MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Jeg hader når min mand ikke kan læse mine tanker.

Jeg hader at han kender mig så godt at kan fuldende mine sætninger.

Jeg hader at han stadig efter 9 år kan gøre mig blød i knæene, selvom jeg lige har været tosset på ham.

Jeg hader at de de ting jeg hader ved ham, er blevet værre efter jeg er blevet gravid.

Jeg hader at han synes jeg er sød og sexet når jeg er tosset.

Jeg hader at han bare er typen alle kan lide og at han er så sød og hjælpsom overfor alle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh jeg hader inderligt at min mand er så perfekt med ALT .... Han smider aldrig sokker rundt omkring. Glemmer aldrig aftaler ..... Er faktisk bare perfekt.

Hvilket får mig til at fremstå sjusket og som et rodehovede, hvilket jeg nok også lidt er ;-) ... I forhold til ham, er jeg i hvert fald.

Men det er også PRÆCIST det jeg elsker ham aller mest for. Han er perfekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at min mand ikke kan,forstå at jeg er ked af min far er død syg af kræft

at jeg er træt af,hans datter som bor her har,andre regler end vores 2 andre børn

at når han er,syg går han bare i seng. Hvis jeg er syg,forventer han stadig mad/rent tøj og at jeg holder øje med Simon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans negative syn på altid for tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan irritere mig over

- at det kan tage ham 6 måneder at hænge en lampe op, og at han så bliver fornærmet når jeg henter boremaskinen for at gøre det selv

- strømper og skægstubbe alle vegne (som I så smukt har beskrevet)

- at han støvsuger på en mere "sjusket" måde end jeg

- at han har svært ved, at sige undskyld, men det arbejder han på, og er blevet bedre

Det samme her.

Med den tilføjelse at jeg hader at han VED alting/er så skide klog på alting. ..og det er han virkelig ...med mange ting. men jeg føler mig så dum ved siden af. Og nogle gange har JEG altså også ret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke altid tænker sig om, men af og til glemmer at vi andre bare ikke kan passe ind efter andre og deres skema :(

At han virkelig er en mand når det kommer til rengøring og støvsugning

At han glemmer at tage skraldet med ned, når han siger han vil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At uanset hvor langt jeg selv synes er noget med min økonomiske ansvarlighed synes det aldrig at være nok før jeg OVERHOVEDET ingen penge bruger....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER hvor hysterisk han er omkring sit arbejdstøj og ikke at få det beskidt (jakkesæt). Han kan absolut intet gøre, når han først har taget det på og hunden må under ingen omstændigheder komme i nærheden af ham.

Så hader jeg alle de dårlige undskyldninger han har for ikke at tage vores hund Loke med, når han skal aflevere og hente Lise i vuggestuen. Først var det fordi han ikke ville have hans arbejdstøj blev beskidt. Nu er det så ferie og han har ikke arbejdstøjet på, men så var det fordi hunden larmede og Lise skulle sove. Jeg fortæller så at jeg altså har hunden med HVER ENESTE gang jeg er ude at gå med barnevognen og Lise sover FINT! Men så er problemet at det er for besværligt at gå med både hunden og barnevognen! For hunden skifter jo side og så er han nødt til at løfte snoren hen over barnevognen! Arh men altså! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ALTID skal ændre hans mening i sidste sekund.

Vi havde aftale at vi skulle i øveren i morgen og indspille vores egen version af Euphoria, men så her til aften skal vi sidde og finde nye sange :rolleyes !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han har hår i næsen :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte siger "nu vil jeg tage ud og tjene nogle penge", når han tager på arbejde. Han siger selv, at han ikke mener noget med det, men jeg ved også godt, at han ikke mener, at jeg bidrager økonomisk til fællesskabet herhjemme, når jeg studerer, og han har "et rigtigt arbejde". Min SU har jeg jo ikke selv tjent. <_< :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke kan finde ud af at holde fri og slappe af på hans fridage - at de altid er overbooket med ting vi skal nå, bare fordi han endelig har fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte siger "nu vil jeg tage ud og tjene nogle penge", når han tager på arbejde. Han siger selv, at han ikke mener noget med det, men jeg ved også godt, at han ikke mener, at jeg bidrager økonomisk til fællesskabet herhjemme, når jeg studerer, og han har "et rigtigt arbejde". Min SU har jeg jo ikke selv tjent. <_< :box

Årh, det forstår jeg godt, sådan kan min kæreste også finde på at sige.. Er nemlig også på SU, så ved da godt, at jeg bestemt er den, der tjener mindst.. Men alligevel :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte siger "nu vil jeg tage ud og tjene nogle penge", når han tager på arbejde. Han siger selv, at han ikke mener noget med det, men jeg ved også godt, at han ikke mener, at jeg bidrager økonomisk til fællesskabet herhjemme, når jeg studerer, og han har "et rigtigt arbejde". Min SU har jeg jo ikke selv tjent. <_< :box

Da vi købte lejlighed var vi ikke gift og Anders betalte/betaler mest så vi skulle have lavet en kontrakt så i tilfælde af at der skete Anders noget at jeg så ikke blev tvunget fra hus og hjem.

I den kontrakt stod der at "Maja betaler gennem huslige pligter" underforstået at jeg så ordner mest herhjemme og det opvejer det ekstra Anders betaler.

Vi joker stadig med at jeg betaler gennem huslige pligter (og sexuelle ydelser :lolhit )

Kan du/I ikke komme med det snappy comeback at du så tilgengæld holder hus og passer barn, og det bør tælle lige så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han skal kører Ida helt op i en spids, bare fordi hun vågnede da han kom hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte siger "nu vil jeg tage ud og tjene nogle penge", når han tager på arbejde. Han siger selv, at han ikke mener noget med det, men jeg ved også godt, at han ikke mener, at jeg bidrager økonomisk til fællesskabet herhjemme, når jeg studerer, og han har "et rigtigt arbejde". Min SU har jeg jo ikke selv tjent. <_< :box

Undskyld mit udbryd :) fucking Bull shit kommentar.

Når man bor sammen og har barn deler man sgu da på godt og ondt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER at Leif stinker som et være stinkdyr så han lukker gassen ud af tarmene.

Og det gør han så altid når vi ligger i sengen argh adder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi købte lejlighed var vi ikke gift og Anders betalte/betaler mest så vi skulle have lavet en kontrakt så i tilfælde af at der skete Anders noget at jeg så ikke blev tvunget fra hus og hjem.

I den kontrakt stod der at "Maja betaler gennem huslige pligter" underforstået at jeg så ordner mest herhjemme og det opvejer det ekstra Anders betaler.

Vi joker stadig med at jeg betaler gennem huslige pligter (og sexuelle ydelser :lolhit )

Kan du/I ikke komme med det snappy comeback at du så tilgengæld holder hus og passer barn, og det bør tælle lige så meget.

Har sgu altid tænkt om dig at du var til at købe ( meget humoristisk smily)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har sgu altid tænkt om dig at du var til at købe ( meget humoristisk smily)

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi købte lejlighed var vi ikke gift og Anders betalte/betaler mest så vi skulle have lavet en kontrakt så i tilfælde af at der skete Anders noget at jeg så ikke blev tvunget fra hus og hjem.

I den kontrakt stod der at "Maja betaler gennem huslige pligter" underforstået at jeg så ordner mest herhjemme og det opvejer det ekstra Anders betaler.

Vi joker stadig med at jeg betaler gennem huslige pligter (og sexuelle ydelser :lolhit )

Kan du/I ikke komme med det snappy comeback at du så tilgengæld holder hus og passer barn, og det bør tælle lige så meget.

Hehe, her er diskutionen faktisk den anden vej. Han er helt med på, at jeg skal lave 95 % af arbejdet herhjemme, mens jeg mener, at det bør være mere ligeligt. Tror aldrig vi bliver enige, men i det mindste kan vi være enige om at være uenige :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ALTID venter i sidste sekund med ting, så der ikke er plads til ændringer.

Som i dag: Maliva står op 1,5 time før vækkeuret, trods mine sindsyge smerter, står jeg op med hende. Da der er en halv time til uret ringer, vil Maliva gerne ha' noget mad og jeg kan ikke bevæge mig. Så jeg forsøger at vække J og han bliver SKIDE sur og alting er bare så synd for ham og bla bla bla...

Han ligger og læser i en halv times tid og inden han går i bad spørger jeg om han ikke kunne afleverer Maliva, for jeg havde det altså skidt... IGEN flejnede han, han nåede ALDRIG på arbejde nu og jeg skulle ha' spurgt tidligere og jeg siger så direkte til ham "måske du skulle lære at stå om 10-20 minutter før, så du har tid til uventede ting som dette. Jeg er TRÆT af at det er en selvfølge jeg afleverer når jeg ikke er i stand til det! Du har 20 minutter til arbejde og kører 60 minutter før. Du lander altid på din plads mindst 10-15 minutter før du skal "stemple ind" - vær nu forhelvede realistisk" så blev han pige fornærmet og gik i bad. Jeg gjorde Maliva klar, som måtte få banan og ostehaps til morgenmad (hun får i dagplejen i dag så) og da han kommer ud står Maliva fuldt påklædt med sko og jakke og det hele og siger hej; og så spørger han om hun er klar?! :blink

Hun stod ved døren og ventede på ham...

Ej men... jeg ville virkeligt ønske at den mand havde plads i hans åndsvage tidsskema til uforudsete ting.

Der er også en anden ting der driver mig til vanvid. Når han siger at han stiller vækkeuret til klokke 6, så mener han 6.30. Der er 5 alarmer inden og hsn står op 6.30 - når han fortæller mig at han stiller det til 6. Så går jeg ud fra at det er der vi står op. Er jeg den eneste der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen han det er virkeligt at han sætter den første alarm klokken 6.00 og så ringer der en for hvert 15. Minut indtil 6.30, så ligger han og læser en halv time og står op.

Jeg er van til at når jeg siger at jeg sætter vækkeuret til klokken 6, så er det der jeg står op. Så sætter jeg måske den første alarm 5.30 (dog altid senere, da jeg er til få, men effeltive alarmer), hvis jeg var ham.

Hele min morgen bliver totalt væltet af at vi "altid kommer for sent op" i forhold til hvad han fortalte aftenen før.

J står kun op med Maliva, hvis han skal møde sent eller har fri.

Hver gang jeg spørger om ham vil afleverer på en tidlig dag, så går han i totalt panik og så har han jo bestemt ikke tid. Hvad så med at læse i sengen i 10 minutter og så stå op. Så har du pludseligt 20 minutter ekstra at rådw over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og lige sådan som din mamd er, sådan er J også... nøj det driver mig til vanvid altså ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nu godt forstå at du bliver frustreret! Især hvis det altid gør at han har travlt og er sent på den...

Og kan godt forstå at det irriterer dig at han ikke kan overskue at sende Maliva afsted når du har så ondt. Det kan da godt være at du ikke skal afsted hvis du er sygemeldt - hvilket jeg håber for dig at du er blevet på baggrund af hvad du har skrevet i din mor-tråd), men hvis du har så ondt, så burde det da lige være til at overskue for ham...

Ja netop! Men fordi JEG lige spørger 10 minutter for sent i hans hovede, så er "hele hans dag" ødelagt fordi hans så dyrebare tidsskema i knolden bliver skubbet med 5 minutter :rolleyes

Jeg kunne forstå, hvis han skulle med bus og SKULLE nå det, men manden er i bil og køre altid i så god tid at det er til at brække sig over :P

Det er bare så frustrerende at han ikke lige SELV havde tænkt tanken; ok.. hun kan ikke gå og har meget ondt, måske jeg skal afleverer

I stedet for at gå i selvsving over at jeg spørger for jeg vil jo mene at det er da ret logisk, at han afleverer når jeg ikke kan :rolleyes

Tak - jeg håber selv på en sygemelding indtil jeg kan starte på VUC, har sat en masse i værk hos dem og de respekterer at jeg har det skidt om formiddagen og har lagt møder til om eftermiddagen i stedet. Men alt det kan jeg skrive om i min egen tråd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja netop! Men fordi JEG lige spørger 10 minutter for sent i hans hovede, så er "hele hans dag" ødelagt fordi hans så dyrebare tidsskema i knolden bliver skubbet med 5 minutter :rolleyes

Jeg kunne forstå, hvis han skulle med bus og SKULLE nå det, men manden er i bil og køre altid i så god tid at det er til at brække sig over :P

Det er bare så frustrerende at han ikke lige SELV havde tænkt tanken; ok.. hun kan ikke gå og har meget ondt, måske jeg skal afleverer

I stedet for at gå i selvsving over at jeg spørger for jeg vil jo mene at det er da ret logisk, at han afleverer når jeg ikke kan :rolleyes

Tak - jeg håber selv på en sygemelding indtil jeg kan starte på VUC, har sat en masse i værk hos dem og de respekterer at jeg har det skidt om formiddagen og har lagt møder til om eftermiddagen i stedet. Men alt det kan jeg skrive om i min egen tråd ;)

Pardon, men jeg ville også synes at det var pænt irriterende, hvis nogen lavede om på min morgen OM morgenen. Kunne du have spurgt ham aftenen før istedet? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER