tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

At S er lidt forkølet og total uhjælpsom! Når han nu er hjemme "syg" kunne han så f.eks. ikke lige tage Albert i de 10 minutter det tager mig at aflevere Edith? Næ nej, så nu skal jeg pakke Albert og Edith sammen for at pakke Albert ud 10 minutter senere. Det tagee længere tid at få dem begge klar end det gør at aflevere <_<

Jeg har lige været giga snottet med hoste, men har jo alligevel haft ungerne alene 8-10 timer om dagen!

Fik han et valg? Jeg synes generelt, at fædre har en træls mulighed for at vælge til og fra, hvor mødre altid skal stå for alt så.. Intet ondt mod S, jeg har ofte tænkt på det sådan generelt.

Er han så syg, at han ik ville ku se efter A, hvis du simpelthen lod ham blive hjemme og bare tog afsted med E.?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv. Min søster havde virkelig meget vand i fødderne, og der hjalp det med støttestrømper og kompressionsforbindinger. Jeg har også hørt, at akupunktur kan hjælpe. Kan du snakke med din læge om at prøve noget af det af?

Må prøve at høre min læge for kan virkelig på ingen måde holde det ud om natten. I løbet af dagen går set nogenlunde men natten :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik han et valg? Jeg synes generelt, at fædre har en træls mulighed for at vælge til og fra, hvor mødre altid skal stå for alt så.. Intet ondt mod S, jeg har ofte tænkt på det sådan generelt.

Er han så syg, at han ik ville ku se efter A, hvis du simpelthen lod ham blive hjemme og bare tog afsted med E.?

Han var gået i seng <_<

Men det blev lidt stressende for Edith ville have en hoppe hest med i børnehave :rolleyes, så det endte med at jeg smed A ind til ham og E og jeg gik afsted..

Men jeg er enig i at fædre har en tendens til at vælge hvad de gider <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve at høre min læge for kan virkelig på ingen måde holde det ud om natten. I løbet af dagen går set nogenlunde men natten :boo

:kram

Det lyder godt nok også ubehageligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total overspringshandling.. Jeg burde læse til eksamen, og jeg har også fundet alle tingene frem og skrevet overskriften til fremlæggelsen, men gider ikke rigtig at gå videre med det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor svært kan det være at gå i gang! Jeg sidder bare i yderst stilhed og telefonen frister for meget. Jeg burde lægge den væk... "Neeej se! Facebook "

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæsligt mareridt - har sovet dagen væk pga maveonde og svimmelhed, og nu har jeg det helt dårligt over noget som bare var en åndssvag drøm. Er rigtig sur på min underbevidtshed over at sende sådan noget skrammel op til overfladen, syns ikke jeg er så frygteligt et menneske som jeg var i min drøm men har svært ved at slippe "horror-filmen". Ikke tale om jeg gider prøve at sove mere. Ligger og er ynkelig på sofaen med Lilly som keder sig og snakker, tegner og leger med sine dyr. Dejlige unge altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandeme om vores nye bil, som vi allerede har venter 10!!! Uger på at få leveret ikke er blevet rykket op til en måned senere med levering = vi er heldige hvis vi overhovedet når at få den før nytår - samtidig går flere og flere ting i stykker på vores gamle bil :boo LORT og RØV altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandeme om vores nye bil, som vi allerede har venter 10!!! Uger på at få leveret ikke er blevet rykket op til en måned senere med levering = vi er heldige hvis vi overhovedet når at få den før nytår - samtidig går flere og flere ting i stykker på vores gamle bil :boo LORT og RØV altså

What?! Det må da være et kontant nedslag i prisen så.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

What?! Det må da være et kontant nedslag i prisen så.

Tja det var min mand der snakkede med sælger og han beder ihvertfald ikke om sådan noget. Må hellere selv på banen om sige come on altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må prøve at høre min læge for kan virkelig på ingen måde holde det ud om natten. I løbet af dagen går set nogenlunde men natten :boo

Jeg fik også akupunktur og det holdt det nede i kort tid-- så man skal have det ret ofte :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min nakke bare gør så ondt i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik også akupunktur og det holdt det nede i kort tid-- så man skal have det ret ofte :(

Øv altså gad vide om lægen kan give tilskud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vuggestuen måske alligevel ikke kan garantere at tvillingerne kan komme på samme stue eller bare at de kan starte samtidig. :sm

Begynder seriøst snart at tude af afmagt :boo de finder så meget tryghed i hinanden -det giver ingen mening at splitte dem ad what so ever.

Lederen ville "se hvad hun kunne gøre", men hun havde jo set gode eksempler på tvillinger der kom på hver sin stue :numse

Og hvad fanden stiller jeg op med Mads mens jeg evt kører Tobias ind - det giver ingen menig :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså gad vide om lægen kan give tilskud?

Hvordan tilskud? Har du en privat sundhedssikring? de plejer at dække det- eller en del af det i hvert fald. Men problemet er at det er EB symptombehandling - årsagen er jo hormoner fra graviditeten og de forsvinder først med babys ankomst..

Men det kan lindre i hvert fald, det der akupunktur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for *bip* Aksel knaldede lige med fuld kraft sit hoved op på min næse. Nøj, det gjorde ondt og gav tårer i øjnene og den er mega øm nu.

I det mindste tog det da lidt opmærksom fra mit ømme underliv og plukveerne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan tilskud? Har du en privat sundhedssikring? de plejer at dække det- eller en del af det i hvert fald. Men problemet er at det er EB symptombehandling - årsagen er jo hormoner fra graviditeten og de forsvinder først med babys ankomst..

Men det kan lindre i hvert fald, det der akupunktur

Har privat sygesikring men de dækker vist ikke graviditetsting :( Hvad betyder EB?

Må høre hende jeg har fået akupunktur hos et par gange om en tid. Hader bare nåle :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Konstant halsbrand og kvalme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har privat sygesikring men de dækker vist ikke graviditetsting :( Hvad betyder EB?

Må høre hende jeg har fået akupunktur hos et par gange om en tid. Hader bare nåle :(

Jeg har fået tilskud til akupunktur fra sygeforsikring Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tilskud til akupunktur fra sygeforsikring Danmark.

Jeg må tjekke imorgen. Føj hvor jeg gruer for natten. Armen og hånden gør allerede ondt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må tjekke imorgen. Føj hvor jeg gruer for natten. Armen og hånden gør allerede ondt :boo

Det er godt nok træls søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det altså bare skod med det der fodbold! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det altså bare skod med det der fodbold! :(

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det altså bare skod med det der fodbold! :(

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det flad med en baby der vågner hostende og dermed skrigende lige som jeg har hældt te op, taget den første bid af min flødebolle og fundet strikketøjet frem <_<

Og som åbenbart ikke har tænkt sig at sove igen nogensinde! Er så pisse træt af sygdom!

Kan man sige op et sted?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.