Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Tror du? :loveshower

Altså hvor er jeg glad for at i andre ser sådan på det :> håber det er rigtigt

Det lyder da helt vildt som om han er lidt lun på dig ud fra det du fortæller :)

Og alt godt kommer jo til den der venter som man siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er totalt på gengældelses togt :lol

Har det andet nye sæt tøj på i dag, lavede franske negle igår og har rigtig gjort mig fin i håret og det hele! Hvis det er sådan vi leger, skal han få igen skal han :P

Skal for i øvrigt have gjort noget ved håret i dag.. Ved ikke helt hvad endnu.

Er ved at gøre klar til at tage afsted nu her.. Bliver lidt sjovt at se om han bemærker mit nye look :P håber det virker lige så meget på ham, som hans virkede på mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg bliver sindssyg!

Han ikke så meget som SÅ på mig <_< .. I hvertfald ikke hvad jeg så af! Han sad og stirrede på det spil han havde gang i med en af børnene, og så meget.. Ja sur eller bestemt ud.

jeg henvendte mig til yyy, og stod med ryggen til ham mens jeg snakkede og aftalte med den kage der.

Jeg kastede et blik på ham da jeg skulle til at gå. Der var ikke tvivl om at han var bevidst om hvor jeg var i rummet.. Men han sad stadig og så STIFT på det spil der, stadig med et totalt lukket ansigtsudtryk. :unsure

Jeg får snart et hysterisk anfald af de humørsvingninger altså.. Han er ikke til at finde ud af.

Jeg har en super stærk følelse af at han har bedt yyy snakke med mig, så han kunne blive fri.. For han stod i vinduet da jeg kom og snakkede med hende.. Og da jeg kom ind på stuen var han 100% fokuseret på det spil. Ved selvfølgelig ikke om det er sådan det hænger sammen. Jeg er meget hurtig til at konkludere at negative ting, har noget med mig at gøre.. Og det føltes sådan!

Når han er sådan, får det mig til at trække mig helt ind i sneglehuset med det samme.. Og jeg har lyst til at give op.. Og så er det han plejer at gøre et eller andet der får mig tilbage på sporet.

Men jeg er ved at være lidt træt af det efterhånden, kan jeg mærke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså... Jeg bliver sindssyg!

Han ikke så meget som SÅ på mig <_< .. I hvertfald ikke hvad jeg så af! Han sad og stirrede på det spil han havde gang i med en af børnene, og så meget.. Ja sur eller bestemt ud.

jeg henvendte mig til yyy, og stod med ryggen til ham mens jeg snakkede og aftalte med den kage der.

Jeg kastede et blik på ham da jeg skulle til at gå. Der var ikke tvivl om at han var bevidst om hvor jeg var i rummet.. Men han sad stadig og så STIFT på det spil der, stadig med et totalt lukket ansigtsudtryk. :unsure

Jeg får snart et hysterisk anfald af de humørsvingninger altså.. Han er ikke til at finde ud af.

Jeg har en super stærk følelse af at han har bedt yyy snakke med mig, så han kunne blive fri.. For han stod i vinduet da jeg kom og snakkede med hende.. Og da jeg kom ind på stuen var han 100% fokuseret på det spil. Ved selvfølgelig ikke om det er sådan det hænger sammen. Jeg er meget hurtig til at konkludere at negative ting, har noget med mig at gøre.. Og det føltes sådan!

Når han er sådan, får det mig til at trække mig helt ind i sneglehuset med det samme.. Og jeg har lyst til at give op.. Og så er det han plejer at gøre et eller andet der får mig tilbage på sporet.

Men jeg er ved at være lidt træt af det efterhånden, kan jeg mærke.

Jeg tænker detmere omvendt, at han har ventet på dig, men måske fået en opsang af yyy? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke.. Måske jeg overreagere!

Men altså.. Alligevel! Det er svært at blive ved at sige.. Vi ser lige hvad der sker i løbet af ugen/næste uge.. Hele tiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved det ikke.. Måske jeg overreagere!

Men altså.. Alligevel! Det er svært at blive ved at sige.. Vi ser lige hvad der sker i løbet af ugen/næste uge.. Hele tiden!

Nå men ud over det så han i dag endnu bedre ud end igår (bortset fra at et surt udtryk ikke klæder ham)

Og yyy fik gjort opmærksom på at de ikke ville være der sidst på eftermiddagen, da de store skal på tur, og først kommer tilbage efter børnehaven er lukket.. Hun sagde "VI " og tænker på hvem der mon så er tilbage med de mindre børn.. Jeg håber på xxx

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HEY hov stop!

Var lige inde på face og se på vores "samtale".. Nederst i venstre hjørne er et flueben efterfulgt af "set tirsdag kl xx.xx" (kan ikke lige huske tidspunktet)

Vil dét sige at HAN har set den.. Eller betyder det bare at jeg selv har??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder at HAN har set den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder at HAN har set den ;)

Åh.. Øh.. Wow. Så er der nok ikke noget at sige til at han er lidt mærkelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ah nu ville jeg så trække mig lidt tilbage, og lade ham gøre næste træk, og sker der ikke noget inden onsdag, så ville jeg trække mig helt væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ah nu ville jeg så trække mig lidt tilbage, og lade ham gøre næste træk, og sker der ikke noget inden onsdag, så ville jeg trække mig helt væk

:ditto

Ville selv have fået spat af al den frem og tilbage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ah nu ville jeg så trække mig lidt tilbage, og lade ham gøre næste træk, og sker der ikke noget inden onsdag, så ville jeg trække mig helt væk

Ja præcis! Jeg er godtnok ved at være træt af det her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Ville selv have fået spat af al den frem og tilbage :D

Jeg er ved at blive sindssyg!! En ting er at man i starten er usikker på hvad man vil.. Men at blive ved at køre det på den måde... Det er altså for meget! Nu må han se at bestemme sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu stadig på at han har ventet på dig, men er blevet fejet væk og har været lidt sur over det.

Det kan jo være yyy har lugtet lunten og givet ham en opsang og at han var ved at sluge den på daværende tidspunkt?

Jeg tror virkeligt ikke at han har gjort så meget ud af sig selv for at udtrykke "jeg gider dig ikke" - eller er det måske bare mig? :rolleyes

Nej du, jeg tror at der er en der har lidt ondt bag til over at i flirter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du ikke "bare" spørgen ham om han ville mødes - og lige sige, at det da ville være ærgerligt at lade noget godt gå til spilde, hvis det kunne blive til noget? ;)

Hvad ville det værste være der kunne ske? - ja at blive afvist, men så ville du få en afklaring. Og skulle det blive en afvisning ville det jo ikke betegnes som et nederlag. men nærmere en sejr fordi du er trådt ud af din comfort-zone..

Kh Nica :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror nu stadig på at han har ventet på dig, men er blevet fejet væk og har været lidt sur over det.

Det kan jo være yyy har lugtet lunten og givet ham en opsang og at han var ved at sluge den på daværende tidspunkt?

Jeg tror virkeligt ikke at han har gjort så meget udaf sig selv for at udtrykke "jeg gider dig ikke" - eller er det måske bare mig? :rolleyes

Nej du, jeg tror at der er en der har lidt ondt bag til over at i flirter ;)

Åh altså.. Ja måske.. Eller måske ikke.. Det er i hvertfald frustrerende!

Vi må se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive sindssyg!! En ting er at man i starten er usikker på hvad man vil.. Men at blive ved at køre det på den måde... Det er altså for meget! Nu må han se at bestemme sig!

"Hvis det du gør ikke virker - så gør noget andet" Den bruger jeg ofte - så måske skal DU bestemme dig for hvad du vil og gå efter det??

Det her er altså sagt med en meget kærlig mening - og på ingen måde en opsang... måske går han bare og venter på det samme som dig??... blot en tanke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Hvis det du gør ikke virker - så gør noget andet" Den bruger jeg ofte - så måske skal DU bestemme dig for hvad du vil og gå efter det??

Det her er altså sagt med en meget kærlig mening - og på ingen måde en opsang... måske går han bare og venter på det samme som dig??... blot en tanke..

Årh men det tør jeg jo ikke! For hulan.. Hvis jeg har mistolket ham, hvis han slet ikke ser sådan på mig.. Men du har ret! Jeg må finde på noget, så jeg kan få enten en klar afvisning.. Eller date :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men so far mangler jeg kun at aflevere kagen. Kører med den, lidt øv over at han ikke er der når jeg kommer derop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne du ikke "bare" spørgen ham om han ville mødes - og lige sige, at det da ville være ærgerligt at lade noget godt gå til spilde, hvis det kunne blive til noget? ;)

Hvad ville det værste være der kunne ske? - ja at blive afvist, men så ville du få en afklaring. Og skulle det blive en afvisning ville det jo ikke betegnes som et nederlag. men nærmere en sejr fordi du er trådt ud af din comfort-zone..

Kh Nica :)

Hov denne havde jeg slet ikke set :blush

Og jo du har måske ret.. Men det ville kræve et enormt tilløb.. For jeg tør ikk! Men må se om ikke jeg kan stramme mig an!

Nå men jeg må hellere få den kage fragtet derhen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F5!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry to say he is not into you.

Er jeg den eneste der tænker det, i min verden havde han sgu haft nok tid, og lad dit look være som det plejer hvos hn var forelsket er han ligeglad.

Men jeg håber virkeligt for dig at hsn er den eneste ene :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry to say he is not into you.

Er jeg den eneste der tænker det, i min verden havde han sgu haft nok tid, og lad dit look være som det plejer hvos hn var forelsket er han ligeglad.

Men jeg håber virkeligt for dig at hsn er den eneste ene :balloons

Begynder desværre at være med på den her.. Ellers er han godt nok laaangsom.. Han har haft så mange muligheder, og du har givet så mange hint :( Øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry to say he is not into you.

Er jeg den eneste der tænker det, i min verden havde han sgu haft nok tid, og lad dit look være som det plejer hvos hn var forelsket er han ligeglad.

Men jeg håber virkeligt for dig at hsn er den eneste ene :balloons

:ditto

Er os begyndt og tænke det lidt, måske den regl med at han ikke vil være venner med forældrene på facebook - måske har han os en regl om at han ikke vil date nogle af forældrene?

Synes os han er lidt langsom ellers måske er han bare lidt fatsvag, for du har givet så mange hints!

Men håber da snart du finder ud af om det er det værd at blive ved med at leve i uvished :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov denne havde jeg slet ikke set :blush

Og jo du har måske ret.. Men det ville kræve et enormt tilløb.. For jeg tør ikk! Men må se om ikke jeg kan stramme mig an!

Nå men jeg må hellere få den kage fragtet derhen

fra en som selv er bange for at tage de store chancer, så vil jeg sige at du bare skal springe ud i det. For som det ser ud nu, så er DU nødt til at gøre noget. Tror ikke på at den mand får taget sig sammen til at gøre noget desværre.

Jo det er frygtindgydende at skulle tage sådan en risiko, har selv prøvet det. Men du må suge maven ind og tage springet, for ellers sker der ikke andet end at du kan blive ved med at gå og holde forelskelsen ved lige på afstand.

Medmindre det er det du inderst inde vil, altså at holde ved forelskelsen i en mand du ikke rigtig kender og selv kan skabe en fantasi verden om hvordan det ville være, hvis nu...

Måske er det det der holder dig fra at tage springet? Du bruger så frygten som undskyldning? :)

Tag springet hvis du vil ham. Får du et nej, så er det pinligt et stykke tid efter, men det går hurtigt i glemmebogen. Og så kan du skrive modig på dit CV ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER