Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Åh nej nej nej nej! FÅRK!! Sh*t..!!!

Total panikangst her!!!

Nu HAR han set min besked.. Og han har lige skrevet tilbage. Tjekkede lige min facebook, total intetanende åbner jeg beskederne i den tro at det er en af de forfattere jeg korrespondere med.. Og er lige ved at ryge ned af stolen og få et hjerteanfald da jeg ser det er fra HAM der har skrevet!!!

Beskeden er formel. Han skrev at han ikke havde set beskeden før nu. Og at de ikke har nogen politik omkring facebook, men at han har et personligt princip. Og så svarede han at, ja det var hyggeligt, og at fremmødet faktisk var stort i forhold til andre år.. Og thats it.

Men han svarede i det mindste.. Og nu sidder jeg og er ved at DØ AF SKAM.. Og generthed! Argh.. Som om jeg ikke fandt i morgen svær nok! Nu kommer jeg til at blive tomatrød i skallen, og være total akavet!

Hvad fan svarer jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åååååh hvor kan jeg godt forstå dig! Er hans personlige princip at han ikke er venner/kærester med forældre fra hans job? Eller skriver han bare han har et personligt princip?

Hvornår har han svaret? Altså er han online nu fx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beskeden fra facebook:

Hej

Hov, den her besked havde jeg slet ikke set.

Vi har sådan set ingen politik omkring facebook og forældre - men jeg har mit eget princip om, at jeg ikke er venner med forældrene på Facebook.

Ja, det var vældig hyggeligt med arbejdsdagen - og i forhold til tidligere år var det faktisk et ganske pænt fremmøde.

Xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååååh hvor kan jeg godt forstå dig! Er hans personlige princip at han ikke er venner/kærester med forældre fra hans job? Eller skriver han bare han har et personligt princip?

Hvornår har han svaret? Altså er han online nu fx?

Har kopieret beskeden ind her. Den er sendt for tre timer siden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, ja den er rimelig formel! <_< Aner virkelig ikke hvad du skal svare her.

Mærkeligt at han skriver sådan, når han jo åbenlyst har flirtet med dig nede i børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo skrive til ham at så det jo godt at man har et standpunkt indtil man vælger et nyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er jo ikke en decideret negativ besked.. Han svarer pænt på alle de punkter jeg havde i min besked (så er det bare om han fangede undertonen- men jeg tror det ikke) og akkurat lige så formelt som jeg skrev til ham.

Jeg vil gerne skrive et eller andet tilbage. Om at det er modtaget og forstået.. På en glad måde.. Og så afslutte på en måde som er pæn og høflig men stadig giver en mulighed for ham til at skrive tilbage..

Men skriver den ikke nu.. For den lå gemt under andet, hvilket giver mig en undskyldning for at lade som om jeg ikke har set den, og tænke over et godt svar!

Når man tænker på at jeg har svedt over den besked i SÅ mange dage.. Så dør han ikke af at svede i et par få dage.. Hvis han overhovedet gør det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God taktik :super Så kan du også tænke over hvad du virkelig vil skrive :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo men har virkelig brug for hjælp! Aner ikke hvordan jeg skal få skrevet at det er modtaget og forstået, på en god måde.. Eller hvordan jeg skal afslutte, så det kan give ham anledning til at svare.

Men jeg er da glad for at han overhovedet gider svare tilbage. Det er bare sjovt at han ikke bare har sagt det til mig egentlig.. For han må jo have opdaget for længe siden at jeg anmodede.

Men ud over det så tror jeg selv det er godt at vente til i morgen, onsdag eller måske helt til torsdag med at svare. Jeg er i vild panik.. Og vil klart have det bedst ved at lade som om jeg slet ikke har set den besked, før jeg har nogenlunde kontrol over mig selv og min fornuft først!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu tror jeg det er ved at være tid til at komme ud af skabet fortæl ham det direkte, BYD ham på kaffe.

Syntes ikke du kan byde dig selv og din hjerne alt det her overtolkning.

Men jeg håber det bedste for JER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså nu tror jeg det er ved at være tid til at komme ud af skabet fortæl ham det direkte, BYD ham på kaffe.

Syntes ikke du kan byde dig selv og din hjerne alt det her overtolkning.

Men jeg håber det bedste for JER

Åh altså jeg ville gerne! Jeg VILLE virkelig gerne.. Men jeg tør ikke <_<

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så bange for det lige præcis med ham. Jeg plejer sagtens at kunne slynge sådan noget ud! Det er underligt som man har det nogle gange. Hvis han gav en åbning for det i en samtale ville jeg dog ikke tøve, men jeg tør ikke bare gå hen og sige "altså.. Nu har jeg i flere måneder været hemmeligt vild med dig, hvad siger du til kaffe?"

I første omgang skal jeg finde ud af hvad jeg skal skrive tilbage på den besked der.. Håbet er vel at det til starte en længere dialog, og dermed bringe en mulighed for at "slå til".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men altså.. Hvis jeg skal være helt ærlig. Så har jeg som sagt overvejet om jeg helt skulle lade være at prøve på noget, og så bare ladeforelskelsen løbe ud af sig selv... Inden det bliver for pinligt. For jeg tror ikke jeg tør prøve på noget som helst, og ærligt.. Så tror jeg heller ikke jeg har en chance!

Overvejer kraftigt at lukke tråden her, og så vende tilbage hvis det utænkelige skulle ske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...... Det var godt nok et tørt svar han kom med. <_<

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lyder det altså desværre ikke til han har lagt noget i det der er foregået nede i børnehaven. Måske kan han godt lide dig, men det er bare ikke lige på den måde du håber. Man kan jo godt have en connection med nogen, uden at man måske har tænkt det som en flirt, eller tænkt at der skulle blive noget ud af det på et personligt plan.... Han synes måske bare du er en sjov forælder?

Det er ikke for at punktere noget, eller være lyseslukker...... :kram2

Din besked var jo en oplagt mulighed for ham, hvis han havde ledt efter en chance for at skubbe lidt til dig, og vise han var "ude på noget".... Så jeg tror desværre det siger en del at han svarer så enormt formelt og høfligt.....

Jeg kan godt forstå hvis du vælger at trække følehornene til dig nu, og bare nøjes med at have en venskabelig tone med ham.....

Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm...... Det var godt nok et tørt svar han kom med. <_<

Hvis jeg skal være helt ærlig, så lyder det altså desværre ikke til han har lagt noget i det der er foregået nede i børnehaven. Måske kan han godt lide dig, men det er bare ikke lige på den måde du håber. Man kan jo godt have en connection med nogen, uden at man måske har tænkt det som en flirt, eller tænkt at der skulle blive noget ud af det på et personligt plan.... Han synes måske bare du er en sjov forælder?

Det er ikke for at punktere noget, eller være lyseslukker...... :kram2

Din besked var jo en oplagt mulighed for ham, hvis han havde ledt efter en chance for at skubbe lidt til dig, og vise han var "ude på noget".... Så jeg tror desværre det siger en del at han svarer så enormt formelt og høfligt.....

Jeg kan godt forstå hvis du vælger at trække følehornene til dig nu, og bare nøjes med at have en venskabelig tone med ham.....

Øv <_<

:ditto

Og tænker lidt, at hvis han virkelig var skudt i dig, havde han nok ikke skrevet "at det var hans egen politik", så havde han gjort en undtalgelse, eller givet et mere uddybende forklaring. Jeg synes du bare skal ride forelskelsen af, og finde en anden og bedre mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Jeg gider jo egentlig ikke have en mand.. Eller det gad jeg ikke før jeg absolut skulle blive så forelsket i ham :rolleyes det var derfor det var så irriterende også. Og altså.. Jeg gider heller ikke finde en anden, nu dette ser ud til at gå galt.

Men altså bliver ikke totalt knust over det. Det er meget rart at nå til en konklusion.. Selvom jeg har en mærkelig fornemmelse der siger mig at dette slet ikke er slut endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville gerne have sat dette pænere op, men min computer er i stykker, så i må nøjes med som det ser ud fra min telefon.

Til ære for alle jer der læste med så langt..

Den sidste update.

Jeg ringede til børnehaven i morges, for at fortælle at vi kom sent, grundet tandlæge. Og det var selvfølgelig xxx jeg fik i røret. Jeg forsøgte at lyde glad da jeg sagde hej det er mitnavn.. Han svarede hejsa samtidig med at jeg tilføjede at jeg var mine døtres mor. Der var en lidt akavet stilhed, men jeg kom så til sagen. Vi kom hele tiden til at snakke i munden på hinanden i løbet af den korte samtale.. Fedt.. Det er allerede blevet akavet.. Og så lød han så brysk.

Efter et super tandlægebesøg, havde jeg faktisk glemt det hele. Jeg ankom til børnehaven i højt humør.. Balancerende med en høj stak af kasser til pladserne, regntøj, madkasser og fodtøj. Jeg fik en kompliment af de besøgende dagplejemødre, der synes det var imponerende som jeg fik slanget mig ind og lukket lågen uden at tabe noget :lol det grinede vi lidt af.

Det var faktisk først da jeg kom ind af døren, og han pludselig sad dér.. Lige foran mig.. På min datters plads igen. At lynet ligesom ramte mig, og jeg kom i tanke om det hele. For første gang nogensinde sagde han ikke hej til mine børn først.. Men til mig. Han så på mig og smilede da han sagde godmorgen, men så så hurtigt ned igen.

Synes han situationen var pinlig? Han virkede.. Underlig.

De små skulle ud, så jeg.. Der jo udemærket ved hvordan man har det når man føler sig åndssvag :whistling.. Tænkte at jeg ville give en lille advarsel af mig, så han kunne slippe væk. Jeg sagde derfor højt til min datter, at jeg ville gå ind med madkasserne og så komme ud og hjælpe hende i regntøjet.

Da jeg kom tilbage sad han der stadigvæk. Han så lynhurtigt på mig, og slog øjnene ned igen lige så hurtigt.

Jeg satte mig på den modsatte side af ham.. Så jeg sad skråt overfor ham. Jeg Fokuserede helt på min datter, men sørgede for at han var i udkanten af mit synsfelt. Han var MEGET bevidst om at jeg var der, det kunne jeg mærke og se..og stemningen var underlig, men dog ikke negativ.. Men ladet med.. Akavethed? Han var helt stille, men sendte små lynhurtige blikke. Jeg lod som ingenting.. Jeg gjorde selv det samme, og kom pludselig til at tænke på, om mænd også gør det der med at se ud til at fokusere helt på noget, men samtidig observere ud fra kanten af synsfeltet. Jeg havde en meget stærk følelse af at han så enhver bevægelse jeg lavede..

Han så ud som... Ja som jeg følte det lige da jeg havde sendt den besked. Pinlig.. Akavet.. Genert.

Gad vide om det er det han føler? Gad godt kunne høre hans tanker! Jeg fik næsten ondt af ham, da jeg udemærket ved hvordan man kan have det, når det er værst.. Og samtidig fik jeg sådan en ond lyst til at vente endnu længere før jeg svarer på beskeden.

.. Er det mon det han venter på? At jeg svarer? Sveder han lige så meget over, hvad jeg mon svarer, som jeg svedte mens jeg ventede på hans?

Uanset hvad, var luften ladet med noget udefinerbart.. Og stemningen som sagt akavet, men intens.. Måske det skyldtes at jeg havde en følelse af at han observerede hver en bevægelse jeg gjorde.

Jeg rejste mig da datteren var klædt på, og sagde pænt farvel til ham, og sendte ham et smil for at vise at jeg i hvertfald ikke har set nogen besked :P han svarede midt i en sætning han var ved at sige til en af de store børn. Toneskiftet lød ret sjovt.. For han talte strengt til drengen, stoppede midt i sætningen, og sagde venligt :" tak i lige måde" med en lysere stemme. Og gik så tilbage til den strenge stemme mens han sagde resten af sætningen. Jeg kunne ikke lade være at smile med ryggen til ham.

Det er mærkeligt.. Egentlig burde jeg have ondt af mig selv over at det her har slået fejl.. Men efter den måde han var på i dag, har jeg næsten mere ondt af ham.. Hvorfor ved jeg ikke.. Han så bare så sårbar ud.. Eller de er måske ikke det rette ord. Det er svært at forklare.

Måske jeg alligevel burde lette hans humør, og skrive et glad svar allerede i aften, så han ikke skal gå og føle sig dum og akavet i så lang tid som jeg gjorde.. Og så se at få sat et punktum i denne sag som planlagt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For i øvrigt vil jeg lige tilføje at jeg er RET stolt af mig selv! Det lykkedes mig at opføre mig helt som jeg plejer, uden at lade mig mærke med noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes, du er dygtig! Det eneste man kan gøre, hvis man ser en, man godt kan lide, det er jo at give udtryk for det, og så må man ligesom se, om der kommer noget den anden vej.

Mht. den fb-anmodning - jeg kan kun sige, at jeg for mit eget vedkommende heller ikke ville tage imod en venneanmodning fra en kunde. Ej heller ville jeg være venner med min bankrådgiver, som jeg i øvrigt er på kram med. Men altså, det var jo SÅDAN en oplagt mulighed for at sige/gøre/udvide kontakten. Omvendt, så er der bare nogle mænd (f.eks. min egen, der nær aldrig havde fået friet til mig, fordi nogle venner uforvarende fik spændt ven for hans planer - lang historie)der bare ikke kan improvisere. Så jeg synes - hvis du synes, det er hyggeligt at gå og småflirte med ham, så gør det og se hvad der sker. Stille og roligt. Måske sker der noget, måske ikke, men det kan være underholdende i mellemtiden. På hans besked kan du jo bare svare, at det er da helt i orden, at han har sådan et princip og det kan du da godt forstå, du havde bare sendt anmodningen, fordi du synes, det havde været en super aften. Eller endnu bedre - sig det til ham når du ser ham næste gang. Og så kan vi andre i øvrigt have rigtig ondt af ham på forhånd, fordi han måske går glip af en skøn pige pga. nogle dumme principper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får hovedpine af denne tråd.. sikken en omgang katten efter musen :rolleyes

Joxi..... Vil du overhovedet have ham? eller synes du bare jagten er sjov?... Hvis du ikke er klar til at involverer dig, så skal du nok bare lade det dø ud... Det kunne godt tyde på at han ved du er interesseret i ham- og ikke ved hvordan han skal forholde sig til det? Måske det var en ide at spørge ham direkte:

"XXX nu har jeg i nogle uger efterhånden haft et godt øje til dig- men jeg er så nervøs og ved ikke hvordan jeg skal sige det til dig- eller vise det. Hvis du ikke er interesseret i at lære mig at kende, så har jeg fuld forståelse- og så lader du bare denne besked stå ubesvaret hen og vi lader som ingenting..."

noget i den stil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får hovedpine af denne tråd.. sikken en omgang katten efter musen :rolleyes

Joxi..... Vil du overhovedet have ham? eller synes du bare jagten er sjov?... Hvis du ikke er klar til at involverer dig, så skal du nok bare lade det dø ud... Det kunne godt tyde på at han ved du er interesseret i ham- og ikke ved hvordan han skal forholde sig til det? Måske det var en ide at spørge ham direkte:

"XXX nu har jeg i nogle uger efterhånden haft et godt øje til dig- men jeg er så nervøs og ved ikke hvordan jeg skal sige det til dig- eller vise det. Hvis du ikke er interesseret i at lære mig at kende, så har jeg fuld forståelse- og så lader du bare denne besked stå ubesvaret hen og vi lader som ingenting..."

noget i den stil?

Haha ja undskyld jeg giver dig hovedpine.. Det er bare fordi jeg er sådan en kylling!

Og om jeg vil ham? Jeg vil ham mere end nogen anden mand jeg nogen sinde har mødt.. Og måske det er derfor jeg er så fandens usikker. Ville jeg bare have en flirt eller udelukkende sex, havde jeg slet ikke været så bange for en afvisning!

Det du skriver til sidst er rigtig godt! Jeg vil bruge noget af det i min besked. Min chance for at få ham ligger nok omkring 1% .. Alligevel har jeg tænkt mig at svare på hans besked og lade ham vide hvordan jeg har det. Så må det stå eller falde.. It ends tonight!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg synes, du er dygtig! Det eneste man kan gøre, hvis man ser en, man godt kan lide, det er jo at give udtryk for det, og så må man ligesom se, om der kommer noget den anden vej.

Mht. den fb-anmodning - jeg kan kun sige, at jeg for mit eget vedkommende heller ikke ville tage imod en venneanmodning fra en kunde. Ej heller ville jeg være venner med min bankrådgiver, som jeg i øvrigt er på kram med. Men altså, det var jo SÅDAN en oplagt mulighed for at sige/gøre/udvide kontakten. Omvendt, så er der bare nogle mænd (f.eks. min egen, der nær aldrig havde fået friet til mig, fordi nogle venner uforvarende fik spændt ven for hans planer - lang historie)der bare ikke kan improvisere. Så jeg synes - hvis du synes, det er hyggeligt at gå og småflirte med ham, så gør det og se hvad der sker. Stille og roligt. Måske sker der noget, måske ikke, men det kan være underholdende i mellemtiden. På hans besked kan du jo bare svare, at det er da helt i orden, at han har sådan et princip og det kan du da godt forstå, du havde bare sendt anmodningen, fordi du synes, det havde været en super aften. Eller endnu bedre - sig det til ham når du ser ham næste gang. Og så kan vi andre i øvrigt have rigtig ondt af ham på forhånd, fordi han måske går glip af en skøn pige pga. nogle dumme principper!

Hvor er du sød :kiss

Og ja jeg synes det er smadder dejligt at flirte.. Men det er også ret hårdt efterhånden, fordi jeg er så vild med ham. Har lyst til at lade ham kende sandheden.. Og så må jeg tage eventuelle pinligheder med, og i øvrigt glædes over at det er ferietid snart, og håbe på at det er glemt efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne lige tilføje at jeg er overrasket og glad over at han overhovedet svarede tilbage.. Især når det er så længe siden jeg skrev den. Han kunne jo lige så godt bare have ignoreret den, og ladet som ingenting, og tingene havde fortsat som de plejede.

Havde det været omvendt, havde jeg nok ikke skrevet tilbage når der var gået så lang tid, og det ellers ikke var blevet nævnt, selvom vi snakkede sammen hver dag... Ikke med mindre jeg selv ønskede at åbne en yderligere kontakt. Men han tænker jo nok ikke som mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød :kiss

Og ja jeg synes det er smadder dejligt at flirte.. Men det er også ret hårdt efterhånden, fordi jeg er så vild med ham. Har lyst til at lade ham kende sandheden.. Og så må jeg tage eventuelle pinligheder med, og i øvrigt glædes over at det er ferietid snart, og håbe på at det er glemt efterfølgende :)

:) jeg synes faktisk at det forslag Faith_2012 kommer med er rigtig godt. Ligefrem, ærligt og ikke anmassende. Så den hepper jeg på :) Og mest af alt hepper jeg på, den giver bonus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen Joxi..

Er ked af at det har taget endnu en akavet drejning, -men jeg er bestemt enig i at det nok er bedst at få klar besked nu, så ikke du skal gå længere med den nervøsitet, og frygten for at blive såret..

Jeg synes at det er sejt at du er kommet så langt i det her, og at du er den af jer to der tager de store skridt.. (come on altså han har været lidt for svag i det, -han kører hele tiden flirten videre, og lukker lidt ned hver gang det er ved at komme for tæt på)..

Så jeg beundrer dig virkelig meget, og ønsker dig alt mulig held og lykke med at afslutte det, -forhåbentlig med en ny begyndelse :loveyou

Klem herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige et kram :kram Selvom du selv kun mener du har 1% chance- så tror jeg det er meget godt at få det afklaret snart... Du ender da med at drive dig selv til vanvid, eller :D (og alle der læser med :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER