tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg har fået akut nethindeløsning, og skal opereres i fuld narkose i morgen... Spørg lige om jeg er ved at dø af skræk! :boo

Det lyder ikke rart :( :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået akut nethindeløsning, og skal opereres i fuld narkose i morgen... Spørg lige om jeg er ved at dø af skræk! :boo

 

:kram2 Det lyder godt nok ikke rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akut nethindeløsning, og skal opereres i fuld narkose i morgen... Spørg lige om jeg er ved at dø af skræk! :boo

Puha :( din stakkel :kram2

Kan man godt komme i fuld narkose med baby i maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akut nethindeløsning, og skal opereres i fuld narkose i morgen... Spørg lige om jeg er ved at dø af skræk! :boo

Ej :(

Vil tænke på dig i morgen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme tilbage til min gamle afdeling på 32 timer alligevel. Jeg kan slet ikke overskue uvisheden om hvad der så skal ske :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme tilbage til min gamle afdeling på 32 timer alligevel. Jeg kan slet ikke overskue uvisheden om hvad der så skal ske :(

No! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akut nethindeløsning, og skal opereres i fuld narkose i morgen... Spørg lige om jeg er ved at dø af skræk! :boo

Åh det lyder ikke rart :kram Håber alt går ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der en nougat guldbarre? :o :o :o

(Ret så bittert at finde ud af når man ER kommet hjem fra Bilka)

Jeps. Og kan man lide nougat er den god ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme tilbage til min gamle afdeling på 32 timer alligevel. Jeg kan slet ikke overskue uvisheden om hvad der så skal ske :(

Nej! Hvordan kan de lige pludselig ændre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik et så voldsomt hosteanfald i morges, at jeg ikke kunne trække vejret. Puha det var ikke rart :( og nu føles min hals som om den er fuld af rifter.

Noah blev bange og skreg, hvilket jeg godt kan forstå. Det lød bestemt ikke rart :( Håber lægen kan give er eller andet mod det i morgen, så det ikke sker igen. PT tør jeg slet ikke hoste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Følelsen af at have tømmermænd - blot uden at have det. Føj, hvor jeg sejler rundt lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder væmmeligt! Hvad betyder det? :unsure

Føj da :kram

Håber det kommer til at gå godt!

Hvad?? Hvad er det og hvordan er det sket? Det lyder enormt væmmeligt :( Vil sende tanker i din retning i morgen og håber det hele går fint. Siger de noget om prognoserne?

Det lyder ikke rart :( :kiss

:kram2 Det lyder godt nok ikke rart!

Puha :( din stakkel :kram2

Kan man godt komme i fuld narkose med baby i maven?

Ej :(

Vil tænke på dig i morgen :kiss

Åh det lyder ikke rart :kram Håber alt går ok :kram2

1000 tak piger! :kram Der burde ikke betyde noget i forhold til Nohr, det lovede de mig højt og helligt, og på deres syge mosters grav (eller noget! :lol ). Og helt ærligt, så ved jeg ikke præcis hvad det betyder, men jeg har mistet 70% syn på venstre øje over et par dage, og det skulle så gerne komme tilbage. Men de næste 2-3 uger må jeg ikke løfte, ikke cykle og ikke læse. Stakkels stakkels Storm! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme tilbage til min gamle afdeling på 32 timer alligevel. Jeg kan slet ikke overskue uvisheden om hvad der så skal ske :(

Ej hvor ubehageligt med uvished :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak piger! :kram Der burde ikke betyde noget i forhold til Nohr, det lovede de mig højt og helligt, og på deres syge mosters grav (eller noget! :lol ). Og helt ærligt, så ved jeg ikke præcis hvad det betyder, men jeg har mistet 70% syn på venstre øje over et par dage, og det skulle så gerne komme tilbage. Men de næste 2-3 uger må jeg ikke løfte, ikke sykle og ikke læse. Stakkels stakkels Storm! :boo

Det lyder godt nok voldsomt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak piger! :kram Der burde ikke betyde noget i forhold til Nohr, det lovede de mig højt og helligt, og på deres syge mosters grav (eller noget! :lol ). Og helt ærligt, så ved jeg ikke præcis hvad det betyder, men jeg har mistet 70% syn på venstre øje over et par dage, og det skulle så gerne komme tilbage. Men de næste 2-3 uger må jeg ikke løfte, ikke sykle og ikke læse. Stakkels stakkels Storm! :boo

Ej hvor mega væmmeligt!!! :kiss :kiss Stakkels storm, men ven - det er da allermest synd for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke komme tilbage til min gamle afdeling på 32 timer alligevel. Jeg kan slet ikke overskue uvisheden om hvad der så skal ske :(

Jeg troede du havde fået en god aftale allerede inden du stoppede? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger nr 7 er en lorte møg tiger! Hold nu op, min ellers nemme putte baby er et helvede at putte! Pg så bliver hans mor en sur, stresset, dum og dårlig mor! Øv hvor jeg hader det :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede du havde fået en god aftale allerede inden du stoppede? :unsure

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger nr 7 er en lorte møg tiger! Hold nu op, min ellers nemme putte baby er et helvede at putte! Pg så bliver hans mor en sur, stresset, dum og dårlig mor! Øv hvor jeg hader det :boo

:kram Du er en fantastisk mor :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Du er en fantastisk mor :kiss

Tak :kiss Du fik mig lige til at tude lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går bare i seng. Smerter i hofterne/bækkenet, restless legs når jeg forsøger at ligge ned og nu diarré !!! + Et barn med feber, men den klarer far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger nr 7 er en lorte møg tiger! Hold nu op, min ellers nemme putte baby er et helvede at putte! Pg så bliver hans mor en sur, stresset, dum og dårlig mor! Øv hvor jeg hader det :boo

Sådan en mor bliver jeg nogle gange uden tigerbesøg - du er den bedste mor for A og E :kiss Gode mødre kan jo også bare blive pisse trætte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en mor bliver jeg nogle gange uden tigerbesøg - du er den bedste mor for A og E :kiss Gode mødre kan jo også bare blive pisse trætte...

:ditto

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er åbenbart ikke færdig med det der graviditets-opkast <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man glemme at spise? Jeg forstår det simpelthen ikke, men alligevel får jeg ingenting i løbet af dagen for tiden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.