Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Altså.. Det er nok noget rodet beskrevet, jeg er stadig HELT rundt på gulvet.. Jeg kan ikke rigtig samle tankerne, men ... Det var nok det største fremskridt der overhovedet er sket. Sikke en omvæltning fra mandag/tirsdag. Han er gået fra at stikke af til at RÅflirte :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men.. Hvad synes i? Er det mig der er åndssvag at tage det som et mega fremskridt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå men.. Hvad synes i? Er det mig der er åndssvag at tage det som et mega fremskridt?

Det ER et kæmpe fremskridt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det fremskridt. Selv med (over)fortolkning er der vist rigeligt at bygge videre på :D

TILLYKKE - eller hvad man nu siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man kalde fremskridt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Love Is in the Air every way I look around... THe LoooooooooooooooooooveBoat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ikk :D

Altså ikke at man skal tage det for mere end det er, det er jo bare lidt flirt ikk.. Men synes stadig det er et stort fremskridt. Nu ved jeg da at han er interesseret, så nu behøver jeg da ikke at slås med dét mere. Nu er det så bare om der er mulighed for mere eller ej.. Men de må tiden vise. Står stadig ved begyndelsen.. Eller hvordan man skal sige det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

og for mig at se, så ved enten YYY noget, ellers har hun luret jer begge, for når hun smiler på en særlig måde, eller direkte fortæller, at XXX har lukkedag dagen efter, så har hun altså en finger med i dette spil

Jeg ved ikke om hun ved noget. Men jeg tror a han enten har drøftet det med hende, eller også har hun luret mig eller os begge.

Ja.. Eller også er jeg paranoid :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det bare.. Hvad så nu? Hvad gør jeg herfra?

Må i tænkeboks! Tror jeg vil bruge i morgen og de meste af næste uge på at se om det fortsætter, og så finde ud af hvad jeg skal gøre derfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om hun ved noget. Men jeg tror a han enten har drøftet det med hende, eller også har hun luret mig eller os begge.

Ja.. Eller også er jeg paranoid :lolhit

Eller også har din datter spurgt hende om xxx har en kæreste..... "det spurgte min mor mig nemlig om" :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh en skøn update på min daglige dosis "Prinsesse Joxi og XXX ridderen" :loveshower :loveshower

Jeg synes helt sikkert at du er nødt til at tage skridtet til at finde ud af om det kunne være noget seriøst kærestepotientale. Mon ikke han holder sig tilbage før han er helt sikker. I og med at han er pædagog for din datter holder han nok en hvis afstand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih dejlig update! :loveshower

Det er ikke så tit jeg får skrevet i din tråd, fordi alle andre siger det hele så godt, men jeg læser TROFAST med :P

Men der er da HELT sikkert fremskridt! Det er så spændende at læse med :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller også har din datter spurgt hende om xxx har en kæreste..... "det spurgte min mor mig nemlig om" :P

Hehe, præciiiiis... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da det med ferien er en vældig måde at få lidt "Kontakt" med ham - du kan jo lave "joken"...

"nå ja, jeg ved ikke hvad jeg skal i min ferie, men du skal da være velkommen til at invitere mig på kaffe" også bare grine.. Så kan man altid undskylde det med det er en joke og grine grine grine ;) Kan jo være han fanger den ;)

Men sikke et fremskridt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til at han er ret interesseret :) Spændende hvad fortsættelsen bringer.... :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

(selvom det ikke er så rart at læse om, at din datter græder når hun skal med sin far hjem :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh klart fremskridt ;) hyggeligt sådan ar flirte altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det fremskridt. Selv med (over)fortolkning er der vist rigeligt at bygge videre på :D

TILLYKKE - eller hvad man nu siger ;)

Altså det idag- Det er jeg ret sikker på ikke kan overfortolkes. Det var meget direkte, især da han stod bag ved M. Der var ikke rigtig nogen tvivl om at han flirtede :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Love Is in the Air every way I look around... THe LoooooooooooooooooooveBoat

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller også har din datter spurgt hende om xxx har en kæreste..... "det spurgte min mor mig nemlig om" :P

Hihi arrrh det tror jeg ikke.. Det håber jeg ikke. Men jeg har dog lidt på fornemmelsen at det er en officiel hemmelighed :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh en skøn update på min daglige dosis "Prinsesse Joxi og XXX ridderen" :loveshower :loveshower

Jeg synes helt sikkert at du er nødt til at tage skridtet til at finde ud af om det kunne være noget seriøst kærestepotientale. Mon ikke han holder sig tilbage før han er helt sikker. I og med at han er pædagog for din datter holder han nok en hvis afstand :)

hihi nåårh hvor er du sød :kiss

Og ja det skal nok komme.. Men tager det lige helt roligt, og ser hvad der sker. Men åbner chancen sig, har jeg et mindre beredskab indprentet i hukommelsen, så muligheden ikke går til spilde igen ;)

Men for nu vil jeg bare nyde den flirten, og ja.. se hvor det fører hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih dejlig update! :loveshower

Det er ikke så tit jeg får skrevet i din tråd, fordi alle andre siger det hele så godt, men jeg læser TROFAST med :P

Men der er da HELT sikkert fremskridt! Det er så spændende at læse med :P

Hyggeligt at du følger med :kram , og dejligt at du du finder det spændende.

Selv er jeg ved at gå til af spænding. Hvad sker der nu? Hvad sker der senere? Hvad gør han i morgen? - ALtså nogle gange ville jeg ønske det var en bog, så jeg kunne smugkikke på sidste side :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes da det med ferien er en vældig måde at få lidt "Kontakt" med ham - du kan jo lave "joken"...

"nå ja, jeg ved ikke hvad jeg skal i min ferie, men du skal da være velkommen til at invitere mig på kaffe" også bare grine.. Så kan man altid undskylde det med det er en joke og grine grine grine ;) Kan jo være han fanger den ;)

Men sikke et fremskridt!! :loveshower

Du kan tro jeg har nogle replikker klar, til hvis muligheden nu skulle byde sig :glad og jeg HAR tænkt mig at invitere ham ud, hvis ikke han selv får gjort det, stol på det ;) Men det kan godt være det kommer til at tage tid. Har lidt en fornemmelse af at det er bedst at det går langsomt fremad - Selvom jeg næsten har strithår af den hæsblæsende fart det pludselig tog igår og i dag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

(selvom det ikke er så rart at læse om, at din datter græder når hun skal med sin far hjem :( )

Nej det er lidt noget skidt, og det hjælper så ikke at han står der og siger til hende, at hvis hun bliver ved med at sige at hun ikke vil med ham hjem, så GIDER han pludselig slet ikke HA`hende med hjem.. Altså :klap Barnet er 3 år gammel, og er delebarn. Det er så HELDIGVIS kun når jeg er der (ifølge M) at hun reagere sådan. Derfor forsøger jeg altid at komme så sent som muligt Tirsdag og Torsdag, så hun ER hentet når jeg kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER