Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Kunne i -bund ærligt- finde på at finde en persons nummer på nettet, og kontakte vedkommende, når vedkommende ikke selv har tilbudt jer nummeret?

Det var sådan jeg fik fat i manden jeg er gift med :biglove

Men jeg ved ikke.. Det er et svært dilemma!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var sådan jeg fik fat i manden jeg er gift med :biglove

Men jeg ved ikke.. Det er et svært dilemma!

Ja for det kan gå lige så godt grueligt galt, som det kan give pote

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne i -bund ærligt- finde på at finde en persons nummer på nettet, og kontakte vedkommende, når vedkommende ikke selv har tilbudt jer nummeret?

nej det ville jeg ikke, men jeg ville ikke være bleg for at spørge efter hans nummer hos en af hans kollegaer :)

Før jeg mødte min mand, havde jeg en spirende forelskelse i en lærerpraktikant på mit HF-studie. Da han stoppede, og jeg stadig ikke havde taget mig sammen om at spørge efter hans nummer, trods vi fulgtes ad om morgnen og eftermiddagen til og fra skolen.

Jeg måtte så gå med røde kinder til min studievejleder, som havde været hans vejleder efter hans nummer :). Det blev dog ikke til noget mellem os, fordi jeg så mødte min mand i mellemtiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det :rolleyes Simpelthen af frygt for at blive komplet til grin..

Du skal jo komme i den børnehave længe endnu og han vil jo være der hver dag, så det er dælme en chance at tage..

Men derfor kan jeg jo godt råde dig til, at gøre det :P :P Hvis du skal gøre noget tror jeg, at jeg vil råde dig til at sende ham en ny venneanmodning og en besked samtidig til hans inbox. Bare spørg helt ærligt om han ikke ved hvem du er på facebook eller om han ikke vil accepterer fordi han er professionel ? Det synes jeg da godt du vil spørge om..

Nu har jeg ikke dig som ven, men kan man se dit profilbillede, for hvis ikke er det jo ikke sikkert han lige tænker over det er dig.. Bare en tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke gøre det :rolleyes Simpelthen af frygt for at blive komplet til grin..

Du skal jo komme i den børnehave længe endnu og han vil jo være der hver dag, så det er dælme en chance at tage..

Men derfor kan jeg jo godt råde dig til, at gøre det :P :P Hvis du skal gøre noget tror jeg, at jeg vil råde dig til at sende ham en ny venneanmodning og en besked samtidig til hans inbox. Bare spørg helt ærligt om han ikke ved hvem du er på facebook eller om han ikke vil accepterer fordi han er professionel ? Det synes jeg da godt du vil spørge om..

Nu har jeg ikke dig som ven, men kan man se dit profilbillede, for hvis ikke er det jo ikke sikkert han lige tænker over det er dig.. Bare en tanke :)

Jep der er billede på.. Så der er ikke så meget at være i tvivl om.

Men ja det kan gå rigtig galt, og derfor tøver jeg.. Måske det også er derfor han tøver.

Mit drømme scenarie er at han selv tager kontakten, at han svarer tilbage på den besked jeg sendte, nu da jeg har åbnet en mulighed. Måske jeg er gammeldags, men jeg tænker også meget på, at hvis han virkelig kunne lide mig. Så ville han gøre noget ved sagen. Kan så heller ikke forstå hvorfor han ikke har givet en eller anden form for forklaring på, hvorfor han ikke kan acceptere venneanmodningen. Det ville da være så nemt at give et høfligt afslag.

Tanker tanker tanker... Super irriterende :rolleyes

Jeg tror ikke jeg tør prøve at tage kontakt alligevel. Det er nok klogest at vente..Og se hvad der sker..Men det er svært.. Måske ville det være klogere at droppe det helt.. Og så bare gå og være smålun -okay over vildt betaget.. Men i hemmelighed, uden at forsøge at gøre mere ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hans nummer nu stod på en oversigt fra børnehaven e.l., og var nemt at finde, så kunne jeg måske godt finde på det. Men ellers ville jeg ikke. Han flirter tilsyneladende igennem lige nu, og så kan han jo lige så godt kontakte dig. Dit nummer er jo ikke svært for ham at finde. Jeg tror at jeg ville være bange for at skræmme ham væk, hvis jeg blev for stalker-agtig. Sorry. Han var jo heller ikke nem at finde på facebook, sagde du, og han har jo ikke ligefrem besvaret dine henvendelser derinde, og hvis du så også har fundet hans telefonnummer på nettet og kontakter ham der, så er der jo en risiko for, at han kan føle sig lidt forfulgt.

Eller også synes han at det er sødt og charmerende og så er det jo skønt, men jeg tror ikke at jeg ville risikere noget, når det går så godt fremad, som det gør nu.

Men du skal jo bare gøre det, som du føler for. Ikke hvad vi mener og tror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil altså også sige tålmodighed, og vent og se, hvad der sker på tirsdag :) kostbarhed plejer jo altså også at give pote...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis hans nummer nu stod på en oversigt fra børnehaven e.l., og var nemt at finde, så kunne jeg måske godt finde på det. Men ellers ville jeg ikke. Han flirter tilsyneladende igennem lige nu, og så kan han jo lige så godt kontakte dig. Dit nummer er jo ikke svært for ham at finde. Jeg tror at jeg ville være bange for at skræmme ham væk, hvis jeg blev for stalker-agtig. Sorry. Han var jo heller ikke nem at finde på facebook, sagde du, og han har jo ikke ligefrem besvaret dine henvendelser derinde, og hvis du så også har fundet hans telefonnummer på nettet og kontakter ham der, så er der jo en risiko for, at han kan føle sig lidt forfulgt.

Eller også synes han at det er sødt og charmerende og så er det jo skønt, men jeg tror ikke at jeg ville risikere noget, når det går så godt fremad, som det gør nu.

Men du skal jo bare gøre det, som du føler for. Ikke hvad vi mener og tror.

Det er præcis det jeg har tænkt på også.. Men derfor så er lysten der stadig :whistling -Men bare rolig gør det ikke. Nu er det endelig kommet så langt.. Vil ikke ødelægge noget!

Min mor har for i øvrigt luret mig. Hun kom i dag og spurgte om det var én af pedagogerne jeg var brændt varm på.. Jeg var sådan lidt :rolleyes - Der er ligesom kun EN mand deroppe mor. "Jamen er det EN af pedagogerne?" spurgte hun igen.. Og jeg fik næsten lyst til at sige "ja mor - Det er yyy" :lolhit

Ved godt at det bekymre dem at jeg ingen mand har eller har haft de sidste 4 år... MEEEN.. ligefrem at antyde at der kunne være mulighed for at det kunne være en kvinde :lolhit Gik dog til bekendelse alligevel, men forsikrede hende om at det slet ikke ville blive til noget - Det var bare mig der var fjollet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil altså også sige tålmodighed, og vent og se, hvad der sker på tirsdag :) kostbarhed plejer jo altså også at give pote...

Åh jamen jeg ved det godt - Det er bare så SVÆÆÆÆRT. Jeg vil jo så gerne :kuller Men skal nok prøve at slå koldt vand i blodet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige være sikker ;) du er 100 % på det ER ham du har fundet på facebook??? :huh og siden han var så svær at finde, og nogengange kan man ikke se en papand på de profilbilleder :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gøre det! Helt sikkert!

Da jeg mødte min nuværende mand havde det bare været en snak i byen, og lidt kyssen på vej hjem - ikke noget alvorligt. Da jeg så skulle give ham mit nummer, kom jeg til at give ham det forkerte, og så havde jeg jo 2 muligheder: Jeg kunne opspore ham, eller lade det løbe ud i sandet. Jeg fik fundet frem til ham ved at ringe til flere af hans venner, og vupti - i dag er vi gift :7himmel

Hvad har du at midste (udover din ære eller hvordan man nu skal sige det)?

Hvis du skriver til ham får du sansynligvis svar, og i ville kunne tage tingene til det næste niveau, eller han vil være afvisende, og så ved du alligevel, hvor i står. Hvis ikke du gør noget, jamen så tror jeg heller ikke der sker det store lige forløbigt.

Når det er sagt, ville jeg nok heller ikke være for frembrusende. En sms kan være ret nærgående, hvis ikke han selv har givet dig nummeret, så måske en facebook-besked ville være vejen frem? Bruger han overhovedet sin facebook, eller er det bare en han har oprettet engang, og så nærmest glemt han havde? Det kan jo også være en forklaring på, hvorfor han ikke har accepteret din anmodning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal lige være sikker ;) du er 100 % på det ER ham du har fundet på facebook??? :huh og siden han var så svær at finde, og nogengange kan man ikke se en papand på de profilbilleder :D

åh ja.. Jeg er 100% ham. Jeg har brugt TIMER på nettet, for at sikre mig at han var ham Og så kan jeg jo kende ham på profilbilledet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor prøver du ikke at spørge en af de andre pædagoger om de må være venner med jer forældre på facebook? Bare sig at du tilfældigvis er faldet over profilen på den pædagog du spørger og kom til at tænke på om de egentlg måtte det.

Hvis han/hun så siger ja kan du evt. tilføje en anden pædagog først og så derefter spørge Xxx, da det så måske virker mere uskyldigt og du kan slå det lidt hen, hvis han takker nej?

Jeg tror ikke på at han pt har set hverken din besked eller venneanmodning på FB.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gøre det! Helt sikkert!

Da jeg mødte min nuværende mand havde det bare været en snak i byen, og lidt kyssen på vej hjem - ikke noget alvorligt. Da jeg så skulle give ham mit nummer, kom jeg til at give ham det forkerte, og så havde jeg jo 2 muligheder: Jeg kunne opspore ham, eller lade det løbe ud i sandet. Jeg fik fundet frem til ham ved at ringe til flere af hans venner, og vupti - i dag er vi gift :7himmel

Hvad har du at midste (udover din ære eller hvordan man nu skal sige det)?

Hvis du skriver til ham får du sansynligvis svar, og i ville kunne tage tingene til det næste niveau, eller han vil være afvisende, og så ved du alligevel, hvor i står. Hvis ikke du gør noget, jamen så tror jeg heller ikke der sker det store lige forløbigt.

Når det er sagt, ville jeg nok heller ikke være for frembrusende. En sms kan være ret nærgående, hvis ikke han selv har givet dig nummeret, så måske en facebook-besked ville være vejen frem? Bruger han overhovedet sin facebook, eller er det bare en han har oprettet engang, og så nærmest glemt han havde? Det kan jo også være en forklaring på, hvorfor han ikke har accepteret din anmodning ;)

Jeg ved ikke hvor meget han bruger sin facebook. Men mere kan jeg altså ikke se. så jeg aner det faktisk ikke.

Jeg tror jeg lige ser næste uge an.. hvis han bliver ved at flirte så gør jeg altså noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor prøver du ikke at spørge en af de andre pædagoger om de må være venner med jer forældre på facebook? Bare sig at du tilfældigvis er faldet over profilen på den pædagog du spørger og kom til at tænke på om de egentlg måtte det.

Hvis han/hun så siger ja kan du evt. tilføje en anden pædagog først og så derefter spørge Xxx, da det så måske virker mere uskyldigt og du kan slå det lidt hen, hvis han takker nej?

Jeg tror ikke på at han pt har set hverken din besked eller venneanmodning på FB.

Hmm ja... Den må jeg lige tygge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan du ikke finde en af de andre pædagoger, og ansøge om dennes venskab også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg holder mig helt fra det FB pjat. Hvis han alligevel ikke ser det eller reagere er det spild af kræfter og nervøsitet at gå og vente på det!

Jeg føler det som en umulig situation, og dog er der jo fremskridt.

Jeg synes bare det er vildt at det kan gøre så ondt at være forelsket.. Det er jo næsten helt fysisk. Men altså på den gode måde ikke.. elle.. hvad man skal kalde det.

Jeg er så spændt på hvordan det går på tirsdag - Men aller mest glæder jeg mig bare til at se ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At forelskelse er en form for midlertidig sindssyge, er noget jeg har opdaget, er mere sandt end noget andet!

Weekenden slæber sig afsted.. Aldrig har den føltes så lang før.. Og som dagene går føler jeg en tiltagene smerte inden i..

Kan det virkelig passe, at man kan blive så betaget af et andet menneske, at det at se dem bliver som det ultimative fix, mens abstinenserne raser de dage man ikke får det fix? Jeg tror jeg har fået en lille idé om hvordan en narkoman har det!

Det irritere mig at jeg er mere ramt end nogensinde, og det irritere mig at det er lige præcis HAM jeg er ramt af. Det gør det heller ikke nemmere at det bliver værre hver gang jeg prøver at stritte i mod..

Jeg har seriøst overvejet at droppe alt det her, med at prøve at gøre noget ved det. Og har aller mest lyst til bare at lukke af og lade som ingenting, og undgå ham så vidt muligt.

Men jeg ved også at så snart jeg ser ham.. Så forræder jeg mig selv. Irriterende er det.. Og slet ikke nemt.

Er der ikke nogle der har en anvisning, opskrift eller idé om hvordan man slår en forelskelse ihjel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med dig i, at det måske kunne være en god ide at holde sig fra FB. Så godt som det går med flirten irl, tror jeg, det er der, gevinsten skal findes. Måske du/han pludselig finder modet, den rette bemærkning i stedet for sms/FB osv.

Du må ihvertfald ikke slå forelskelsen ihjel, den er så skøn, når den endelig er der, uanset om det bliver til noget varigt.

"I morgen er der atter en (hver)dag" :loveshower.

Jeg glæder mig til at læse videre og vil også gerne læse en roman fra dig en dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med dig i, at det måske kunne være en god ide at holde sig fra FB. Så godt som det går med flirten irl, tror jeg, det er der, gevinsten skal findes. Måske du/han pludselig finder modet, den rette bemærkning i stedet for sms/FB osv.

Du må ihvertfald ikke slå forelskelsen ihjel, den er så skøn, når den endelig er der, uanset om det bliver til noget varigt.

"I morgen er der atter en (hver)dag" :loveshower.

Jeg glæder mig til at læse videre og vil også gerne læse en roman fra dig en dag.

Ja i morgen er der atter en hverdag :loveshower

Og jeg tror du har ret med hensyn til det med at flirten skal holdes irl.

Dog har jeg stadig lyst til at slå kærligheden ihjel.. Det virker så umuligt!

Jeg har idag lært et nyt mantra:

"jeg er åben, og jeg sender stråler ud!"

Det kunne være det var noget man skulle forsøge sig med, i stedet for at pakke sig sammen som en genert mus, der udelukkende trækker på de dårlige erfaringer..

Glæder mig til den kommende uge, og håber at det nye mantra vil hjælpe lidt på den dårlige selvtillid! Måske jeg endda skulle øve mig lidt i det idag, hvor jeg skal til fødselsdag, og se om det ikke kan få mig til at virke lidt mere tilnærmelig end ellers normalt. Har det med at virke lidt lukket.. Det er det forsvar jeg som regel benytter mig af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, du allerede har gjort brug af dit mantra og sendt stråler ud :loveshower.

Ellers havde han nok heller ikke sendt så mange stråler til dig, hvis du bare havde været en død mus. Så er han da godt nok en ihærdig mand og virkelig interesseret uanset hvad :rolleyes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, du allerede har gjort brug af dit mantra og sendt stråler ud :loveshower.

Ellers havde han nok heller ikke sendt så mange stråler til dig, hvis du bare havde været en død mus. Så er han da godt nok en ihærdig mand og virkelig interesseret uanset hvad :rolleyes.

Selvfølgelig har jeg det.. Det kan man ikke undgå når man er smæk forelsket. Men det har nok mere været på et ubevidst niveau. Og det jeg mener er at hvis man rent faktisk tænker det og gør det bevidst, så har det en langt større effekt end hvis man gør det ubevidst, og samtidig lukker lidt af fordi man er lidt bange for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, helt enig.

Det er lidt ligesom at ranke ryggen, være åben, glad og positiv i sit kropssprog, se opad. Det har en tydelig virkning, når man gør sig bevidst om det, både for en selv og for andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timer til pigerne skal i seng.. 4-5 timer til det er min tur.. Utålmodig.. Mig? Næeh nej :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det snart sovetid!

Sidder og tænker på om hans weekend mon har sneglet sig lige så langsomt afsted.. Om jeg mon vil kunne se på ham i morgen om han har savnet at se mig, lige så meget som jeg har længtes efter at se ham.. Eller ikke.

Mine piger skal til tandlæge i morgen tidlig. Så HVIS der kommer en update.. Så kommer den sent, bare så i lige ved det!

Mantraet for i morgen er som nævnt: "jeg er åben, og jeg sender stråler ud!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER