tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Hovedpine, ondt i ørerne og øjnene... Sindsyge Spændinger i nakke og skuldrer.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en mor bliver jeg nogle gange uden tigerbesøg - du er den bedste mor for A og E :kiss Gode mødre kan jo også bare blive pisse trætte...

:ditto

:kiss

Tak :kiss

Føler mig godt nok ikke god idag. Endte med at hvæse af ham, og gå ud med grædende A stående i sengen og kigge efter mig :boo S gik derind med det samme, men jeg har det bare stadig træls over at jeg ikke magter ham, når han er sådan..

Det hele er bare en stor pærevælling af møg og stress pt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man vågner og er så dybt ulykkelig over de dage der venter forude at man kun kan tude :(

Jeg kan slet ikke overskue mit helt normale liv :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og vi siger tak til manden, som på vej op lige valgte at sætte sig på sengekanten og tage jordens største hosteanfald og dermed vække drengen. Han kunne også have valgt at gå 2 meter og lukke døren og så hoste, men nej, det ville jo kræve omtanke. Men pyt, jeg har jo også bare ligget vågen siden kl 3 i nat og synes det er helt skønt at agere pude for vores i øvrigt temmelig sløje lille dreng fremfor at få lidt søvn! Jeg var nemlig kun lige ved at sove, så det gør da ikke noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig brok er det nok ikke, nok bare lidt mere et støn!

Jeg er SÅ mættet i børnekontakt at jeg snart bliver vanvittig! Altså, jeg elsker de to banditter usansyneligt højt! Men kunne jeg ikke få bare liiiiidt tid uden at være der for dem hele tiden?

Dagen starter for mit vedkommende klokken 5, ammer N, går optimistisk i stuen, ind til W der kalder. Hm! Nu sover W igen og nedtællingen til Ns ammetår klokken 6 er sat ind (jo! En gang i timen fra ca 3-4).

Og så starter dagen jo med fuld vigør. Hvor jeg er der for dem begge hele dagen. Indtil J kommer hjem og også kræver sin del af opmærksomhed (jeg måtte sige til ham i går, at jeg ikke magtede at tale med ham, for jeg orker ikke. Stakkels mand).

Klokken 19 bliver begge drenge puttet. De første par timer går nemt med at rende i pendulfart og give N sutten. Den er åbenbart livsnødvendig i starten af natten (og resten bruger han den ikke!). Når klokken bliver 21, er jeg så træt at jeg går i seng. Jeg skal jo være klar til ammefest den halve nat (22,23:30,01:30,04:00,05:00 var det i nat).

Jeg har brug for en pause!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er pause-knappen henne? Jeg tror at jeg har mistet min manual...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at gentage mig selv: sne! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med fare for at gentage mig selv: sne! :prik

:ditto :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og for filan hvor gider jeg godt blive rask nu! Vores verden er ikke ved at styrte sammen eller noget, men jeg er træt af snot, vi skulle egentlig have været ude og købe lamper så vi kunne få dem op, og selvom jeg er virkelig glad - og forundret - over at ungerne er raske og friske, så er det sgu lidt anstrengende at de har alt den energi, når man helst selv bare vil dø på sofaen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydeveer. De er godt nok belastende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snydeveer. De er godt nok belastende.

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Snydeveer. De er godt nok belastende.

:Kram

De er ret så trælse.

Her er de også begyndt at komme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over at jeg var vågen fra 00:45 til omkring kl 4:00. Og det var ikke engang pga babyen! Han spiste ved kl 2 og kom ind til mig omkring kl 5:30 hvor han blundede videre til kl 7.. Har bare haft en af de fabelagtige nætter hvor man ikke kan sove :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Føler mig godt nok ikke god idag. Endte med at hvæse af ham, og gå ud med grædende A stående i sengen og kigge efter mig :boo S gik derind med det samme, men jeg har det bare stadig træls over at jeg ikke magter ham, når han er sådan..

Det hele er bare en stor pærevælling af møg og stress pt :(

Det er også mega nederen, når man får opført sig sådan over for sit barn. I går kom jeg til at snerre mega surt af Inger, fordi hun igen havde tisset i bukserne. Hvilket hun er begyndt på efter Gunvors fødsel. Mega flot måde at håndtere sit barns reaktion på at blive storesøster på ikke?

Det kan godt være, at vi i situationen ikke får nogle medaljer for "bedste mor", men alene dét at vi har det dårligt over det og med det samme ved, at det sgu ikke er vejen frem betyder altså, at vi IKKE er dårlige mødre.

Jeg er mega ked af at høre, at det er så svært for dig :kiss puh hvor jeg håber på en massiv omgang medgang til jer i dette forår :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi alle er på vej til at blive ramt af sygdom. Z var syg lørdag-søndag, blev syg igen i går, og Caroline er også lidt varm + hovedpine har jeg. Dør bare i fred

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

De er ret så trælse.

Her er de også begyndt at komme

Det er virkelig nederen. Lå vågen tre timer i nat pga det, gab

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber og en virusinfektion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have bumser i øjenbrynet:( det gør så ondt:( generelt er jeg træt SF at jeg får Mega bunse udbrud af graviditet og at det er så længe om at forsvinde bagefter:( jeg føler mig så grim:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig nederen. Lå vågen tre timer i nat pga det, gab

Kan du så sove om dagen i stedet?

Jeg har godt nok også en del vågne timer om natten pga dem. Det er bare så træls

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er helt umuligt at får at i en ørelæge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du så sove om dagen i stedet?

Jeg har godt nok også en del vågne timer om natten pga dem. Det er bare så træls

Jeg skal til jm idag, så kan desværre ikke rigtig nå det, øv. Det er begyndt at rumstere lidt igen, så hååååber det udvikler sig. Det ville altså også være lidt sejt at føde på terminsdagen og så ville lillemanden klart være tilgivet for nattens bøvl :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er helt umuligt at får at i en ørelæge!

Er du i kbh? Ham her har godt nok vinterferie denne uge, men er ellers normalt nem at få fat i via tlf eller mail. http://www.oerelaegen.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i kbh? Ham her har godt nok vinterferie denne uge, men er ellers normalt nem at få fat i via tlf eller mail. http://www.oerelaegen.dk

Ja, jeg er, men jeg skal bruge en akut. Min egen har også lukket :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal dobbelttjekke en lægetid, men min læge har ferielukket, så man kan ikke tilgå deres selvbetjening. JEEEEZ - are you kidding me? Jeg skal jo ikke BESTILLE en tid - jeg skal bare se én, jeg allerede HAR bestilt... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.