Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Meh.. Han var der ikke. Det er første gang i... Lang tid.. Han ikke har været der. Så der kommer altså ikke flere updates før i morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øvsen for snøvsen. <_<

Håber at der kommer reaktion på fb så :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øvsen for snøvsen. <_<

Håber at der kommer reaktion på fb så :P

Hehe det tror jeg ikke du skal regne med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er HELT vildt DRÆNET for energi i dag. Det samme er mine piger, som begyndte at snakke om at gå i seng kl 17 :blink Har nu trukket den til 18:30 Og de er lige kommet i seng - Normalt er de ellers ikke til at få i kassen!

Har næsten lyst til at gå i seng nu - Bare for at være tidligt oppe og frisk til i morgen :whistling - meeen skal altså se min Criminal Minds først.

Jeg fandt for i øvrigt hele 3 4kløver og en FEM(!) kløver idag. alle sammen i den samme "dusk kløver" i haven. DET må sgu da gi noget held!!

Prøvede at sætte billede ind, men det kunne den åbenbart ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh, hvor er jeg SPÆNDT hver gang jeg liget herinde.. Det er næsten som at gennemgå jagten selv! ;) Du skriver så man kan leve sig ind i det! Og det er bare SKØNT! :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh, hvor er jeg SPÆNDT hver gang jeg liget herinde.. Det er næsten som at gennemgå jagten selv! ;) Du skriver så man kan leve sig ind i det! Og det er bare SKØNT! :glad :loveshower

Sikke en fantastisk tilbagemelding :loveshower

Det varmer mig rigtig meget kan du, og i andre de også har meld så positivt tilbage, tro. Især fordi det her er virkelighed - Jeg skriver jo bare hvad jeg føler ligeud, uden de store kunstneriske krumspring. Og alligevel bliver jeg så glad for det i siger, fordi det bestyrker mig i at jeg sagtens kan formidle så man kan blive revet med, omend det ikke var intentionen med tråden her :) Det er jo bare min aflæsnings tråd, fordi jeg ingen andre har at tale med tingene om, og det glæder mig også MEGET at i er så mange der følger med, og er klar med opmuntring, gode og sjove idéer og til et kram, når jeg mister modet.

I er mig enorm støtte, og jeg synes bare i er så fantastiske altså :lovebk

Og at kommer med så søde tilbagemeldinger om min fortæller "evne" har gjort at jeg nu har planer om at forsøge mig med Romantik, i min første roman, istedet for fantasy ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go for it, siger jeg! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra! Den køber jeg :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lovende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og grubler... Igen igen.

Overvejer hvorfor jeg mon bliver ved at slås med mig selv..

Tænker på-igen- om det er mig der overfortolker.

Jeg hørte noget i tv forleden der ramte mig rigtig meget. Kan ikke huske det præcist men det var noget i stil med: "man kan nemt komme til at misforstå signaler og overfortolke. I sidste ende kommer man til at leve i en verden af selvbedrag, hvor man kun ser det man VIL se."

Har tænkt meget på.. Hvad nu hvis det er præcist dét jeg har gang i? Hvad nu hvis jeg har overfortolket i en sådan grad, at det jeg ser hos ham, kun er det jeg ønsker at se?

Har læst hvert et indlæg igennem, som jeg har lavet.. Og tænker om det er virkeligheden jeg oplevet.. Eller om det udelukkende er noget jeg forestiller mig.

Hver dag tænker jeg, at næste gang han "gør" et eller andet.. Så vil jeg være opmærksom og tro på det. Men hver gang der sker noget, sidder jeg nogle timer efter og grubler over om det nu også er virkeligheden.

Ih jeg hader den tvivl og dårlige selvtillid jeg har.. Jeg ønsker virkelig at tro på det her.. Men samtidig er jeg SÅ bange for at jeg har overfortolket det hele :rolleyes

Hvorfor skal jeg have bundsolide beviser, for jeg tør tro.. Sådan rigtigt.. På det hele?

Det er mildest talt frustrerende at tænke så meget over tingene..ved ikke hvorfor jeg gør det. Har aldrig været i tvivl i så høj grad før.. Eller oplevet at jeg tvivler så meget på min egen dømmekraft før, i forhold til sådan noget her. Der er i det hele taget enormt meget, når det kommer til xxx jeg aldrig har oplevet før..og det tiltrækker mig bare endnu mere.

Kunne virkelig godt snart bruge at der sker et eller andet får mine øjne op for, om han virkelig viser interesse eller ej.. Så jeg kunne komme over denne selvfortolkning af de fortolkninger, jeg fortolker over mine fortolkninger :rolleyes

Lige en gang aftenpladder fra mig.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en gang aftenpladder fra mig.. :kram

Ikke pladder :)

For ja, du har jo fuldstændig ret i, at man sagtens kan stå i situationer, hvor man er "blind" og kun ser (og hører) det, som passer ind i den "kasse", som man gerne vil passe det ind i.

Et almindeligt velment smil bliver tolket som værende mere end det er. Fordi man vil så gerne.

Men uanset om du overfortolker eller ej, så tror jeg at kodeordet er TID TID TID.

Jeg tror (TROR), at hvis det skal blive til mere, så giv det tid. Stille og roligt, små skridt.

Og jeg ved godt, at der er flere her i tråden, som skriver at du bare skal springe ud i det her og nu, ikke tøve men bare "go for it" osv. - men jeg ville alligevel (hvis det var mig) lige stoppe op og trække vejret.

Det er jo ikke en tilfældig mand, som du har mødt til f.eks. fitness eller på biblioteket. Han er pædagog i dit barns institution, og jeg vil mene at det faktum har stor betydning for, hvor hurtigt det kan (og bør) gå.

Prøv at vende den rundt og se det fra hans side. Han MÅ jo have fanget den nu - du er vild med ham. Og hvad så nu?

Der er flere scenarier. Nogle af dem kunne være:

1.

Han er en "flirter", som ikke mener noget dybere med sine smil og blinken. Han er sikkert smigret, men ikke interesseret i mere. Og så glider det bare ud i sandet efterhånden - eller også trækker han følehornene til sig og stopper flirteriet med det samme.

Og uanset hvad, så var det nok ikke "meant to be".

2.

Han er en torsk, som bare leger med dine følelser. Og griner lidt af det. Ikke det bedste scenarie, men hans slags findes desværre derude.

3.

Han er forelsket :loveshower . Han ER oprigtig interesseret i dig. Men det er farligt, for du har børn i institutionen. Og det forpligter. Han skal være sikker. Gå stille og roligt frem og lære dig lidt bedre at kende, for hvis det glipper, så skal jeres samarbejde stadig kunne fungere bagefter. Som om intet var sket.

Hvis han virkelig er vild med dig, så gør han (efter min mening) det helt rigtige ved ikke at forhaste noget.

Afvente arrangementer, hvor han kan få snakket mere end bare i få minutter morgen og eftermiddag, vil være en god og ansvarlig taktik for ham (synes jeg).

4.

Han tvivler. I og med, at han er væsentlig ældre end dig, så kunne det måske også tænkes, at han ikke "tør tro det". Kan det nu virkelig passe, at hun vil have mig?? Og han vil ikke være til grin, eller komme til at ødelægge noget pga. hans erhverv. Så han observerer, nærmer sig og sender følere ud, trækker sig, observerer igen. Og spekulerer.

Måske han også sidder og fortolker (lidt for meget ;) ) lige nu?

5.

Han er fanget. Børnehaven har en politik om at det er no-go at date forældre, så selvom han har lyst, så må han ikke. Han er fanget mellem job og hjerte. Loose-loose situation.

Og der er sikkert masser af andre scenarier, som min hjerne ikke kan samle tankerne om på dette tidspunkt :D

Er der ikke snart et nyt arrangement i børnehaven? Eller en udflugt, hvor forældrehjælp er velkommen? Noget der kan købe dig lidt mere tid end de få minutter dagligt.

Og til slut vil jeg gerne gentage, at jeg bestemt synes det lyder lovende (med mindre du mistolker det hele) - ikke mindst, at der er forskel på hans interaktion med dig og med de andre forældre. Det er jo et ret håndgribeligt eksempel, som man ikke kan tolke så meget på, som man kan gøre med et smil eller et blik.

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke pladder :)

For ja, du har jo fuldstændig ret i, at man sagtens kan stå i situationer, hvor man er "blind" og kun ser (og hører) det, som passer ind i den "kasse", som man gerne vil passe det ind i.

Et almindeligt velment smil bliver tolket som værende mere end det er. Fordi man vil så gerne.

Men uanset om du overfortolker eller ej, så tror jeg at kodeordet er TID TID TID.

Jeg tror (TROR), at hvis det skal blive til mere, så giv det tid. Stille og roligt, små skridt.

Og jeg ved godt, at der er flere her i tråden, som skriver at du bare skal springe ud i det her og nu, ikke tøve men bare "go for it" osv. - men jeg ville alligevel (hvis det var mig) lige stoppe op og trække vejret.

Det er jo ikke en tilfældig mand, som du har mødt til f.eks. fitness eller på biblioteket. Han er pædagog i dit barns institution, og jeg vil mene at det faktum har stor betydning for, hvor hurtigt det kan (og bør) gå.

Prøv at vende den rundt og se det fra hans side. Han MÅ jo have fanget den nu - du er vild med ham. Og hvad så nu?

Der er flere scenarier. Nogle af dem kunne være:

1.

Han er en "flirter", som ikke mener noget dybere med sine smil og blinken. Han er sikkert smigret, men ikke interesseret i mere. Og så glider det bare ud i sandet efterhånden - eller også trækker han følehornene til sig og stopper flirteriet med det samme.

Og uanset hvad, så var det nok ikke "meant to be".

2.

Han er en torsk, som bare leger med dine følelser. Og griner lidt af det. Ikke det bedste scenarie, men hans slags findes desværre derude.

3.

Han er forelsket :loveshower . Han ER oprigtig interesseret i dig. Men det er farligt, for du har børn i institutionen. Og det forpligter. Han skal være sikker. Gå stille og roligt frem og lære dig lidt bedre at kende, for hvis det glipper, så skal jeres samarbejde stadig kunne fungere bagefter. Som om intet var sket.

Hvis han virkelig er vild med dig, så gør han (efter min mening) det helt rigtige ved ikke at forhaste noget.

Afvente arrangementer, hvor han kan få snakket mere end bare i få minutter morgen og eftermiddag, vil være en god og ansvarlig taktik for ham (synes jeg).

4.

Han tvivler. I og med, at han er væsentlig ældre end dig, så kunne det måske også tænkes, at han ikke "tør tro det". Kan det nu virkelig passe, at hun vil have mig?? Og han vil ikke være til grin, eller komme til at ødelægge noget pga. hans erhverv. Så han observerer, nærmer sig og sender følere ud, trækker sig, observerer igen. Og spekulerer.

Måske han også sidder og fortolker (lidt for meget ;) ) lige nu?

5.

Han er fanget. Børnehaven har en politik om at det er no-go at date forældre, så selvom han har lyst, så må han ikke. Han er fanget mellem job og hjerte. Loose-loose situation.

Og der er sikkert masser af andre scenarier, som min hjerne ikke kan samle tankerne om på dette tidspunkt :D

Er der ikke snart et nyt arrangement i børnehaven? Eller en udflugt, hvor forældrehjælp er velkommen? Noget der kan købe dig lidt mere tid end de få minutter dagligt.

Og til slut vil jeg gerne gentage, at jeg bestemt synes det lyder lovende (med mindre du mistolker det hele) - ikke mindst, at der er forskel på hans interaktion med dig og med de andre forældre. Det er jo et ret håndgribeligt eksempel, som man ikke kan tolke så meget på, som man kan gøre med et smil eller et blik.

Sikke mange kloge ord du kommer med her :loveshower - Tusinde tak! De satte tankerne igang, og giver mig mulighed for at se tingene i et andet perspektiv :)

Jeg ved ikke hvorfor jeg er så bange for at jeg misfortolker det hele. Måske netop af de grunde du beskrev for hans synsvinkel, nemlig :"det er farligt, for du har børn i institutionen. Og det forpligter, for hvis det glipper, så skal jeres samarbejde stadig kunne fungere bagefter. Som om intet var sket."

Men igen - det har aldrig hindret mig før. Jeg har aldrig før prøvet at være så "bange" for at jeg overfortolker.

Det kan godt være du har ret i at nøgleordet er "TID" -Jeg ville bare så gerne vide bare LIDT mere sikkert, om der er en chance eller ej, mest for min egen skyld :blush

Men det er lidt ambivalent, for på den ene side synes jeg at tingene har udviklet sig VILDT hurtigt, siden jeg startede tråden. Men på den anden side føler jeg ikke at der er sket noget heller.. Men dén del tror jeg udelukkende udspringer fra min usikkerhed ;)

Og ja, jeg mener også han burde have fanget at jeg er interesseret i ham - Og det håber jeg han har!

Og til scenarierne:

  1. Den tanke har jeg tænkt, og viser det sig at det forholder sig således. Jamen så har jeg nydt godt af at få følelserne lidt frem, og flirte lidt. Men jeg håber ikke Det er tilfældet.
  2. Det tror jeg faktisk ikke på. Var han det havde det været nemt for ham at skrive tilbage på FB, og VIRKELIG smøre tykt på flirteriet. Så havde han ikke været så tilbageholden - Har mødt min del af den type som du beskriver her - desværre.
  3. Håber det, håber det, HÅBER DET :loveshower :kuller :7himmel
  4. Også dét håber jeg på :loveshower
  5. Det håber jeg så ikke - men muligheden foreligger jo. Der vil jeg så sige, at hvis man virkelig ER vild med en, så behøver det ikke være en hindring :whistling

Og jo der er arrengementer. Der er snart overnatning i Børnehaven for de store, der er jubelæumsfest og sommerfest for forældre. Ved ikke om der kommer mere, men det ville jeg ikke være ked af. Det havde ikke gjort noget heller, om de holdt endnu en maleaften, da vi slet ikke blev færdige.

Og der er meget forskel på hans interaktion i forhold til mig og andre forældre. I kraft af mine egne tvivl, har jeg som sagt forsøgt at observere ham med andre forældre. Han står som regel side om side med dem - med et godt mellemrum, og taler mens han ser lige ud i luften, med armene over kors. Han står selvfølgelig også overfor dem, men stadig med mere mellemrum - og armene over kors for det meste. Jeg har ikke set ham stå så tæt på nogle af de andre.. Ser ham faktisk ikke så ofte snakke med forældrene, andet end kun et "godmorgen" eller "hej" når han går forbi, uden egentlig at se på dem.

Så lige på dét punkt er jeg klar over at der er en forskel.. Har dog ikke tænkt på det som noget videre positivt før.. Det har bare været en del af regnestykket, for at klarlægge om han kan lide mig :) - Men kan da godt se at det måske har en større betydning, end jeg ellers har lagt i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på hvordan hans "humør" er i dag.. Om han er ligesom igår - eller ligesom i mandags/tirsdags.

Jeg aner ikke hvad jeg kan forvente, så det bliver lidt spændende at se

Jeg ved dog at han har "lukkeren" i dag, og at han vil være der hele dagen. Det fortalte yyy ligepludselig igår, af en eller anden grund, mens vi snakkede ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger spændt med, men må indrømme, at jeg ikke helt forstår, hvorfor du ikke "bare" spørger, om han vil med ud og have en kop kaffe en dag. Så kan han svare ja eller nej, og så er den ikke længere. Ja, man risikerer, at det kan blive lidt pinligt, hvis han siger nej, men tænk hvor fantastisk det bliver, hvis han siger ja :loveyou

Det er bedre at fortryde noget, man har gjort, end noget man ikke fik gjort :whistling

Så behøver du heller ikke (over-??)fortolke alt, hvad han siger og gør, og drive dig selv til vanvid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt på en opdatering om der skete noget her til morgen :)

Vil give CakeCrazy - man må tage en chance i ny og næ og det værste der kan ske han siger nej, men så ved du da du ikke skal blive ved med at være forvirret og det bliver nok pinligt i et stykke tid men det går over :)

Men tænk hvis han sagde ja? - så ville du ikke blive ved med at gå rundt med den usikkerhed om han er interesseret eller ej :)

Ellers send en sms til ham, hvis du ikke tør spørge ham face to face og når han nu ikke gider svare på facebook

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter spændt på en opdatering om der skete noget her til morgen :)

Vil give CakeCrazy - man må tage en chance i ny og næ og det værste der kan ske han siger nej, men så ved du da du ikke skal blive ved med at være forvirret og det bliver nok pinligt i et stykke tid men det går over :)

Men tænk hvis han sagde ja? - så ville du ikke blive ved med at gå rundt med den usikkerhed om han er interesseret eller ej :)

Ellers send en sms til ham, hvis du ikke tør spørge ham face to face og når han nu ikke gider svare på facebook

Jeg sender under ingen omstændigheder nogen sms, før han selv har givet mig sit nummer, eller før han har antydet at jeg gerne må - Det ville være for stalker agtgt.

Og ja i har måske ret. Men tror nu alligevel det er klogt at tage det roligt -ihvertfald til alle festerne er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaltså, jeg kigger seføli stadig med, har bare ikke haft noget at byde ind med :whistling

Mææææn nu er jeg nød til det!!

Foooor helvede, hvad sker der for den mand, kan han så få fingeren ud af røven og spørge DIG på kaffe!?? -bolden ligger hos ham, -du har vist interesse nu på fb, og han ignorerer det bare..

Dermed ikke sagt at du ikke må kaste med bolden, -for han gør jo åbenbart ikke noget, -og det er jo så tydeligt at han ellers gerne vil!

og måske har han endda drøftet det med yyy? -jeg synes at du beskriver at hun også kigger lidt anderledes!!

Nåårh men vi venter spændt på nye opdateringer, og håber at du fortsat er ved godt mod omkring hans til tider tvetydige opførsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender under ingen omstændigheder nogen sms, før han selv har givet mig sit nummer, eller før han har antydet at jeg gerne må - Det ville være for stalker agtgt.

Og ja i har måske ret. Men tror nu alligevel det er klogt at tage det roligt -ihvertfald til alle festerne er overstået.

Du kunne jo være snu og så skrive "Skal vi ikke lige snakke det der ferie igennem over en kop kaffe i eftermiddag? ;)"

:P

Bare en lille strøtanke herfra...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag hvor jeg bare er glad helt ind til benet :loveshower

Med super godt humør kom jeg ned i børnehaven med mine piger. xxx sad indenfor, og var ved at hjælpe børnene af med tøjet, da de skulle ud og lege med vand. Han smilede til min store pige og sagde hej til hende. Så så han på på mig - med de der magiske blå øjne, der får mig til at miste fodfæstet og svæve, og med et glad smil, og sagde godmorgen. Jeg smilede igen og svarede.

Der var fyldt med børn over det hele i gangen, og jeg hjalp mine piger af med tøjet, så de også kunne komme ud og lege. Jeg så ud af øjenkrogen at han så på mig et par gange i mellemtiden.

Der var så nogle sedler som jeg skulle tage med hjem, de hænger helt oppe for oven på pladserne i garderoben. Jeg tog den mindstes, og skævede så til xxx. Han sad på min datters plads, og han så ikke ud til at gøre mine til at flytte sig, selv da min datter stod og rakte sine ting ind bag hans ryg. Jeg overvejede lidt, og sagde så halvhøjt, så det lød som om jeg snakkede til mine børn.. "Jeg må vist hellere huske sedlerne."

Skævede til xxx igen.. han sad og så MEGET optaget ud, med at hjælpe børnene, og gjorde stadig ikke mine til at flytte sig <_< .

Jeg gik lidt tættere på, og tøvede mens jeg overvejede HVORDAN jeg skulle få fat på det papir. Så gik jeg endnu tættere på, og sagde henvendt til min datter, og så højt at jeg vidste at han kunne høre det. " Jeg skal lige have fat i sedlen, så siger jeg farvel!" Skævede ned på ham.. Han var sådan lidt :whistling og hjalp stadig børn - og rokkede sig ikke ud af flækken.

Så der var ingen vej udenom, jeg måtte gå helt tæt på, og strække mig ind over ham for at få fat på den seddel. RET irriterende, for jeg har en bluse på som kravler op når jeg strækker mig. Han blev altså SIDDENDE, som limet, og jeg kunne ikke nå den skide seddel, så jeg måtte strække mig endnu mere, sådan at min hofte kom til at røre hans skulder, og den nederste del af min mave og min piercing blev synlig <_< . Jeg turde IKKE se på ham bagefter, om han havde bemærket det. ( altså med maven)

Nå men jeg fik den skide seddel der, og fik kysset farvel.. Og hvem går ud af døren lige foran mig... Hvorfor FAN ku han så ikke lige rykke lidt altså, så jeg kunne komme til :lolhit .

Nå men jeg kørte hjem efter skiftetøj, og han var ude da jeg kom tilbage. Og lod helt som ingenting.. Jeg snakkede lidt med yyy og nogle af de andre, og så kørte jeg hjem.

Når jeg skal hente i eftermiddag er han alene. Og desværre har jeg ikke ferie jeg kan snakke med ham om alligevel, da yyy spurgte ind til det igår. Men jeg har gemt en ting, som jeg kan tale med ham om, nemlig at de selv bliver nød til at bede den lille´s far om svar på hvornår han holder ferie med hende, for JEG kan ikek få et svar ud af ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaltså, jeg kigger seføli stadig med, har bare ikke haft noget at byde ind med :whistling

Mææææn nu er jeg nød til det!!

Foooor helvede, hvad sker der for den mand, kan han så få fingeren ud af røven og spørge DIG på kaffe!?? -bolden ligger hos ham, -du har vist interesse nu på fb, og han ignorerer det bare..

Dermed ikke sagt at du ikke må kaste med bolden, -for han gør jo åbenbart ikke noget, -og det er jo så tydeligt at han ellers gerne vil!

og måske har han endda drøftet det med yyy? -jeg synes at du beskriver at hun også kigger lidt anderledes!!

Nåårh men vi venter spændt på nye opdateringer, og håber at du fortsat er ved godt mod omkring hans til tider tvetydige opførsel!

Ja det tænker jeg også - altså at det er HANS tur. Den der mærkelig attitude i mandags og tirsdags, tager jeg som reaktion på venneanmodningen. Jeg tror seriøst ikke han "tør" sige noget til mig omkring hvorfor han ikke accepterede. Jeg håber at han en dag vil lade en bemærkning falde om det.

Angående beskeden, er der altså stadig en mulighed for at han ikke har set den overhovedet. Selv var jeg overhovedet ikke opmærksom på at beskeder kan forsvinde ind under "andet" før nogle nævnte det herinde. Den dag fandt jeg ud af at jeg havde en besked der var over 6 mdr gammel derinde. Det var faktisk en RET vigtig besked, da det var en etableret forfatter, der tilbød mig hjælp og korrekturlæsning! - Og jeg skrev beskeden længe før venneanmodningen, så den mulighed er der altså også.

Jeg har en lille fornemmelse af at han har snakket med hende om det, men endnu mere at han har snakket med den kollega jeg fandt hans profil igennem. For hun ligner en flækket træsko hver gang hun ser mig <_<

Uh men altså tør ikke kaste med bolden - Jeg har til tider enormt dårligt boldøje! Vil helst bare trille den!

Og jo jeg er ved godt mod - af en eller anden grund får hans tvetydige opførsel mig til at blive endnu mere nysgerrig og interesseret. Jeg ved aldrig hvad jeg kan forvente, det er meget forskelligt fra dag til dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh men altså tør ikke kaste med bolden - Jeg har til tider enormt dårligt boldøje! Vil helst bare trille den!

Og jo jeg er ved godt mod - af en eller anden grund får hans tvetydige opførsel mig til at blive endnu mere nysgerrig og interesseret. Jeg ved aldrig hvad jeg kan forvente, det er meget forskelligt fra dag til dag.

hahaha.. jeg synes at det er helt fint at du triller.. :loveshower og dejligt at du stadig er ved godt mod, -nej ville det være såå øv hvis du er ved at give op..

Ud og nyd det dejlige vejr, oooog dit gode humør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går lidt og leger med forskellige måder at invitere ham ud på.

Hvis det fortsætter som det gør nu, så når jeg det punkt før eller siden, og så er det godt at være forberedt.

Og jeg vil helst undgå ting som udelukkende at invitere ham ud og spise. Eller på kaffe. Rent personligt får jeg næsten ticks, hvis en fyr spørger om jeg ikke giver eller har lyst til en kop kaffe. Men ville gerne noget.. unikt. Invitere ham til en speciel og smuk Open Air koncert, en forestilling, også gerne i det fri ( har min søster som backup til at overtage billetten, HVIS han siger nej ;)) .. Ja eller foreslå at han kunne vise mig sine yndlingssteder i KBH. Og så måske efterfulgt af en middag hvis stemningen er for det.

Det kunne være dejligt, at hvis han ikke er interesseret på dén måde - Måske ville være interesseret i at opleve på venskabelig basis. Jeg ved nemlig at han stort set interessere sig for de samme ting som jeg, rent oplevelsesmæssigt.

Heh - i det hele taget er jeg begyndt at forberede mig meget, for hvert af de udfald der måtte komme. Men jeg arbejder stadig langsomt.. Afventer ligesom de fester i BH -Ved ikke hvorfor, men sådan er det altså :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det op og hente prinsessen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

og for mig at se, så ved enten YYY noget, ellers har hun luret jer begge, for når hun smiler på en særlig måde, eller direkte fortæller, at XXX har lukkedag dagen efter, så har hun altså en finger med i dette spil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅwkay.. Jeg er nu ganske overbevist om at der ER en flirt kørende imellem os :loveshower :7himmel

Jeg vil prøve at beskrive det så godt jeg kan, og så kan i give tilkende bagefter, hvad i tror og mener ;) Vil MEGET gerne høre hvad i synes.

NÅ - MEN.

Jeg kommer ned i børnehaven for at hente den store, og opdager at den lille ikke er hentet endnu, trods jeg kom ret sent. Hun vil gerne have at jeg venter dernede til hendes far kommer, og det har jeg ikke SPOOOR imod :whistling

Hun er på grådens rand - Hun vil helst ikke hjem til ham i øjeblikket :(

Xxx som stod og talte med en forælder siger hej til mig da jeg suser forbi, tilbage mod bilen for at hente min telefon. Jeg registrere det, men får ikke svaret :rolleyes Lige dér har jeg kun i hovedet at få fat på den...den.. MAND, for at høre hvornår han regner med at komme og hente da børnehaven snart lukker.

Jeg går tilbage og sætter mig på den bænk xxx lige stod ved, sammen med min store pige og min noget pivede lillepige. Jeg sidder så jeg kan se ind på deres stue, ude fra.

Jeg ringer og ringer til M - Men nødden gider ikke tage telefonen, så jeg giver mig til at tale med nogle forældre. Xxx går rundt og rydder op inde på stuen, men jeg lader lidt som ingenting.

Jeg prøver så at ringe igen, og sidder denne gang med ansigtet mod vinduet, og jeg kan mærke at nogle kikker på mig. Så jeg ser op og ser lige ind i et par lysende blå øjne, der inde på stuen. Da jeg møder hans blik, smiler han det der store hjertesmeltende smil.. Jeg var ret så glad for at jeg SAD ned, for ellers havde jeg skisme nok tiltet bagover. Hvor længe havde han ventet på at jeg ville se på ham?

Jeg blev lidt fortumlet og så væk, men tog mig så sammen ( jeg skal VISE at jeg er interesseret!) og så op igen. Han var igang med at sætte stole op, men han så stadig på mig da jeg så tilbage, og sendte ham et smil. Han smilede igen, og kikkede skråt på mig.

Den mindste krævede igen min opmærksomhed - og den NØD til M gad stadig ikke tage sin telefon. så jeg måtte jo slippe blikket.

SÅ kunne man høre lyden af en der kørte ALT for stærkt ude på den lille villavej, og jeg sagde til den mindste at jeg var sikker på at det var far, mens jeg registrerede at xxx kom ud af døren bag ved mig.

Vi går så imod M, og det gør xxx også. Han når M først og siger hej til ham. M ser godt ud (han ER en meget pæn mand) og xxx lurer lidt op og ned ad ham - Der var det der udtryk igen, hvor han ligner en der har slugt en rådden frugt :lolhit

Nå, men af en eller anden grund, stiller xxx sig BAG M, med front mod mig. Jeg troede først at han var på vej mod lågen eller noget, men han standser altså og bliver stående.. og mens jeg talte med M sendte han mig VIRKELIG flirtende blikke, og han storsmiler når han kan se at det slår mig ud af kurs- Prøver ligesom at have en samtale med min datters far her :blush .

Han bliver ved mens jeg står og snakker, og slår smut med øjnene, smiler og jeg ved ikke hvad. Jeg kan SLET ikke lade være at kikke på ham, og smile til ham.. Tror også jeg kom til at flirte RET hæftigt tilbage med mit blik på et tidspunkt.

Jeg spørger så M om han har fundet ud af noget med sin ferie, hvilket han ikke har.. Xxx som står bag ham, vender øjne af hans svar.. på den ene side tænkte jeg :o dét gjorde han bare ikke bag om ryggen på en forælder! - Men det så SÅ komisk ud at jeg var ved at grine, og jeg sendte xxx et strengt blik.

Jeg spørger så xxx direkte om hvornår den ferieseddel skulle være udfyldt, og han svarer rapt "igår", og blinker til mig. M er ved at få et panikanfald, og xxx flytter sig nu hen foran ham, og siger det bare var for sjov, men at han godt må skynde sig lidt, at finde ud af det.

Jeg snakker videre med M ( Den mand kan snakke en KO ud af en kløvermark, også med mig <_< ) Og xxx flytter sig diskret bag ham igen, og står og spiller lidt bold med en af drengene, men han sender stadig blikke bagved min X. Og så var det tid til at gå, fordi den lille blev ved med at sige at hun ikke ville med far hjem, og jeg HADER når hun skriger mens han går med hende :(

Jeg siger farvel til xxx, og så går vi.

Jeg mener.. der blev IKKE skjult noget i de blikke i dag, han flirtede så ÅBENT at jeg stadig er helt paf. Alle som har befundet sig bag mig kunne se det, hvis de havde kikket efter. Selv jeg Der har været så usikker, var ikke et sekund i tvivl!

Jeg er fuldstændig :loveshower :wee :yiepie :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER