MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Pardon, men jeg ville også synes at det var pænt irriterende, hvis nogen lavede om på min morgen OM morgenen. Kunne du have spurgt ham aftenen før istedet? :balloons

Aftenen før vidste jeg jo ikke hvor slemme mine smerter ville være om morgenen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftenen før vidste jeg jo ikke hvor slemme mine smerter ville være om morgenen ;)

Nej nej, men det gjorde J jo heller ikke, så jeg tænker jo at ingen af jer var forberedt om morgenen. Han kunne have forberedt sig ved at stå tidligere op, og du kunne have forberedt dig ved at sige aftenen før, at du ikke har det så godt fysisk, så måske kom der er tidspunkt hvor du fik brug for at han afleverede. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ofte siger "nu vil jeg tage ud og tjene nogle penge", når han tager på arbejde. Han siger selv, at han ikke mener noget med det, men jeg ved også godt, at han ikke mener, at jeg bidrager økonomisk til fællesskabet herhjemme, når jeg studerer, og han har "et rigtigt arbejde". Min SU har jeg jo ikke selv tjent. <_< :box

Hvem f*nden har så tjent din SU for dig??!? Hvordan fungere jeres (fælles)økonomi? ryger det hele ind i samme pulje, eller betaler i begge et fast bidrag til en fælles konto eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem f*nden har så tjent din SU for dig??!? Hvordan fungere jeres (fælles)økonomi? ryger det hele ind i samme pulje, eller betaler i begge et fast bidrag til en fælles konto eller hvordan?

Vi har samme konti, som alt ryger ind på, og bliver betalt fra. Jeg tror bare ikke helt, at han mener, at SUen er en løn på samme måde, i og med at den er en støtte, der skal kompensere for en løn.

Samme aften jeg skrev indlægget havde vi en længere snak, blandt andet om at det gik mig på, at han havde den indstilling. Han forklarede, at han ikke havde ment kommentaren på en nedsættende måde, og ikke havde tænkt over, at den kunne ramme lidt hårdt. Det med at jeg ikke selv tjener min SU kommer af, at han nogle gange har sagt sætninger som "jeg glæder mig til at du kommer ud og kan tjene dine egne penge" og "det kunne nu altså være rart, hvis du kunne bidrage lidt mere til økonomien".

Min mand er typen, der tænker før han taler, og han kan godt have en tendens til at være lidt for "ærlig" engang i mellem, og så undskylde sig med, at "det er jo sandheden". De fleste gange mener han ikke noget med det, ikke noget nedsættende eller anklagende, men konstaterer bare, hvordan tingene er for ham. At det så kan ramme sårende, er han ikke altid så god til at se. Det er helt klart der, vores største konflikter ligger, men jeg har efterhånden lært, at det er en del af pakken - så må han finde sig i, at jeg "overtolker" alting ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har samme konti, som alt ryger ind på, og bliver betalt fra. Jeg tror bare ikke helt, at han mener, at SUen er en løn på samme måde, i og med at den er en støtte, der skal kompensere for en løn.

Samme aften jeg skrev indlægget havde vi en længere snak, blandt andet om at det gik mig på, at han havde den indstilling. Han forklarede, at han ikke havde ment kommentaren på en nedsættende måde, og ikke havde tænkt over, at den kunne ramme lidt hårdt. Det med at jeg ikke selv tjener min SU kommer af, at han nogle gange har sagt sætninger som "jeg glæder mig til at du kommer ud og kan tjene dine egne penge" og "det kunne nu altså være rart, hvis du kunne bidrage lidt mere til økonomien".

Min mand er typen, der tænker før han taler, og han kan godt have en tendens til at være lidt for "ærlig" engang i mellem, og så undskylde sig med, at "det er jo sandheden". De fleste gange mener han ikke noget med det, ikke noget nedsættende eller anklagende, men konstaterer bare, hvordan tingene er for ham. At det så kan ramme sårende, er han ikke altid så god til at se. Det er helt klart der, vores største konflikter ligger, men jeg har efterhånden lært, at det er en del af pakken - så må han finde sig i, at jeg "overtolker" alting ;)

Lyder som om du må opdrage lidt på det kære væsen :sm så han ikke kommer galt afsted med dumme kommentarer til dig eller andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om du må opdrage lidt på det kære væsen :sm så han ikke kommer galt afsted med dumme kommentarer til dig eller andre ;)

Har skam prøvet - han er bare typen, der tænker før han taler. Og så kan han hurtigt få sagt nogle hårde ting, som han egentlig ikke rigtig mener, det flyver bare ud af ham :rolleyes

Når han lige stopper op og tænker, ved han udemærket godt, hvad han skal sige, og så er han super god til at komme med komplimenter og være anerkendende :biglove

Og han er også blevet bedre, og gør hvad han kan for at forbedre sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at Per er så perfektionistisk, når det kommer til det arbejde, som vi har fået håndværkere til at udføre på huset. Det er aldrig godt nok og han kan finde de mindste små ting der er i vejen, som jeg aldrig ville have opdaget selv. Jeg kan godt forstå at man selvfølgelig godt vil have at tingene er i orden, når man nu har betalt for dem, men der er også grænser for HVOR meget man skal gå op i småfejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at S altid er så træt så træt, at han lige skal sove til middag, mens jeg så lige skal lege med Edith :prik Det gør jeg jo hver dag og han er ligesom kun sammen med hende kort tid om aftenen og i weekenden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At her om sommeren at vi stort set kun ser hinanden når vi går i seng.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans mangel på kommunikation når vi ikke er sammen...

Hans ubeslutsomhed...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke er enige om, hvorvidt man kan tage til Robbie-koncert når man er 37+0....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hans mangel på kommunikation når vi ikke er sammen...

Hans ubeslutsomhed...

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi ikke er enige om, hvorvidt man kan tage til Robbie-koncert når man er 37+0....

Hvis du mener du kan, skal han vel ikke bestemme det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv

Ja, det er egentlig sur r..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du mener du kan, skal han vel ikke bestemme det?

Jeg ved heller ikke om jeg kan. Tror det er mest fornuftigt at blive hjemme, men ville ønske at jeg skulle af sted. Er nok mest bange for hjemturen, da det nok ikke vil være til at få en taxa, og jeg kan bare ikke gå særlig langt uden alt gør sindssyg ondt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke om jeg kan. Tror det er mest fornuftigt at blive hjemme, men ville ønske at jeg skulle af sted. Er nok mest bange for hjemturen, da det nok ikke vil være til at få en taxa, og jeg kan bare ikke gå særlig langt uden alt gør sindssyg ondt...

Mhm, hvis du er dårligt gående / smerteplaget, så ville jeg nok nære mig...

Hvis det er noget med at stå i en ase-mase-folkemængde, ville jeg nok også springe over.

Ellers kan man nu det meste - gravid eller ej;-)

I forhold til hvad mænd skal have indflydelse på, så lyttede jeg nu en del til min mands holdninger - det er jo også hans barn (og jeg ville SÅ gerne se kvinderne blande sig uden om, hvis det havde været mændene, der bar de fælles børn...;-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mhm, hvis du er dårligt gående / smerteplaget, så ville jeg nok nære mig...

Hvis det er noget med at stå i en ase-mase-folkemængde, ville jeg nok også springe over.

Ellers kan man nu det meste - gravid eller ej;-)

I forhold til hvad mænd skal have indflydelse på, så lyttede jeg nu en del til min mands holdninger - det er jo også hans barn (og jeg ville SÅ gerne se kvinderne blande sig uden om, hvis det havde været mændene, der bar de fælles børn...;-).

Min mand har ikke haft nogle begrænsninger eller anbefalinger på mine vegne imens jeg har været gravid.

Som han siger, at han stoler på jeg kan tage ansvaret for vores børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved heller ikke om jeg kan. Tror det er mest fornuftigt at blive hjemme, men ville ønske at jeg skulle af sted. Er nok mest bange for hjemturen, da det nok ikke vil være til at få en taxa, og jeg kan bare ikke gå særlig langt uden alt gør sindssyg ondt...

Øv bøv, men bare du lytter efter dig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gamle sure sokker overalt i lejligheden!!

At ingen huslige pligter bliver udført med minde jeg ber ham om det.

At han ikke kan gå på toilet uden at have noget at læse i;)

At han tror en usynlig fe putter hans beskidte tøj i vaskekurven hvis han bare lader bunken ved siden af sengen blive stor nok;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget ved min mand som jeg hader. Måske ting der irriterer mig, men intet jeg hader. Han er jo manden i mit liv, som jeg elsker og skal giftes med. Ham taler man ikke grimt om :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke noget ved min mand som jeg hader. Måske ting der irriterer mig, men intet jeg hader. Han er jo manden i mit liv, som jeg elsker og skal giftes med. Ham taler man ikke grimt om :wub

Hader er også et ret stærkt ord, men jeg kan sagtens hade (noget ved) min kæreste i 20 sekunder når han er virkelig dum, selv om jeg elsker ham. Er jo en temperamentsfuld dame :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han overlader al ansvar hos mig, når det ikke lige passer ham at tage det! Og derfor sidder jeg nu alene hjemme lørdag aften, sidste hyggeaften inden hans ferie slutter ALENE, fordi han skal drikke øl med naboerne, men gider han så meget som spørge mig om det er fint? Næ, jeg må da bare passe William (ikke at jeg ikke vil passe min søn, men helt ærligt!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at S altid er så træt så træt, at han lige skal sove til middag, mens jeg så lige skal lege med Edith :prik Det gør jeg jo hver dag og han er ligesom kun sammen med hende kort tid om aftenen og i weekenden :(

Det ku ha været mig der skrev det der. Altså jeg er også træt når jeg kommer fra jobbet, men jeg holder ud til sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han overlader al ansvar hos mig, når det ikke lige passer ham at tage det! Og derfor sidder jeg nu alene hjemme lørdag aften, sidste hyggeaften inden hans ferie slutter ALENE, fordi han skal drikke øl med naboerne, men gider han så meget som spørge mig om det er fint? Næ, jeg må da bare passe William (ikke at jeg ikke vil passe min søn, men helt ærligt!)

Fortalte du ham igår hvor ked af det du var. ?

Personligt tror jeg ikke det er et fravalg af dig, for han elsker dig.

Men nok et jeg har ikke tænkt over det.

Håber humøret er bedre hos dig idag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  • At han undskylder for alt! Selv det der overhovedet ingen mening giver at undskylde for.

  • At han har så lidt tid.. Stresser sig selv halvt ihjel, og glemmer sig selv i farten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER