeg præcist skal skrive.

Starten ser således ud:

"Hej xxx

Ja visse beskeder har det med at forputte sig herinde. Det oplever jeg i hvertfald ofte. Men du skal have tak fordi du svarede trods det er noget tid siden jeg afsendte beskeden.

Jeg kan godt forstå dit princip."

Og der går jeg så i stå, og herfra har jeg flere muligheder.

1) "ellers havde du vel aldrig fri. Jeg syntes dog jeg ville tage chancen alligevel, og se hvad der ville ske. Du skal vide at det krævede mod.. Især at skrive beskeden, for ser du, nu har jeg i længere tid..."

Og så kommer den foreslåede tekst ind.

2) "ellers havde du vel aldrig fri. Ikke desto mindre tog jeg chancen, spændt på at se hvad der ville ske. Hvis jeg skal være helt ærlig, så havde jeg ikke forventet at du ville acceptere anmodningen.. Jeg ønskede blot at fange din opmærksomhed.

Jeg har noget på hjertet som brænder for at komme ud, men jeg vidste ikke hvordan jeg skulle få taget hul på sagen.. Ser du"

Jeg har flere ender på beskeden.. Ih hvorfor er det så besværligt!!

Jeg har også overvejet en besked som bare lyder:" ellers havde du vel aldrig fri. Alligevel tænkte jeg at jeg ville forsøge, af ren nysgerrighed for at se om du ville acceptere, eller om det som håbet kunne skabe en mulighed for en yderligere dialog."

Den siger ikke for meget.. Og giver en mulighed for at det tænder hans nysgerrighed, og at han så vil spørge ind til hvad jeg mener. Det giver også en mulighed for at han kan lukke den dér, hvis han lugter lunten.. Uden jeg får sagt for meget.

Havde også tænkt at indflette noget i stil med dette i slutningen :" håber ikke du tager det ilde op, men som de kompliment. Jeg mener det virkelig når jeg siger, at jeg synes du er helt fantastisk.

Altså... Kort sagt.. Jeg er ikke nået et hak videre :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg kan godt forstå du synes det er svært..... Ville ønske jeg kunne hjælpe, men har ingen gode råd.....

Kan dog sende dig et :kram2 og ønske held og lykke.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg brugt hele dagen idag på at læse den her tråd i små bidder..

Har været helt fanget af din måde at skrive på..

Og det med vagten fra dagli'brugsen.. Jeg kan lige se det for mig (bor selv i græsted :) )

Havde forventet en lykkelig slutning med en kærlighedserklæring fra ham..

Er Nu stadig spændt på om du skriver til ham og om/hvad han svarer..

Og jeg vil med GLÆDE læse ALT hvad du skriver i fremtiden. For du kan VIRKELIG fange min opmærksomhed..

(undskyld for mangel af smiley'er, men er på fra mobilen) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan bedst lide nummer 2.. den er mest sød :loveshower kan godt forstå du gyser- iiihhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver kort, for er på fra mobilen.

Tænker du skal passe på med at kalde ham fantastisk eller noget i den dur. Jeg havde godt gået efter noget i stil med "jeg synes du virker rigtig spændende og vil gerne lære dig bedre at kende.." eller what ever. :)

Jeg har en gang prøvet at en gut jeg næsten ikke kendte kom med en ret vild kærlighedserklæring, hvor jeg både var fantastisk og alt muligt, og på trods af jeg faktisk synes han meget sød og havde lagt mærke til ham, var det bare alt for meget. Han kendte mig jo ikke..

Ihhh det er spændende!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bestemt dig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du bestemt dig ?

Enig med Fru Nielsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver kort, for er på fra mobilen.

Tænker du skal passe på med at kalde ham fantastisk eller noget i den dur. Jeg havde godt gået efter noget i stil med "jeg synes du virker rigtig spændende og vil gerne lære dig bedre at kende.." eller what ever. :)

Jeg har en gang prøvet at en gut jeg næsten ikke kendte kom med en ret vild kærlighedserklæring, hvor jeg både var fantastisk og alt muligt, og på trods af jeg faktisk synes han meget sød og havde lagt mærke til ham, var det bare alt for meget. Han kendte mig jo ikke..

Ihhh det er spændende!! :)

Jeg slås også med mig selv.. Om jeg overhovedet skal skrive noget om mine følelser.. Andet end at jeg er blevet glad for ham, at jeg godt ved at det er et dillemma i og med at han er den han er, men at jeg altså ikke kan gøre noget ved det, selvom jeg har prøvet.. Hårdt! Han virker som en magnet på mig og jeg er magtesløs!

Vil jo som sagt gerne undgå at det bliver mere pinligt end nødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov

Hov?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov?

Den var dobbeltpostet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter nøje overvejelse bestemte jeg mig for at sende en "mild" besked.

Jeg takkede for at han svarede selvom beskeden var gammel.

Og så skrev jeg at jeg synes han princip er fornuftigt, men at han interessere mig og jeg derfor tænkte at der ikke kunne ske noget ved at spørge.

For at han ligesom fatter vinket, skrev jeg at jeg ikke håbede at han tager det ilde op, for det er ment som en kompliment.

Vil helst ikke se ham forlegen forstår i.. Jeg tror at hvis jeg braser ud med det hele, så bliver han først skræmt og forlegen.

Nu har jeg i stedet givet ham muligheden for at kunne lukke den eller tage den op, og på en måde så vi begge kan se hinanden i øjnene bagefter uanset hvad han vælger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg ret sikker på at han har forstået at jeg er interesseret.. Så er det bare at se hvordan han reagere.. Og om han gør. Men håber da i det mindste at han tager det som en kompliment, og kan smile af det.. I stedet at se ud som han gjorde i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber da vi skal til fest :balloons

Den fest vil jeg da glæde mig til! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yiipii, jeg er klar til fest! :balloon

Jeg tror stadig på det ;) held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde! Har brug for krydsede fingre for at han bare.. Svare et eller andet nu. Bare NOGET. Og håber sandelig ikke der går 20 dage igen indde han ser den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihh det her er virkelig en god tråd. Synes du er for sej og virker til at tage tingene som de kommer. Jeg bor (også) i Græsted,,,,vil du ud med hvilken børnehave det er. Man er jo gået hen og blevet nysgerig:-) Håber klart han snart får svaret tilbage. Var der nogle spørgsmål i din sidste mail til ham?

Knus og held og lykke med jagten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne vente med at afsløre hvor i min region mine børn går.. Håber i forstå :) vil gerne have det lidt på afstand først!

Og jeg må hellere igen, bede jer holde tand for tunge hvis i alligevel gætter hvem jeg eller xxx er. Send mig dog gerne en pm hvis det er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og altså.. Ja der er ét spørgsmål, og flere ting der kan tricke hans nysgerrighed.. Håber kombinationen virker efter hensigten og at han svarer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende! :biglove Jeg synes det er en god besked - hverken for lidt eller for meget :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så spændende hvad han svarer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER