MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Herhjemme hedder det en ommer, hvis der udelukkes noget eller glemmes noget :P

Så kan J stå og se nok så pigefornærmet ud, men han skal ned efter det. Det er så sjældent han laver det nummer, men når han gør det, så skal han også selv sørge for at hente det manglende. Så kan han bande for sig selv i køen i rema og jeg kan grine af ham herhjemme :P

Hehe nå ja ja, men Brian hentede såmænd også det jeg manglede uden brok. Det var bare lidt provo at opdage, at jeg manglede, lige som jeg skulle til at putte det i gryden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe nå ja ja, men Brian hentede såmænd også det jeg manglede uden brok. Det var bare lidt provo at opdage, at jeg manglede, lige som jeg skulle til at putte det i gryden :rolleyes

DET vil jeg gerne give dig ret i.. Det er ski'e irriterende er det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hans absurd store søvnbehov kommer før ALT andet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han RODER og aldrig har styr på sine ting... Argh altså! Især fordi han bliver sur og stresser rundt så snart han ikke kan finde tingene. Og ofte er hans løsning at købe noget nyt af det han ikke kan finde !? Og efter 2 minutters søgen fandt jeg 3 opladere til hans ipad. Come on...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en ting, jeg både elsker og hader ved ham. Hvis jeg bliver ked af det uden han helt kan se hvorfor, og jeg egentlig bare har lyst til at holde det lidt for mig selv, i hvert fald indtil jeg har fået det bedre og selv vendt problemet et par gange i hovedet, vil han altid snakke om det med det samme. Også selv om han nærmest skal tvinge ordene ud af mig. I hans verden er der ikke noget, der hedder "det har jeg ikke lyst til at snakke om", men det er jo bare fordi han ønsker, vi skal være helt åbne overfor hinanden. Men alligevel, det kan være lidt frustrerende engang imellem, specielt hvis man ikke engang selv helt ved, HVORFOR man er ked af det.  <_<  :rolleyes  Han gør det jo bare i en god mening for at hjælpe mig, men jeg ønsker bare ikke altid 50 konstruktive løsninger på mine problemer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hader at AL sport åbenbart er livsnødvendig .. og at når der så endelig ikke er sport i tv så bliver der spillet manager! tsk tsk.. :shooter  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er meget få ting, jeg hader ved min mand, eller retterer,d er irriterer mig indimellem.

Jeg irriteres over, at han drikker ret meget cola dagligt, og forventer at min datter skal forstå, at hun ikke må få. En liter om dagen er i min bog mere end 3 gange for meget for hans sundhed og tænder!

Jeg irriteres over at han er en rigtig pæn mand, men har en lille fedtknude i panden. Det ligner en ret stor bule. Få den nu fjernet skat... Hellere et lille ar så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han sidder med høretelefoner i ørerne og spiser is - det larmer helt ubeskriveligt meget! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han sidder med høretelefoner i ørerne og spiser is - det larmer helt ubeskriveligt meget! :prik

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom han skal møde sent på arbejde, aldrig afleverer Maliva selv.

Eller venter med morgenbadet til senere i disse situationer, så jeg ikke står med ALT indtil han kommer ud.

Det kunne måske slet ikke tænkes, at jeg også godt kunne tænke mig et morgenbad i ny og næ?

Synes det er mest tarveligt overfor Maliva. F.eks. i dag, hvor han skal møde ved 9 tiden, der kunne han godt ha' afleveret Maliva selv. I dag er legestue dag og der er ca. 800 m. Derhen fra dp af - og de går jo derhen. Han kunneha' afleveret hende direkte i legestue istedet.

Det irriterer mig at J ikke tænker over sådan noget - at han ikke selv tager initiativ til f.eks. at tage Maliva med på legepladsen eller afleverer hende selv.. <_<

Han har ALDRIG været med hende på en legeplads selv - kan mærke at det generer mig en del.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At selvom han skal møde sent på arbejde, aldrig afleverer Maliva selv.

Eller venter med morgenbadet til senere i disse situationer, så jeg ikke står med ALT indtil han kommer ud.

Det kunne måske slet ikke tænkes, at jeg også godt kunne tænke mig et morgenbad i ny og næ?

Synes det er mest tarveligt overfor Maliva. F.eks. i dag, hvor han skal møde ved 9 tiden, der kunne han godt ha' afleveret Maliva selv. I dag er legestue dag og der er ca. 800 m. Derhen fra dp af - og de går jo derhen. Han kunneha' afleveret hende direkte i legestue istedet.

Det irriterer mig at J ikke tænker over sådan noget - at han ikke selv tager initiativ til f.eks. at tage Maliva med på legepladsen eller afleverer hende selv.. <_<

Han har ALDRIG været med hende på en legeplads selv - kan mærke at det generer mig en del.

Herhjemme er det den, der møder senest, der afleverer.

Han må da se at komme afsted på legepladsen så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er det den, der møder senest, der afleverer.

Han må da se at komme afsted på legepladsen så :)

Den regel har vi også haft indtil nu (men det bliver lavet om fra næste uge fordi det i længden ville give mere overskud og tid til Mie).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at når min kæreste tørrer fingre af i sofaen.

Jeg hader at han spiser så ulækkert, og med så meget dressing - og altid siger, at "vi" er blevet godt i stand, selvom det er ham der har taget 25kg på, og jeg kun har taget 8 kg på de sidste par år.

Jeg hader at han ikke bare kan gå ud og finde sig et arbejde.

Jeg hader at han ALDRIG går morgentur med hunden, så det altid er mig der aldrig kan sove længe.

Jeg hader at han tænder for alt lyset om morgenen, og larmer helt vildt, når jeg har en fridag!!!!!

 

Uha, kunne nok komme med mange flere! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader at han ikke er hjemme især nu hvor jeg er syg og kaster op. håber jeg er frisk til når Simon skal hentes om en time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det kan tage ti minutter at få et svar fra ham på helt helt simple spørgsmål, fordi han først skal fyre en joke af og så bagefter tænke i hundrede år :rolleyes

At han OVERHOVEDET ikke fatter diskrete "det skal vi ikke snakke om NU" signaler når vi har gæster, og dermed idag fik præsteret at røbe nogle julegaver lidt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han nogle gange kun hører hvad han ønsker at høre, og så hårdnakket holder fast i at jeg sagde noget andet end jeg rent faktisk gjorde. Og det har absolut ingen betydning eller værdi, at jeg selv VED hvad jeg sagde, for det er jo kun ham der kan have ret :gal og det kan jo slet ikke tænkes at HAN skulle huske forkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han nogle gange kun hører hvad han ønsker at høre, og så hårdnakket holder fast i at jeg sagde noget andet end jeg rent faktisk gjorde. Og det har absolut ingen betydning eller værdi, at jeg selv VED hvad jeg sagde, for det er jo kun ham der kan have ret :gal og det kan jo slet ikke tænkes at HAN skulle huske forkert!

Kunne være mig der skrev det :prik og kan tilføje at hvis jeg så forsøger at forklare hvad jeg sagde så bare får at vide at jeg ikke behøver at genfortælle vi var der jo begge (ARGH - men du hørte jo tydeligvis ikke hvad jeg sagde!!!)

At JEG er den der gør alt det irriterende, og det skal jeg NOK få at vide, hver dag! Men hvis JEG pointerer noget ved ham ( højst en gang i ugen) så er jeg et brokhoved der hakker på ham!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være mig der skrev det :prik og kan tilføje at hvis jeg så forsøger at forklare hvad jeg sagde så bare får at vide at jeg ikke behøver at genfortælle vi var der jo begge (ARGH - men du hørte jo tydeligvis ikke hvad jeg sagde!!!)

At JEG er den der gør alt det irriterende, og det skal jeg NOK få at vide, hver dag! Men hvis JEG pointerer noget ved ham ( højst en gang i ugen) så er jeg et brokhoved der hakker på ham!

:ditto til det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han nogle gange kun hører hvad han ønsker at høre, og så hårdnakket holder fast i at jeg sagde noget andet end jeg rent faktisk gjorde. Og det har absolut ingen betydning eller værdi, at jeg selv VED hvad jeg sagde, for det er jo kun ham der kan have ret :gal og det kan jo slet ikke tænkes at HAN skulle huske forkert!

  

Kunne være mig der skrev det :prik og kan tilføje at hvis jeg så forsøger at forklare hvad jeg sagde så bare får at vide at jeg ikke behøver at genfortælle vi var der jo begge (ARGH - men du hørte jo tydeligvis ikke hvad jeg sagde!!!)

At JEG er den der gør alt det irriterende, og det skal jeg NOK få at vide, hver dag! Men hvis JEG pointerer noget ved ham ( højst en gang i ugen) så er jeg et brokhoved der hakker på ham!

  

:ditto til det hele!

:ditto her <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne være mig der skrev det :prik og kan tilføje at hvis jeg så forsøger at forklare hvad jeg sagde så bare får at vide at jeg ikke behøver at genfortælle vi var der jo begge (ARGH - men du hørte jo tydeligvis ikke hvad jeg sagde!!!)

At JEG er den der gør alt det irriterende, og det skal jeg NOK få at vide, hver dag! Men hvis JEG pointerer noget ved ham ( højst en gang i ugen) så er jeg et brokhoved der hakker på ham!

Hørt mht det sidste >< suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg forsøger at holde hjemmet rent hver dag, men han ikke tænker over det og glemmer at rydde op efter sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg forsøger at holde hjemmet rent hver dag, men han ikke tænker over det og glemmer at rydde op efter sig selv...

Hørt! Køkkenet var pænt ryddet op i morges og da jeg kommer hjem står der en beskidt gryde og tallerkener på bordet >< amen altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid er mega hård ved sig selv og forventer

Umenneskelige ting af sig selv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han altid er mega hård ved sig selv og forventer

Umenneskelige ting af sig selv

Sådan er det også her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han siger undskyld, hver gang jeg kaster op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER