tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Det er overstået i morgen :glad

Ja, men jeg har slet ikke haft overskud til at læse til eksamen så sidder med det hele nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I'm with you! Og jeg er ellers ikke kræsen med Marabou-varianter... Appelsin/krokant, Daim, Nødder, Oreos, saltmandler, den mørke etc... love it! Men uden noget - mjahhh... det er bare virkelig ligegyldigt!

OG ja- jeg har heller ikke forstået pointen med chokolade og lakrids som kombi. Hver for sig - NAM! Men når det er sammen, bliver begge dele jo bare ødelagt :lol

:ditto

Fru.mor - han må afsted igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Fru.mor - han må afsted igen ;)

Haha, ja det burde han :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja det burde han :D

Ej, men hvis ikke han kan finde ud af det, må han lære det på den hårde måde :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive syg :( kriller i halsen og begyndende feber. Ikke det man ønsker når jeg har hver nat alene. Manden arbejder nat så jeg er helt alene fra kl 23 og til manden står op i morgen kl 15.30 :( er gået i seng for at få lidt søvn inden han tager afsted i håb om at få det bare lidt bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men hvis ikke han kan finde ud af det, må han lære det på den hårde måde :lol

Siger du det til ham? Han var pænt træt af at blive sendt afsted, men kunne heldigvis godt fornemme, at han ikke skulle brokke sig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at blive syg :( kriller i halsen og begyndende feber. Ikke det man ønsker når jeg har hver nat alene. Manden arbejder nat så jeg er helt alene fra kl 23 og til manden står op i morgen kl 15.30 :( er gået i seng for at få lidt søvn inden han tager afsted i håb om at få det bare lidt bedre.

Det burde være forbudt, når man har en baby! Jeg håber, det er hurtigt overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold din appelsin for dig selv og stik mig lakridsen! Åh den er SÅååååå go!!!!!

Haha :D Det er godt, at der er noget for enhver smag!

 

Haha, ja det burde han :D

Tror sgu ikke min mand ville turde komme hjem med noget, jeg ikke kunne lide :D Han ringer faktisk tit nede fra butikken :lolhit (ja, jeg er en giga kælling)

 

Jeg er ved at blive syg :( kriller i halsen og begyndende feber. Ikke det man ønsker når jeg har hver nat alene. Manden arbejder nat så jeg er helt alene fra kl 23 og til manden står op i morgen kl 15.30 :( er gået i seng for at få lidt søvn inden han tager afsted i håb om at få det bare lidt bedre.

Æv det lyder godt nok ikke sjovt! Så tænker jeg, at du må få mælkechokolade i morgen. Der er intet værre end at være syg med et lille barn! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger du det til ham? Han var pænt træt af at blive sendt afsted, men kunne heldigvis godt fornemme, at han ikke skulle brokke sig :D

Haha. Det kan jeg da godt - men det hjælper næppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu ikke min mand ville turde komme hjem med noget, jeg ikke kunne lide :D Han ringer faktisk tit nede fra butikken :lolhit (ja, jeg er en giga kælling)

:ditto til det hele. Men Svend ved efterhånden godt hvad jeg vil have :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede dælme da også, min mand kendte mig bedre. Jeg havde ellers givet et ret præcis bestilling, men det kunne han så ikke finde ud af :rolleyes Og han ringede i øvrigt også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede dælme da også, min mand kendte mig bedre. Jeg havde ellers givet et ret præcis bestilling, men det kunne han så ikke finde ud af :rolleyes Og han ringede i øvrigt også :D

Her havde forkert chokolade = ren mælke chokolade (det er da bare SÅ kedeligt altså) resulteret i nedbrud af een store slags = Gent ny chokolade især når man jobber længe.

Og jeg er virkelig glad for lakrids men stop nu med at putte det i alt altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her havde forkert chokolade = ren mælke chokolade (det er da bare SÅ kedeligt altså) resulteret i nedbrud af een store slags = Gent ny chokolade især når man jobber længe.

Og jeg er virkelig glad for lakrids men stop nu med at putte det i alt altså.

Jeg var tæt på nedbrud, men orkede det altså ikke ;)

Og helt enig; ud med lakrids!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, lige appelsin-krokant er nok faktisk min yndlings! :D

 

I KNOW!!! Men lakrids har også bare infiltreret ALT efterhånden. Don't get it. Sidste år så jeg en opskrift til jul med lakrids i rødkål - ej men STOP! Det samme med lakridskammerjunker etc.. Det er lige før, at man tænker, at det er en gravid med lakridscraving, som står bag en lang række af de produkter!

Jeg er bare såååå enig! Det er ligesom blevet en dille, at der skal lakrids i alt. Lam rullet i lakridspulver og lakridsrødkål. Stop lige. Det er IKKE trendy (mere)! Og så smager det hellere ikke godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok skuffet i dag :(

Først over K, som lovede at han nok skulle være på børnevagt, når han kom hjem, så jeg kunne få lov til at hvile. (Jeg har haft en ræv dag) I stedet tænder han for tv til Pixie og sætter sig selv ind i soveværelset og spiller computer :gal For det første er soveværelset det eneste sted, hvor jeg kan have lidt ro, og for det andet så sidder han låst fast til de sk*** spil, når det er. Dvs at det er mig hun henvender Sig til.

Der næst over mine 2 store piger som ved at de skal komme lige hjem fra badminton, så vi kan spise aftensmad der. Det plejer at tage 10 min at køre hjem. Der gik 50 min :gal

Mor var ikke bare sur, mor var skuffet.

Oveni har K spist det sidste rugbrød og drukket det sidste kakao. De eneste to ting jeg kan få ned pt :boo

Tror bare jeg går i seng

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er seriøst nogen som ikke har tænkt sig om da de planlagde denne skolefest...

Det er for indskolingen, altså 0.-2. Klasse.

De har valgt at placere det en onsdag aften - kl 18-21!!! Seriøst, hvor mange børn på max 8 ligger ikke i deres seng kl 21??? Og de skal op igen imorgen - det er virkelig ikke smart planlagt!

Derudover så var stykket bare så meget ikke mindet på de små... Jeg tror virkelig ikke Maja fattede ret meget, og der blev brugt bandeord og politiske vendinger så jeg tvivler på om 5. Klasse som fremførte stykket fattede noget...

Og for ligesom at sætte prikken over i'et vælger de at starte med stykket kl 18, så den yderst dyrt indkøbte fællesspisning startede først kl 19 for den første klasse - vores hold var nærmere 19.20, hvis ikke 19.30. Prøv liiiige og spørg om ungerne var ret meget rastløse, pylder, sure osv... Og nu er maden ovre, og der er slikboder over alt, så min 6-Årige datter render rundt i en blanding af sukker-rush og overtræthed...

Og kl 21 skal hun så hjem og sove - og op imorgen kl 6 :klap :klap

Man kunne måske overveje for de små at placere det en fredag, at starte kl 17, starte med maden, droppe skolekomedien og 'bare' holde disko - eller bare en af de ting...

Jeg kan jo ikke bare nægte mit barn at komme til skolefest som den eneste fordi hun bliver totalt umulig imorgen, vel???

Det er godt nok ikke særligt gennemtænkt! Er helt på din side her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok ikke særligt gennemtænkt! Er helt på din side her!

:ditto

På min skole mødte vi faktisk også altid senere dagen efter, hvilket var smart i nogle familier (vores fx), men i andres total ligegyldigt, fordi børnene alligevel skulle tidligt op, fordi forældrene skulle på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At være alene hjemme til puttetid med baby med dårlig mave + stor dreng, der trænger til alenetid med mor. :shooter

(Og jeg har chokolade, men vil jo gerne passe på vægten bare lige en halv uge endnu <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 3 årige er billigt til salg. Nøj hvor jeg var ved at få en ned smeltning da hun for 3 gang vækkede Leah!! Og Leah sover i forvejen elendigt..

Jeg havde intet overskud, så havde troet/håbet at det at hun kunne få lov at sove i min seng, ville give en nemmere putning - det gjorde det bare slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er altså skøre, allesammen! :D

Jeg tilslutter mig koret - mælkemarabou er Nice

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bihulebetændelse - AV! Er det patetisk at angle efter lidt bk-tlc?

Ae ae... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 3 årige er billigt til salg. Nøj hvor jeg var ved at få en ned smeltning da hun for 3 gang vækkede Leah!! Og Leah sover i forvejen elendigt..

Jeg havde intet overskud, så havde troet/håbet at det at hun kunne få lov at sove i min seng, ville give en nemmere putning - det gjorde det bare slet ikke.

Hvis du tager til eksamen i morgen, så skal jeg nok tage hende :D

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har vildt lyst til mælkechokolade <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min 3 årige er billigt til salg. Nøj hvor jeg var ved at få en ned smeltning da hun for 3 gang vækkede Leah!! Og Leah sover i forvejen elendigt..

Jeg havde intet overskud, så havde troet/håbet at det at hun kunne få lov at sove i min seng, ville give en nemmere putning - det gjorde det bare slet ikke.

 

Psst.. Du ved hvor jeg bor :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har for mange skjorter må du gerne sende billeder og pris. Tille vil også lige kigge hvad hun har, men pt har vi 2 skjorter han kan passe!

De ligger på hans værelse, men kan lige sende en besked i morgen aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.