tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Hold nu kæft, hvor er det flad med en baby der vågner hostende og dermed skrigende lige som jeg har hældt te op, taget den første bid af min flødebolle og fundet strikketøjet frem <_<

Og som åbenbart ikke har tænkt sig at sove igen nogensinde! Er så pisse træt af sygdom!

Kan man sige op et sted?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

C der mener, at det er mig, der skal lære ikke at tage ting så tungt, og at han ikke kan gøre for, at jeg synes han er for hård til at give kritik. Har skrevet et opslag i vores husrække på kollegiets facebookgruppe om reglerne for snerydning, og straks begynder han at gå den efter i sømmende, og kommer med kommentarer som "det er dumt skrevet" og "har du nogen sinde prøvet at rydde sne" (og det ved han udemærket godt jeg har).  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C der mener, at det er mig, der skal lære ikke at tage ting så tungt, og at han ikke kan gøre for, at jeg synes han er for hård til at give kritik. Har skrevet et opslag i vores husrække på kollegiets facebookgruppe om reglerne for snerydning, og straks begynder han at gå den efter i sømmende, og kommer med kommentarer som "det er dumt skrevet" og "har du nogen sinde prøvet at rydde sne" (og det ved han udemærket godt jeg har). :klap

Øv! Hvor tarveligt! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal lige i dag må det blive min mand :gal

Om jeg forstår, at et så velbegavet menneske og så kompetent en far så lige engang imellem kan opføre sig så bøvet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:gal lige i dag må det blive min mand :gal

Om jeg forstår, at et så velbegavet menneske og så kompetent en far så lige engang imellem kan opføre sig så bøvet!

Åh nej, hvad har han gjort? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! Hvor tarveligt! :gal

 

Han mener det sikkert godt, men han kan ikke altid høre forskel på venlig kritik og unødig hård kritik. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu kæft, hvor er det flad med en baby der vågner hostende og dermed skrigende lige som jeg har hældt te op, taget den første bid af min flødebolle og fundet strikketøjet frem <_<

Og som åbenbart ikke har tænkt sig at sove igen nogensinde! Er så pisse træt af sygdom!

Kan man sige op et sted?

:kiss :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss :kiss

:kiss

Nu sover han endelig efter over en times skrigeri.. Men ovenpå mig i ammestolen på 1. sal.. Langt væk fra flødebollen :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har privat sygesikring men de dækker vist ikke graviditetsting :( Hvad betyder EB?

Må høre hende jeg har fået akupunktur hos et par gange om en tid. Hader bare nåle :(

Skulle stå en- ikke eb ;)

Hm hør dem lige- det er jo et anerkendt syndrom- karpall tunnel syndrom- det er jo i princippet ligemeget hvor det kommer fra.. Man kan jo også få uden at være gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av for en i hel.. klippede mig i blommen på tommeltotten tidligere og den dunker derudad :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke at have sovet siden kl 2 :(

Min mand mente tilsyneladende det var en fremragende ide at hente bassen ind i sengen, selvom vi har aftalt han skal blive i egen seng. Han kan nemlig ikke finde ud af at falde til ro i vores seng længere, og det betyder en vågen mor (far kan nemlig godt sove fra det).

Så istedet for at sidde på bassens værelse, indtil han faldt i søvn igen, kom han bare ind til os med det samme.

Manden ligger trygt og sover og jeg har givet op og sidder nu på bassens værelse og håber han falder i søvn, så jeg kan nå at sove en lille time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så irriteret og sur, når kæresten "lyver"/overdriver sine nætter!!

Leah har været vågen hver time, siden jeg gik i seng kl 00.30.

Der havde min kæreste sovet siden kl 19, og stod op for at ryge, også gik han i seng igen.

Jeg vækker ham nu her kl 5.15, Leah har været vågen siden 4.30. Spørger om ikke han vil tage hende..

Også fortæller han om hvilken forfærdelig nat han har haft - han har været oppe og ryge 5 gange..

Øh. 1. Gang var kl 00.30. Og sidste gang må have været før 4.30.

Jeg har været vågen 10-15 min minimum hver timer... Det er dæleme godt klaret!!!

Da jeg siger det, får jeg et "ja i var heller ikke vågne, så måske overdriver du!!"

Gaaaah!!!!!!!!!!!!!!! Nu er han stået op med hende, og jeg forsøger at finde ro og have tillid til at han kan klare det efter en god nattesøvn(!) og en kop kaffe... Jeg er nødt til at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver så irriteret og sur, når kæresten "lyver"/overdriver sine nætter!!

Leah har været vågen hver time, siden jeg gik i seng kl 00.30.

Der havde min kæreste sovet siden kl 19, og stod op for at ryge, også gik han i seng igen.

Jeg vækker ham nu her kl 5.15, Leah har været vågen siden 4.30. Spørger om ikke han vil tage hende..

Også fortæller han om hvilken forfærdelig nat han har haft - han har været oppe og ryge 5 gange..

Øh. 1. Gang var kl 00.30. Og sidste gang må have været før 4.30.

Jeg har været vågen 10-15 min minimum hver timer... Det er dæleme godt klaret!!!

Da jeg siger det, får jeg et "ja i var heller ikke vågne, så måske overdriver du!!"

Gaaaah!!!!!!!!!!!!!!! Nu er han stået op med hende, og jeg forsøger at finde ro og have tillid til at han kan klare det efter en god nattesøvn(!) og en kop kaffe... Jeg er nødt til at sove :(

Står han op om natten for at ryge? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er faktisk virkelig træt af at jeg skal vågne alt for tidligt hver morgen, bare fordi min krop ikke gider ligge i sengen mere <_<

Det lykkes da heldigvis at snige ud, uden at vække W.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg er en klovn til at stå op om morgenen, og resultatet er så at min kæreste står op når min alarm ringer, for så at tænke "nåååhhh hun er sød når hun sover". Jeg skulle have været oppe 6.30. Vågner helt tilfældigt kl 7.45 pga hundene larmer. Jeg skal køre hjemmefra kl 8. Pissefedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er skiftet over til Telmore i dag og de har selvfølgelig givet mig de forkerte PIN og PUK koder, så nu har jeg en telefon jeg dybest set ikke kan bruge. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af prinsessen er på vej ud agtigt :unsure

 

Nøj hvor har jeg ondt i bækkenet. Det føles virkelig som om hun presser sig godt ned. Til skanning igår fik jeg af vide at hun ligger med hovedet ned ad nu :glad

Så hun kan jo godt presse nedad. Men kan det også føles så slemt fordi jeg ikke har kunne komme på toilettet i 2 dage nu? (På trods af både magnesia piller og movicol :boo)

 

Nogen der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, hvad har han gjort? :unsure

:rolleyes jeg skal nok loyalt oplyse, at jeg var afsindigt træt og havde max ondt i mælkebaren efter at have haft baby hængende der i timer :rolleyes

Min mand bliver simpelthen så hurtigt utålmodig, når babyer ikke lige falder i søvn, som det passer ham - det har ind imellem (også med første barn) givet nogle situationer, hvor han starter med nok så sødt at tilbyde at overtage, hvorefter han syv minutter senere taber tålmodigheden og gør det meget værre. I går var hans strålende løsning at lægge hende alene over i kravlegården og lade hende gå fra almindeligt vågen til bundhysterisk - og SÅ kan jeg så ellers få hende retur og få lov at prøve at løse problemet (istedet for et flere dage forsinket bad <_< ).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:rolleyes jeg skal nok loyalt oplyse, at jeg var afsindigt træt og havde max ondt i mælkebaren efter at have haft baby hængende der i timer :rolleyes

Min mand bliver simpelthen så hurtigt utålmodig, når babyer ikke lige falder i søvn, som det passer ham - det har ind imellem (også med første barn) givet nogle situationer, hvor han starter med nok så sødt at tilbyde at overtage, hvorefter han syv minutter senere taber tålmodigheden og gør det meget værre. I går var hans strålende løsning at lægge hende alene over i kravlegården og lade hende gå fra almindeligt vågen til bundhysterisk - og SÅ kan jeg så ellers få hende retur og få lov at prøve at løse problemet (istedet for et flere dage forsinket bad <_< ).

:kram

Tror det er en marketing. Min mand kunne have have gjort det samme.

Det er så irriterende :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tænkte jeg også! :O

Og så har han en dårlig nat, fordi han har været oppe for at ryge 5 gange? Så må han da lade være med at ryge om natten!

:ditto

Måske man skulle anbefale ham et nikotin plaster hvis han har SÅ stort et behov. Har alligevel aldrig hørt om folk der står op om natten for at ryge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Måske man skulle anbefale ham et nikotin plaster hvis han har SÅ stort et behov. Har alligevel aldrig hørt om folk der står op om natten for at ryge

Det gjorde min morfar. Han røg så også en hel karton om ugen, så han havde jo lidt travlt med at nå at få dem alle røget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få en energiindsprøjtning et eller andet sted? Jeg kæmper med at holde mig vågen allerede :( Det bliver godt nok en lang dag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man få en energiindsprøjtning et eller andet sted? Jeg kæmper med at holde mig vågen allerede :( Det bliver godt nok en lang dag :prik

:kram

Har det været nat? For jeg har ikke sovet endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.