MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Sofie er bare ikke fan af barnevognen i disse dage og hun sov kun 30 min her til eftermiddagen. Hun reagerer nøjagtig, som jeg kan læse Anna gjorde på slutningen af det her tigerspring. Jeg har åbenbart sådan nogen piger der reagerer voldsomt på de tigerspring. Super :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min baby sover og kl er kun 20  :o  Det er vildt, det har vi aldrig oplevet før. Er spændt på hvornår hun så vågner i morgen  :unsure  Hun har sovet alt for lidt i dag, så håber hun bare tager en ekstra lang nattesøvn! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover og kl er kun 20 :o Det er vildt, det har vi aldrig oplevet før. Er spændt på hvornår hun så vågner i morgen :unsure Hun har sovet alt for lidt i dag, så håber hun bare tager en ekstra lang nattesøvn!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby sover og kl er kun 20 :o Det er vildt, det har vi aldrig oplevet før. Er spændt på hvornår hun så vågner i morgen :unsure Hun har sovet alt for lidt i dag, så håber hun bare tager en ekstra lang nattesøvn!

Skynd dig ned i sofaen og nyd det! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har kastet op og haft tynd mave :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arrrgh altså, J har været lige ved og næsten ved at sove i snart en time. Irriterende! :prik

Han er næsten faldet i søvn 10 gange, men så vågner han og starter forfra.

Det er ikke fordi han er ked, han kan bare ikke helt finde ro ...

Kan det være fordi vi er startet på grød og mos? Han får vitterligt kun 5-6 tsk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, kun 40 min putning i dag. Bedre end de 90 min i går :rolleyes

Der er godt nok meget motorisk uro, morsyge og mærkelig dagssøvn i min lille tigerbaby, men hun er så sød! :wub

IMG_20160708_131341_zps4srdhnth.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, kun 40 min putning i dag. Bedre end de 90 min i går :rolleyes

Der er godt nok meget motorisk uro, morsyge og mærkelig dagssøvn i min lille tigerbaby, men hun er så sød! :wub

IMG_20160708_131341_zps4srdhnth.jpg

:biglove

Frygter virkelig det tigerspring :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Frygter virkelig det tigerspring :unsure

Nu er mine børn jo også exceptionelt følsomme overfor de tigerspring (:prik) så måske du slet ikke vil opleve det så slemt. Der er i hvert fald ingen grund til at male fanden på væggen før han er der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Frygter virkelig det tigerspring :unsure

Nu er mine børn jo også exceptionelt følsomme overfor de tigerspring (:prik) så måske du slet ikke vil opleve det så slemt. Der er i hvert fald ingen grund til at male fanden på væggen før han er der ;)

Sigrid og Sofie havde planlagt ankomst med få dages mellemrum - og jeg ville ikke ane, at vi var i tigerspringsland, hvis ikke jeg læste det hos Susanne, så det er jo langt fra sikkert, at Little Lady L bliver specielt tosset af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid og Sofie havde planlagt ankomst med få dages mellemrum - og jeg ville ikke ane, at vi var i tigerspringsland, hvis ikke jeg læste det hos Susanne, så det er jo langt fra sikkert, at Little Lady L bliver specielt tosset af det :)

Det er jævnt provokerende, at jeg skal have 2 af den tossede slags! :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sigrid og Sofie havde planlagt ankomst med få dages mellemrum - og jeg ville ikke ane, at vi var i tigerspringsland, hvis ikke jeg læste det hos Susanne, så det er jo langt fra sikkert, at Little Lady L bliver specielt tosset af det :)

Hun var ret påvirket af det sidste <_< Men jeg håber :goodluck

Tak for positivt indspark ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jævnt provokerende, at jeg skal have 2 af den tossede slags! :prik :rolleyes

:ditto !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram2 Har du fået dig mingeleret ud af den dersens shelter-tur?

Jeg burde nok egentlig skrive om det i brokketråden, for jeg har slet ikke fået takket alle jer der svarede på mit indlæg :Blush Men nattesøvnen er helt aht for tiden og lurene om dagen ikke eksisterende og ja så er overskuddet og tiden altså nærmest væk.

Nå men: øv hvor er det svært med den tur og min pligtopfyldenhed <_< men det giver vidst sig selv nu, for Nohr er simpelthen blevet SÅ snottet og slatten. Og det har han fra mig, der nu på 3. døgnet stadigvæk er slatten. Så han er jo ikke frisk inden søndag. Og de vil vidst helst slippe for sygdom og 10 timers natteskrig (afbrudt, men altså...)

Her til aften har jeg helt droppet at lægge ham. Så han sover i mine arme i stuen, så kan jeg da i det mindste se tv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har kastet op og haft tynd mave :baby3

Åh crap :o :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, kun 40 min putning i dag. Bedre end de 90 min i går :rolleyes

Der er godt nok meget motorisk uro, morsyge og mærkelig dagssøvn i min lille tigerbaby, men hun er så sød! :wub

IMG_20160708_131341_zps4srdhnth.jpg

Virkelig sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily har kastet op og haft tynd mave :baby3

OH no! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh crap :o :unsure :kram2

OH no! :o

Måske det er den remonce ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er den remonce ;) :rolleyes

Of course! :D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske det er den remonce ;) :rolleyes

Uden tvivl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er muligt hun sover ringe om dagen - til gengæld sover hun så godt om natten! Spiste 19.20 og sov kl. 20. Vågnede og spiste 01.40, sov videre med det samme til 05.30 :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er Nohr skidt :( han snotter og hoster og har for vildt ondt af sig selv. Og spiser ikke nær det han plejer, så jeg har konstant dryppende bryster :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er begyndt at ændre rytme igen så han spiser 5.30 om morgen i stedet for at vågne mellem 4 og 5...håber det fortsætter ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr hvor jeg hader, at give J lactulose ...Han har så ondt i den lille mave :( :(

Men jeg prøver at huske mig selv på, at det er bedre end forstoppelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er Nohr skidt :( han snotter og hoster og har for vildt ondt af sig selv. Og spiser ikke nær det han plejer, så jeg har konstant dryppende bryster :rolleyes

Din produktion er for vild :o

Jeg tror næsten godt jeg kunne stoppe med at amme uden at jeg ville få spændte bryster :chin:

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER