MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Det er muligt hun sover ringe om dagen - til gengæld sover hun så godt om natten! Spiste 19.20 og sov kl. 20. Vågnede og spiste 01.40, sov videre med det samme til 05.30 :yay

Sådan et barn har jeg også :) Og selvom jeg godt kunne tænke mig, at han sov længere om dagen, så jeg kunne nå noget, så vil jeg i hvert fald hellere have, at han sover om natten :D Skønt med en god nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Baby falder i søvn i løbet af 5 min. Mega succes og mor er glad!

Baby skulle dog bare lige have en halv time på øjet, og ligger pt og griner sin nu knap så begejstrede mor direkte op i ansigtet :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby falder i søvn i løbet af 5 min. Mega succes og mor er glad!

Baby skulle dog bare lige have en halv time på øjet, og ligger pt og griner sin nu knap så begejstrede mor direkte op i ansigtet :shooter

Not funny! :rolleyes

Håber han falder hurtigt i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har sovet 10 min i formiddag, 50 min omkring frokost (hvilket krævede at vognen var i konstant bevægelse) og 20 min til eftermiddag (der krævede, at Søren stod der, hver gang hun spættede og blev stiv som et bræt...

Jeg håber godt nok det er de sidste krampetrækninger af den tiger og at det snart er overstået!

Heldigvis fejler humøret ikke noget, selvom hun sover så lidt og jeg skal da love for hun udvikler sig helt tydeligt, for hver dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw Mathilde har sovet fra 23-nu :yay

Har dog været oppe og ligge dyne på CE et par gange men er faldet i søvn igen med det samme. Føler mig helt frisk :) det var rart efter en periode hvor hun vågnede hver 2. time :unsure Det må meget gerne fortsætte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw Mathilde har sovet fra 23-nu :yay

Har dog været oppe og ligge dyne på CE et par gange men er faldet i søvn igen med det samme. Føler mig helt frisk :) det var rart efter en periode hvor hun vågnede hver 2. time :unsure Det må meget gerne fortsætte

Nice! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw Mathilde har sovet fra 23-nu :yay

Har dog været oppe og ligge dyne på CE et par gange men er faldet i søvn igen med det samme. Føler mig helt frisk :) det var rart efter en periode hvor hun vågnede hver 2. time :unsure Det må meget gerne fortsætte

Så fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja og hun sov sgu videre til 7.30. Helt vildt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie har igen kun spist een gang i nat (kl. 02), så efterhånden fast 6-7 timer i første stræk og så 3,5-4,5 time derefter. I like! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det godt med gode nætter, piger :glad

Vi kan også være med :yay

Lucca fik en flaske kl. 2.45. Hun vågnede kl. 6, hvor jeg noget klatøjet og desperat efter mere søvn gav hende en lille flaske mere :p Og så sov hun til 7.30 :yay

Hun er en stjerne lige for tiden :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og hun har taget de første kravletag :o :loveshower Der går ikke længe før hun fiser rundt i hele huset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nayas første tand brød igennem i går :loveshower

Den har godt nok også været længe undervejs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er ikke sig selv i de her dage :chin: Hun kan slet ikke ligge/sidde uden at jeg er helt tæt på hende. Ellers råber hun hele tiden :unsure

Så jeg har fundet viklen frem igen. Den er hun heldigvis tilfreds med at sidde i, men det er nu også lidt tungt. Glæder mig til frie arme kl. 19 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily er ikke sig selv i de her dage :chin: Hun kan slet ikke ligge/sidde uden at jeg er helt tæt på hende. Ellers råber hun hele tiden :unsure

Så jeg har fundet viklen frem igen. Den er hun heldigvis tilfreds med at sidde i, men det er nu også lidt tungt. Glæder mig til frie arme kl. 19 ;)

Det er vidst også i denne alder at det for alvor går op for dem at vi kan forsvinde :unsure

Nohr er i hvert fald også blevet mere opmærksom på hvor jeg er, om jeg går, om han kan se mig/høre mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vidst også i denne alder at det for alvor går op for dem at vi kan forsvinde :unsure

Nohr er i hvert fald også blevet mere opmærksom på hvor jeg er, om jeg går, om han kan se mig/høre mig.

Jamen det kan da godt være det så. Hun faldt lige i søvn for lidt siden godt suget fast til mit bryst. Sådan har hun ikke gjort siden hun var lille. Så måske trænger hun til lidt ekstra tryghed :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår sover babyerne mindre?

Jeg føler slet ikke at mit liv er blevet anderledes (udover alt den kærlighed) fordi hun bare sover hele tiden :unsure

Jeg er klar over at jeg nok bare skal nyde det nu, men jeg var ikke forberedt på at det var så "nemt" :unsure

Jeg er så bange for at blive taget med bukserne nede fordi jeg vænner mig til en sove -baby :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår sover babyerne mindre?

Jeg føler slet ikke at mit liv er blevet anderledes (udover alt den kærlighed) fordi hun bare sover hele tiden :unsure

Jeg er klar over at jeg nok bare skal nyde det nu, men jeg var ikke forberedt på at det var så "nemt" :unsure

Jeg er så bange for at blive taget med bukserne nede fordi jeg vænner mig til en sove -baby :p

4-5 uger (til første tiger) er min erfaring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår sover babyerne mindre?

Jeg føler slet ikke at mit liv er blevet anderledes (udover alt den kærlighed) fordi hun bare sover hele tiden :unsure

Jeg er klar over at jeg nok bare skal nyde det nu, men jeg var ikke forberedt på at det var så "nemt" :unsure

Jeg er så bange for at blive taget med bukserne nede fordi jeg vænner mig til en sove -baby :p

Hos os ændrede det sig først for Mathilde da hun var 3 mdr. ca. Derefter har det været hardcore

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nayas første tand brød igennem i går :loveshower

Den har godt nok også været længe undervejs!

:yay har i mærket noget til den? Og i over eller undermund? tillykke med den i øvrigt ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår sover babyerne mindre?

Jeg føler slet ikke at mit liv er blevet anderledes (udover alt den kærlighed) fordi hun bare sover hele tiden :unsure

Jeg er klar over at jeg nok bare skal nyde det nu, men jeg var ikke forberedt på at det var så "nemt" :unsure

Jeg er så bange for at blive taget med bukserne nede fordi jeg vænner mig til en sove -baby :p

Her ændrede det sig vist omkring de 10 uger. Og ja NYD det ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår sover babyerne mindre?

Jeg føler slet ikke at mit liv er blevet anderledes (udover alt den kærlighed) fordi hun bare sover hele tiden :unsure

Jeg er klar over at jeg nok bare skal nyde det nu, men jeg var ikke forberedt på at det var så "nemt" :unsure

Jeg er så bange for at blive taget med bukserne nede fordi jeg vænner mig til en sove -baby :p

Det var tider, da hun sov 4-5 timer i træk og var vågen Maks en time ad gangen :D

Tror også det ændrede sig her efter 2. tiger ved 8-9 uger. Derefter kunne være vågen lidt længere, men hun sov stadig meget helt indtil 4. tiger omkring 19 uger :)

Men det er meget forskelligt! Anna har aldrig sovet så meget som Sofie gjorde (jo de første 2-3 uger), så du skal endelig nyde det, hvis du har fået en med godt sovehjerte ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay så det er ret forskelligt kan jeg høre :chin: Men det ændre sig hvertfald kan jeg konkluderer :D :lol

Jeg prøver at nyde det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, og hun har taget de første kravletag :o :loveshower Der går ikke længe før hun fiser rundt i hele huset!

Hvor er hun sej :glad

Hun vil da frem i verden ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun sej :glad

Hun vil da frem i verden ^_^

Hun er bare så vild :loveshower Hun bliver så stor :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her ændrede tingene sig med Niklas henholdsvis mellem 2 og 4 ugers alderen og så ved 6/8 uger...og de første tiger spring har været ret slemme ved Niklas såå Nyd tiden med god søvn ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER