tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Oh yes.. Jeg ringer til lægen med det vuns hvis der bliver noget.. Og jeg blev dælme også forskrækket..

Min mand arbejder med "syrebade" hver dag, så han vidste heldigvis godt hvad det drejede sig om og med kyndig vejledning fra Giftlinien så gik det..

Puha hvor uheldigt altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha hvor uheldigt altså :(

Og det fjollede er jo egentlig at jeg slet ikke lagde mærke til det da jeg hældte op.. Det har jo sådan en skarp lugt.,

Men mon ikke jeg dobbelttjekker næste gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,2 i feber til Vitus og en overbrækket voksenseng. 39 i feber til mig. Piv.

:kram stakkels begge to :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg lige nåede ind af døren før jeg tornado brækkede mig! Tre gange :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At N sidder og råber og skriger af sit computerspil og kun kan svare snerrende til mig hvis jeg spørger om noget.

Jeg kan simpelthen ikke være overbærende når det kun drejer sig om et dumt spil han med vilje sidder og spiller som gør ham i dårligt humør.

Han skal sgu ikke ødelægge mit humør bare fordi at han taber!!! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sygdom. Jeg har haft et døgn hvor jeg ikke ku andet en sove og kaste op. Nu er jeg endelig ved at være oprejst omend meget mat. Og så kan jeg se hvor skidt Lilly er, hoste, snot og feber, min stakkels lille, blege skidtmus. Gudskelov for en mand der ku passe hende da jeg ikke ku, og halleluja for panodil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At N sidder og råber og skriger af sit computerspil og kun kan svare snerrende til mig hvis jeg spørger om noget.

Jeg kan simpelthen ikke være overbærende når det kun drejer sig om et dumt spil han med vilje sidder og spiller som gør ham i dårligt humør.

Han skal sgu ikke ødelægge mit humør bare fordi at han taber!!! :gal

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg priser mig lykkelig for at min mand ikke er ramt af computerspil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At N sidder og råber og skriger af sit computerspil og kun kan svare snerrende til mig hvis jeg spørger om noget.

Jeg kan simpelthen ikke være overbærende når det kun drejer sig om et dumt spil han med vilje sidder og spiller som gør ham i dårligt humør.

Han skal sgu ikke ødelægge mit humør bare fordi at han taber!!! :gal

Åh hvor kan jeg genkende det :gal

Det er så pisse provokerende for de kan jo lade være med at spille de spil .

Masser af kram til dig :kram

Det er ikke nemt at være kæreste med en gamer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg priser mig lykkelig for at min mand ikke er ramt af computerspil.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det burde være forbudt at begge forældre bliver syge på engang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg priser mig lykkelig for at min mand ikke er ramt af computerspil.

:ditto tænker på det, hver gang jeg læser den slags indlæg - jeg ville sket ikke kunne tage alvorligt, at en voksen mand skal skabe sig eller forsømme familen pga et computerspil :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand... Efter syv millioner overvejelser og drøftelser, besøg i banken osv. er vi gået i gang med at byde på et hus - og nu bliver han så ved med at sende mig links til nye muligheder og til huse vi før har drøftet osv. Jeg bliver VANVITTIG :klap Jeg syntes, st det var svært nok at vælge - jeg kan slet ikke med, at han så bliver ved med at holde den åben og liiiige skulle overveje igen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand... Efter syv millioner overvejelser og drøftelser, besøg i banken osv. er vi gået i gang med at byde på et hus - og nu bliver han så ved med at sende mig links til nye muligheder og til huse vi før har drøftet osv. Jeg bliver VANVITTIG :klap Jeg syntes, st det var svært nok at vælge - jeg kan slet ikke med, at han så bliver ved med at holde den åben og liiiige skulle overveje igen....

Det genkender jeg fra min mand i sin tid :rolleyes Lad være med at åbne de dumme links :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, hvor ubehageligt. Kan de ikke sætte sådan en tingest så de kun skal stikke en gang og så tage prøverne derigennem? Eller er det kun når man skal have medicin direkte i blodet at de kan gøre det?

Det kan man ikke da blodet størkner deri og så vil prøverne blive kasseret på laboratoriet da de eller sætter sig fast i maskinerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret!

Leah og mig skal passe hus i Århus hele denne uge..

Men 3 nætter/dage med minimal søvn, har gjort jeg tager en overnatning i Odense...

Dejligt hendes far så kan hjælpe! Så nu har jeg fået sovet lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smadret!

Leah og mig skal passe hus i Århus hele denne uge..

Men 3 nætter/dage med minimal søvn, har gjort jeg tager en overnatning i Odense...

Dejligt hendes far så kan hjælpe! Så nu har jeg fået sovet lidt...

Er i gået fra hinanden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :(

Håber det er hurtig overstået denne gang.

Tsk :kram2

Det var åbenbart værst i går og i nat. Synes han har haft det fint i dag :goodluck

Havde faktisk helt glemt, at jeg havde skrevet det indlæg. Blev nok lidt presset i nat :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39,2 i feber til Vitus og en overbrækket voksenseng. 39 i feber til mig. Piv.

God bedring til jer begge. N havde 39,1 fredag og lørdag. Søndag var feberen væk. Håber det går ligeså hurtigt for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har du/i prøver biostrat?

God bedring

Nej men det burde vi nok :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du er træt af det. Jeg priser mig lykkelig for at min mand ikke er ramt af computerspil.

Enig! Og jeg kan ikke lade være med at grine af den formulering - "ramt af computerspil":)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i gået fra hinanden?

Nej dog ikke..

Han gad bare ikke med op og passe hus..

Skulle så tilbage til Odense torsdag så han kunne se Leah.. Men det blev så i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det genkender jeg fra min mand i sin tid :rolleyes Lad være med at åbne de dumme links :D

Armen altså, hvad skal det til for - det stresser mit system helt vildt :rolleyes

Han forventer skam respons <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså, hvad skal det til for - det stresser mit system helt vildt :rolleyes

Han forventer skam respons <_<

Huskiggeri er bare anstrengende <_<

Hvor er det nu I bor nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Armen altså, hvad skal det til for - det stresser mit system helt vildt :rolleyes

Han forventer skam respons <_<

Min mand gør det med alting. Bil, hus, og nu også campingvogn. Hvad fanden får man ud af det?! :blink Man kan selvfølgelig blive bekræftet i sit valg, men man kan dælme også fortryde :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.