tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Burde lave tusind ting.. Men orker det ikke.

Jeg er så smadret for tiden.

Ville sådan ønske jeg kunne få en hel nats søvn.. Gid min kæreste kunne tage over om natten :( øv for nedsat hørelse!

Det der afbrudt søvn, er sgu hårdt synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå men midt i alle jer andres alvorlige og voksne brok, så vil jeg godt råbe RØV til h&m!

Lissi er efterhånden i str 74 i deres natdragter og kjoler. Jeg skulle så have strømpebukser og spurgte ekspedienten om jeg skulle tage 62/68 eller 74/80. Hun mente 74/80, så det købte jeg og de er lysår for lange. Fair nok. Så jeg skyndte mig ind til byen og fik købt 62/68 istedet. Men fanme om de ikke OGSÅ er for lange?! Så enten må jeg undvære eller også afsted igen efter 50/56. Jeg har da heller ikke andet at lave, næh nej <_<

Liff bruger 50/56 i H&M's strømpebukser.. De er VANDVITTIGT store i størrelsen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det kan jeg godt forstå :( Har du ikke nogen andre, du måske kan tilkalde?

Nej desværre :( N er heldigvis normalt rimelig sød, så selvom han siger at han ikke kan komme hjem, så lige pludselig så står han her. Så det håber jeg at han gør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det nøjagtig lige sådan! :boo Men heldigvis er Tim hjemme, og tror snart vi går i seng..

Det synes jeg lyder som en god plan.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre :( N er heldigvis normalt rimelig sød, så selvom han siger at han ikke kan komme hjem, så lige pludselig så står han her. Så det håber jeg at han gør :(

Det krydser jeg for så. Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Du rager da bare til dig af uheld - på et eller andet tidspunkt må du da få kastet en masse held i nakken også.

Ja, tak. Det ville være meget rart med lidt held.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvad?! :blink Hvad er der sket? Er du okay? :unsure

Er blevet slået, sparket og skubbet til og samtidig fået stjålet min telefon.

Er langt fra ok. Er stadig i chok over hvad der skete. Særligt fordi politiet ikke lod til at tage det særlig seriøst. Blev henvist til at tage på politistationen i morgen, hvis jeg altså stadig ville anmelde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det krydser jeg for så. Rigtig god bedring

Mange tak :kram2 heldigvis begynder panodil at virke nu så hovedpinen dunker ikke så hårdt. Så nu skal jeg i seng :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige blevet overfaldet. Er i chok. Hvordan fanden kan det lige ske?!

Ej for fanden :( Er du ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej for fanden :( Er du ok?

 

Ikke rigtig. Forstår ikke hvordan det kunne ske. Ryster stadig, selvom det efterhånden er mange timer siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigerfar der åbenbart ikke synes det er den bedste ide, at jeg er gravid!

Skod svigerfar :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Markus åbenbart lige har valgt at vende op på nat og dag i dagens anledning... Glæder mig ikke til at skulle op kl.2-3 med en ung mand der sikkert ikke vil sove videre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig. Forstår ikke hvordan det kunne ske. Ryster stadig, selvom det efterhånden er mange timer siden.

Det lyder godt nok ikke spor rart :(

God bedring, hvis man kan sige det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen søvn til mig i nat.

Eigil blev vaccineret idag, og selvom han ingen reaktion har, så er jeg panisk over om der skal ske ham noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kvalme siden kl 5.... Føøøøj, havde glemt hvor ubehageligt det er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes D er rigtig træls i dag <_<

Begge børnene og jeg er syge, sådan rigtigt syge med feber og ondt i halsen. I morges tiggede og bad jeg han om, at blive hjemme fra arbejde, men næh, det gad manden selvfølgelig ikke <_< det er jo nok også meget bedre at være på arbejde, og slippe for at høre på al den gråd og skifte diarré bleer konstant!

Og ikke nok med, at han ikke gad blive hjemme. Han gad heller ikke tage toget og lade bilen stå, så jeg nemt kunne fragte børnene ned og købe morgenmad! Vi er løbet tør for nærmet alt, så nu må jeg slæbe to syge piger hele vejen ned i byen i klapvognen, mens jeg selv har feber sved løbende ned af panden :(

Det er sgu ikke okay!

Kæmpe :kram til dig og god bedring til jer alle tre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke rigtig. Forstår ikke hvordan det kunne ske. Ryster stadig, selvom det efterhånden er mange timer siden.

Håber du har nogen til at tage sig af dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er blevet slået, sparket og skubbet til og samtidig fået stjålet min telefon.

Er langt fra ok. Er stadig i chok over hvad der skete. Særligt fordi politiet ikke lod til at tage det særlig seriøst. Blev henvist til at tage på politistationen i morgen, hvis jeg altså stadig ville anmelde.

Har du været ved politiet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu med blærebetændelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Punkterede barnevogn, der tidligst bliver lappet i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giga ondt i halsen og uden stemme og sandsynligvis en tur til lægen på programmet, så jeg kan blive podet om det er halsbetændelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giga ondt i halsen og uden stemme og sandsynligvis en tur til lægen på programmet, så jeg kan blive podet om det er halsbetændelse <_<

Det er også længe siden, I har haft sygdom hjemme ved jer ;)

Jeg håber næsten, det er halsbetændelse, så du kan få noget penicillin. Rigtig god bedring i hvert fald :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!  :klap  :shooter  :sm  :prik  

I fredags var min mand på værksted med vores bil for at få sat vinterdæk på. Det viste sig så, at de vinterdæk vi havde fået med til vores bil, da vi købte den i foråret var for små.

I går tog min mand tidligt fra arbejde og kørte til Havdrup (bor i kbh) for at hente de rigtige dæk.

I dag har min mand, IGEN, arbejdet hjemme for at tage på værksted, og nu har han lige ringet og fortalt, det er det samme problem igen. HVORDAN KAN EN BILFORHANDLER VÆRE SÅ ABSURD UDUELIG?!?!!?!?!?!?!?!?!?

 

 

Vi skal køre til Fyn i morgen, og jeg kan bare ikke fatte, at det her sker I-FUCKING-GEN!!!!! 

jeg er så rasende, at jeg er på kanten til at tude!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At L nu også er syg, og synes også at A virker lidt varm :( Håber virkelig hun går fri!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været ved politiet?

Skal derned når de åbner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.