tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

De gange, jeg har set billeder af dig herinde (og jeg mindes at have set et ret bart et i forbindelse med noget med tatoveringer :D), har jeg altid tænkt at du var en virkelig flot pige, og det tvivler jeg stærkt på at 4 ekstra kg (eller hvad det var) kan rykke på :kiss Men ja, som Lise siger, så er det jo en træls følelse uanset :( :kram

Ha ha tak :kiss

Men her til morgen vejede jeg altså 76 kg, og det synes jeg er meget, når jeg kun er 1.67 :unsure

Det der bekymrer mig mest er, at jeg tager på. Det husker jeg ikke, at jeg gjorde med Theo. Der gik vægten kun nedad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha tak :kiss

Men her til morgen vejede jeg altså 76 kg, og det synes jeg er meget, når jeg kun er 1.67 :unsure

Det der bekymrer mig mest er, at jeg tager på. Det husker jeg ikke, at jeg gjorde med Theo. Der gik vægten kun nedad.

Jeg er 4cm. Højere end dig. Men også 10kg tungere! (:blush) så i min verden lyder det ret OK med din vægt. Især når det ikke er længere tid siden du har født!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha tak :kiss

Men her til morgen vejede jeg altså 76 kg, og det synes jeg er meget, når jeg kun er 1.67 :unsure

Det der bekymrer mig mest er, at jeg tager på. Det husker jeg ikke, at jeg gjorde med Theo. Der gik vægten kun nedad.

Hmm tjaeh. Din krop er da i hvert fald ikke venlig ved dig, for du tager på ligesom mig, og jeg er luddoven og spiser slik hver dag :chin:

Kan nogle af kiloene være muskler? Eller masser af mælk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er falsk alarm! :kiss

Tak, det håber vi også!

Blodtryk er fint og kurven på bettemanden er også fin, så nu venter vi bare på blodprøvesvar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39+3 idag og med syg mand og muligvis begyndende syg søn :( Jeg kan ikke overskue det. Og jeg kan slet ikke overskue, hvis jeg også bliver smittet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 4cm. Højere end dig. Men også 10kg tungere! (:blush) så i min verden lyder det ret OK med din vægt. Især når det ikke er længere tid siden du har født!

Altså BMI-mæssigt er jeg overvægtig pt.

Men jeg er helt med på, at vægten i sig selv ikke er bekymrende i forhold til, at det kun er 3 mdr. siden jeg fødte :)

Men jeg bliver bare bekymret over, at jeg kun tager mere og mere på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm tjaeh. Din krop er da i hvert fald ikke venlig ved dig, for du tager på ligesom mig, og jeg er luddoven og spiser slik hver dag :chin:

Kan nogle af kiloene være muskler? Eller masser af mælk?

Ha ha ^_^

Muskler... Tja så skal det være i benene :rolleyes Jeg har googlet lidt omkring lavt stofskifte efter fødslen. Ved ikke om det kan være sådan noget.

Men nu vil jeg i hvert fald prøve at skrive alt, hvad jeg indtager ned, så jeg kan tage den derfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At komme til at lægge på efter 30 mins ventetid i telefonkø :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad virker til at ha ændret sig?

Før fredag var han så nem han lagde sig bare med på maven og skulle nusses lidt på ryggen.

Nu bliver han ved at sætte sig op og bliver oprigtigt ked når man lægger ham ned. I nat holdt han sig vågen til lidt over to,trods panodil og helt tør ble mv.

Frygter måske lidt at drænet er stoppet på venstre øre og det gør ondt for det fylder ikke mere fra det øre,men vagtlægen ville ikke se os medmindre der var høj feber. Så det må hedde egen læge i morgen eller en anden ørelæge,vores er desværre på ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså BMI-mæssigt er jeg overvægtig pt.

Men jeg er helt med på, at vægten i sig selv ikke er bekymrende i forhold til, at det kun er 3 mdr. siden jeg fødte :)

Men jeg bliver bare bekymret over, at jeg kun tager mere og mere på :unsure

Det kan jeg 100% følge dig i, er mega frustrerende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før fredag var han så nem han lagde sig bare med på maven og skulle nusses lidt på ryggen.

Nu bliver han ved at sætte sig op og bliver oprigtigt ked når man lægger ham ned. I nat holdt han sig vågen til lidt over to,trods panodil og helt tør ble mv.

Frygter måske lidt at drænet er stoppet på venstre øre og det gør ondt for det fylder ikke mere fra det øre,men vagtlægen ville ikke se os medmindre der var høj feber. Så det må hedde egen læge i morgen eller en anden ørelæge,vores er desværre på ferie.

Hmm, Lunas dræn/øre snaskede kun i et par dage og så kom der ikke mere og drænet er 100% i orden.

Men nøj det må være frustrende med lille Mads! Tror da det er en ganske god ide, lige at få tjekket hans ører i morgen. Så kan det da af- eller bekræftes om det er det der driller!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før fredag var han så nem han lagde sig bare med på maven og skulle nusses lidt på ryggen.

Nu bliver han ved at sætte sig op og bliver oprigtigt ked når man lægger ham ned. I nat holdt han sig vågen til lidt over to,trods panodil og helt tør ble mv.

Frygter måske lidt at drænet er stoppet på venstre øre og det gør ondt for det fylder ikke mere fra det øre,men vagtlægen ville ikke se os medmindre der var høj feber. Så det må hedde egen læge i morgen eller en anden ørelæge,vores er desværre på ferie.

Alfreds ører snaskede minimalt og kun fra det ene faktisk. Og hans dræn sidder lige som de skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores tur til zoologisk have ikke bliver til noget, fordi vi skal på Herlev hospital :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha tak :kiss

Men her til morgen vejede jeg altså 76 kg, og det synes jeg er meget, når jeg kun er 1.67 :unsure

Det der bekymrer mig mest er, at jeg tager på. Det husker jeg ikke, at jeg gjorde med Theo. Der gik vægten kun nedad.

Her gik det også helt af sig selv og lynhurtigt efter første barn. Det har været en ganske anden sag med lillesøster.

Ligesom Barbamama husker jeg også kun at have tænkt, at du var fin på billeder, men det ændrer jo ikke noget på, hvilken fornemmelse man selv har.

Her har der egentlig ikke rigtig været nogen logisk sammenhæng mellem min adfærd og min vægt. Den har holdt fast og fast og så pludseligt givet slip og er faldet :blink Det eneste jeg kan komme i tanker om, er, at jeg måske har holdt en smule igen på aftensmadsportionerne, og så, at jeg har ammet så meget som overhovedet muligt (Sigrid havde kun lige taget nok på, så jeg har været ret besluttet på, at hun skulle have lidt ekstra sul). Her til morgen var min vægt hoppet ned, og hendes var hoppet op... :chin:

Det er vist ikke så usædvanligt, at ens krop opfører sig temmeligt autonomt, imens man ammer - jeg håber, at det kan lykkes dig at abstrahere lidt fra det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alfreds ører snaskede minimalt og kun fra det ene faktisk. Og hans dræn sidder lige som de skal :)

Godt at høre. Håber I er ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores tur til zoologisk have ikke bliver til noget, fordi vi skal på Herlev hospital :(

Æv da :( Kontrol?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre. Håber I er ok!

Det er vi :) Jeg tror dog, han har MØB :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja amningen er vi jo over men den kunne man ikke gøre så meget ved :)

Han endte med at falde i søvn lidt over 2 og sov så til her 5:30 hvor Tobias vågnede.

Fik så Mads til at sove videre i tremmesengen men måtte stå op med Tobias, da mandens løsning var at lægge puden over ørerne og jeg ville ikke have at Tobias vækkede Mads.

Og gad ikke skændes med manden,men er godt nok slemt skuffet over at han ikke tilbød at stå op med Tobias

Fesent hr. Mand... Virkelig fesent... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, Lunas dræn/øre snaskede kun i et par dage og så kom der ikke mere og drænet er 100% i orden.

Men nøj det må være frustrende med lille Mads! Tror da det er en ganske god ide, lige at få tjekket hans ører i morgen. Så kan det da af- eller bekræftes om det er det der driller!

Tak ser ham an i løbet af dagen,men nu kaster Tobias op så det kan være det var det der plagede Mads i nat minus opkast,og Jacob er på arbejde så Lucky me!

Jeg gider ikke mere sygdom :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak ser ham an i løbet af dagen,men nu kaster Tobias op så det kan være det var det der plagede Mads i nat minus opkast,og Jacob er på arbejde så Lucky me!

Jeg gider ikke mere sygdom :sm

Åhh nej :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha tak :kiss

Men her til morgen vejede jeg altså 76 kg, og det synes jeg er meget, når jeg kun er 1.67 :unsure

Det der bekymrer mig mest er, at jeg tager på. Det husker jeg ikke, at jeg gjorde med Theo. Der gik vægten kun nedad.

168 cm og 83 kg her. Og vægten står bomstille uanset hvad jeg gør. Det samme skete efter første graviditet - også på 83 kg. Dengang løb jeg og alt muligt, men nada! Det er så møgfrustrerende. Jeg kan ikke passe mit eget tøj og der er bare fedt allevegne, synes jeg. Maven er stor, lårene, armene - fandeme også læggene når jeg skal i de støvler jeg ellers bruger. Øv!!!

Så jeg er helt med dig, lukker øjnene og tænker "senere, senere, snart" og LALALALA når andre fortæller om at amning gør at kiloene rasler af og hip hurra for de gamle jeans. LALA-f*cking-LA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde fået min mor til at passe, så vi kunne gå på en lille frokostdate i anledningen af Valentine's - en sjælden luksus her i huset. Vi har været syge de sidste 14 dage, så det ville bare have været RART! Men i går fik manden pludselig feber (igen), nu har Vitus feber og jeg er på vej.. Buh..

PS, synes det er lidt fesent at manden åbenbart er for syg til en opringning til den lokale blomsterhandler. Jeg havde da sørget for en flaske whisky...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

168 cm og 83 kg her. Og vægten står bomstille uanset hvad jeg gør. Det samme skete efter første graviditet - også på 83 kg. Dengang løb jeg og alt muligt, men nada! Det er så møgfrustrerende. Jeg kan ikke passe mit eget tøj og der er bare fedt allevegne, synes jeg. Maven er stor, lårene, armene - fandeme også læggene når jeg skal i de støvler jeg ellers bruger. Øv!!!

Så jeg er helt med dig, lukker øjnene og tænker "senere, senere, snart" og LALALALA når andre fortæller om at amning gør at kiloene rasler af og hip hurra for de gamle jeans. LALA-f*cking-LA!

Øv at det også er sådan for dig <_< (Men rart at man ikke er alene :blush)

Åh ja mine arme er altså det tykkeste de nogensinde har været. Tykkere end da jeg var gravid :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal vi lave en klub? De tykke trunters klub? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde fået min mor til at passe, så vi kunne gå på en lille frokostdate i anledningen af Valentine's - en sjælden luksus her i huset. Vi har været syge de sidste 14 dage, så det ville bare have været RART! Men i går fik manden pludselig feber (igen), nu har Vitus feber og jeg er på vej.. Buh..

PS, synes det er lidt fesent at manden åbenbart er for syg til en opringning til den lokale blomsterhandler. Jeg havde da sørget for en flaske whisky...

Ææææææv! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.