MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Der vil jeg så sige til Bs forsvar, at når han gør større ting rent, så bliver det nærmest desinficeret ;) Så det er ikke fordi han sådan generelt er "dårlig". Jeg tror bare, han vitterligt tænker, at det giver mere mening at tage "en ordentlig omgang" engang imellem, mens jeg hellere vil holde skidtet nogenlunde konstant nede...

Hvad sker der for at N ikke kan lægge sammen? :D Stik ham klude og håndklæder så. Det kan selv min 4-årige finde ud af :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der vil jeg så sige til Bs forsvar, at når han gør større ting rent, så bliver det nærmest desinficeret ;) Så det er ikke fordi han sådan generelt er "dårlig". Jeg tror bare, han vitterligt tænker, at det giver mere mening at tage "en ordentlig omgang" engang imellem, mens jeg hellere vil holde skidtet nogenlunde konstant nede...

Hvad sker der for at N ikke kan lægge sammen? :D Stik ham klude og håndklæder så. Det kan selv min 4-årige finde ud af :P

Hmm jamen sådan kan Nichlas faktisk også være :D Men så går han helt amok i håndvasken, med 10 produkter -men ikke bordet :D

Jeg har opgivet med tøjfoldning :lol jeg har lært ham det mange gange -jeg tror virkelig at det er noget han gør med vilje fordi at det er hurtigere og så slipper han jo næste gang :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at mine orange lamper stadig ikke er hængt op nu her på tredje måned, mens alle 10 spots i biografen sirligt sidder snorlige. Det kan godt være at det er fordi han synes de er grimme, mine orange lamper...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Jon glemmer lige de der sidste detaljer der for det til at se færdigt ud: ordne vasken, tørre bordet af (eller bare ordentligt af? Måske han faktisk tørrer det lidt :unsure ) og hænge viskestykke og karklude på plads :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller som da han i lørdags støvsugede IMENS William sad og spiste nogle ris ved spisebordet.

Jeg tænkte at han så ville støvsuge omkring William og så vende tilbage når William var færdig. Men næ næ, han satte støvsugere på plads, så der i løbet af 5 minutter var ris i hele huset <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller som da han i lørdags støvsugede IMENS William sad og spiste nogle ris ved spisebordet.

Jeg tænkte at han så ville støvsuge omkring William og så vende tilbage når William var færdig. Men næ næ, han satte støvsugere på plads, så der i løbet af 5 minutter var ris i hele huset <_<

Det lyder knageme effektivt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder knageme effektivt :lol

Jep! Jons logik er fantastisk, 'så er der da det mindre' sagde han.

Jeg troede ellers godt at man kunne klare det hele på een gang, men hvad ved jeg :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep! Jons logik er fantastisk, 'så er der da det mindre' sagde han.

Jeg troede ellers godt at man kunne klare det hele på een gang, men hvad ved jeg :lol

Hahaha! Altså jeg gør også rent efter princippet "Det der er væk, er væk, og resten tager vi næste gang" meeeeeeen ris udover gulvet havde jeg trods alt nok ikke ladet ligge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, stiller han så også flasker/dåser langs væggen på køkkenbordet? Sådan rydder M op. Det er oftest ham, som tager af bordet og han tager også 90%. Af en eller anden årsag ender vi i hvert fald hver uge med, at der langs væggen står tomme dåser, olivenolie, hvidvinseddike, formentlig et par babyting og så en kaffekande, som vi stort set aldrig bruger. Og et skærebræt og

en kniv, selvom han vasker gryderne op i hånden. Det pynter sgu ikke på samlivet når man er lidt grundtræt!

Til gengæld tror jeg han bærer ret meget over med mit tøj, som ligger rundt omkring. Mine sysager. Og mine håreladstikker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eladstikker :D jeg lader det stå, for det er et ret fedt ord.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eladstikker :D jeg lader det stå, for det er et ret fedt ord.

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM, stiller han så også flasker/dåser langs væggen på køkkenbordet? Sådan rydder M op. Det er oftest ham, som tager af bordet og han tager også 90%. Af en eller anden årsag ender vi i hvert fald hver uge med, at der langs væggen står tomme dåser, olivenolie, hvidvinseddike, formentlig et par babyting og så en kaffekande, som vi stort set aldrig bruger. Og et skærebræt og

en kniv, selvom han vasker gryderne op i hånden. Det pynter sgu ikke på samlivet når man er lidt grundtræt!

Til gengæld tror jeg han bærer ret meget over med mit tøj, som ligger rundt omkring. Mine sysager. Og mine håreladstikker.

Yeeeees! Hvis det er presset op af væggen, så er det ryddet op, det ved alle :rolleyes Nogle gange danner små tomme glas med fedt i også lige en kæde ved vasken. Smukt. :rolleyes

Og ja ja, min mand bærer også over med ting, jeg gør. Men alligevel... Bah!

(eladstikker :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeeeees! Hvis det er presset op af væggen, så er det ryddet op, det ved alle :rolleyes Nogle gange danner små tomme glas med fedt i også lige en kæde ved vasken. Smukt. :rolleyes

Og ja ja, min mand bærer også over med ting, jeg gør. Men alligevel... Bah!

(eladstikker :D)

Weirdos. Altid noget at vide at de ikke er alene om tendensen :)

Og ja, fedtglasset! vi ska jo ikke bruge det fedt til noget, mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weirdos. Altid noget at vide at de ikke er alene om tendensen :)

Og ja, fedtglasset! vi ska jo ikke bruge det fedt til noget, mand!

Haha ja det trøster faktisk at høre at man ikke er alene :D jeg troede faktisk min mand var den eneste, der lavede de der klamme fedtglas :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja det trøster faktisk at høre at man ikke er alene :D jeg troede faktisk min mand var den eneste, der lavede de der klamme fedtglas :D

"Men fedtet stopper jo afløbet til, så derfor er fedtglasset nødvendigt, Maja!" Siger min mand :rolleyes

Og vi har også ting stående rundt langs væggen! S ser den i hvert fald ikke, for ham er de vist en slags pynteflise :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand siger det samme. Det er også fint nok, men derfor behøver det jo ikke stå og blomstre ved vasken :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manner det er sjovt! Fuldstændig samme argument herhjemme. Pardon, fedtegreve, men fedtet skal jo eksporteres videre ned i skralderen når det så er størknet, ing?!

Hvilket stjernetegn er jeres (just for fun)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manner det er sjovt! Fuldstændig samme argument herhjemme. Pardon, fedtegreve, men fedtet skal jo eksporteres videre ned i skralderen når det så er størknet, ing?!

Hvilket stjernetegn er jeres (just for fun)?

Præcis!!!

B er jomfru. Hvilket vistnok angiveligt skulle være mennesker, der satte pris på renlighed og orden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!!

B er jomfru. Hvilket vistnok angiveligt skulle være mennesker, der satte pris på renlighed og orden :D

Haha, er ikke sikker på det passer. I hvert fald ikke på mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!!

B er jomfru. Hvilket vistnok angiveligt skulle være mennesker, der satte pris på renlighed og orden :D

 

Jeg er også jomfru - and not so much :)

 

Jeg har en vandmand.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en tyr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Men fedtet stopper jo afløbet til, så derfor er fedtglasset nødvendigt, Maja!" Siger min mand :rolleyes

Og vi har også ting stående rundt langs væggen! S ser den i hvert fald ikke, for ham er de vist en slags pynteflise :D

Haha Jon (vandmand) siger præcis det samme!

Jon flytter generelt bare rodet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis!!!

B er jomfru. Hvilket vistnok angiveligt skulle være mennesker, der satte pris på renlighed og orden :D

Det er korrekt at jomfruer sætter pris på renlighed og orden. En jomfru synes dog også at de daglige cykliske rutiner (rede seng hver dag, Ryde op efter maden mv.) lidt er den uendelige historie. Imorgen starter det hele jo forfra. Næ nej, så vil jomfruen hellere bruge sin energi på at ordne noget og gøre det pænt, som rent faktisk kan forblive pænt og rydeligt uden at det kræver gentagelser :D

Hilsen jomfruen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er korrekt at jomfruer sætter pris på renlighed og orden. En jomfru synes dog også at de daglige cykliske rutiner (rede seng hver dag, Ryde op efter maden mv.) lidt er den uendelige historie. Imorgen starter det hele jo forfra. Næ nej, så vil jomfruen hellere bruge sin energi på at ordne noget og gøre det pænt, som rent faktisk kan forblive pænt og rydeligt uden at det kræver gentagelser :D

Hilsen jomfruen :D

Nu føler jeg mig straks mere ramt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu føler jeg mig straks mere ramt :D

Haha det passer sjovt nok også bedre på min mand :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER