MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

At til trods for at babyalarmen ligger LIGE ved siden af mig, og Lærke siger kvæk 2. gang i babyalarmen kalder Jan på mig for at tjekke om jeg kan høre hende <_< jamen du godeste!!!!!!!!!!!!! Han kunne jo selv prøve at rejse sig og lytte til den åndssvage babyalarm engang imellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan kan man hade at ens mand er sød og hjælpsom overfor alle?

Sorry men måske skulle vi lave en jeg elsker tråd også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man hade at ens mand er sød og hjælpsom overfor alle?

Sorry men måske skulle vi lave en jeg elsker tråd også :)

Mener jeg, at der er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han konstatere fra morgenen af at HAN gerne vil have ryddet op idag, og jeg der gerne vil have det overstået med det samme går i gang med det samme mens han går ud og måler op til hegn (som tager 20 min) og derefter sætter sig i sofaen, og bliver sittende der fordi han er i dårligt humør :gal 

 

Engang imellem altså... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at når han siger "jeg er træt" imens han ryster på hovedet, automatisk betyder "jeg får lov til at sove en lur".

Igår knoklede jeg røven ud af bukserne imens han passede unger og han fik en lur. Igår aftes sad han foran computeren og det samme i dag og han forventer fandme en lur igen i dag :rolleyes

JEG trænger til en pause.

Suk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når han konstatere fra morgenen af at HAN gerne vil have ryddet op idag, og jeg der gerne vil have det overstået med det samme går i gang med det samme mens han går ud og måler op til hegn (som tager 20 min) og derefter sætter sig i sofaen, og bliver sittende der fordi han er i dårligt humør :gal

Engang imellem altså...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han tror at når han siger "jeg er træt" imens han ryster på hovedet, automatisk betyder "jeg får lov til at sove en lur".

Igår knoklede jeg røven ud af bukserne imens han passede unger og han fik en lur. Igår aftes sad han foran computeren og det samme i dag og han forventer fandme en lur igen i dag :rolleyes

JEG trænger til en pause.

Suk....

 

kender det godt! Suk.. Det er sgu som de tror at vi bare fortsætter hvorfra vi slap - at når vi nu er igang kan vi ligeså godt fortsætte.. VI har sgu også brug for en lur.! NÅ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når man har været væk fra tv'et i 5 minutter, og han så lige skal føre en ajour med, hvad man er gået glip af, så er han så længe om det, at man går glip af de næste 10 også :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når man har været væk fra tv'et i 5 minutter, og han så lige skal føre en ajour med, hvad man er gået glip af, så er han så længe om det, at man går glip af de næste 10 også :rolleyes

 

Haha... det kender jeg godt - bare ikke fra Torben, men min mor - og det værste er, når man ikke selv har bedt om det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... det kender jeg godt - bare ikke fra Torben, men min mor - og det værste er, når man ikke selv har bedt om det!

Jeg er så så dum, at jeg selv beder om det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han er sløj må han gerne sove længe, men når jeg er syg er det bedst at komme op og være aktiv. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At når han er sløj må han gerne sove længe, men når jeg er syg er det bedst at komme op og være aktiv. :klap

:kram Sådan er alle mænd vist :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så så dum, at jeg selv beder om det :P

He he ja så ber du selv om det Mette!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Sådan er alle mænd vist :numse

 

Ja, mne HVORFOR? De burde da vise lidt empati når man er syg, altså.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, mne HVORFOR? De burde da vise lidt empati når man er syg, altså.....

Jeg fatter det heller ikke! Min mors kollega plejer at sige, at den eneste forskel på når hun er rask eller syg er at når hun er syg, får hun "lov" at lave pulver sovs :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det heller ikke! Min mors kollega plejer at sige, at den eneste forskel på når hun er rask eller syg er at når hun er syg, får hun "lov" at lave pulver sovs :p

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter det heller ikke! Min mors kollega plejer at sige, at den eneste forskel på når hun er rask eller syg er at når hun er syg, får hun "lov" at lave pulver sovs :p

Haha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Sådan er alle mænd vist :numse

Ikke alle! Når jeg er syg bliver jeg vartet op, når han er syg skal jeg bede ham blive i sin seng! Man-flu eksisterer ikke hos os :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han brokker sig over de ting som JEG har glemt at pakke? Eller hov - vent! Alt det vi har med er jo så det JEG har HUSKET, for han gad ikke hjælpe, så det vi ikke har med må jo være på hans regning :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han brokker sig over de ting som JEG har glemt at pakke? Eller hov - vent! Alt det vi har med er jo så det JEG har HUSKET, for han gad ikke hjælpe, så det vi ikke har med må jo være på hans regning :prik

HØRT!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke alle! Når jeg er syg bliver jeg vartet op, når han er syg skal jeg bede ham blive i sin seng! Man-flu eksisterer ikke hos os :yay

Lucky you ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke fordrage, at han altid skal stille spørgsmålstegn ved mine meninger/standpunkter- men samtidig respekterer jeg ham for det- men det er bare lidt for ofte!

Eller når han piller ved sine negle... eller når han ikke kan finde noget, og så giver mig skylden... !

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- At han dårligt nok når at stå op, før han har tændt tv'et

- At når han har shoppet ligger hans indkøb og kvitteringerne for det 17 forskellige steder (men ok, den kan jeg nok også sige om mig selv :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke forstår at han sætter pres på mig, når han hver søndag siger "Nu håber jeg at du tager Logan om natten. Jeg skal jo op og på arbejde", men mit hjemmestudie betyder ingenting eller hvad? Jeg behøver ikke at hænge sammen til at kunne studere? "Du kan jo ligge dig til at sove når du har afleveret" - nej, for så er hele min dagsrutine ødelagt også vil jeg heller ikke. For det kan ikke passe at du sættet mit studie så lavt, at jeg "bare" kan dovne igennem det... For sådan hænger det bare ikke sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han hører med r**en nogle gange <_<

Så står man der, og er liiiiiige ved at tisse i bukserne, og vil gerne tage en ÆL-test, og så har manden flyttet plastikkrusene og så skal man seriøst igennem følgende samtale:

M: Øh, hvor er plastikkrusene?

B: Øh hvad?

M: Plastikkrusene. Hvor har du gjort af dem?

B: Hvad snakker du om?

M: Plastikkrusene. De stod lige dér, hvor har du sat dem hen?

B: Jeg aner ikke, hvad du mener, jeg har altså ikke flyttet noget.

M: *Kigger febrilsk i skabe og vifter med ÆL-test* plastikkrusene stod lige dér!

B: Nå PLASTIKKRUSENE. De er her *Viser, hvor han har sat dem*. Jeg troede, du sagde plastikposer...

Som om, jeg havde noget at bruge plastikposer til, når jeg skal tisse...! :rolleyes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER