tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Lyder virkelig meget som S! Har ham også nogle gange nærmest mistænkt for at tænke at det er lettere på jobbet end herhjemme :rolleyes

Det ved jeg at Tim tænker! :lol Men han ville aldrig blive væk hvis Storm var syg, eller hvis jeg bare havde en møgdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder virkelig meget som S! Har ham også nogle gange nærmest mistænkt for at tænke at det er lettere på jobbet end herhjemme :rolleyes

Det tror jeg da bestemt også, det er. Men man er ligesom fælles om at lave de der børn, så man er også fælles om at passe dem, når de er syge.

Nu har jeg sendt ham ned efter chokolade. Det må være hans bidrag til pasning af syg baby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg at Tim tænker! :lol Men han ville aldrig blive væk hvis Storm var syg, eller hvis jeg bare havde en møgdag!

Det troede jeg virkelig heller ikke, H ville. Og jeg er helt sikkert heller ikke god nok til at bede om hjælp. Men han vidste jo, da han tog afsted i morges, at A var syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kom N til at tage mit dankort med ham på arbejde, så jeg må handle for de småmønter vi har rundt omkring... Det er så godt nok løbet op i 50 kr i 1 kroner 2'er og 5'er :lolhit

Jeg føler mig så flov over at hive en pose op med penge -for jeg har da selvfølgelig heller ikke en pung plads til mønter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det MÅ være hormoner! Jeg er ved at tude over, at min mand har købt dårlig chokolade. Jeg bad om toblerone, han kom hjem med marabou-mælkechokolade (hvem fanden spiser det?) og en lakrids-yankiebar, og han VED, jeg hader lakrids. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det MÅ være hormoner! Jeg er ved at tude over, at min mand har købt dårlig chokolade. Jeg bad om toblerone, han kom hjem med marabou-mælkechokolade (hvem fanden spiser det?) og en lakrids-yankiebar, og han VED, jeg hader lakrids. :boo

Det gør jeg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør jeg ;)

Helt almindelig mælkechokolade uden noget i? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt almindelig mælkechokolade uden noget i? :blink

Hvad er der nu galt med det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er der nu galt med det? :)

Det er da kedelig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da kedelig ;)

Det er den! Og toblerone vinder til hver en tid! Meeeeeen det er jo chokolade :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det MÅ være hormoner! Jeg er ved at tude over, at min mand har købt dårlig chokolade. Jeg bad om toblerone, han kom hjem med marabou-mælkechokolade (hvem fanden spiser det?) og en lakrids-yankiebar, og han VED, jeg hader lakrids. :boo

Jeg ELSKER marabou mælkechokolade :p

Men kender godt det med at have glædet sig til noget og blive skuffet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg først er hjemme kl.19:30, fordi to togafgange er aflyst og efterfølgende møg hamrende forsinket. <_<

Livet er bare for kort til DSB <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt almindelig mælkechokolade uden noget i? :blink

Jeg EEEELSKER den helt alm mælkechokolade fra marabou :D især med iskold mælk til.! Mums! Godt jeg allerede har planlagt, at Jan skal hente chokolade i dag ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der nogen som lige kommer herhjem og giver mig en motiverende samtale omkring hvor vigtig eksamen faktisk er? :rolleyes

Jeg giiider ikke mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er altså skøre, allesammen! :D

I'm with you! Og jeg er ellers ikke kræsen med Marabou-varianter... Appelsin/krokant, Daim, Nødder, Oreos, saltmandler, den mørke etc... love it! Men uden noget - mjahhh... det er bare virkelig ligegyldigt!

OG ja- jeg har heller ikke forstået pointen med chokolade og lakrids som kombi. Hver for sig - NAM! Men når det er sammen, bliver begge dele jo bare ødelagt :lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen som lige kommer herhjem og giver mig en motiverende samtale omkring hvor vigtig eksamen faktisk er? :rolleyes

Jeg giiider ikke mere

Det er overstået i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm with you! Og jeg er ellers ikke kræsen med Marabou-varianter... Appelsin/krokant, Daim, Nødder, Oreos, saltmandler, den mørke etc... love it! Men uden noget - mjahhh... det er bare virkelig ligegyldigt!

OG ja- jeg har heller ikke forstået pointen med chokolade og lakrids som kombi. Hver for sig - NAM! Men når det er sammen, bliver begge dele jo bare ødelagt :lol

Yes, endelig en fornuftig kvinde! :LOL Jeg er helt enig - bortset fra det med appelsin/krokant ;) Lakrids skal bare holde sig ud af det hele; chokolade, kage, is, you name it. Lakrids skal KUN smage af lakrids :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, endelig en fornuftig kvinde! :lol Jeg er helt enig - bortset fra det med appelsin/krokant ;) Lakrids skal bare holde sig ud af det hele; chokolade, kage, is, you name it. Lakrids skal KUN smage af lakrids :)

haha, lige appelsin-krokant er nok faktisk min yndlings! :D

 

I KNOW!!! Men lakrids har også bare infiltreret ALT efterhånden. Don't get it. Sidste år så jeg en opskrift til jul med lakrids i rødkål - ej men STOP! Det samme med lakridskammerjunker etc.. Det er lige før, at man tænker, at det er en gravid med lakridscraving, som står bag en lang række af de produkter!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha, lige appelsin-krokant er nok faktisk min yndlings! :D

I KNOW!!! Men lakrids har også bare infiltreret ALT efterhånden. Don't get it. Sidste år så jeg en opskrift til jul med lakrids i rødkål - ej men STOP! Det samme med lakridskammerjunker etc.. Det er lige før, at man tænker, at det er en gravid med lakridscraving, som står bag en lang række af de produkter!

Det kan jeg godt tilgive dig, når du er på mit hold med lakrids :D

Jeg er helt enig, det er sygt! Og måske det faktisk er en gravid, der har fået de sindssyge ideer. Det er næsten det eneste, der kan forsvare det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bihulebetændelse - AV! Er det patetisk at angle efter lidt bk-tlc?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bihulebetændelse - AV! Er det patetisk at angle efter lidt bk-tlc?

Nej det må man altid :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I'm with you! Og jeg er ellers ikke kræsen med Marabou-varianter... Appelsin/krokant, Daim, Nødder, Oreos, saltmandler, den mørke etc... love it! Men uden noget - mjahhh... det er bare virkelig ligegyldigt!

OG ja- jeg har heller ikke forstået pointen med chokolade og lakrids som kombi. Hver for sig - NAM! Men når det er sammen, bliver begge dele jo bare ødelagt :lol

Hold din appelsin for dig selv og stik mig lakridsen! Åh den er SÅååååå go!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får grå hår og lange patter af at folk (læs min ex) ikke kan overholde tiden nu er kl 19.15 og ungerne er stafigvæk ikke afleveret. E skal altså i skole i morgen :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER altså mælkechokolade :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.