tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Nå men midt i alle jer andres alvorlige og voksne brok, så vil jeg godt råbe RØV til h&m!

Lissi er efterhånden i str 74 i deres natdragter og kjoler. Jeg skulle så have strømpebukser og spurgte ekspedienten om jeg skulle tage 62/68 eller 74/80. Hun mente 74/80, så det købte jeg og de er lysår for lange. Fair nok. Så jeg skyndte mig ind til byen og fik købt 62/68 istedet. Men fanme om de ikke OGSÅ er for lange?! Så enten må jeg undvære eller også afsted igen efter 50/56. Jeg har da heller ikke andet at lave, næh nej <_<

Det er sgu da også mega irriterende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der vil jo altid være nogen, som bekræfter fordommene. Ligesom at der også ER rige mennesker, som har mere end en lille smule tilfælles med Fritz og Poul. Ligesom at der også ER nogle muslimer, som går ind for kalifat og sharia. Ligesom der også ER mænd, som mener, at det er ok, at kvinder får mindre i løn end dem.

Fælles for alle dem er dog, efter min mening, at man ikke kan dømme en hel befolkningsgruppe ud fra få repræsentanter. Og i mine øjne hører alle disse eksempler altså til et absolut fåtal.

Du har ret, uden tvivl. Men der er altså nogen derude der lever - lidt overdrevet sagt - som konger. Især med barn, med alle de tilskud.

Nok også fordi det her eksempel vitterligt er at både snyde staten og tage røven på alle andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har ret, uden tvivl. Men der er altså nogen derude der lever - lidt overdrevet sagt - som konger. Især med barn, med alle de tilskud.

Nok også fordi det her eksempel vitterligt er at både snyde staten og tage røven på alle andre

Hvilket overhovedet ikke er ok! Bestemt ikke! Men det tror jeg heldigvis, at meget tæt på hele befolkningen er enige om!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar der åbenbart ikke synes det er den bedste ide, at jeg er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar der åbenbart ikke synes det er den bedste ide, at jeg er gravid!

Så er det heldigt, at det ikke er hans beslutning ;) Men ikke sjovt at at stå i :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sgu da også mega irriterende!!

Meget! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det heldigt, at det ikke er hans beslutning ;) Men ikke sjovt at at stå i :kram2

Han er åbenbart bekymret for om vi kan klare det økonomisk. Hvad med at være stolt i stedet? Nyde at hans søn har fundet kærligheden igen, til mig - til livet og hans børn. Vi har købt hus sammen, skal giftes... Selvfølgelig ville vi have en lille en, på et tidspunkt som blev nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand mener, han har fundet løsningen på vores seneste putteproblemer ved at han går op med Aksel kl 19, putter ham og derefter selv går i seng på den luftmadras, vi lige har sat ind på Aksels værelse. Så kan jeg pænt sidde her alene i stuen aften efter aften og gå i seng alene :( Og idag er det ovenikøbet min mands fødselsdag, og jeg havde købt kage og tænkt vi skulle kvalitetshygge lidt. Snydt pomfrit :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand mener, han har fundet løsningen på vores seneste putteproblemer ved at han går op med Aksel kl 19, putter ham og derefter selv går i seng på den luftmadras, vi lige har sat ind på Aksels værelse. Så kan jeg pænt sidde her alene i stuen aften efter aften og gå i seng alene :( Og idag er det ovenikøbet min mands fødselsdag, og jeg havde købt kage og tænkt vi skulle kvalitetshygge lidt. Snydt pomfrit :(

ahhh - det vil jeg ikke ligefrem kalde en løsning men mere en absolut nødløsning. 

Det lyder mildest talt ikke så hyggeligt - altså kl 19 er sgu tidligt selv for mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand mener, han har fundet løsningen på vores seneste putteproblemer ved at han går op med Aksel kl 19, putter ham og derefter selv går i seng på den luftmadras, vi lige har sat ind på Aksels værelse. Så kan jeg pænt sidde her alene i stuen aften efter aften og gå i seng alene :( Og idag er det ovenikøbet min mands fødselsdag, og jeg havde købt kage og tænkt vi skulle kvalitetshygge lidt. Snydt pomfrit :(

 

Ej øv, det lyder da heller ikke særlig hyggeligt :( Det er selvfølgelig rart nok, hvis det faktisk har løst putteproblemerne, men det var måske ikke lige den løsning, som man kunne have ønsket sig på det :unsure Og super øv at stå der med kage og gerne ville hygge om ham. Jeg var bestemt ikke gået i seng, hvis jeg vidste at der var kage i farvandet, men nu er jeg også svært glad for kage :blush Håber da at han vågner op og kommer ned og hygger med dig :kram2 Og tillykke med ham. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand mener, han har fundet løsningen på vores seneste putteproblemer ved at han går op med Aksel kl 19, putter ham og derefter selv går i seng på den luftmadras, vi lige har sat ind på Aksels værelse. Så kan jeg pænt sidde her alene i stuen aften efter aften og gå i seng alene :( Og idag er det ovenikøbet min mands fødselsdag, og jeg havde købt kage og tænkt vi skulle kvalitetshygge lidt. Snydt pomfrit :(

Havde jeg haft bilen hjemme, var jeg kørt til op og spist kage med dig. Jeg må kunne finde dig. Så stor er byen heller ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo heller ikke lige det var den rette løsning.

Vores største problem er at Aksel vågner om natten og så må vi ikke gå fra ham. Derfor har vi siddet på en træls stol i timevis om natten. Derfor har vi nu forsøgt med luftmadras inde ved ham, og det gik super fint i nat, hvor Jens sov ved ham. Og det er jo rigtig dejligt og til at leve med i den periode, det varer.

Jens mener så åbenbart bare, at det kun kan fungere hvis han så går i seng samtidig med. Den var jeg ikke ligefrem forberedt på. Hormonella måske, men jeg kunne ikke lade være med at tage det personligt og føle han ikke gider mit selskab :(

Og nu spiser jeg kagen, ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde jeg haft bilen hjemme, var jeg kørt til op og spist kage med dig. Jeg må kunne finde dig. Så stor er byen heller ikke :D

Årh, hvor er du sød :) Og hey, det er da en vildt stor by :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvor er du sød :) Og hey, det er da en vildt stor by :D

Altså jeg ved hvor lægehuset, Brugsen og biografen er :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo heller ikke lige det var den rette løsning.

Vores største problem er at Aksel vågner om natten og så må vi ikke gå fra ham. Derfor har vi siddet på en træls stol i timevis om natten. Derfor har vi nu forsøgt med luftmadras inde ved ham, og det gik super fint i nat, hvor Jens sov ved ham. Og det er jo rigtig dejligt og til at leve med i den periode, det varer.

Jens mener så åbenbart bare, at det kun kan fungere hvis han så går i seng samtidig med. Den var jeg ikke ligefrem forberedt på. Hormonella måske, men jeg kunne ikke lade være med at tage det personligt og føle han ikke gider mit selskab :(

Og nu spiser jeg kagen, ha!

altså først og fremmest - selvfølgelig skal du spise kagen :sandie 

 

vi har også haft putteproblemer - har på sin vis stadig med en dame, som nægter at blive puttet af andre end mig. hvilket fx. i dag forårsagede en 20 min lang skrigeseance, da hendes ellers så dejlige far forsøgte sig, fordi jeg er så træt og øm i kroppen.

Vi har også forsøgt os med dét med en madras derinde, men generelt har hun altid været ok til at falde i søvn for sig selv. Synes det er en super ide med madrassen, men ja, måske skal I arbejde på, at far først går derind til sengetid. Men jeres søn vil gerne falde i søvn derinde oder was?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg ved hvor lægehuset, Brugsen og biografen er :D

Og så har du vel egentlig også været byen rundt og set hvad der er at komme efter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg er syg :( Jeg har ondt i nakken og hovedet og er helt feber opblusset.. Jeg har ikke tid til at være syg :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså først og fremmest - selvfølgelig skal du spise kagen :sandie

vi har også haft putteproblemer - har på sin vis stadig med en dame, som nægter at blive puttet af andre end mig. hvilket fx. i dag forårsagede en 20 min lang skrigeseance, da hendes ellers så dejlige far forsøgte sig, fordi jeg er så træt og øm i kroppen.

Vi har også forsøgt os med dét med en madras derinde, men generelt har hun altid været ok til at falde i søvn for sig selv. Synes det er en super ide med madrassen, men ja, måske skal I arbejde på, at far først går derind til sengetid. Men jeres søn vil gerne falde i søvn derinde oder was?

Han vil rigtig gerne sove på sit værelse. Det der med at komme ind i sengen til os, fungerer slet ikke mere. Der roder han bare rundt. Men i hans egen seng ligger han lige så fint. Han vil bare ikke have vi går.

Der er tydeligvis noget øget tryghedsbehov for tiden, som vi selvfølgelig skal imødekomme. Faktisk gik det ret godt med putningen, efter vi havde gennemskuet at vi skulle blive siddende til han sov tungt. Og så var/er der så først problemer igen hen af natten, og der er det super fint med madrassen, for så får han tryghed fra os og vi får søvn.

Men hvorfor min mand så mener, at han ikke kan køre putningen som vi plejer, men absolut skal gå i seng kl 19, det forstår jeg ikke. Man ville fint kunne snige sig ind, når vi går i seng, og så kunne vi have aftenen sammen.

Den bliver vi vist nødt til lige at få diskuteret lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han vil rigtig gerne sove på sit værelse. Det der med at komme ind i sengen til os, fungerer slet ikke mere. Der roder han bare rundt. Men i hans egen seng ligger han lige så fint. Han vil bare ikke have vi går.

Der er tydeligvis noget øget tryghedsbehov for tiden, som vi selvfølgelig skal imødekomme. Faktisk gik det ret godt med putningen, efter vi havde gennemskuet at vi skulle blive siddende til han sov tungt. Og så var/er der så først problemer igen hen af natten, og der er det super fint med madrassen, for så får han tryghed fra os og vi får søvn.

Men hvorfor min mand så mener, at han ikke kan køre putningen som vi plejer, men absolut skal gå i seng kl 19, det forstår jeg ikke. Man ville fint kunne snige sig ind, når vi går i seng, og så kunne vi have aftenen sammen.

Den bliver vi vist nødt til lige at få diskuteret lidt

Ja, det lyder som en god ide!

Og så må du glæde dig over kagen! Personligt er jeg fx lidt træt af, at vi ikke har mere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i bund og grund handler det vel om man syntes, at det er de brede skuldre der skal bære læsset, og at dem der har meget også skal give meget, eller om man syntes, at dem, der har arbejdet for deres penge også skal have lov til at beholde dem. 

Hvis man vender den om kan man jo spørge hvorfor dem, der godt kan forsørge sig selv, skal forsørge dem, der ikke kan eller vil arbejde.

 

Jeg er hverken ræverød eller mørkeblå, så jeg kan både blive trist over nogle af tiltagene på den nye finanslov, men samtidig også småprovokeret af en kontanthjælpsmodtager i tv-avisen, der står i en stor lejelighed, ryger og bestemt ikke mangler noget af elektronik og "luksusting", men samtidig siger, at de ikke kan leve for kontanthjælpen. Ligesom jeg også har måtte fortælle min søster, at hun skulle stoppe med at brokke sig over at skulle i nyttejob, når hun trods alt fik penge af staten og kunne finde sig et arbejde eller starte studie, hvis hun var utilfreds. Men jeg er glad for at vi har et kontanthjælpssystem, der kan holde folk over vandet, så de ikke skal gå fra hus og hjem, men trods alt kan få tag over hovedet og mad på bordet. 

 

Jeg er dog ked af, at der bliver sparet på miljøet, kernevelfærd og børneområdet. 

 

Helt enig her, du tager nærmest ordene ud af munden på mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige blevet overfaldet. Er i chok. Hvordan fanden kan det lige ske?!

 

:kram

 

Du rager da bare til dig af uheld - på et eller andet tidspunkt må du da få kastet en masse held i nakken også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder som en god ide!

Og så må du glæde dig over kagen! Personligt er jeg fx lidt træt af, at vi ikke har mere :lol

Ja, det bliver vist et oplagt weekend-emne. Uh, hvor skal vi hygge ;)

 

Uh, det er også skidt. Man får bare aldrig rigtig købt nok :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en slem hovedpine at jeg har taget panodil og det hele køre bare rundt. jeg vil have at Nichlas kommer hjem men det kan han ikke. Jeg kan bare ikke lide at være alene når jeg har det så dårligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en slem hovedpine at jeg har taget panodil og det hele køre bare rundt. jeg vil have at Nichlas kommer hjem men det kan han ikke. Jeg kan bare ikke lide at være alene når jeg har det så dårligt

Åh, det kan jeg godt forstå :( Har du ikke nogen andre, du måske kan tilkalde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en slem hovedpine at jeg har taget panodil og det hele køre bare rundt. jeg vil have at Nichlas kommer hjem men det kan han ikke. Jeg kan bare ikke lide at være alene når jeg har det så dårligt

Jeg har det nøjagtig lige sådan! :boo Men heldigvis er Tim hjemme, og tror snart vi går i seng..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.