MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Nej det er også virkelig synd for ham! Det lykkes af og til at han snupper 1,5 time, men det er ikke særlig tit. Jeg har prøvet det meste. Den eneste måde jeg kan give ham lange lure, er hvis vi ligger sammen og jeg ammer ham videre når han vågner, men det er bare ikke rigtig holdbart.

Sådan er det også herhjemme med Mathilde - og var det også med CE. Han tog altid korte lure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ARTHUR SOVER! 7-9-13 og antijinx!

Jeg føler altså et lille stik i hjertet når jeg giver ham sutten i stedet for at amme i søvn, især når han bare kigger på mig med sine store øjne og prøver at rulle hen til mig. Åh, jeg bliver aldrig god til det her :rolleyes

Men han faldt i søvn uden at være ked, han lå og grinede og snakkede og så faldt han til ro og lagde sig til at sove. Så jeg synes det var mere end vellykket, men føler alligevel sådan lidt meh.

Jeg forstår dig 100 % Har det også stadig lidt selv sådan :blush Men man vænner sig mere og mere til det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har været vågen i 6,5 time i dag :blink

Hun vågnede fra lur kl. 12, vi var i Tivoli kl. 14, og derinde havde hun altså bestemt ikke tænkt sig at sove. Nøj jeg har lidt dårlig samvittighed :unsure Men sådan er det jo at være barn nr. 2. Hun må være pænt overstimuleret :wacko

Men hun er nu en sej baby! Hun klarede det hele i stiv arm og smil (og gab ;)) Hun faldt i søvn med det samme bilen kørte, og vi lagde hende direkte ind i seng - så altså uden aftensmad :unsure

Ej hvor er jeg altså bare bedst til en helt almindelig barselsdag, hvor jeg 100 % kan imødekomme hendes behov :blush

Åh det er bare ikke nemt sådan noget. Jeg kan så godt følge dig!!

Vi er i sommerhus lige nu, og det har også bare givet underlige dage til Lucca, fordi vi har været ude og se ting.

Den anden dag var vi på Sønderborg slot. Det var planen at Lucca skulle have lidt grød som det første, da vi kom ind på slottet. Fandme om vi så ikke er kommet af sted uden pulveret :shooter Så vi hastede rundt for at se det hele - nu havde vi jo lige betalt 140 kr for at komme ind <_< Og så havde vi heldigvis et glas semper mad i bilen, som hun fik koldt i autostolen. Dér havde jeg det godt nok træls. Og det bliver så også sidste gang A får lov at pakke!!

Jeg glæder mig til at komme hjem i morgen og få ro på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus nat :yay Puttet kl. 19.30. Lille flaske kl. 02.15. Op kl. 07.00 :D :super :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er bare ikke nemt sådan noget. Jeg kan så godt følge dig!!

Vi er i sommerhus lige nu, og det har også bare givet underlige dage til Lucca, fordi vi har været ude og se ting.

Den anden dag var vi på Sønderborg slot. Det var planen at Lucca skulle have lidt grød som det første, da vi kom ind på slottet. Fandme om vi så ikke er kommet af sted uden pulveret :shooter Så vi hastede rundt for at se det hele - nu havde vi jo lige betalt 140 kr for at komme ind <_< Og så havde vi heldigvis et glas semper mad i bilen, som hun fik koldt i autostolen. Dér havde jeg det godt nok træls. Og det bliver så også sidste gang A får lov at pakke!!

Jeg glæder mig til at komme hjem i morgen og få ro på :)

Åh ja Lily blev også fyldt godt op med glasmad, da vi var i sommerhus ^_^

Der var det alligevel nemmere, da man kun ammede :D

Kan godt forstå, at du også glæder dig til at komme hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luksus nat :yay Puttet kl. 19.30. Lille flaske kl. 02.15. Op kl. 07.00 :D :super :glad

Wow! Perfekt nat :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Nohr er blevet super forkølet igen :( så vi har været oppe MANGE gange i nat og han ar skreget og skreget :( og han dier på en måde der gør ondt, sikkert for at kunne få vejret.

Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr altså, J er kommet på lactulose, fordi han bare har træg mave og kun kommer af med noget hver tredje dag - han skal helst hver dag som flaskebarn.

Men han får altså også ondt i maven af lactulose :(

Så enten har han ondt i maven sådan jævnt fordelt på dagen, men kommer til gengæld af med noget næsten hver dag, eller også har han meget ondt i maven op til en lorteble og kan bruge et helt døgn på, at presse forgæves.

Det er lose-lose. :( :(

Jeg håber, det hjælper nu han må få lidt sveskemos.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr altså, J er kommet på lactulose, fordi han bare har træg mave og kun kommer af med noget hver tredje dag - han skal helst hver dag som flaskebarn.

Men han får altså også ondt i maven af lactulose :(

Så enten har han ondt i maven sådan jævnt fordelt på dagen, men kommer til gengæld af med noget næsten hver dag, eller også har han meget ondt i maven op til en lorteble og kan bruge et helt døgn på, at presse forgæves.

Det er lose-lose. :( :(

Jeg håber, det hjælper nu han må få lidt sveskemos.

Hvilken mme får han?

Og :kram2 det er ikke sjovt når de små har mavepine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Nohr er blevet super forkølet igen :( så vi har været oppe MANGE gange i nat og han ar skreget og skreget :( og han dier på en måde der gør ondt, sikkert for at kunne få vejret.

Øv!

Øv :kram2 Har du fået dig mingeleret ud af den dersens shelter-tur?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har lige skreget mere eller mindre nonstop i en time. Vågnede skrigende efter 5 min lur og blev bare ved, lige meget hvad jeg gjorde. Helt panisk skrigegråd :( Nu ligger hun og hikser i barnevognen og spjætter ind imellem. Jeg var godt nok tæt på selv at begynde og græde :( Dumme tiger! :prik 8 dage endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja Lily blev også fyldt godt op med glasmad, da vi var i sommerhus ^_^

Der var det alligevel nemmere, da man kun ammede :D

Kan godt forstå, at du også glæder dig til at komme hjem :)

Meget nemmere :o

Glasmad, ftw!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow! Perfekt nat :glad

Hun er godt nok en stjerne :D Håber det holder ved!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har lige skreget mere eller mindre nonstop i en time. Vågnede skrigende efter 5 min lur og blev bare ved, lige meget hvad jeg gjorde. Helt panisk skrigegråd :( Nu ligger hun og hikser i barnevognen og spjætter ind imellem. Jeg var godt nok tæt på selv at begynde og græde :( Dumme tiger! :prik 8 dage endnu!

Det er godt nok uretfærdigt, hun skal påvirkes sådan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har lige skreget mere eller mindre nonstop i en time. Vågnede skrigende efter 5 min lur og blev bare ved, lige meget hvad jeg gjorde. Helt panisk skrigegråd :( Nu ligger hun og hikser i barnevognen og spjætter ind imellem. Jeg var godt nok tæt på selv at begynde og græde :( Dumme tiger! :prik 8 dage endnu!

Det er bare forfærdeligt når man føler man ikke kan hjælpe sit barn :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken mme får han?

Og :kram2 det er ikke sjovt når de små har mavepine :(

Han får Nan ha, og jeg ved godt nogen giver syrnet allomin, men det vil jeg helst ikke begynde på, da jeg har hørt lidt blandede erfaringer. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, man skal ikke hvile på laurbærrene ... J har lige skreget som en sindssyg i 20 min inden han overgav sig til lur. :(

Det er nok noget tiger eller lignende, men jeg kan heller ikke helt slippe tanken, at han måske har ondt et sted. Vi var til kiropraktor i går, og han var lidt låst i nakken. Det ordnede hun, men jeg synes stadig, at hans hovede hælder meget til højre. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har lige skreget mere eller mindre nonstop i en time. Vågnede skrigende efter 5 min lur og blev bare ved, lige meget hvad jeg gjorde. Helt panisk skrigegråd :( Nu ligger hun og hikser i barnevognen og spjætter ind imellem. Jeg var godt nok tæt på selv at begynde og græde :( Dumme tiger! :prik 8 dage endnu!

Åh ja, J har også lige skreget helt hysterisk ... Hader bare at lægge ham til lur med ildrøde øjne og helt forgrædt og ulykkeligt ansigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, man skal ikke hvile på laurbærrene ... J har lige skreget som en sindssyg i 20 min inden han overgav sig til lur. :(

Det er nok noget tiger eller lignende, men jeg kan heller ikke helt slippe tanken, at han måske har ondt et sted. Vi var til kiropraktor i går, og han var lidt låst i nakken. Det ordnede hun, men jeg synes stadig, at hans hovede hælder meget til højre. :(

Oplevede lige nettop det samme nu her, og vores basse er ellers normalt nem at putte til lur, nærmest uden gråd, så plejer han at falde i søvn af sig selv. Vi er lige i et udviklingsspring (i følge appen lige ude af det, men altså), så jeg skylder på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Farmor har givet Lily sådan noget gul creme fra wienerbrød! :angry

Hvorfor?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor har givet Lily sådan noget gul creme fra wienerbrød! :angry

Hvorfor?!

Remonce ;)

Ja, det er der da umiddelbart ingen grund til! :prik

Påpegede du det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Remonce ;)

Ja, det er der da umiddelbart ingen grund til! :prik

Påpegede du det?

Min kæreste gjorde. Og i øvrigt point til ham for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor har givet Lily sådan noget gul creme fra wienerbrød! :angry

Hvorfor?!

Jeg troede at det var creme til kroppen :D

Men :klap til hende :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplevede lige nettop det samme nu her, og vores basse er ellers normalt nem at putte til lur, nærmest uden gråd, så plejer han at falde i søvn af sig selv. Vi er lige i et udviklingsspring (i følge appen lige ude af det, men altså), så jeg skylder på det!

Puha, det håber jeg!

Jeg fik da puttet ham til middagslur med kun lidt vræl, og han faldt i søvn på 5 minutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER