tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At jeg nu har vildt lyst til mælkechokolade <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At være alene hjemme til puttetid med baby med dårlig mave + stor dreng, der trænger til alenetid med mor. :shooter

(Og jeg har chokolade, men vil jo gerne passe på vægten bare lige en halv uge endnu <_<)

Arj, ikke okay :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tilslutter mig koret - mælkemarabou er Nice

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj, ikke okay :kram2

Altså det er helt ok at B ikke er hjemme. Han er til møde i bestyrelsen i bh så det er lovligt fravær. ;) Men situationen er nederen :rolleyes Tak for kram :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså det er helt ok at B ikke er hjemme. Han er til møde i bestyrelsen i bh så det er lovligt fravær. ;) Men situationen er nederen :rolleyes Tak for kram :kiss

Hehe, jeg havde også forstået det som brok til universet og ikke over hubby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, jeg havde også forstået det som brok til universet og ikke over hubby :)

Præcis :D Men hey, begge unger sover nu og jeg har flotte negle, så universet er tilgivet :D Måske man skulle fejre det med et liiiiiille stykke chokolade ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har vildt lyst til mælkechokolade <_<

Jeg endte med at spise et knækbrød med lys pålægschokolade :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det virkelig ikke! :D

Men tak for thumbs up. Jeg synes, det har været hårdt. Og jeg trænger til, at min mand snart holder noget ferie.

Det kan jeg godt forstå. Jeg har brugt 14 dage på at gå og glæde mig over at min mand formentlig fik ferie. Så fik de travlt og så må de vente til jul med ferie :prik og jeg sover endda anstændigt om natten og J er generelt ved at være ret "medgørlig" generelt. Så kan slet ikke forestille mig hvor meget du må trænge til et par ekstra hænder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå. Jeg har brugt 14 dage på at gå og glæde mig over at min mand formentlig fik ferie. Så fik de travlt og så må de vente til jul med ferie :prik og jeg sover endda anstændigt om natten og J er generelt ved at være ret "medgørlig" generelt. Så kan slet ikke forestille mig hvor meget du må trænge til et par ekstra hænder :kiss

Mere bare ekstra søvn :LOL Ej, det ville være godt, hvis han snart kunne være lidt mere hjemme. Han arbejder MEGET! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at spise et knækbrød med lys pålægschokolade :P

 

Jeg endte med at spise en hel bøtte lakrids/chokokugler :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :D Men hey, begge unger sover nu og jeg har flotte negle, så universet er tilgivet :D Måske man skulle fejre det med et liiiiiille stykke chokolade ^_^

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klaudia er vågen for 3 eller 4 gang fordi hun mosler i sengen og bliver helt ulykkelig. Så mærker jeg hende på panden og hun er brænd varm, jeg tager hendes temp. 39,7... Nu har hun fået en flaske og jeg har taget tøjet af hende, kan jeg gøre andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min krop, her efter 7 mdr, har vænnet sig til ikke at sove mere end max 2 timer ad gangen.. Vågner efter Max 2 timer, og kan bare ikke sove igen.

Og nu er jeg sulten - øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror min krop, her efter 7 mdr, har vænnet sig til ikke at sove mere end max 2 timer ad gangen.. Vågner efter Max 2 timer, og kan bare ikke sove igen.

Og nu er jeg sulten - øv!

Den skal nok vænne sig til at sove normalt igen :kram2 (I've been there ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det må man altid :kram :kram :kram

 

 

Ae ae... :kram2

PIV! Tak!  :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har vildt lyst til mælkechokolade <_<

:ditto selv her kl 7.45!

Piger, :prik til jer for chokoladesnak! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klaudia er vågen for 3 eller 4 gang fordi hun mosler i sengen og bliver helt ulykkelig. Så mærker jeg hende på panden og hun er brænd varm, jeg tager hendes temp. 39,7... Nu har hun fået en flaske og jeg har taget tøjet af hende, kan jeg gøre andet?

Jeg tænker du har gjort det helt rigtige. Eventuelt kan du give Panodil for feberen.

God bedring med hende :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem fanden bryder ind i en vuggestue???? Idioter altså  :klap  :klap  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvem fanden bryder ind i en vuggestue???? Idioter altså :klap :klap :klap

Har de stjålet barnevogne eller hvad? :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil brokke sig på mine børns vegne!

De har den sureste, trætteste og mest vrisne mor man kan forestille sig.

Stakkels dem! Godt Camille skal i børnehave, og Leah skal lege lidt med sin far!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har de stjålet barnevogne eller hvad? :angry

De har stjålet to computere, to iPads og et kamera. Lederen har højst sandsynligt overrasket dem midt i det hele, så de ikke har nået mere. Men hvor er det bare lavt altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En smuttur til lægen for liiiige at få tjekket urin giver et udslag på protein på 2 plusser :unsure

Hvad betyder det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har stjålet to computere, to iPads og et kamera. Lederen har højst sandsynligt overrasket dem midt i det hele, så de ikke har nået mere. Men hvor er det bare lavt altså

Øv hvor lavt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En smuttur til lægen for liiiige at få tjekket urin giver et udslag på protein på 2 plusser :unsure

Hvad betyder det?

Kan ikke huske hvad det betyder, men hos mig var det nok til jeg ikke måtte komme hjem da jeg blev sat i gang, så tror bestemt det er godt du får det tjekket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.