MLM

Hvad hader du

659 indlæg i dette emne

Hader at jeg altid skal ordne opvaskeren efter maden! Og at jeg skal det efter at have puttet knægten. Kunne han ikke bare en gang ordne det fucking opvask!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hader at jeg altid skal ordne opvaskeren efter maden! Og at jeg skal det efter at have puttet knægten. Kunne han ikke bare en gang ordne det fucking opvask!!!

Lige en avis i opvaske baljen og når den er rigtig våd ruller du send sammen og svirper ham i røven til den er så rød.

For så gøre han det da han ikke kan holde ud til at sidde ned :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en avis i opvaske baljen og når den er rigtig våd ruller du send sammen og svirper ham i røven til den er så rød.

For så gøre han det da han ikke kan holde ud til at sidde ned :balloons

Kanon god idé, men sgu bange for han gør gengæld;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at lyde træls...

Der er ikke noget jeg hader ved min mand. Han er væk halvdelen af året, og det har virkeligt lært os at værdsætte hinanden som vi er, og tage hensyn til hinanden.

Hånden på hjertet, han er bestemt ikke perfekt, men de få fejl han har, kan jeg sagtens leve med, og generer mig ikke selv på en halvdårlig dag, fordi jeg enten er total jubeloptimist eller bare fokuserer meget på det gode dry.gif Eller det jeg håber: at min mand er en virkelig god fangst... 0009.gif

Faktisk er han meget opmærksom og hjælpsom. Han har haft brug for tid at modnes til bryllup og børn, og det er nok det jeg har haft sværest ved at acceptere. Men eftersom bryllupsklokkerne ringede i sommer og jeg er på dette forum er det jo et længe overstået kapitel loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at lyde træls...

Der er ikke noget jeg hader ved min mand. Han er væk halvdelen af året, og det har virkeligt lært os at værdsætte hinanden som vi er, og tage hensyn til hinanden.

Hånden på hjertet, han er bestemt ikke perfekt, men de få fejl han har, kan jeg sagtens leve med, og generer mig ikke selv på en halvdårlig dag, fordi jeg enten er total jubeloptimist eller bare fokuserer meget på det gode dry.gif Eller det jeg håber: at min mand er en virkelig god fangst... 0009.gif

Faktisk er han meget opmærksom og hjælpsom. Han har haft brug for tid at modnes til bryllup og børn, og det er nok det jeg har haft sværest ved at acceptere. Men eftersom bryllupsklokkerne ringede i sommer og jeg er på dette forum er det jo et længe overstået kapitel loveshower.gif

Det var da et dejligt indlæg :loveshower

Og sikkert sådan mange af os herinde har det med vores mænd :)

Jeg tror ikke at "hader" skal opfattes så bogstaveligt i denne tråd. Såvidt jeg husker, så startede den i hvert fald med bare at være en samling af de skøre små irritationsmomenter.

F.eks. driver det mig til vandvid, at min mand ALTID overser et par skægstubbe lige under næsen når han barberer sig :D Men altså, det er jo ikke sådan at jeg hader ham og bliver vred. :) Det er bare en af de yndlings-hade-ting, som gør ham til ham og gør at jeg elsker ham :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da et dejligt indlæg :loveshower

Og sikkert sådan mange af os herinde har det med vores mænd :)

Jeg tror ikke at "hader" skal opfattes så bogstaveligt i denne tråd. Såvidt jeg husker, så startede den i hvert fald med bare at være en samling af de skøre små irritationsmomenter.

F.eks. driver det mig til vandvid, at min mand ALTID overser et par skægstubbe lige under næsen når han barberer sig :D Men altså, det er jo ikke sådan at jeg hader ham og bliver vred. :) Det er bare en af de yndlings-hade-ting, som gør ham til ham og gør at jeg elsker ham :biglove

Uh, der er ikke noget værre end manglende skægstubbe under næsen :prik Så skal man stikke sig, når man møsser ham! C gør det også tit. :rolleyes

Men du har helt ret: Det er ikke noget jeg direkte hader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at lyde træls...

Der er ikke noget jeg hader ved min mand. Han er væk halvdelen af året, og det har virkeligt lært os at værdsætte hinanden som vi er, og tage hensyn til hinanden.

Hånden på hjertet, han er bestemt ikke perfekt, men de få fejl han har, kan jeg sagtens leve med, og generer mig ikke selv på en halvdårlig dag, fordi jeg enten er total jubeloptimist eller bare fokuserer meget på det gode dry.gif Eller det jeg håber: at min mand er en virkelig god fangst... 0009.gif

Faktisk er han meget opmærksom og hjælpsom. Han har haft brug for tid at modnes til bryllup og børn, og det er nok det jeg har haft sværest ved at acceptere. Men eftersom bryllupsklokkerne ringede i sommer og jeg er på dette forum er det jo et længe overstået kapitel loveshower.gif

Skønt indlæg, det skulle hvad elsker jeg ved min mand.

Da jeg startede denne tråd var jeg bare træt af sure strømper i min sofa.

Og det lever jeg stadig med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Melder mig i koret:

Forbandede stroemper, der ligger som smaa bolde og samler stoev under den stol, hans brugte toej ioevrigt hoooober sig op paa - aaaarghhhh! Og hvis ikke de ligger der, saa foran sofaen eller sammen med de andre stroempebolde i hans sko! Hvad sker der saa for at jeg skal folde dem ud foer hver vask? ohmy.gif

Synes forresten ogsaa han smasker nogle gange og han griner bare, naar jeg paapeger det...

Hvem sagde at foedder er klamme? Helt enig, og de skal ikke roere ved mig sm.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han til tider er alt for optaget af hans computer.

Hader at det for det meste er mig der står for alt rengøringen.

Hader at manden ikke kan tænke selv ifht. Rengøringen.

Hader at jeg hver dag (!) skal rydde op efter ham. Jeg vil OGSÅ gerne kunne slappe lidt af. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han til tider er alt for optaget af hans computer.

Hader at det for det meste er mig der står for alt rengøringen.

Hader at manden ikke kan tænke selv ifht. Rengøringen.

Hader at jeg hver dag (!) skal rydde op efter ham. Jeg vil OGSÅ gerne kunne slappe lidt af. :(

Giv ham en tur med våde aviser, eller tag alle hans ting og put dem i en kasse så han bare tage dem der :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bryder mig bestemt ikke om, at han evigt og ALTID forsvarer sin mor :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han til tider er alt for optaget af hans computer.

Hader at det for det meste er mig der står for alt rengøringen.

Hader at manden ikke kan tænke selv ifht. Rengøringen.

Hader at jeg hver dag (!) skal rydde op efter ham. Jeg vil OGSÅ gerne kunne slappe lidt af. :(

jeg kan kun citere Uffe Holm, de ser det simpelthen ikke de kære mænd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er pisse træls, at manden ikke har samme behov for søvn, som jeg har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan har jeg det også bare

men gælder nu ligeså meget teenagere pigen her i huset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han så snart han kommer ind af døren tager sine strømper af og så ligger de bare lige der hvor han stod (vores søn har set sin far gøre det så han gør det også)

Hader hans mega humørsvingninger hvor han fra det ene sekundt til det andet kan gå fra at være kærlig og glad til det næste sekund håbe og skrige over ting jeg ikke ander hvad er!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jo også hader jeg at han hver dag skriver/ringer for at spørge hvornår jeg har fri fra skole selv om det er samme tid som sidste uge og ugen før.. (han burde ønske sig en ny hukommelse til jul)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu HADER jeg, at han smasker, når han spiser æbler. Vi har lige spist aftensmad - hvorfor fanden skal han æde æbler nu?! GRRRR!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hader at lørdag aften er blevet ødelagt bare fordi jeg ikke orker sex i dag. Jeg hoster og er snottet, det må han sgu da forstå! Men nej, jeg ville se cirkusrevy, han bliver tøse fornærmet og lægger sig til at sove på sofaen i stedet.. Altså hallo, hvorfor skal jeg altid bøje mig for hvad han vil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu at hans arbejde altid kommer før mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at han bliver så sur og hård ved sig selv hvis det ikke går godt i et spil på pc eller ps3 :(

Han mener så at han intet er værd og nedgør sig selv.

Det dræner mig for positiv energi og ødelægger mit ellers gode humør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at han ryger, men han er heldigvis helt med på at det foregår udenfor og alligevel VIL jeg have lov at kommentere at han stinker når han kommer ind UDEN han brokker sig tilbage.... det hader jeg nemlig også når han gør

Og så hader jeg at han er så pisse hjælpsom overfor ALLE og altid fiser rundt for at tilfredsstille alle. Totalt luksus problem og hvor lyder man bare sur og utaknemmelig, men han siger bare aldrig nej når folk vil have hans hjælp eller de er pressede på arbejde og mangler nogen til at overarbejde.... argh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der ALTID er hul i hans sokker, seriøst vi har en stor kasse med sorte strømper, vi begge bruger af. Om jeg fatter han ALTID finder dem med hul i?

At han bliver så pisse stresset når han skal ud af døren til en bestemt tid og så snapper af en over totalt ligegyldigheder. JEG NÆGTER AT SKÆNDES OM HVORDAN OSTEN SKAL PAKKES IND!

Men han er en KÆMPE hjælp herhjemme og vi deler virkelig alt 50/50 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at min mand ikke er i en a-kasse og "kun" har 2 deltidsjob, så han ikke er sikret løn under sygdom, ferie mv. Jeg frygter virkelig at der en dag sker noget, for så er vi sku skidt stillet. Og jeg hader at han ikke kan se problemet. Han siger "det er jo kun midlertidigt", men sådan har det været i snart 4 år nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg HADER den måde han trækker vejret på når han spiser. Og i det hele taget den måde han tygger på <_<

Han larmer mere end en ungpige på havnen ved sommertid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan irritere mig over

- at det kan tage ham 6 måneder at hænge en lampe op, og at han så bliver fornærmet når jeg henter boremaskinen for at gøre det selv

- strømper og skægstubbe alle vegne (som I så smukt har beskrevet)

- at han støvsuger på en mere "sjusket" måde end jeg

- at han har svært ved, at sige undskyld, men det arbejder han på, og er blevet bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER