Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg har slet slet ikke læst hele denne tråd. Altså jeg har læst sådan hist og pist, og synes bestemt, at Joxi skriver godt og at man bliver fanget af den gode historie (/godt fortalte historie...), men jeg har bare ikke orket at følge "fast med" og er faktisk heller ikke så meget til kærlighedshistorier :blush. Og jeg har ikke den ringeste idé om, hvorfor hun stopper med at skrive nu, eller hvorfor "slaget var tabt på forhånd".

Men jeg kan godt blive lidt forarget over det surmuleri (eller utilfredshed eller ærgerlighed, eller whatever), der er kommet over, at hun stopper på en "cliffhanger". Ærlig talt, det rager da ikke os, hvorfor det var tabt på forhånd, og Joxis liv er jo netop IKKE en roman, men et LIV, og hun er da 100% i sin gode ret til at stoppe med at skrive nårsomhelst det passer hende. Og så synes jeg forøvrigt ikke, at det er mindre cliffhanger at skrive "Det var tabt på forhånd" end at skrive "Nu stopper jeg med at skrive" (havde folk ikke været nysgerrige uanset hvad?)

Held og lykke med kærligheden fremover, Joxi, uanset hvor den bærer dig henad. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes bare vi skal lade det ligge, og sige Mange tak for en rigtig god historie om en forårs forelskelseballoons.gif Jeg tror der er en god grund til at der ikke bliver skrevet nogen slutning... så ja jeg vil bare sige mange tak for spændende læsningwink.gif

Jeg håber du må finde kærligheden engang, og skrive en historie som ender lige som du har lyst til at den skal endesmile.gif at det må gå dig og dine 2 dejlige børn godt fremover!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet slet ikke læst hele denne tråd. Altså jeg har læst sådan hist og pist, og synes bestemt, at Joxi skriver godt og at man bliver fanget af den gode historie (/godt fortalte historie...), men jeg har bare ikke orket at følge "fast med" og er faktisk heller ikke så meget til kærlighedshistorier :blush. Og jeg har ikke den ringeste idé om, hvorfor hun stopper med at skrive nu, eller hvorfor "slaget var tabt på forhånd".

Men jeg kan godt blive lidt forarget over det surmuleri (eller utilfredshed eller ærgerlighed, eller whatever), der er kommet over, at hun stopper på en "cliffhanger". Ærlig talt, det rager da ikke os, hvorfor det var tabt på forhånd, og Joxis liv er jo netop IKKE en roman, men et LIV, og hun er da 100% i sin gode ret til at stoppe med at skrive nårsomhelst det passer hende. Og så synes jeg forøvrigt ikke, at det er mindre cliffhanger at skrive "Det var tabt på forhånd" end at skrive "Nu stopper jeg med at skrive" (havde folk ikke været nysgerrige uanset hvad?)

Held og lykke med kærligheden fremover, Joxi, uanset hvor den bærer dig henad. :kram2

SÅ må man altså bare VÆLGE at stoppe.

Ville du ikke blive ked hvis en fast bruger herinde, som du har fulgt - Fx i en graviditetstråd, skrev "Nå, det var tabt på forhånd" også skred fra sin tråd?

Ville du ikke tænke? Jamen.. Hvad skete der?? får vi aldrig en slutning? Hvad med baby? Er alting godt?

Jeg synes det er det samme her; Vi var mange som støttede, og heppede og har læst hvert et ord. Nøjagtig ligesom i en behandlingstråd eller graviditets tråd fx. Og ærlig talt, hvis DU barbamama stoppede din tråd nu, og lavede en "nå det viste sig det hele var tabt på forhånd", så ville jeg da blive lige så "nysgerrig" - der, måske mere bekymret ;)

"Nu skriver jeg ikke mere, fordi der ikke kommer til at ske mere" = Lukket afslutning!

"Slaget var tabt på forhånd" = SPØRGSMÅL! Hvorfor var det tabt på forhånd?

Det er to HELT forskellige slags slutninger..

Jeg synes IKKE det er fair, at "stoppe" en tråd, som folk har fulgt igennem en længere periode - om det er en graviditetstråd, en tråd om ens syge hundehvalp, eller om ens kærlighedsliv. Hvis man vælger at DELE, så synes jeg godt man som minimum kan afslutte det på en ordentlig måde...

Jeg vil så sige, at her der irriterer det mig bare - Og det ER kun fordi jeg er pisse nysgerrig!! (Ligesom når folk ringer hemmeligt nummer, og jeg ALTID spørger den næste som ringer med hemmeligt nr, om det var dem som ringede for 3 dage siden også ;) ) - Jeg ville måske være mere bekymret, hvis en i en graviditetstråd stoppede, også ville det være af den grund jeg gerne ville have "update" på situationen....

Selvfølgelig er det hendes liv, og hun skal bestemme hvad hun vil dele: MEN hun lagde selv op til det, og hun delte selv - så kan ikke forstå hvorfor det åbenbart kun er nogle herinde der må få "slutningen" - Det virker jo til nogen kender den <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ må man altså bare VÆLGE at stoppe.

Ville du ikke blive ked hvis en fast bruger herinde, som du har fulgt - Fx i en graviditetstråd, skrev "Nå, det var tabt på forhånd" også skred fra sin tråd?

Ville du ikke tænke? Jamen.. Hvad skete der?? får vi aldrig en slutning? Hvad med baby? Er alting godt?

Jeg synes det er det samme her; Vi var mange som støttede, og heppede og har læst hvert et ord. Nøjagtig ligesom i en behandlingstråd eller graviditets tråd fx. Og ærlig talt, hvis DU barbamama stoppede din tråd nu, og lavede en "nå det viste sig det hele var tabt på forhånd", så ville jeg da blive lige så "nysgerrig" - der, måske mere bekymret ;)

"Nu skriver jeg ikke mere, fordi der ikke kommer til at ske mere" = Lukket afslutning!

"Slaget var tabt på forhånd" = SPØRGSMÅL! Hvorfor var det tabt på forhånd?

Det er to HELT forskellige slags slutninger..

Jeg synes IKKE det er fair, at "stoppe" en tråd, som folk har fulgt igennem en længere periode - om det er en graviditetstråd, en tråd om ens syge hundehvalp, eller om ens kærlighedsliv. Hvis man vælger at DELE, så synes jeg godt man som minimum kan afslutte det på en ordentlig måde...

Jeg vil så sige, at her der irriterer det mig bare - Og det ER kun fordi jeg er pisse nysgerrig!! (Ligesom når folk ringer hemmeligt nummer, og jeg ALTID spørger den næste som ringer med hemmeligt nr, om det var dem som ringede for 3 dage siden også ;) ) - Jeg ville måske være mere bekymret, hvis en i en graviditetstråd stoppede, også ville det være af den grund jeg gerne ville have "update" på situationen....

Selvfølgelig er det hendes liv, og hun skal bestemme hvad hun vil dele: MEN hun lagde selv op til det, og hun delte selv - så kan ikke forstå hvorfor det åbenbart kun er nogle herinde der må få "slutningen" - Det virker jo til nogen kender den <_<

Hmm tjah... Altså jeg synes, der er forskel på et graviditesforløb på et babyforum (hvor andre gravide kan sidde og blive bange og panikne ved tanken om en forfærdelig drejning med det lille nye liv) og et kærlighedsforløb, hvor jeg personligt også ville acceptere, hvis det havde været en veninde ude i virkeligheden, der havde sagt "Det har jeg bare ikke lyst til at tale om mere". Og som du selv lidt er inde på, så synes jeg, at der er stor forskel på om de tilbagesiddende er nysgerrige eller om de er bekymrede. Det ville være synd, hvis der sad mange bekymrede tilbage, men når det bare er nysgerrighed, så gå dog ned og køb en twillight-bog eller det nye Se & Hør ;)

Og jeg er stadig lidt skeptisk overfor om, hvis Joxi havde skrevet "Nu skriver jeg ikke mere, fordi der ikke kommer til at ske mere", om der så ikke havde været nogen, der spurgte "Jamen hvorfor sker der ikke mere?" Hvad er der sket, siden historien pludselig er definitivt sluttet? Og selv hvis vi så kunne være enige om at "slaget var tabt på forhånd" var en mere åben slutning, så vil jeg da sige "Ok, så har Joxi formuleret sig uheldigt, fred være med det". Det forpligter hende da ikke til at hun så SKAL skrive mere. :)

Det kan også godt være, at jeg har opfattet nogle af de irriterede indlæg efter Joxis slutning som værende værre ment, end de reelt var... Jeg synes bare personligt at Joxis afslutning er 100% fair. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår hvorfor Joxi afsluttede hendes tråd, også selvom jeg ikke kender den endlige slutning, fordi det er hendes liv.

Jeg forstår ikke, hvorfor det skal ende med at blive en diskussionstråd om, om hun skal afslutte med en forklaring eller ej.

Historien stoppede jo, fordi det ikke blev til mere, og hun sluttede også selv af med at fortælle, at hendes egne følelser nok ikke var så voldsomme alligevel... Sådan læste jeg det i hvertfald...

Skal vi ikke bare lade tråden stoppe her, og droppe mere diskussion i denne tråd???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår hvorfor Joxi afsluttede hendes tråd, også selvom jeg ikke kender den endlige slutning, fordi det er hendes liv.

Jeg forstår ikke, hvorfor det skal ende med at blive en diskussionstråd om, om hun skal afslutte med en forklaring eller ej.

Historien stoppede jo, fordi det ikke blev til mere, og hun sluttede også selv af med at fortælle, at hendes egne følelser nok ikke var så voldsomme alligevel... Sådan læste jeg det i hvertfald...

Skal vi ikke bare lade tråden stoppe her, og droppe mere diskussion i denne tråd???

Det synes jeg lyder som en god idé! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg også vi skal..

Og i min verden, var han altså homoseksuel.. Så har jeg ldit fred i sjælen og behøver ikke tænke mere over den slutning..

;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er da noget helt fantastisk magisk over denne tråd!!

-TRÅDEN DER IKKE VILLE DØ!!!! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså der er da noget helt fantastisk magisk over denne tråd!!

-TRÅDEN DER IKKE VILLE DØ!!!! :lovebk

:lol :lolhit :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Der er TO til at jeg ikke ville skrive om HVORFOR.

1) Der er en mor til til et barn fra min børnehave herinde, som udemærket godt kender til min historie og følelser for xxx. MEN.. Den grund der, til at jeg så bræt gav op, behøver hun IKKE at kende.

2) Der er flere der har gættet hvem xxx er, det er også fin nok, for ja jeg er selv stået frem. Men at jeg vælger at stå frem, skal jo ikke komme nogle andre til last, og derfor har jeg bare ikke lyst til at fortælle om hvad den egentlige grund er, til at det stoppede.

Og tror i da ikke selv jeg er skuffet over at det sluttede sådan? Det sluttede da lige så meget som en cliffhanger for mig, som for jer! Men altså jeg skrev tingene som de var, og jeg skriver altid tingene som de ér - Og når det nu ikke er en roman, men noget der virkelig er sket, nægter jeg altså at skulle finde på en eller anden formfuldendt afslutning, som ikke skete.. Det sluttede således for mig.. BUM.. og så mig der så :blink ud. Thats it ;) .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er i din fulde ret til at stoppe med at skriveballoons.gif det er jo trods alt dit liv, og dig der bestemmer hvornår der ikke er mere at sige i denne sammenhængsmile.gif Tak for det du har delt med os, det har været spændende.

Jeg ønsker dig alt godt fremover, og håber du en dag finder den rette mandwink.gif Jeg håber også du har det godt igen, og at dit liv må blive lettere, uden for mange nedtureKiss.gif

Stortbearhug.giffra mig, med ønsket om en god fremtid for dig, og takballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig har du lov at stoppe præcis hvornår og hvordan det passer dig.. Men kan samtidig godt forstå at folk er nysgerrige, det er jeg nemlig selv.. MEEEGA meget. ;)

Håber du bliver lykkelig og finder den rigtige man for sig. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg kan også godt forstå det - Havde nu også set en bedre afslutning på det <_< Men altså sådan er livet jo nogle gange.. desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto :whistling :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto

Din tråd har været rigtig fangende og er vildt nysgerrig for at få at vide hvorfor det ikke blev til noget. Og det kunne da være lidt skægt at vide hvilken BH der er tale om (jeg har jo kun en lille fis på 15 mdr, så BH er jo sleet ikke noget jeg skal tænke på endnu, så det er slet ikke for at snage og sladre på nogen måde)..

Ønsker dig og dine børn alt det bedste i fremtiden og håber at kærligheden venter derude på dig inden længe (nu har du jo fundet ud af at den del af dig, stadig fungerer ;) ) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er selv skide nysgerrig for, at vide hvad der videre er sket :rolleyes ( Send gerne PM tak ) :unsure :unsure

Nå, men når det er sagt kan jeg også godt forstå dig, man ved aldrig hvem der læser med og hvor meget der bliver viderebragt.. Det er pisse ærgerligt, men sådan er det nu engang, når man bevæger sig rundt på nettet..

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover :)

:ditto :whistling :whistling :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto :blush

Og :lolhit ...... Det her er da i sandhed tråden der ikke ville dø :bunny :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo allesammen nysgerrige, og ville elske at få en pb med fortsættelsen; men jeg forstår godt at Joxi ikke fortæller videre.

Der kan jo i princippet være nogen herinde som kender xxx uden at vide det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg læst hele tråden og hold da op hvor har den fanget mig...

Du skriver så man rigtig kan danne sig billeder inde i hovedet om hvordan xxx ser ud..

Men tak fordi jeg måtte læse din historie...

Ønsker dig alt held i fremtiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER