Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Jeg skal bage en kage til i morgen. Datteren har bestilt drømmekage, så det har vi været ude og handle ind til.

Det er sjovt som man opfører sig når man er forelsket.. Jeg VED at han vil spise af den kage der, så jeg har købt de bedste og fineste råvarer :lolhit og har gravet efter min oldemors bedste opskrift på den lyse bund, fra 1900-grønlangkål, og har tilmed fået min mormor til at oversætte fra kopmål til dl. :lol

Den skal bare være i orden den kage dér.. Totalt åndssvagt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis han har set din besked på face.... og stadig opfører sig sådan som han nu gjorde i morges, så må der da være noget.....whistling.gif

Hvordan gik det med at hente??

Ja ikk? Altså når jeg nu har sagt at jeg interessere mig for ham.. Så MÅ han vide hvad jeg mener, og hvis der var "lukket" så ville han vel ikke gå og se sådan efter mig vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og altså.. Hvis han kan gå og gøre sig så pæn, og gå og se efter mig, så ku han vel også godt lige tage og svare på beskeden... Synes jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm enten er han lige så genert som dig, og heller ikke tør tage det første skridt, ellers så er det af, at du er forældre til børn i børnehaven, som holder ham tilbage.

Men tænker lidt, om han måske har gået og ventet på, at du skulle få øjnene op for ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm enten er han lige så genert som dig, og heller ikke tør tage det første skridt, ellers så er det af, at du er forældre til børn i børnehaven, som holder ham tilbage.

Men tænker lidt, om han måske har gået og ventet på, at du skulle få øjnene op for ham :)

Altså, han plejer normalt ikke at virke genert.. Men han har virket lidt sådan i denne uge. Og ja der kan være masser der holder ham tilbage.. Og det er jo nok det præcist det samme, som får mig til at være overforsigtig!

Jeg studsede lidt over hans nye tøj første gang jeg så det. Det er en MEGET ungdommelig stil.. Især bukserne.. Og idag da jeg så de nye sko.. De står også i pæn kontrast til den type sko han ellers plejer at gå i. Han plejer at være sådan en RIGTIG pedagog type (no offence til pedagogerne herinde)

Jeg KAN jo tage fejl og mistolke.. Men der er nu langt fra kakibukser, sweather og pudsede lædersko.. Til smarte jeans, trendy skjorte og sorte sneakers og smart hår :P Og jeg siger igen.. Hvis hans ønske er at fange min opmærksomhed med det stilskift.. Så virker det!

Altså.. Jeg er jo vild med ham uanset hvad han har på.. Men den skarpe kontrast der er i forhold til det jeg ellers har set ham i, gør at jeg virkelig bemærker det.

Det kan da godt være han har ventet på at jeg fik øjnene op for ham, det skal jeg ikke kunne sige. Men det ville da være en drøm der blev til virkelighed :loveshower

Og hvis det forholder sig sådan, må han gerne svare tilbage på min besked :whistling .. Tror altså ikke jeg tør tage endnu et stort skridt.. Hvis han ikke allerede har læst beskeden, så finder han meget meget snart ud af at jeg interessere mig for ham :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes i hvertfald ikke han virker afvisende med den måde han opfører sig på.... jeg kan bare ikke forstå han ikke tager og svare på din besked snart... eller gør noget....han kan jo ikke bare blive ved med at give dig blikke og smile til digwhistling.gif helt ærligt.... Jeg bliver virklig utålmodig på dine vejneballoons.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes i hvertfald ikke han virker afvisende med den måde han opfører sig på.... jeg kan bare ikke forstå han ikke tager og svare på din besked snart... eller gør noget....han kan jo ikke bare blive ved med at give dig blikke og smile til digwhistling.gif helt ærligt.... Jeg bliver virklig utålmodig på dine vejneballoons.gif

Altså det mærkelige er, at jeg egentlig tror at det er aller bedst det ikke går for stærkt.. Dermed ikke sagt med sneglefart altså..

Jeg er lidt bange for kærligheden, hvilke i nok også kan gennemskue igennem min usikkerhed.

Jeg har også tænkt meget på, om det har en indvirkning at han har set mig være så dybt, DYBT nede i depression. Det er ikke så længe siden jeg kom til overfladen igen.. Og nu svømmer jeg mod land.. Forstået på den måde at jeg er på vej tilbage til mit gamle jeg..

Måske det også kunne være en grund til at han er forsigtig.

Altså.. Jeg har stadig svært ved at tolke hans signaler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det dejligt for dig..

Svar så på den besked xxx!

Det er lige før at alle der læser din tråd er mere spændte end dig Joxi :P

Men jeg tror også han er lidt lun på dig men enten er for genert eller usikker eller fordi dine børn går i den BH og han også er nødt til at være professionel..

Men jeg tror helt bestemt at der lurer noget loooove lige om hjørnet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor er det spændende!! :loveshower Han må godt lige se at få svaret på den besked nu :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det dejligt for dig..

Svar så på den besked xxx!

Det er lige før at alle der læser din tråd er mere spændte end dig Joxi :P

Men jeg tror også han er lidt lun på dig men enten er for genert eller usikker eller fordi dine børn går i den BH og han også er nødt til at være professionel..

Men jeg tror helt bestemt at der lurer noget loooove lige om hjørnet :loveshower

Tror du? :loveshower

Altså hvor er jeg glad for at i andre ser sådan på det :> håber det er rigtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste der irritere mig lidt, er at jeg ikke gik hen og sagde til ham:" hvor ser du bare godt ud i dag xxx.. Og du er blevet klippet og alt muligt.. Rigtig flot!" og så sku jeg bare have været gået.. Hvorfor er jeg altid så blank når jeg er dernede :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det eneste der irritere mig lidt, er at jeg ikke gik hen og sagde til ham:" hvor ser du bare godt ud i dag xxx.. Og du er blevet klippet og alt muligt.. Rigtig flot!" og så sku jeg bare have været gået.. Hvorfor er jeg altid så blank når jeg er dernede :lolhit

Det er bare SÅ typisk, man finder altid på de gode ting bagefter! :blabla :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ typisk, man finder altid på de gode ting bagefter! :blabla :lolhit

Ja det er så! Og jeg har bare helt vildt lyst til at skrive det til ham.. Men nej det må være nok med det skriveri.. Altså jeg må se at få rettet ryggen her, og være lidt mere modig! Indtil videre er jeg ikke blevet afvist.. Dog uden at vide om han har læst beskeden.. Det er vist på tide at jeg forsøger at være mere direkte og opsøgende i det daglige.. Bare lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke næste gang du snakker med ham, bare sige "Har du forresten set din besked på Facebook ? Jeg har skrevet tilbage nemlig" :rolleyes Så siger han enten ja eller nej og hvis han siger ja, kan du måske spørge lidt forsigtigt, hvad han så siger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke næste gang du snakker med ham, bare sige "Har du forresten set din besked på Facebook ? Jeg har skrevet tilbage nemlig" :rolleyes Så siger han enten ja eller nej og hvis han siger ja, kan du måske spørge lidt forsigtigt, hvad han så siger :)

Er du rådden mand.. Det tør jeg slet ikke :wacko

Kom lige til at tanke på... Hvad nu hvis han blokerede mig på face... Så har han jo slet ikke set beskeden :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går kagebageriet?

Synes godt nok, at han er svær at blive klog på .... men jeg ser nu ingen grund til, at han skulle blokere dig på FB?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går kagebageriet?

Synes godt nok, at han er svær at blive klog på .... men jeg ser nu ingen grund til, at han skulle blokere dig på FB?

Har ikke bagt endnu. Det var meningen jeg ville gøre det til i morgen eftermiddag, når jeg skulle hente den lille.. Men nu sover hun hos hendes far i stedet.. Måske jeg sku gå i gang. Og ja han er svær at blive klog på.. Er dog ikke i tvivl længere, om at han ser efter mig.. Men det ville være rart om han selv ville tage et skridt også.. For eksempel som at svare på beskeden.

Men okay.. Det gik ca 20 dage sidst før han svarede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke bagt endnu. Det var meningen jeg ville gøre det til i morgen eftermiddag, når jeg skulle hente den lille.. Men nu sover hun hos hendes far i stedet.. Måske jeg sku gå i gang. Og ja han er svær at blive klog på.. Er dog ikke i tvivl længere, om at han ser efter mig.. Men det ville være rart om han selv ville tage et skridt også.. For eksempel som at svare på beskeden.

Men okay.. Det gik ca 20 dage sidst før han svarede

20 dage det kan du da ikke vente på igen, du/ vi bliver da totalt rundt på skjoldet :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du rådden mand.. Det tør jeg slet ikke :wacko

Kom lige til at tanke på... Hvad nu hvis han blokerede mig på face... Så har han jo slet ikke set beskeden :o

Hvis han har blokeret dig, så kan du ikke finde hans profil OVERHOVEDET :)

Jeg har haft blokeret nogle stykker :whistling De har ikke kunne finde mig - eller se hvis jeg har kommenteret ved fælles venner. Ej heller har jeg kunne se deres aktivitet ved fælles venner - eller deres profil overhovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han har blokeret dig, så kan du ikke finde hans profil OVERHOVEDET :)

Jeg har haft blokeret nogle stykker :whistling De har ikke kunne finde mig - eller se hvis jeg har kommenteret ved fælles venner. Ej heller har jeg kunne se deres aktivitet ved fælles venner - eller deres profil overhovedet.

Jamen så er det jo nemt at tjekke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han har blokeret dig, så kan du ikke finde hans profil OVERHOVEDET :)

Jeg har haft blokeret nogle stykker :whistling De har ikke kunne finde mig - eller se hvis jeg har kommenteret ved fælles venner. Ej heller har jeg kunne se deres aktivitet ved fælles venner - eller deres profil overhovedet.

Åh pyha.. Jamen så skal han jo nok se den :D så er det bare om han har tænkt sig at svare på den.. Ignorere den.. Eller agere på den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det jo nemt at tjekke :)

Det var det jeg tænkte - så kan du i hvert fald få ro på den front ;)

Har ikke kommenteret herinde, men følger troligt med - kan slet ikke lade være :D

Håber det ender med en happy ending :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var det jeg tænkte - så kan du i hvert fald få ro på den front ;)

Har ikke kommenteret herinde, men følger troligt med - kan slet ikke lade være :D

Håber det ender med en happy ending :goodluck

Ja meget! Det var dejligt du lige bød ind med de fakta der ;)

Og dejligt at en mere melder sig på banen! Nu har det bare ikke at gå galt.. Der ville sidde mange skuffede derude så :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en mærkelig følelse af forventning.. Hvorfor ved jeg ikke. Han svarer i hvertfald ikke i dag, da der er overnatning i børnehaven for de store. Måske er det fordi jeg får set ham lørdag morgen :glad . Denne weekend bliver slet ikke så lang!

Jeg har to undskyldninger for at tage kontakt med ham i dag :P

1) jeg skal aflevere en seddel

2) jeg når ikke at bage kagen her til morgen, så den må jeg op med i eftermiddag.. Det er jeg egentlig ikke ret ked af :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med en mærkelig følelse af forventning.. Hvorfor ved jeg ikke. Han svarer i hvertfald ikke i dag, da der er overnatning i børnehaven for de store. Måske er det fordi jeg får set ham lørdag morgen :glad . Denne weekend bliver slet ikke så lang!

Jeg har to undskyldninger for at tage kontakt med ham i dag :P

1) jeg skal aflevere en seddel

2) jeg når ikke at bage kagen her til morgen, så den må jeg op med i eftermiddag.. Det er jeg egentlig ikke ret ked af :whistling

Haha fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER