MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Hvem pokker har givet Astrid Kelloggs frosties? Nogen vækker i hvert fald en tiger i hende! <_< Utroligt så svært det kan være at putte pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvem pokker har givet Astrid Kelloggs frosties? Nogen vækker i hvert fald en tiger i hende! <_< Utroligt så svært det kan være at putte pt.

:lol :lol :lol undskyld, men det er altså virkelig sjovt!

:kram2 øv med Tiger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol :lol :lol undskyld, men det er altså virkelig sjovt!

:kram2 øv med Tiger!

Hun er et ret sjovt barn. Bare ikke ved sengetid ;) Lidt over halvanden time tog det i dag, og hun sover først når hun kommer op i mine arme. Det er et kvarter siden jeg gik ud fra værelset, så der er bare ikke meget mor tid tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21.50-6.15 og med 4 opvågninger der imellem. Er altså træt af de her nætter :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21.50-6.15 og med 4 opvågninger der imellem. Er altså træt af de her nætter :zzz

Det er godt nok også vildt :unsure

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby har sovet i 2 timer! 2(!!!!) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For første gang prøvede jeg, at smutte i bad mens J sov lur ... Og så vågnede han og vrælede, så jeg måtte styrte ud og dryppe hele vejen ind til ham. Møgunge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie spiste 19.45 og sov kl. 20.30ish. Vågnede først kl. 04.10 (!), fik bryst og sov til 6.35 - Fan-fucking-tastic! :yay

Og blev puttet i barnevognen kl. 9.35 og faldt selv i søvn. Tigeren er enten helt væk eller også er det tæt på :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nova knirker og larmer for sindssygt når hun strækker sig - og det gør hun hvert 10. Minut i søvne :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie spiste 19.45 og sov kl. 20.30ish. Vågnede først kl. 04.10 (!), fik bryst og sov til 6.35 - Fan-fucking-tastic! :yay

Og blev puttet i barnevognen kl. 9.35 og faldt selv i søvn. Tigeren er enten helt væk eller også er det tæt på :toot

Feeeedt :yay

Det er fuldstændig som vores nat :D Klokken var præcis 04.07, da Lucca vækkede mig og fik en flaske :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg for første gang prøvet at lægge J til lur og gå fra ham, mens han endnu er vågen :o

Jeg er spændt på, om han overhovedet falder i søvn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby har sovet i 2 timer! 2(!!!!) :loveshower

Fedt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie spiste 19.45 og sov kl. 20.30ish. Vågnede først kl. 04.10 (!), fik bryst og sov til 6.35 - Fan-fucking-tastic! :yay

Og blev puttet i barnevognen kl. 9.35 og faldt selv i søvn. Tigeren er enten helt væk eller også er det tæt på :toot

Hurra hvis tigeren endelig er væk ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm nå, han har altså svært ved helt at falde i søvn selv ... Det er som om han bliver urolig lige inden han falder helt i søvn, og så får han revet sutten ud og bliver ked.

Kan man ikke få en elastik til den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay har i mærket noget til den? Og i over eller undermund? tillykke med den i øvrigt ^_^

Taaak ^_^ En fortand i undermunden, og jeg tror også snart den anden bryder igennem :)

Det er svært at sige hvor meget der er tiger og hvor meget der er tand, for hun har jo længe sovet virkelig dårligt. Men den nat vågnede hun grædende kl 3 og kunne ikk finde ro, så vi endte med at stå op kl 5 <_< Så det har helt sikkert været derfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak ^_^ En fortand i undermunden, og jeg tror også snart den anden bryder igennem :)

Det er svært at sige hvor meget der er tiger og hvor meget der er tand, for hun har jo længe sovet virkelig dårligt. Men den nat vågnede hun grædende kl 3 og kunne ikk finde ro, så vi endte med at stå op kl 5 <_< Så det har helt sikkert været derfor :)

Det er ikke sjovt når de er så mærkede pga. tænder (eller tiger for den sags skyld!) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J elsker bare grød og mos ... :D

Han virker nu efter en uge ret utilfreds med, at han kun får smagsprøver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21.50-6.15 og med 4 opvågninger der imellem. Er altså træt af de her nætter :zzz

Åh, sådan en nat havde vi i sidste uge - dødssygt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie spiste 19.45 og sov kl. 20.30ish. Vågnede først kl. 04.10 (!), fik bryst og sov til 6.35 - Fan-fucking-tastic! :yay

Og blev puttet i barnevognen kl. 9.35 og faldt selv i søvn. Tigeren er enten helt væk eller også er det tæt på :toot

Det er jo nærmest perfekt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Woop :yay Nohr har været i bad uden at skrige :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

J vågner ca hvert 5. minut pga ondt i maven ... Formoder jeg. Gid fanden havde den, der har opfundet mavepine hos små babyer :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh Nohr kunne slet ikke finde til ro her til aften, han plejer ellers aldrig at drille der. Efter 1,5 time begyndte han at blive overtræt, så jeg måtte vippe ham i søvn i mine arme.

Det er virkelig frustrerende for ham, at han nærmest kommer op på alle 4 pr automatik. Han kan næsten sove og bum så står han der og ser helt trist ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hjerte kan ikke klare det her ...

Jeg prøvede at lægge J i seng efter en dum dag med ondt i maven og derved afbrudte lure, uden at give ham godnatflaske, fordi det kun var to timer siden han fik sidst, og både min sp og mor har jaget mig en skræk i livet med mavekneb og overvægt etc hvis der går mindre end tre timer imellem, og han ikke aktivt viser sult.

Det resulterede i en dybt ulykkelig dreng der skreg og skreg i en halv time. :boo

Jeg trak den jo lidt, fordi jeg prøvede at vurdere om det var sult, overtræthed eller ondt i maven. Til sidst kunne jeg ikke holde det ud, så han fik en flaske og gik kold lige efter.

Puha. Føler bare, at jeg fejler som mor hver evig eneste dag. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid nægtede at falde i søvn igen i dag. Efter første seance skrig og skrål, tog jeg hende med i soveværelset. Hun troede vi skulle lege men niks. Holdt hende ind til mig, fandt noget roligt klaver musik (noget hyggeligt Disney musik), og bum! 10-15 minutter så sov hun! :o Vi har i den seneste uge brugt 1-2 timer på at putte! :yay for Disney klaver musik ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt plejer han at spise næstsidste flaske senest ved 17-tiden, men i dag blev den næsten 18 ... Og selvom han tog powernap fra 18.30-19, var han træt igen allerede kl 19.45 ... Eller måske var han reelt gået i seng der kl 18.30. Jeg kan simpelthen ikke bliver klog på det. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER