Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Ja og om han overhovedet svarer i det hele taget :P

Jeg drømte i nat at han gjorde, og at det var mere end god!

Det er sjovt med de drømme.. Min underbevidsthed er virkelig stædig! Ikke én gang har jeg drømt det gik galt, eller at det blev pinligt..hvilket egentlig er mærkeligt, når det er det jeg ellers frygter aller mest. Det ender altid super godt i mine drømme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih.. Er så spændt på dine vegne.. Og er også blevet MEGET nysgerrig efter at vide hvilken BH det er.. :) jeg er jo ved at føde MEGET for tidligt af bare spænding (hvilket er dumt da jeg kun er 11+1 ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih.. Er så spændt på dine vegne.. Og er også blevet MEGET nysgerrig efter at vide hvilken BH det er.. :) jeg er jo ved at føde MEGET for tidligt af bare spænding (hvilket er dumt da jeg kun er 11+1 ;) )

I skal nok få det at vide senere ;) og uha nej det går ikke at du er alt for spændt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre ingen morgen opdatering.. For han var der ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er desværre ingen morgen opdatering.. For han var der ikke.

:klap slemme ham, hvad bilder han sig ind ikke at være der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:klap slemme ham, hvad bilder han sig ind ikke at være der

:lol ja det tænkte jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiih.. Det kan han ikke være bekendt. Har tjekket tråden minimum 20 gange i løbet af de sidste 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare det er SÅ spændende og jeg håber på hver gang du har skrevet i tråden, at han har svaret :loveshower :rolleyes :loveshower :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt nysgerrig efter at se ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han var der heller ikke til eftermiddag :lolhit

Dårligt tegn?

Er til fødselsdag så skriver ikk så meget i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeej altså.. Dumme xxx!!! Det kan han ikke være bekendt når vi sidder klistret til den her tråd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmm når han nu ikke har været på arbejde idag, mon han så har svaret på din FB-besked???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har været på arbejde åbenbart.. Jeg har bare ikke set ham. Og nej intet svar.

Og når sådan noget lige falder sammen tænker man jo sit :rolleyes

Men altså hvis han gemmer sig, så er han da jordens største kylling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du snart hører noget - bare et eller andet !

Har du en plan B, hvis han nu ikke hverken svarer på FB eller kommenterer det, når I ses i børnehaven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm hvordan gik det idag, da du afleverede børnene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu kom nuuuu.. Vi vil høre nyt!!! :D

F5 F5 F5!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke kunne komme på nettet via mobilen før nu :-P

Der er stadig intet svar på facebook.. Jeg ved ikke helt om jeg tror han har læst den, men jeg mistænker det lidt. Uanset hvad så synes jeg at han var utroligt streng i dag :klap

Vi var kun lige kommet ind i gangen, da han fejende.. Som en anden dør på hængsel.. Kom til syne i døråbningen, og sagde godmorgen. Det blik han gav mig var det gennemborende af slagsen, og det gjorde mig vildt genert, så jeg skyndte mig at fokusere på datteren mens jeg lod som om jeg ikke bemærkede ham.

Han blev stående i døråbningen.. Lænede sig op af dørkammen.. Sådan.. Bemærk lige mig agtigt.., og jeg kunne mærke at han så på mig. Jeg tvang mig selv til at sende ham et smil.. Han smilede tilbage.. Rettede sig op, og gik så forbi mig.. i det han gik forbi mig bemærkede jeg pludselig lynlåsen på hans lommer.. Og jeg kom ufrivilligt til at rette mig op og se efter ham.. Hvilket han godt så..

Det var lige før Berry spillede for mit indre øre igen! Han havde det der nye tøj på jeg fortalte jer om sidst.. Nye sko, og så var han helt nyklippet.. Pywha han så godt ud synes jeg!! Og han smilede af mig.. Jeg tror godt han ved at jeg bemærkede det hele.

Jeg fik samlet mig selv sammen, og sagt farvel til den store.. Og til ham. Han holdt døren for mig på vej ud :lol

Altså jeg synes han er streng.. Sådan at gøre sig til ~:-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld mit korte og rodede svar. Er i Hillerød og hygge med den lille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh... Kom nu ud med hvilken BH det er...!!!

Jeg er ved at dø af nysgerrighed

Hvor er han da bare streng at gøre sig sådan til...

Han leger med ilden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh... Kom nu ud med hvilken BH det er...!!!

Jeg er ved at dø af nysgerrighed

Hvor er han da bare streng at gøre sig sådan til...

Han leger med ilden :P

Nope :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope :P

Iiih altså.. Du piner mig jo kvindemenneske :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan var han, da du hentede???

for han lyder da ikke helt afvisende, for så havde han ikke opført sig sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For hulan!! Jeg vil have min computer tilbage!! Har lige skrevet en masse.. Over telefonen.. Og nu er det væk :gal nå! Forfra igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han har set din besked på face.... og stadig opfører sig sådan som han nu gjorde i morges, så må der da være noget.....whistling.gif

Hvordan gik det med at hente??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider altså ikke skrive det lange svar igen.. Så det bliver kort!

Altså... Han er altså nød til at svare på den besked.. Ellers når vi ikke videre før år 2014...tidligst!

Lige da vi kom, kunne jeg ikke finde ud af om han var afvisende.. Men okay, jeg har heller ikke kunnet se på ham elle tale til ham, fordi jeg er så genert :lol

Jeg havde mit nye tøj på.. Når han bruger "tavelige" tricks - så gør jeg dælme også!

Jeg stod og spejdede efter min datter udenfor, jeg havde hverken sagt hej eller goddag til ham.. Og han sagde heller ikke noget. Da der var gået lidt tid, meddelte han MEGET lavt at hun var indenfor. Jeg smilede til ham og sagde tak, og vimsede forbi ham.

Da vi kom ud igen, kunne jeg ikke lade være at glo efter ham. Han stod noget væk og talte med nogle forældre.

Jeg snakkede lidt med en af de andre dernede, og vi fik brokket os over det kolde vejr og vinterjakker.

Nå! Men jeg kunne jo ikke trække tiden så langt, så vi begyndte at gå mod lågen. Jeg så mod ham igen, tidsnok til at se ham vende ansigtet væk. Jeg tror jeg nåede at gå 4 skridt.. Så vendte han sig halvt og så på mig og smilede, mens han holdte øjenkontakten i nogle sekunder, og derefter vendte sig mod forældreparret igen for at svare.

Da jeg havde bugseret pigerne igennem lågen, vendte jeg mig.. Næsten ikke med vilje.. Så jeg stod med front mod ham. Han var færdig med at tale med de andre, og så mig lige i øjnene med et smil, mens han bevægede sig ned af en lille trappe. Han slap ikke øjenkontakten før han skulle dreje.. Og han vendte sig og så efter mig en enkelt gang.

Så ja.. Han opfører sig som om han er interesseret. . Han er i hvertfald ikke afvisende.

Ih så gå dog hjem og tjek din facebook mand :lolhit og husk lige at svare tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER