MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

  • At han undskylder for alt! Selv det der overhovedet ingen mening giver at undskylde for.

  • At han har så lidt tid.. Stresser sig selv halvt ihjel, og glemmer sig selv i farten.

kan nikke alt for genkendende til det sidste.. sådan er manden også herhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når M vrisser af mig, fordi der er noget på arbejdet, som driller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når M vrisser af mig, fordi der er noget på arbejdet, som driller <_<

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så god til at overholde sengetider, mens jeg har mega lyst til at sidde oppe og glo film og æde slik :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når M vrisser af mig, fordi der er noget på arbejdet, som driller <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan nikke alt for genkendende til det sidste.. sådan er manden også herhjemme :(

Det er simpelthen så irriterende. Havde et større diskussion med ham i går på grund af det :( Gang på gang glemmer han aftaler, laver nye aftaler uden at informere hjemme om det, svarer ikke på beskeder, kommer senere hjem end først antaget (og så sejlende stiv oven i det). Arg! Det irriterer mig så meget! Det er fint nok for mig, at han skal til møder, men kan kan da for hades lige sige til mig, at han ikke kommer hjem til normal tid..

(godt at jeg lige kunne rase ud herinde ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har en irriterende evne til st gå på toilet (ikke kun for at tisse) når jeg skal tisse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har en irriterende evne til st gå på toilet (ikke kun for at tisse) når jeg skal tisse!!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når man (selvom man har en fast aftale om et beløb jeg får hver uge, som er helt og holdent til mig, som jeg som oftest bruger på huslige indkøb alligevel) for en gangs skyld bruger MINE penge på at forkæle sig selv lidt ved en frisør er det også gal fordi vi skal spaaaaaare og han har sultet sig selv heele dagen fordi han ikke vil bruge penge på mad for at spare..

HOLD NU KÆFT MED DE LORTE PENGE ALTID!!!! ARRRRRRRGH :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han er så pragmatisk og fornuftig. HELE tiden. Han forstår sjældent, når nogen (mig) reagerer med følelser, og ønsker sig noget brændende, selvom der er logiske argumenter for at lade være. I stedet for at støtte min idé, begynder han at komme med 117 gode grunde til ikke at gøre det. Der er vi godt nok marginalt forskellige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når man (selvom man har en fast aftale om et beløb jeg får hver uge, som er helt og holdent til mig, som jeg som oftest bruger på huslige indkøb alligevel) for en gangs skyld bruger MINE penge på at forkæle sig selv lidt ved en frisør er det også gal fordi vi skal spaaaaaare og han har sultet sig selv heele dagen fordi han ikke vil bruge penge på mad for at spare..

HOLD NU KÆFT MED DE LORTE PENGE ALTID!!!! ARRRRRRRGH :gal

Først kan han jo smøre en madpakke ik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først kan han jo smøre en madpakke ik

For det andet var det hår bare skide flot til dig

Jeg er HELT enig! men han gider ikke spise det han selv smøre.... og så er han sgu også bare selv ude om det nå!

Ja det var sgu så!!! han kunne sgu i det mindste have sagt "nej hvor er det pænt! men jeg er godt nok lidt træt af du har brugt penge":.. EJJJJJJJJJ d.snd,sndl,as

:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan unde mig at sove længe, uden at brokke sig.

Det med at han selv vil ha' en lur, er fair nok. Det er mere det med at han siger helt alvorligt "imorgen er det MIN tur til at sove længe" - ved du hvad hr.

JEG afleverer og henter Maliva hver dag. Jeg tager mig af hende til hverdag. Jeg sørger for at vi har et rent hjem, jeg sørger for at vi har rent tøj på kroppen. Jeg synes det er mig velundt at få en time mere i weekenderne og specielt nu, hvor jeg er gravid. Jeg sover elendigt for tiden pga. Ballademageren holder fest om natten og J snorker som jeg aldrig har hørt det før. Det er ikne hans skyld, men han kunne i det mindste godt unde mig de to timer ekstra i weekenden (1 time hver lørdag og søndag morgen).

Du får lurer i løbet af ugen efter arbejde! Så luk måsen!

- ville jeg ha' sagt, men sagde bare; nu ser vi imorgen tidlig hvordan jeg har det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan unde mig at sove længe, uden at brokke sig.

Det med at han selv vil ha' en lur, er fair nok. Det er mere det med at han siger helt alvorligt "imorgen er det MIN tur til at sove længe" - ved du hvad hr.

JEG afleverer og henter Maliva hver dag. Jeg tager mig af hende til hverdag. Jeg sørger for at vi har et rent hjem, jeg sørger for at vi har rent tøj på kroppen. Jeg synes det er mig velundt at få en time mere i weekenderne og specielt nu, hvor jeg er gravid. Jeg sover elendigt for tiden pga. Ballademageren holder fest om natten og J snorker som jeg aldrig har hørt det før. Det er ikne hans skyld, men han kunne i det mindste godt unde mig de to timer ekstra i weekenden (1 time hver lørdag og søndag morgen).

Du får lurer i løbet af ugen efter arbejde! Så luk måsen!

- ville jeg ha' sagt, men sagde bare; nu ser vi imorgen tidlig hvordan jeg har det.

Herhjemme har vi en dag hver i weekenden, jeg tager ALLE nætter, morgener og har mange alene aftener hvor han går til diverse fritids interesser. Men jeg syntes det er helt i orden at bede om en dag i ugen med snoozing. Kan du ikke sove 2 timer den ene dag i stedet eller tage en lur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi en dag hver i weekenden, jeg tager ALLE nætter, morgener og har mange alene aftener hvor han går til diverse fritids interesser. Men jeg syntes det er helt i orden at bede om en dag i ugen med snoozing. Kan du ikke sove 2 timer den ene dag i stedet eller tage en lur?

Jeg har drøn svært ved at sove midt på dagen efter Maliva er kommet til verdenen. Så det der med en morfar lørdag middag dur jeg ikke til. Jeg får intet ud af det, udover at blive irritabel over ikke at kunne sove selvom jeg er træt <_<

Jeg har også spurgt om vi så ikke kunne rykke det, så jeg fik to timer lørdag eller søndag morgen og han så fik en morgen, hvor han sov to timer og vi så så lidt på hans efter-arbejde lurer... det vil han dog ikke og det undre mig lidt.. så skal han jo heller ikke brokke sig, hvis han ikke vil ændre på situationen. :P

Jeg ser ypperligt frem til mine weekends morgener, hvor jeg bare kan vende mig rundt og sove videre. Det gør så meget for mig og mit humør. Jeg er taknemmelig og glad for at vi er nået dertil, hvor han kan se og forstå at JEG også har behov for søvn og at han tilgodeser det. Jeg ville bare ønske at han ville spørge på en sødere måde eller vi kunne få en aftale som også giver plads til hans behov, men det vil han jo ikke rigtigt.

Ved ikke hvorfor og finder det ret så mærkeligt..

Tilgengæld får han lov til at sove efterfølgende, når jeg er stået op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drøn svært ved at sove midt på dagen efter Maliva er kommet til verdenen. Så det der med en morfar lørdag middag dur jeg ikke til. Jeg får intet ud af det, udover at blive irritabel over ikke at kunne sove selvom jeg er træt <_<

Jeg har også spurgt om vi så ikke kunne rykke det, så jeg fik to timer lørdag eller søndag morgen og han så fik en morgen, hvor han sov to timer og vi så så lidt på hans efter-arbejde lurer... det vil han dog ikke og det undre mig lidt.. så skal han jo heller ikke brokke sig, hvis han ikke vil ændre på situationen. :P

Jeg ser ypperligt frem til mine weekends morgener, hvor jeg bare kan vende mig rundt og sove videre. Det gør så meget for mig og mit humør. Jeg er taknemmelig og glad for at vi er nået dertil, hvor han kan se og forstå at JEG også har behov for søvn og at han tilgodeser det. Jeg ville bare ønske at han ville spørge på en sødere måde eller vi kunne få en aftale som også giver plads til hans behov, men det vil han jo ikke rigtigt.

Ved ikke hvorfor og finder det ret så mærkeligt..

Tilgengæld får han lov til at sove efterfølgende, når jeg er stået op.

Kender det godt ><

Her hedder den "jeg glæder mig til at jeg kan sove en hel nat igen" ok og hvad gør jeg?????!!!! Suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har drøn svært ved at sove midt på dagen efter Maliva er kommet til verdenen. Så det der med en morfar lørdag middag dur jeg ikke til. Jeg får intet ud af det, udover at blive irritabel over ikke at kunne sove selvom jeg er træt <_<

Jeg har også spurgt om vi så ikke kunne rykke det, så jeg fik to timer lørdag eller søndag morgen og han så fik en morgen, hvor han sov to timer og vi så så lidt på hans efter-arbejde lurer... det vil han dog ikke og det undre mig lidt.. så skal han jo heller ikke brokke sig, hvis han ikke vil ændre på situationen. :P

Jeg ser ypperligt frem til mine weekends morgener, hvor jeg bare kan vende mig rundt og sove videre. Det gør så meget for mig og mit humør. Jeg er taknemmelig og glad for at vi er nået dertil, hvor han kan se og forstå at JEG også har behov for søvn og at han tilgodeser det. Jeg ville bare ønske at han ville spørge på en sødere måde eller vi kunne få en aftale som også giver plads til hans behov, men det vil han jo ikke rigtigt.

Ved ikke hvorfor og finder det ret så mærkeligt..

Tilgengæld får han lov til at sove efterfølgende, når jeg er stået op.

Ja ok - så er han jo selv skyld i situationen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han skal se så meget fodbold <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på at se dine dumme video-podcast om aftenen inden vi skal sove. Jeg hader at ligge og høre på læspende socialt akavede nørder snakke om videospil. Så nu venter jeg bare på at han bliver færdig, så jeg kan komme i seng i fred og ro. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han prutter/fiser når han sover!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, at han snorker.... guuuuuud hvor er det bare højt og irriterende! Og så gør det det selvfølgelig ikke bedre at han er lynhurtig om at falde i søvn (og begynde at snorke) imens jeg altid er noget længere tid om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, at han snorker.... guuuuuud hvor er det bare højt og irriterende! Og så gør det det selvfølgelig ikke bedre at han er lynhurtig om at falde i søvn (og begynde at snorke) imens jeg altid er noget længere tid om det.

Lyder fuldstændig som os! :P Men jeg kan heller ikke sove hvis han ikke ligger og snorker ved siden af mig... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at det altid er mig der skal være tovholder på alting herhjemme.. Nogle gange føles det sgu som om jeg allerede har et barn! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på at se dine dumme video-podcast om aftenen inden vi skal sove. Jeg hader at ligge og høre på læspende socialt akavede nørder snakke om videospil. Så nu venter jeg bare på at han bliver færdig, så jeg kan komme i seng i fred og ro. <_<

Ej, det er da også MEGA irriterende! <_< Kunne man ikke lave en aftale om, at i sengen må man kun foretage sig ting der ikke larmer?! (altså bortset fra sex ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han insisterer på at se dine dumme video-podcast om aftenen inden vi skal sove. Jeg hader at ligge og høre på læspende socialt akavede nørder snakke om videospil. Så nu venter jeg bare på at han bliver færdig, så jeg kan komme i seng i fred og ro. <_<

Høre telefoner må da være et KRAV i sådan en situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER